Bedankt Stijn!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Johan Derksen bij Pauw en Witteman, over zijn grote vriend Johan Cruijff.
Kijken!!!
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
De opmerking gehoord van die Derksen aan het einde van VI?
"zeg Hans...kun jij niet voor mij Van Gaal polsen of hij door mij geïnterviewd wil worden want als jij na afloop van Estland vs Nederland nog 1 miljoen kijkers weet te hebben met het interview met de bondscoach,dat wil ik ook wel. "![]()
Wat een schijnheil is dat ook die Derksen.
Heerlijk, dit soort posts. Topentertainment.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.
Maar schijnheil Derksen wil wel een interview met Van Gaal hebben vanwege zijn potentiële kijkcijfers in het vooruitzicht. En Hansi Hansi moet het regelen.
Eerst kijken of Derksen zich de komende weken kan inhouden als het Va Gaal betreft.
Iwanius snapt het weer eens niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja..pffff. de ene is geen serieus programma en moet het hebben van jolijt en leedvermaak en zit op een open net = RTL7.
Maar schijnheil Derksen wil wel een interview met Van Gaal hebben vanwege zijn potentiële kijkcijfers in het vooruitzicht. En Hansi Hansi moet het regelen.
Eerst kijken of Derksen zich de komende weken kan inhouden als het Va Gaal betreft.
Blijf eens van de fles af.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De man loopt met z'n eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
2x bingoquote:
Ik heb 'm net weggezet na de wanprestatie tegen Barcelona.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijf eens van de fles af.
Een van de meest gevatte Koert grappen van het jaarquote:Op donderdag 19 september 2013 01:04 schreef Pascalus het volgende:
Broekie uit, Betweters kijken. Niks mis mee!
Nou ja, behalve Tijl Beckand dan. Die mogen ze eruit knippen.
Betwetersquote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een van de meest gevatte Koert grappen van het jaar
Waar vlieg je op?
- Nice.
Gezondheid.
Geniaal die man. En daarvoor nog eentje over "dat Cannes." Hij is in vorm.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:36:34De Engelse spits Jack Russel is op het laatste moment door zijn club op de transferlijst gezet. Te koop tegen elk aannemelijk bot. reageer retweet
Daarom heb ik ook gestemd op Sjenee bij de Televizierring, als hij tussen die aangeklede apen staat is Koert de natuurlijke vervanger in de VI studio.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Koerts woordgrappen zijn geniaal slecht, zo goed.
Ik hoop dat hij ooit een keer weer aanschuift.
Deze blijf ik leuk vinden:twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:36:34De Engelse spits Jack Russel is op het laatste moment door zijn club op de transferlijst gezet. Te koop tegen elk aannemelijk bot. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Koerts woordgrappen zijn geniaal slecht, zo goed.
Ik hoop dat hij ooit een keer weer aanschuift.
Deze blijf ik leuk vinden:twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:36:34De Engelse spits Jack Russel is op het laatste moment door zijn club op de transferlijst gezet. Te koop tegen elk aannemelijk bot. reageer retweet
Wat heb ik vroeger gelachen met die persiflages. Vooral Froger, Oerlemans en Bassie...man, daar bleef ik zowat voor thuis om die telefoongesprekken te horen.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag even reclame maken voor de Youtube klassiekers van een goede vriend van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |