haha, ik zat net op mijn mobiel, dat is indd niet te doen man!quote:
Ennn, weer terug!quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SchavuitPiet het volgende:
Omg.
Saturn doet ook de deuren open vannacht, daar kom ik net vandaan godverdomme
http://www.change.org/en-(...)-release-gta-v-on-pcquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komt
Die trailer heb ik drie keer achter elkaar bekeken. Angstig dik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Division
die nu ook voor PC komt
quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is deze topic. De echt G's.
[ afbeelding ]
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef PowerPants het volgende:
met een bivakmuts op komen dagen en doen alsof je een GTA cosplayer bent en alle copies meenemen
Wecampquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Tipje: als je 'm nog morgen wilt hebben, voor 22u besteld bij wehkamp is morgen in huis volgens de twitter.
daar is de game dan ook niet voorquote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf in die stripclub vingeren die chicks zich nog net niet. Leuk voor 8jarigen die dit spelen
Hangt er vanaf welke vestiging je overvaltquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Je hebt echt grote winst als je dat overvalt, reken op 5,000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |