quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Zie het al voor me.
Zomenteen komt deze boy eindelijk thuis met die game.
Installeren.. 99%.. error.. disc not readable...
Ik word crazy dan.
Omdat PC.quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom snappen wij elkaar zo goed met dit thema
Deze man is voorbereid. Hij snaptquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.
IPad heeft het zwaar hier.quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zo dit is op een laptop veel makkelijker te volgen
En?quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
Ik heb voor de zekerheid m'n ps3 nog even op updates gechecked. Zal je zien, kom je vanacht thuis, moet ie eerst updaten. 30 minuten lang.
Topic #200?!quote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef J03llV het volgende:
Ik had vanmiddag #200 als doel gesteld maarja..
Hier ook, controller opgeladen, ruimte op de PS3 vrijgemaakt, alles staat klaarquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef exile79 het volgende:
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maaktquote:
Anders ga ik gewoon een petitie schrijven als bij The Divisionquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat PC.
Maar daar kun je hier weinig mee.
Nu deze versie uit is, wil ik dus wel even heel gauw een aankondiging van Rockstar.
Dat zegt hij ja, maar hij haalt jouw game op en gaat gamen terwijl jij slaapt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
no ik heb gelukkig ook nog een meelevende vader die me wakker maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |