meeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn vriendin rookte altijd na de sexks, we hebben toen maar besloten om glijmiddel te gaan gebruiken.
niet goed?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Beetje gespeeld ja (xbox) weer heerlijk gta
Alleen die graphics
ikquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
maak eens een template van je middel vinger, dat je die over random plaatjes kan plakken. meme
Zijn idd hier en daar wat stukjes afgevallenquote:
Ik vreet altijd zo vet, dat ze er pardoes uitglijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
En je kan die stangen aan de muurgebruiken om je schrap te zetten als die tegenstribbelt.
is 'ie de 47 euro waard?quote:
JA!quote:
mensen die mobiel zitten haten je bob.quote:
Wel vreemd dat alle wegen die naar de andere 2 steden gingen ook weg zijn. Tis nu gewoon een eiland, niet erg realistischquote:
Het is maar een spel heh.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alle wegen die naar de andere 2 steden gingen ook weg zijn. Tis nu gewoon een eiland, niet erg realistisch
Ja dat klopt, maar als je graphics zo nodig zo realistisch mogelijk moeten worden dan dient de rest dat ook te zijn. Voor die 240 miljoen die ze er in hebben gestoken kon je er best wat wegen bijmaken.quote:
Mijn werkstation vond het ook niet leuk, werd er traag doorquote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
mensen die mobiel zitten haten je bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |