vanaf gta1 al elk deel gehad..quote:
quote:
Ja sowieso met bier en eieren heb ik dat vaak maar de combo is zo lekker dat ik gewoon altijd een bak met gekookte eieren op tafel zet als er vrienden zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:04 schreef vogelkooi het volgende:
wist je, dat als je leffe trippel (2x) rochefort 10 (1x)gulden draak(1x) en een paar eier hapjes eet je de volgende dag nietsontziende scheten oplevert, heb er zelfs een rode anus van de intensiteit.
Kan ik mij zo even niks van herinnerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat chinese/japanse gokspelshow dat veronica vroeger uitzond was ook wel tof.
Banzai, bleek dus brits te zijn en een parodie op die japanse programma's. Zat vol belachelijke dingen zoals:quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan ik mij zo even niks van herinneren
Chi bi (2008) - IMDbquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef vogelkooi het volgende:
Morgen cake avond, suggesties films? Had eergister Sunshine gekeken en lion king en vind horror niks.
Heb me toendertijd prima vermaakt met dat spel. Eens kijken of ik nog ergens de doos heb liggen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
toch weer apart: zit ik even C&C 3: tiberium wars te spelen, relaxt tegen 2 easy turtels (nod + scrin)
plopt die scrin gewoon een superweapon neer.. wtf.. op easy horen ze dat helemaal niet te doen
niks slechts voor de rest over het spel inprinciepe hoor.. vermaak mij er ook nu nog prima mee, zoals eigenlijk met alle c&c's wel (C&C4 en renegade een stuk minder) maar dit vond ik gewoon vreemdquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Heb me toendertijd prima vermaakt met dat spel. Eens kijken of ik nog ergens de doos heb liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |