Doe dan iets adrenaline opwekkends:quote:Op maandag 16 september 2013 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Hier nog wat music voor die tijd te killa.
Mwah, gewoon de auto pakkenquote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef PowerPants het volgende:
Mjah ik hoop dat het omdat het op een werk/schooldag valt en het vies weer is buiten, dat het meevalt met de drukte, maar je weet het nooit.
Ik ga ook met m'n Gucci pet op en m'n nektas.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op GTA komen geen tokkies af? Denk t haast wel maar dat zien de FOK!kers die ernaar toe gaan wel
Waarom zou je er zelf never nooit niet heengaan?quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t echt tof dat jullie t filmen bazen
morgen is die opquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef Tjacka het volgende:
Hoe duur gaat hij morgen bij MM kosten dan?
Kan toch niet hahaquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om tijdens die nachtopening gewoon een wasmachine te kopen bij de MM? Ik heb toevallig een nieuwe nodig
Of gewoon GTA IV zoals eerder geopperdquote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe vet zou het zijn om tijdens die nachtopening gewoon een wasmachine te kopen bij de MM? Ik heb toevallig een nieuwe nodig
Gewoon met 150 man achter je stennis gaan schoppen om een wasmachine.quote:
Wat een lekker nummer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:40 schreef margrev het volgende:
[..]
Doe dan iets adrenaline opwekkends:
Nee? Zeker alleen een bepaald deel van de store, dat open is? Hoeveel man zouden ze nu hebben in de gemiddelde MM qua personeel?quote:
Ik ook niet hoor, m'n broer ging hem eigenlijk halen. Maar een maat van hem gaat mee en die moet 5(!) stuks hebben en ze geven er maar 2 p.p. mee, dus ik ga maar mee.quote:Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou er never nooit niet heen gaan. Maar sommigen gaan, dus dan kunnen ze net zo goed ff filmen
Zie filmpje in de opquote:Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Waarom zou je er zelf never nooit niet heengaan?
Kleine vestigingen gooien de servicebalie open, grote vestigingen moeten het vanwege de drukte wel door de winkel doen denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee? Zeker alleen een bepaald deel van de store, dat open is? Hoeveel man zouden ze nu hebben in de gemiddelde MM qua personeel?
Zal ook wel beveiliging bij zijn? Of worden die gewoon onder de voet gelopen? Als je dat filmpje in de OP zo ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |