SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hehequote:Op maandag 16 september 2013 19:54 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)r-exclusive-overkill
quote:
En is het gelukt? Heb je Heilige Graal 5 in je handen?quote:
Nee. Nog in de rij...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En is het gelukt? Heb je Heilige Graal 5 in je handen?
Twee uur thuis, incl broodje shoarma. De rij bij MM was nog vele malen langer. Een keer en nooit weer. Hebben we dat ook een keertje gedaan.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Twee uur thuis, incl broodje shoarma. De rij bij MM was nog vele malen langer. Een keer en nooit weer. Hebben we dat ook een keertje gedaan.
Serieus 2 uur lang daar gestaan jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Twee uur thuis, incl broodje shoarma. De rij bij MM was nog vele malen langer. Een keer en nooit weer. Hebben we dat ook een keertje gedaan.
Maar heb je hem vannacht ook gelijk gespeeld?quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:59 schreef Reintji het volgende:
[..]
Waren voornamelijk begin twintigers. En een enkele verdwaalde ouder met een kind van 12.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik alToch knap van je dat je het zo lang hebt uitgehouden tussen alle kinders
Ach kwam er langs na mijn werk. Daarom mocht het van mijzelf ;-)quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef koei het volgende:
[..]
Maar heb je hem vannacht ook gelijk gespeeld?
Ik begrijp niet dat mensen voor een game in de rij gaan staan, zeker als het 's nachts is en de rij een uur lang is...
Ach ja, vijftien jaar geleden had ik het misschien ook gedaan.. Nu lig ik gewoon braaf om 10 uur in bedquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef koei het volgende:
[..]
Maar heb je hem vannacht ook gelijk gespeeld?
Ik begrijp niet dat mensen voor een game in de rij gaan staan, zeker als het 's nachts is en de rij een uur lang is...
Dit jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, vijftien jaar geleden had ik het misschien ook gedaan.. Nu lig ik gewoon braaf om 10 uur in bed
Zelfs toen niet hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach ja, vijftien jaar geleden had ik het misschien ook gedaan.. Nu lig ik gewoon braaf om 10 uur in bed
quote:
Toen Mario Kart op de GBA uitkwam kreeg ik een telefoontje van de Intertoys dat deze binnen was, een paar dagen voor de release, ik was er binnen 5 minuten..quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Zelfs toen niet hoor
Heb zat spellen gehad die ik echt gelijk wilde spelen.
Maar heb zelf nou nooit zoiets gehad van ''laat ik lekker s'nachts ergens in de rij gaan staan''..
Hij ligt gewoon lekker op de deurmat als ik straks thuis kom
Nou, vooruit dan maar! Maar al gespeeld?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Waren voornamelijk begin twintigers. En een enkele verdwaalde ouder met een kind van 12.
[..]
Ach kwam er langs na mijn werk. Daarom mocht het van mijzelf ;-)
Ik ben ook nooit naar een nachtlaunch geweest hoor, maar kan wel goed begrijpen dat je lang zit te wachten op een game, er super veel zin in hebt, en toch de volgende ochtend niet hoeft te werken omdat je nog student bent en gewoon lekker snachts kan gamen je hem gaat halenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Zelfs toen niet hoor
Heb zat spellen gehad die ik echt gelijk wilde spelen.
Maar heb zelf nou nooit zoiets gehad van ''laat ik lekker s'nachts ergens in de rij gaan staan''..
Hij ligt gewoon lekker op de deurmat als ik straks thuis kom
Hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Toen Mario Kart op de GBA uitkwam kreeg ik een telefoontje van de Intertoys dat deze binnen was, een paar dagen voor de release, ik was er binnen 5 minuten..
Da's een koopie geweest dan! Hij was toch 1200 gulden met de release?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha
Een maat van mij werkte bij de E-plaza toen de PS2 uitkwam.
Heb hem toen wel via hem een aantal dagen voor de release geregeld. ( voor 1050 gulden meen ik )
Smugglers Run zat erbij weet ik nog wel , was voor de rest nog geen game binnen helaas.
Maar heb daar niet voor in de rij gestaan ofzo.
Heb echt geen idee meer ...quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's een koopie geweest dan! Hij was toch 1200 gulden met de release?
Hehe, pff, ja, dat heb ik m'n ps2 ook nog aangedaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb echt geen idee meer ...
Maar ik kon hem toen via hem regelen , hij had ook regelmatig ''goedkopere'' games haha
[ afbeelding ]
Personeelskorting als die dude daar werkte!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's een koopie geweest dan! Hij was toch 1200 gulden met de release?
Eigenlijk sick toch? 1200 gulden!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Personeelskorting als die dude daar werkte!
Had ik ook met mijn DS en wii
Het is veel geld, maar als ik zie hoeveel ik gespeeld heb op de PS2 en de PS3 en hoe lang dan vind ik het eigenlijk geen geld, mijn ps2 en ps3 zijn allebei nooit kapot gegaan en hebben echt veel uren gedraaidquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk sick toch? 1200 gulden!!
Net als die 600 euro van de PS3.. En dan nu een prijs van 400 euro. Ik vind het maar een goede zet van Sony.
Mijn PS2 heeft me ook nooit in de steek gelaten. Ps3 echter wel.. Maarja, wat je zegt. Zoveel entertainmentquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is veel geld, maar als ik zie hoeveel ik gespeeld heb op de PS2 en de PS3 en hoe lang dan vind ik het eigenlijk geen geld, mijn ps2 en ps3 zijn allebei nooit kapot gegaan en hebben echt veel uren gedraaid
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar! Maar al gespeeld?
Daar had ik mijn GBA voor gekocht. Leuke game is dat, multiplayer in de pauze met een collega vakkenvuller hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Poit het volgende:
Toen Mario Kart op de GBA uitkwam kreeg ik een telefoontje van de Intertoys dat deze binnen was, een paar dagen voor de release, ik was er binnen 5 minuten..
Hij kwam gewoon met originele games aan , maar dan echt veel goedkoper als in de winkel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Hehe, pff, ja, dat heb ik m'n ps2 ook nog aangedaan![]()
Harddisk erin, games overpompen en spelen maar
Ja iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Personeelskorting als die dude daar werkte!
Had ik ook met mijn DS en wii
Heb zelf ook nooit problemen gehad.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn PS1 is trouwens ook nooit kapot gegaan bedenk ik mij net, alleen had k die niet gekocht maar gekregen
Kan nu ook makkelijk. Zoveel bijzondere hardware zit er ook niet in een PS4. Geen dure CELL, Blu-ray wat zich al bewezen heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk sick toch? 1200 gulden!!
Net als die 600 euro van de PS3.. En dan nu een prijs van 400 euro. Ik vind het maar een goede zet van Sony.
Ja, dat is me ook duidelijk. Ze hebben nu ook veel minder R&D kosten door een bestaande architectuur te gebruiken ipv weer een nieuwe te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan nu ook makkelijk. Zoveel bijzondere hardware zit er ook niet in een PS4. Geen dure CELL, Blu-ray wat zich al bewezen heeft.
Dat vind ik wat anders, dat is gewoon overdag op een normale tijd met daarna sowieso nog de avond om te gamen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bepalen mensen zelf wat voor hun optie is. Ik heb ook regelmatig een nacht doorgehaald voor mijn werk omdat er iets anders is. Kan ook geen kwaad, je bent er zelf bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef koei het volgende:
[..]
Dat vind ik wat anders, dat is gewoon overdag op een normale tijd met daarna sowieso nog de avond om te gamen.
Midden in de nacht een nieuwe game halen betekent dat je de nacht grotendeels overslaat want een gloednieuwe game waar je naar uit kijkt leg je niet na 5 minuten weer weg om te gaan slapen lijkt me. En voor iedereen met een gewone baan lijkt dat me geen optie.
Eendje!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen mensen zelf wat voor hun optie is. Ik heb ook regelmatig een nacht doorgehaald voor mijn werk omdat er iets anders is. Kan ook geen kwaad, je bent er zelf bij.
Denk dat ik hem gewoon in de ochtend ga halen. Neem die dag wel vrij waarschijnlijk. Beetje aankloten endesowquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:17 schreef koei het volgende:
Wie gaat er naar een evt nachtlaunch van de ps4?
Ik ga niet voor een launch ps4, maar daarvoor naar een nachtopening gaan zou ik wel overwegen. Tenzij er meer dan 10 mensen per kassa staan te wachten. Ik zou ook pas rond half 1 gaan dan, denk ik. Dan is de grootste massa alweer weg.
Als student zijnde is het anders, ik heb daar ook regelmatig nachten helemaal overgeslagen (en dan overdag gewoon in m'n eigen bed slapen, slaapt beter dan een collegebank en scheelt weer reizen). Maar als ik nu 's ochtends vroeg moet beginnen trek ik dat echt niet meer, dan ben ik de hele week verrot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Eendje!![]()
En inderdaad, wat Shar al schreef, als je studeert maakt het helemaal geen fuck uit. Ik bedoel, of je nou op dinsdagavond tot 4 uur in de kroeg staat of GTA V speelt. Je ligt de volgende dag toch in de banken te pitten
Als er een nachtlaunch van de PS4 komt ga ik heen. Niet zozeer voor mij maar ik haal mijn neefje van 10 op, hij is in oktober jarig en dat is dan de 3e keer dat hij van iedereen voor zijn verjaardag geld krijgt voor zijn PS4, hij is dus serieus al 3 jaar aan het sparenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:17 schreef koei het volgende:
Ik ga niet voor een launch ps4, maar daarvoor naar een nachtopening gaan zou ik wel overwegen. Tenzij er meer dan 10 mensen per kassa staan te wachten. Ik zou ook pas rond half 1 gaan dan, denk ik. Dan is de grootste massa alweer weg.
Ik denk at ik de volgende dag ook vrij neemquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Denk dat ik hem gewoon in de ochtend ga halen. Neem die dag wel vrij waarschijnlijk. Beetje aankloten endesow
GIEB NUMBER I SUPPORT HIS CAUSE!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als er een nachtlaunch van de PS4 komt ga ik heen. Niet zozeer voor mij maar ik haal mijn neefje van 10 op, hij is in oktober jarig en dat is dan de 3e keer dat hij van iedereen voor zijn verjaardag geld krijgt voor zijn PS4, hij is dus serieus al 3 jaar aan het sparenik had het nooit volgehouden en had al lang al een ps3 eerst gekocht
Magoed, voor hem is het wel een hele happening en na het overlijden van zijn zusje en van zijn vader mag er wel wat leuks gebeuren. Hij gaat dan gewoon slapen totdat wij hem ophalen. Ik hoop wel dat het een leuke nachtlaunch is en geen gezeik met politie en wat dan ook
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
essence mail:
Beauties en Beliebers, opgelet! Als officiële make-uppartner presenteert essence de trend edition “beauty beats – girls on tour with Justin Bieber” van november t/m half december 2013, geïnspireerd op Justin Bieber’s “Believe” wereldtournee. Met unieke must-haves die de harten van de fans van de 19-jarige superster op hol zullen brengen.
Ik niet iig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:17 schreef koei het volgende:
Awww ggquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als er een nachtlaunch van de PS4 komt ga ik heen. Niet zozeer voor mij maar ik haal mijn neefje van 10 op, hij is in oktober jarig en dat is dan de 3e keer dat hij van iedereen voor zijn verjaardag geld krijgt voor zijn PS4, hij is dus serieus al 3 jaar aan het sparenik had het nooit volgehouden en had al lang al een ps3 eerst gekocht
Magoed, voor hem is het wel een hele happening en na het overlijden van zijn zusje en van zijn vader mag er wel wat leuks gebeuren. Hij gaat dan gewoon slapen totdat wij hem ophalen. Ik hoop wel dat het een leuke nachtlaunch is en geen gezeik met politie en wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |