Gelukkig zijn er meerdere in Nederlandquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of
"Grote brand legt distributiecentrum PostNL plat"
jijquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Guitar93 het volgende:
Iemand nog naar Mediamarkt Den Haag?
Op moment supreme falen ze keihardquote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Coolblue, bazenbedrijf.
Wat is er mis mee dan?
Kansloze ouders, die weten denk ik niet eens wat ze hem gegeven hebben.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Als je pech hebt komt er een auto met luidspreker voorbij terwijl je in de rij staat, die alle cliffhangers verklapt
Boycotten en kamervragenquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te laat leveren of mss helemaal niet . Die gast die daar Logistiek doet is een onkundige man
Ja, ik vind het ook eerder een electronicawinkel dan een gamewinkel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bazenbedrijf is het zeker, maar bij voor pre orders kan je beter bij bol bestellen
tegenwoordig op speelpleintjes alleen maar 7 jarigen met iphone... buitenspelen gebeurt niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze ouders, die weten denk ik niet eens wat ze hem gegeven hebben.Ga lekker buiten spelen ofzo
Buiten op de telefoon klooien g.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tegenwoordig op speelpleintjes alleen maar 7 jarigen met iphone... buitenspelen gebeurt niet meer
Niet meer coolblue maar Hotred hahahahaquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat zooitje in de fik steken
Kun je niet nog ergens anders bestellen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat zooitje in de fik steken
man zijnde, staat er, leg dan normaal uit man homo. Ookal begrijp ik je wel.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef margrev het volgende:
[..]
Het is 'als man' of 'man zijnde', homo.
Ik beroof wel een Roemeenquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kun je niet nog ergens anders bestellen?
Maar.. je woon wel in een stad?quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier in de stad is alleen de intertoys die games verkoopt, en die heeft niet eens een nachtopening
DORP!quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier in de stad is alleen de intertoys die games verkoopt, en die heeft niet eens een nachtopening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |