abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131245200

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 17:47:49 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131245232
Straks komt er nog een document van eisen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131245263
Grappig Rickario dat wat jij ziet als goed geregeld zou ik echt van walgen :D
Ik vind dat Opa en oma niet horen op te passen maar er enkel zijn voor de leuke dingen. :)

Quickie ik denk dat je iig voor je die relatie aan gaat toch zal moeten kijken naar hoe het realistisch is en hoe je dat denkt in te delen. Je beeld is leuk hoor maar sowieso kom je dan van een koude kermis thuis.
pi_131245264
M'n broer dumpt z'n kind 1 dag in de week bij mijn ouders en 1 dag in de week bij z'n schoonouders. Zelf heeft hij nog een papadag en z'n vriendin werkt 3 dagen in de week.

Wel meer dan prima geregeld ^O^
En de opa's en oma's vinden het ook (nog) geweldig.
  maandag 16 september 2013 @ 17:49:47 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245296
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt :9
Zo, dat was mijn eisenlijst :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131245308
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklaren :D dan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken :D ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder :D
Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131245339
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt :9
Inhoud is overrated :P
pi_131245376
quote:
tsja die combinatie maakt het al moeilijk he :D
  maandag 16 september 2013 @ 17:51:55 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245380
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inhoud is overrated :P
Inderdaad, maar als je goed leest heb ik wel degelijk een karaktereigenschap omschreven :P ;)
  maandag 16 september 2013 @ 17:52:50 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245418
quote:
12s.gif Op maandag 16 september 2013 17:51 schreef MissGump het volgende:

[..]

tsja die combinatie maakt het al moeilijk he :D
:D
Ik ken ze die dat wel hebben :D lijkt me ideaal! Ik moet er toch enigszins moeite voor doen geen bierbuik te krijgen ;)
  maandag 16 september 2013 @ 17:53:25 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131245440
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef MissGump het volgende:

[..]

Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!
Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131246313
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.
Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.
pi_131246369
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef eefje801 het volgende:
Precies, en evenzoveel mannen die hetzelfde kunnen. Koken is geen vereiste, afwassen wel :)
Wel eens van afwasmachines gehoord?
Doe al twee jaar zonder magnetron, ben er alleen maar beter door gaan eten. Maar de vaatwasser mis ik :(
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 16 september 2013 @ 18:28:08 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131246617
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.
Beetje creatief zijn en je komt een heel eind. Maar volgens mij ben je niet meer verplicht om aan ouderalimitatie te voldoen toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 16 september 2013 @ 18:38:37 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131246939
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Wel eens van afwasmachines gehoord?
Doe al twee jaar zonder magnetron, ben er alleen maar beter door gaan eten. Maar de vaatwasser mis ik :(
Past niet in de keukenkastjes helaas :( Afwasmachine vullen en leeghalen dan :P

Magnetron blijft handig voor een broodje bapao O+
pi_131247002
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vullen blijft een mannentaak
pi_131247013
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die wat wilt bijverdienen?
pi_131247387
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelf ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 18:51:20 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131247401
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef RVDBRDM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die wat wilt bijverdienen?
Lijkt me vrij legit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 16 september 2013 @ 18:51:51 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131247419
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelf ;)
Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.
pi_131247728
quote:
16s.gif Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.
stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd worden
Ik citeer @slijterijmeisje "Het leven is te kort om troep te drinken" en dat is net zo waar voor eten.
  maandag 16 september 2013 @ 19:05:12 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131247957
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd worden
Ik citeer @slijterijmeisje "Het leven is te kort om troep te drinken" en dat is net zo waar voor eten.
liever niet, je weet toch nooit of je nog eens een Gremlin of ander monster tegenkomt dat je snel wilt opruimen?
Absoluut, ik ben ook best wel een voedselnazi wat dat betreft. Maar er zijn ook uitzonderingen gelukkig :)
pi_131249251
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklaren :D dan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken :D ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder :D
Dan wordt het gewoon van je loon of uitkering ingehouden, simple as that.

En wie zegt dat je ex dan te lui is om te werken? Wellicht solliciteert ze zich helemaal suf of werkt ze uiteindelijk fulltime voor minimumloon omdat ze niets anders kan krijgen (crisis en zo). En dan ga jij r zorg voor dragen dat je kinderen niet iedere dag een gezonde maaltijd op tafel kunnen krijgen? Chapeau! Knap hoor! Vader van het jaar !!
pi_131249778
quote:
een brunette
Uiterlijk
quote:
met lang krullend haar
Uiterlijk
quote:
groene ogen
Uiterlijk
quote:
1,75 lang
Uiterlijk
quote:
mooie kont
Uiterlijk
quote:
strak buikje
Uiterlijk
quote:
die van een drankje houdt
Een alcoholiste?

Als alleen het uiterlijk belangrijk is, waarom dan geen opblaaspop? Kan je in alle soorten en maten verkrijgen, kost maar eenmalig geld, is zo inhoudsloos als het maar kan.. en die alcohol giet je maar in het mondgat. Reinigt gelijk van je kwakkies.
pi_131250084
Oef, iemand is hier goed verzuurd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')