Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!quote:Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklarendan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken
ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder
Inhoud is overratedquote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt
Zo, dat was mijn eisenlijst
tsja die combinatie maakt het al moeilijk hequote:Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt
Zo, dat was mijn eisenlijst
Inderdaad, maar als je goed leest heb ik wel degelijk een karaktereigenschap omschrevenquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 17:51 schreef MissGump het volgende:
[..]
tsja die combinatie maakt het al moeilijk he
Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.quote:Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef MissGump het volgende:
[..]
Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!
Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.quote:Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.
Wel eens van afwasmachines gehoord?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef eefje801 het volgende:
Precies, en evenzoveel mannen die hetzelfde kunnen. Koken is geen vereiste, afwassen wel
Beetje creatief zijn en je komt een heel eind. Maar volgens mij ben je niet meer verplicht om aan ouderalimitatie te voldoen toch?quote:Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.
Past niet in de keukenkastjes helaasquote:Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wel eens van afwasmachines gehoord?
Doe al twee jaar zonder magnetron, ben er alleen maar beter door gaan eten. Maar de vaatwasser mis ik
Vullen blijft een mannentaakquote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Past niet in de keukenkastjes helaasAfwasmachine vullen en leeghalen dan
![]()
Magnetron blijft handig voor een broodje bapao
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die wat wilt bijverdienen?
als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelfquote:Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Past niet in de keukenkastjes helaasAfwasmachine vullen en leeghalen dan
![]()
Magnetron blijft handig voor een broodje bapao
quote:Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef RVDBRDM het volgende:
Lijkt me vrij legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die wat wilt bijverdienen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.quote:Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelf
stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd wordenquote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.
liever niet, je weet toch nooit of je nog eens een Gremlin of ander monster tegenkomt dat je snel wilt opruimen?quote:Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd worden
Ik citeer @slijterijmeisje "Het leven is te kort om troep te drinken" en dat is net zo waar voor eten.
Dan wordt het gewoon van je loon of uitkering ingehouden, simple as that.quote:Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklarendan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken
ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder
Uiterlijkquote:
Uiterlijkquote:
Uiterlijkquote:
Uiterlijkquote:
Uiterlijkquote:
Uiterlijkquote:
Een alcoholiste?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |