abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131245200

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 17:47:49 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131245232
Straks komt er nog een document van eisen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131245263
Grappig Rickario dat wat jij ziet als goed geregeld zou ik echt van walgen :D
Ik vind dat Opa en oma niet horen op te passen maar er enkel zijn voor de leuke dingen. :)

Quickie ik denk dat je iig voor je die relatie aan gaat toch zal moeten kijken naar hoe het realistisch is en hoe je dat denkt in te delen. Je beeld is leuk hoor maar sowieso kom je dan van een koude kermis thuis.
pi_131245264
M'n broer dumpt z'n kind 1 dag in de week bij mijn ouders en 1 dag in de week bij z'n schoonouders. Zelf heeft hij nog een papadag en z'n vriendin werkt 3 dagen in de week.

Wel meer dan prima geregeld ^O^
En de opa's en oma's vinden het ook (nog) geweldig.
  maandag 16 september 2013 @ 17:49:47 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245296
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt :9
Zo, dat was mijn eisenlijst :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131245308
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklaren :D dan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken :D ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder :D
Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131245339
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
Tja als het aan mij lag, lag er nu ook een brunette naast me met lang krullend haar, groene ogen, 1,75 lang, mooie kont en strak buikje die van een drankje houdt :9
Inhoud is overrated :P
pi_131245376
quote:
tsja die combinatie maakt het al moeilijk he :D
  maandag 16 september 2013 @ 17:51:55 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245380
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inhoud is overrated :P
Inderdaad, maar als je goed leest heb ik wel degelijk een karaktereigenschap omschreven :P ;)
  maandag 16 september 2013 @ 17:52:50 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131245418
quote:
12s.gif Op maandag 16 september 2013 17:51 schreef MissGump het volgende:

[..]

tsja die combinatie maakt het al moeilijk he :D
:D
Ik ken ze die dat wel hebben :D lijkt me ideaal! Ik moet er toch enigszins moeite voor doen geen bierbuik te krijgen ;)
  maandag 16 september 2013 @ 17:53:25 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131245440
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 17:50 schreef MissGump het volgende:

[..]

Beetje stomme redenering: Als je je failliet laat verklaren, kun je dus ook niks meer voor je kinderen betalen. Ik voorzie dat het dan dus uitloopt op jij alleen huilend in een hoekje, en je ex die gesteund wordt door de kinderen. Have fun!
Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131246313
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou er zijn genoeg andere opties, wees daar maar niet bang voor.
Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.
pi_131246369
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef eefje801 het volgende:
Precies, en evenzoveel mannen die hetzelfde kunnen. Koken is geen vereiste, afwassen wel :)
Wel eens van afwasmachines gehoord?
Doe al twee jaar zonder magnetron, ben er alleen maar beter door gaan eten. Maar de vaatwasser mis ik :(
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 16 september 2013 @ 18:28:08 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131246617
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 18:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Zie het maar als een zeer wel mogelijke disclaimer.
Beetje creatief zijn en je komt een heel eind. Maar volgens mij ben je niet meer verplicht om aan ouderalimitatie te voldoen toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 16 september 2013 @ 18:38:37 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131246939
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Doe al twee jaar zonder magnetron, ben er alleen maar beter door gaan eten. Maar de vaatwasser mis ik :(
Past niet in de keukenkastjes helaas :( Afwasmachine vullen en leeghalen dan :P

Magnetron blijft handig voor een broodje bapao O+
pi_131247002
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vullen blijft een mannentaak
pi_131247013
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die wat wilt bijverdienen?
pi_131247387
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelf ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 18:51:20 #19
Brabo Bastard
pi_131247401
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:40 schreef RVDBRDM het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die wat wilt bijverdienen?
Lijkt me vrij legit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 16 september 2013 @ 18:51:51 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131247419
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

als je dat jouw idee van koken is doe ik het liever zelf ;)
Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.
pi_131247728
quote:
16s.gif Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is het énige waar ik de magnetron voor gebruik. Al zijn ze gestoomd nog lekkerder.
stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd worden
Ik citeer @slijterijmeisje "Het leven is te kort om troep te drinken" en dat is net zo waar voor eten.
  maandag 16 september 2013 @ 19:05:12 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131247957
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:59 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

stoom ze dan, kan die sta-in-de-weg gelijk opgeruimd worden
Ik citeer @slijterijmeisje "Het leven is te kort om troep te drinken" en dat is net zo waar voor eten.
liever niet, je weet toch nooit of je nog eens een Gremlin of ander monster tegenkomt dat je snel wilt opruimen?
Absoluut, ik ben ook best wel een voedselnazi wat dat betreft. Maar er zijn ook uitzonderingen gelukkig :)
pi_131249251
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:42 schreef ook_gek het volgende:
Als ik ooit in een situatie kom te zitten dat ik partnerimentatie moet betalen laat ik me failliet verklaren :D dan verbrand ik alles tot op de laatste cent. Ik verbrand het nog liever dan aan een ex te moeten geven die met haar luie kut op de bank hangt omdat mevrouw te beroerd is om te werken :D ik betaal en koop zelf wel kleren voor de kinderen, betaal de helft mee aan schoolgeld enz. Maar zal nooit ook maar 1 cent overmaken aan de moeder :D
Dan wordt het gewoon van je loon of uitkering ingehouden, simple as that.

En wie zegt dat je ex dan te lui is om te werken? Wellicht solliciteert ze zich helemaal suf of werkt ze uiteindelijk fulltime voor minimumloon omdat ze niets anders kan krijgen (crisis en zo). En dan ga jij r zorg voor dragen dat je kinderen niet iedere dag een gezonde maaltijd op tafel kunnen krijgen? Chapeau! Knap hoor! Vader van het jaar !!
pi_131249778
quote:
een brunette
Uiterlijk
quote:
met lang krullend haar
Uiterlijk
quote:
groene ogen
Uiterlijk
quote:
1,75 lang
Uiterlijk
quote:
mooie kont
Uiterlijk
quote:
strak buikje
Uiterlijk
quote:
die van een drankje houdt
Een alcoholiste?

Als alleen het uiterlijk belangrijk is, waarom dan geen opblaaspop? Kan je in alle soorten en maten verkrijgen, kost maar eenmalig geld, is zo inhoudsloos als het maar kan.. en die alcohol giet je maar in het mondgat. Reinigt gelijk van je kwakkies.
pi_131250084
Oef, iemand is hier goed verzuurd :')
  maandag 16 september 2013 @ 19:55:07 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131250481
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Rickario het volgende:
Oef, iemand is hier goed verzuurd :')
Er mocht ook wel eens wat tegenwicht aan die verzuurde heren geboden worden toch?

Al heeft ze wel een punt dat SC vooral voor het plaatje gaat, maar dat wisten we hier al wel :)
  maandag 16 september 2013 @ 19:55:29 #27
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131250512
quote:
Krijg daar ook wel een heel leuk beeld bij :@

Maar het wat mij betreft niet zoveel met de realiteit te maken, ik zoek altijd naar een bepaalde blik. Goed er zijn bepaalde basis voorwaarden, maar daar is japie vrij soepel in. Het moet gewoon niet te veel afwijken van mijzelf.
Grijp ze!
  maandag 16 september 2013 @ 20:09:59 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131251437
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan wordt het gewoon van je loon of uitkering ingehouden, simple as that.
Eerst schulden, dan kinderen en dan pas ouder. Echter is dat tot een bepaald bedrag. Zit je ma schulden en kinder alimentatie krijgt de vrouw niks meer. Je hebt namelijk als inwoner van Nederland recht op een bepaald minimum. Tevens ontvangt de moeder een uitkering en kinderbijslag. Zelfs als alleen staande ouder krijg je extra kindertoeslag.

quote:
En wie zegt dat je ex dan te lui is om te werken? Wellicht solliciteert ze zich helemaal suf of werkt ze uiteindelijk fulltime voor minimumloon omdat ze niets anders kan krijgen (crisis en zo).
Stel dat he, stel dat. Genoeg mensen die liever een uitkering ontvangen dan te werken. Is verotte makkelijk geld krijgen voor niks doen en geld van je ex krijgen. Ik spreek over dit laatste geval.

quote:
En dan ga jij r zorg voor dragen dat je kinderen niet iedere dag een gezonde maaltijd op tafel kunnen krijgen? Chapeau! Knap hoor! Vader van het jaar !!
Anders hang je de drama queen uit. Genoeg toeslagen om je zelf en kinderen te voeden in Nederland. Tevens worden oudertoeslagen berekend aan de nette inkomen. Daar gaat een percentage van af en wat we over blijft komt weer een bepaalde formule er overheen en dat moet je betalen. Echter zit daar wel een minimum aan. Dus zorg dat je op papier dat verdiend en je betaald niks of bijna niks.

Maar goed discussie niet geheel ontopic, dus laten we er maar over ophouden.
  maandag 16 september 2013 @ 20:21:29 #29
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131252178
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:43 schreef Ouder1 het volgende:
Verhaal...
Omdat je voor mij nieuw bent hier zal ik het wel beargumenteren, want het is natuurlijk niet zo zwart wit als ik het hier schets ;)

Ik kreeg altijd de kritiek van vrienden dat ik vrij oppervlakkig was. Op een gegeven moment kom je erachter dat ze misschien wel eens een punt zouden kunnen hebben :)

Afijn, ik me ingeschreven op Lexa, leuke meid leren kennen (inmiddels m'n ex :P). Qua uiterlijk zou ik m'n hoofd niet voor haar omdraaien op straat. Ze is zeker niet onaantrekkelijk (iemand van hier kan dat beamen :P), maar ze heeft gewoon niet de uitstraling waar ik naar zou zoeken...
Uiteindelijk heb ik 4 maanden iets met haar gehad. Toch vond ik haar gewoon niet aantrekkelijk fysiek (verder is ze wel intelligent, kon leuk met haar praten etc..., nadeel was alleen dat ze ook wat trekjes had die mij niet aanstonden qua karakter) dus uiteindelijk stukgelopen op een combinatie van beide. Ik denk alleen dat als je iemand al niet aantrekkelijk vindt, je je nog meer gaat focussen op nare karaktereigenschappen.

In die 4 maanden kwam ik er wel achter dat ik oprecht een aantrekkelijk uiterlijk erg belangrijk vind.
Aantrekkelijkheid zit hem alleen niet in de oppervlakkige manier zoals ik het net beschreef, het is voor mij uitstraling (ogen O+ , blik, teaserig gedrag) wat het belangrijkst is (arrogante, super mooie vrouwen heb ik bijvoorbeeld weinig mee).
Het is gewoon wat gecompliceerder dan dat ik het net schetste, maar soms is zwart-wit denken wel fijn ;).
Ik ga een vrouw echt niet afwijzen op het feit dat ze een van bovengenoemde punten niet heeft :P
Ik vind inhoud en een goed gesprek juist ook erg belangrijk.
  maandag 16 september 2013 @ 22:30:46 #30
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131260873
Hoi :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_131260953
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :@
hoi
  maandag 16 september 2013 @ 22:34:43 #32
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131261074
Is het ook mogelijk om hier een date te roggelen of moet ik daarvoor naar een ander topic :@
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 22:36:35 #33
Brabo Bastard
pi_131261179
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het ook mogelijk om hier een date te roggelen of moet ik daarvoor naar een ander topic :@
Ander topic.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131261232
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ligt eraan. Heb je een liefdeslans van >18 cm en een bovenmodaal inkomen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 16 september 2013 @ 22:37:42 #35
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131261257
quote:
Je wilt Perzephone? ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Moderator / Redactie FP maandag 16 september 2013 @ 22:38:35 #36
Brabo Bastard
pi_131261315
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je wilt Perzephone? ;)
:D
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 16 september 2013 @ 22:39:29 #37
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131261375
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:20 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Zonder magnetron of telefoon komt er ook niets op tafel....
Gewoon lekker kant-en-klaar. Of even outsourcen naar de pizza boer. :Y
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 16 september 2013 @ 22:44:59 #38
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131261695
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ander topic.
Welke :@ :D
  maandag 16 september 2013 @ 22:46:43 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131261808
quote:

[..]

Je wilt Perzephone? ;)
Joh wie niet :D ^O^
pi_131262222
quote:

[..]

Je wilt Perzephone? ;)
Wie?
  maandag 16 september 2013 @ 22:56:48 #41
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131262325
quote:

[..]

Je wilt Perzephone? ;)
Weet iemand waar ze gebleven is? Ik praatte wel eens met haar :@
Grijp ze!
  maandag 16 september 2013 @ 23:21:28 #42
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131263678
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Joh wie niet :D ^O^
Mwoh... denk dat ik dat wel zou kunnen zijn. ;)
Leuke meid hoor, dat zeker. :Y
  maandag 16 september 2013 @ 23:32:09 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131264213
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:56 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Weet iemand waar ze gebleven is? Ik praatte wel eens met haar :@
Vraag het haar eens vai DM/PM.. wie weet krijg je antwoord ..
  maandag 16 september 2013 @ 23:32:24 #44
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131264231
Terug van date. Super mooie meid. Goed figuur. Had haar nummer eens geregeld via stappen. Gelukkig klopte mijn beeld van haar nog. Alles goed voor elkaar (huisje, baan, vrienden etc) enzo. Was gezellig bij haar thuis, flink gepraat, geen stiltes.

Toch wordt dit geen blijvertje denk ik. Sowieso te snel na mijn relatie (kan zij niks aan doen). Op een of andere manier mis ik de ....

We gaan nog wel afspreken; ik zie wel. Op naar de volgende.
  maandag 16 september 2013 @ 23:33:17 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131264263
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso te snel na mijn relatie

Op naar de volgende.
Uhm.. dit spreekt elkaar een beetje tegen.
pi_131264278
de hamvraag is heb je getongd
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_131264287
Ga dan niet daten.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_131265101
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Terug van date. Super mooie meid. Goed figuur. Had haar nummer eens geregeld via stappen. Gelukkig klopte mijn beeld van haar nog. Alles goed voor elkaar (huisje, baan, vrienden etc) enzo. Was gezellig bij haar thuis, flink gepraat, geen stiltes.

Toch wordt dit geen blijvertje denk ik. Sowieso te snel na mijn relatie (kan zij niks aan doen). Op een of andere manier mis ik de ....

We gaan nog wel afspreken; ik zie wel. Op naar de volgende.
Haha okee. Dat is duidelijke taal.
  maandag 16 september 2013 @ 23:58:35 #49
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131265445
Ik ga geen kruisje in mijn agenda zetten, zo van: vanaf deze datum kun je weer beginnen met daten.

Er komt genoeg op mij af en als ik denk: leuke meid, dan spreek ik af. Ik zie het wel. Op het moment dat ik de juiste tegenkom dan horen jullie het. En anders ook.
pi_131265738
quote:
7s.gif Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bent weer aan het daten?
Vertel me meer.
Haha. Gewoon, leuke jongen tegengekomen, mee gaan daten. Het is nu leuk en gezellig en we kijken rustig hoe het loopt. Ik weet nog niet of het iets serieus gaat worden maar dat hoef ik ook niet meteen te weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')