Ben benieuwd!quote:Op maandag 16 september 2013 17:08 schreef keesfietst het volgende:
Muzas heeft de bouw van een polderstoemper. Nog een paar jaar doorrijden en het hele forum huilt bij het idee om bij jou in het wiel te moeten rijden als het op de kant gaat.
Uitleg: http://www.encyclo.nl/begrip/op%20de%20kant%20zettenquote:Op maandag 16 september 2013 17:29 schreef muzas het volgende:
Ik heb dus nooit begrepen wat 'het ging op de kant' of 'Dingetje zette 't op de kant' nou eigenlijk betekent
quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zei dat je heel dik was en blabla. Maar je bent nog slanker dan Oksel
Zo dan! Rap hoor.... Dat soort snelheden haal ik niet.. Voelde me zo goed als dronken toen ik daar reedquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef janatwork het volgende:
Lekker bezig Muzas!
Ik heb zondag na 2 wegen fiets inactiviteit ook de Gerrie Kneteman classic gefietst. Samen met mijn vriendin en 3 vrienden, lekker een dagje door de polder peddelen!
Tijdens het tijdritje (2km sprinten op de baan van Sloten) het gas vol open getrokken. 6de (van de 1000 ofzo) geworden met 44.44 km/h. En ik heb me serieus op die racebaan verstuurd in een bochtdat heeft me de 3 seconden verschil met het podium gekost...
Laatste meters tijdrit:
[ afbeelding ]
Ik ken het. 5 kilo vakantiekilo's willen er bij mij ook maar niet afquote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef janatwork het volgende:
Ik moet ook weer op dieet.
5 kilo zwaarder dan tijdens de Marmotte...
Juist, alcohol is echt het grote probleem bij mij.quote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onzin, veel eten juist maar niet snoepen en niet teveel zuipen.
Door een beslagen raam een herfstig Haarlem in kijken, terwijl Diana Krall met haar muziek de blokjes oude kaas en bruin bier vergezelt..quote:
Jij wint!quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Door een beslagen raam een herfstig Haarlem in kijken, terwijl Diana Krall met haar muziek de blokjes oude kaas en bruin bier vergezelt..
Kan ook.quote:Op maandag 16 september 2013 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onzin, veel eten juist maar niet snoepen en niet teveel zuipen.
Zou goed kunnen. Wil er wel wat kg's spier bij.quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef Gripper het volgende:
Hè vette monsters, had ik al verteld dat ik tijdens m'n gruwelijke peddelexpeditie door Zweden zelfs nog een kilootje afgevallen ben? in 2014 ben ik lichter dan patroon!
postuurtje geesink dus
Vind ik ook hoor, no offence. Die mooie blonde kuif, de ranke beentjes, z'n fiere neus. En mooie kleertjes altijd en lekker ruiken. /no hommoquote:
Dat pakje zie je echt veel. Ik trek hem ook aan en naar iedereen roep ik dan lekker hey teamgenoot. Deed ik ook bij LBL maar daar waren de mensen een beetje chaggi want vaak zeiden ze niks terug.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef Tommeke het volgende:
Als je iemand met dunne beentjes in een Radioshack pakje ziet op een roodwitte Trek die enorm soepel schakelt ben ik dat.
Alles kan maar 't is de vraag of dat een goed idee is. Wie hard of veel traint moet ook goed eten. Ander blijft er weinig van je over.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles kan maar 't is de vraag of dat een goed idee is. Wie hard of veel traint moet ook goed eten. Ander blijft er weinig van je over.
Cool. Die ga ik ook kopen!quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef forty-two het volgende:
Afgelopen weekend voor ¤15 een mooi boek over racefietsen op de kop getikt.
Echt genieten om door heen te bladeren en te lezen.
http://www.librero.nl/nie(...)8-90-8998-275-9/1981
[ afbeelding ]
Daar twijfel ik nog over. Heb besloten het van de weersvoorspellingen af te laten hangenquote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef MCH het volgende:
Nog meer bazen (behalve Tommeke en ik) die aankomend weekend de MH2D gaan rijden?
Weer wordt goed, misschien wel het laatste mooie weekend van dit jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:55 schreef Yankee het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog over. Heb besloten het van de weersvoorspellingen af te laten hangen
De oude vriendin van Karsten Kroon?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef the_critic het volgende:
rijd vriendin nu op. (oude van Karsten Kroon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |