Had der meegenomen naar "achteren"quote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Intertoys hoer wilde hem niet meegeven
Terwijl het een oud buurmeisje van mij is
daar zit nog wat oud zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
chanteer haar met naaktfotosquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
em niet meegeven
Terwijl het een oud bu
neequote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Had der meegenomen naar "achteren"
Dan ben je blijkbaar niet lekker genoegquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Was zeker een pijnlijke ervaring , dat neuken met jouquote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
En een kleine misschien?quote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
daar zit nog wat oud zeer waarschijnlijk
Heeft de Wielepolle ook een shop?quote:Op maandag 16 september 2013 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IGN gaat met een voorspelbare 10 komen .
(is die ook wel waard, maar IGN)
neequote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef J03llV het volgende:
New Objective: Reach #200 before midnight release
een herpes infectie word over het algemeen ook niet in dank afgenomenquote:
Ik denk dat mijn schoenmaat een hogere waarde heeft dan hun IQ.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
En iedereen hou er gelijk even rekening mee dat GTA5 een veeeeeeeeel grotere launch is dan BOPS2
zij ook nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef very het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar niet lekker genoeg
Nee , Maar Rinus heeft wel een versie voor bij de bingoquote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft de Wielepolle ook een shop?
Antibiotica en klaar...quote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
een herpes infectie word over het algemeen ook niet in dank afgenomen
Heeft die ijscoboer niet een paar schijfjes liggen. Gewoon 3 ijsjes = 1x gratis GTA V.quote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , Maar Rinus heeft wel een versie voor bij de bingo
quote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
De tunequote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter ga je naar Verstappen , die heeft nog wel wat staanquote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft die ijscoboer niet een paar schijfjes liggen. Gewoon 3 ijsjes = 1x gratis GTA V.
Veranderd vanavond / vannacht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Nog meer bol .com bestellingen hier?
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.
Dat maakt het alleen maar erger als je zelfs voor een niet lekker wijf niet lekker genoeg bentquote:
haha, die gozer heeft echt wel met z`n vinger op de post/send knop gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omfg, jammer dat je niet effe bij ze langs ken gaaanquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF Bol heeft mijn order geannuleerd wegens een fout in hun systeem.
Dat is je straf voor het bestellen bij Bol.comquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Wanneer had je hem besteld?quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Vault-Boy het volgende:
doe eens kalm joh, dit tweet bol.com:quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
is altijd tot 1 uur in de nacht no worriesquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
afhankelijk van hoe je hoofd eruit zietquote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Gaan ze straks om ID vragen, ook al lijkt het mij dat het wel druk wordt?
9,5 en allemaal 10'en.
Dat beloofd nog wat.
Als je er uit ziet als een 15 jarige puber krijg je m ook niet mee. En terecht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Gaan ze straks om ID vragen, ook al lijkt het mij dat het wel druk wordt?
9,5 en allemaal 10'en.
Dat beloofd nog wat.
quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?
Kusje!quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers G!
Ik wilde hem zelf lezen, weg climax!
Yup, het embargo is vervallen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?
Idd geen 80,- waardquote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)rwerk-conclusie.html
Cijfer: 9,5
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
Cijfer: 10
http://www.insidegamer.nl(...)lost-zijn-belofte-in
Cijfer: 10
Embargo was tot 16:00 uur swa.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Als ik zeg dat ik 16 ben is het allemaal "Nee, nu serieus". Ze denken bijna allemaal dat ik 18, 19 ben.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet
quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.
Top, thanks!quote:
Ik heb vandaag ook al 10x gekeken naar de status van de bestellingquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Van Tweakers.netquote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
quote:Uiteindelijk gaat het echter niet om de hype, maar om de game zelf. Het is leuk om samen met een grote groep gamers uit te kijken naar de release van een langverwacht spel, maar vervolgens moet de game het waarmaken. Voor Tweakers kwam dat 'uur van de waarheid' ruim een week geleden, toen Rockstar Tweakers - en diverse andere Nederlandse gamemedia - een versie van het spel kwam brengen. Een strenge non-disclosure agreement weerhield ons ervan onze bevindingen eerder dan vandaag naar buiten te brengen, maar inmiddels mogen we losbranden en zeggen we: wat een game!
was het weer die tijd van de maandquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...
Mooi. Ben nu dus alleen nog afhankelijk van die lijers van postnl.quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
doe eens kalm joh, dit tweet bol.com:
Door enorm succes van GTA 5 is de Xbox versie uitverkocht! Iedereen die VOOR 13-09 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op 17-09. (1/2)
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Roces18 het volgende:
nederlandse reviews vertrouw ik sowieso niet.
Gamespot, IGN kan je niet serieus nemenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...
Is om een beetje op te vallen, krijg je meer hits dan als je het net als de rest een 10(-) geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Als het maar mannen zijn die kapot worden geschotenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Nu je het zegtquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......x10
Ik voel je bradda, ik voel je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!
En een eenzaam bestaan.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vertrouw niemand, alleen mezelf.
Dat is wat het straatleven mij bijgebracht heeft.
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger als je zelfs voor een niet lekker wijf niet lekker genoeg bent
je moet wel om overeind te kunnen blijven in de wijkquote:
Love for the game G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Poffert het volgende:
Ik heb niet eens in 100 kunnen posten, stelletje baggeraars.
Dat heb ik nu al G. Ik voel me gewoon weer 11 en jarig.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Daarom ga ik ze ook niet lezen, maar lekker Forza 4 spelen als ik thuis ben. Dat dit een moddervette game is, staat al buiten kijf.quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks thuis eens rustig alle reviews lezen en dan helemaal niet meer kunnen wachten
Het feit dat ik niet hoef te wachten op de postbode of in de rij bij de nachtrelease is mij al 20,- waard. Het feit dat ik al 3 dagen speel neem ik op de koop toe.quote:
Bevestiging van gut feeling, G.quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen
Dat ik 1000 biljoen geld krijg op mn rekening en Cameron Diaz op mn bonuskaart, knowwhatimsaying?!quote:Op maandag 16 september 2013 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat hopen mensen dat een review hun gaat vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waarom zou je ze lezen?quote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ook, maar ik laat de kippetjes wel alles voor me doenquote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!, wat denk je wel niet?
Vanavond swa. Vanavond.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.
Nee, die hebben zogenaamd te weinig punten. Misschien heeft Jane wat staan en wat chipies.quote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter ga je naar Verstappen , die heeft nog wel wat staan
Jelle van Es wacht op je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze lezen?
Wil niks meer zien of horen tot ik morgenavond zelf speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |