quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
zo had ik assassins creed 3 een paar dagen eerderquote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef rival het volgende:
Het mag niet maar ik speelde forza ook al een week eerder door een domme winkel
Dus alles is mogelijk. sowieso bij mensen die ergens in het proces zitten.
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebbenquote:
ik kan niet wachten tot ik em hebquote:
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebben
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?
lolquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik em heb
ben gisteren net klaar met zelda ocarina dus ben nu wel toe aan wat anders
Dat laat ik even in het midden.. Niemand krijgt een vast contract momenteel bij ons..quote:
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?
nee daar heb ik niet zoveel meequote:
Eensch, hoewel ik vind Skyrim ook behoorlijk hipquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus. Het is de Game der Games.
Dat kanquote:
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuiting?
Oke whateverquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.
Mission failed.
Ik ben weer weg hier.
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan! Elder scrolls
. Wat voor "gamer" ben jij?
Me tooquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
die gaan ze toch opnieuw uitbrengen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
me 2quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Me too! Fable 3 is compleet gefaalt in mijn ogen
Fable 2 vind ik awesome.
Kan niet wachten op de remake.
Oeh! Dan is last of us misschien iets voor jequote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Ik hou van RPG gamesquote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |