quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
zo had ik assassins creed 3 een paar dagen eerderquote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef rival het volgende:
Het mag niet maar ik speelde forza ook al een week eerder door een domme winkel
Dus alles is mogelijk. sowieso bij mensen die ergens in het proces zitten.
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebbenquote:
ik kan niet wachten tot ik em hebquote:
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebben
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?
lolquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik em heb
ben gisteren net klaar met zelda ocarina dus ben nu wel toe aan wat anders
Dat laat ik even in het midden.. Niemand krijgt een vast contract momenteel bij ons..quote:
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?
nee daar heb ik niet zoveel meequote:
Eensch, hoewel ik vind Skyrim ook behoorlijk hipquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus. Het is de Game der Games.
Dat kanquote:
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuiting?
Oke whateverquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.
Mission failed.
Ik ben weer weg hier.
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan! Elder scrolls
. Wat voor "gamer" ben jij?
Me tooquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
die gaan ze toch opnieuw uitbrengen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
me 2quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Me too! Fable 3 is compleet gefaalt in mijn ogen
Fable 2 vind ik awesome.
Kan niet wachten op de remake.
Oeh! Dan is last of us misschien iets voor jequote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Ik hou van RPG gamesquote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Jup , fable 1 was voor de gewone xboxquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
die gaan ze toch opnieuw uitbrengen?
die wil ik nog wel een keer halen ja maar eerst gta 5 en daarna ga ik nog wat zelda delen spelenquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Oeh! Dan is last of us misschien iets voor je?!
dat is wel cool jaquote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup , fable 1 was voor de gewone xbox
en die gaan ze nu uitbrengen voor de 360
Wat ben jij leuk zegquote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik vind Skyrim ook behoorlijk hip.
Ik wil sparen voor een goed werkende NES en de spellen die ik vroegah zo graag speeldequote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die wil ik nog wel een keer halen ja maar eerst gta 5 en daarna ga ik nog wat zelda delen spelen
ben nu aan het sparen voor de ps 4 als ik die heb dan heb ik ze allemaal
Geen nood hoor, ik ga hier weg omdat er weer een sociaal leven staat te wachten op mij. Heeft niets met jou of wat dan ook te makenquote:
ik heb een snes staan en een nintentdo 64quote:Op maandag 16 september 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil sparen voor een goed werkende NES en de spellen die ik vroegah zo graag speelde
Ohquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een snes staan en een nintentdo 64
ben ook nog op zoek naar een 8 bit nintendo
mario world 3 FTW
turtles was frustrerend moeilijk manquote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Teenage Mutant Ninja Turtles, Probotector 2, Megaman![]()
Ik heb nu de gewone op xbox 360 alsin xbox classics.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup , fable 1 was voor de gewone xbox
en die gaan ze nu uitbrengen voor de 360
Wat doe je, dat dacht ik nieteensquote:Op maandag 16 september 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, ik ga hier weg omdat er weer een sociaal leven staat te wachten op mij. Heeft niets met jou of wat dan ook te maken
Welnee manquote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
turtles was frustrerend moeilijk man
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begonquote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Teenage Mutant Ninja Turtles, Probotector 2, Megaman, Low G Man, A Boy and His Blob![]()
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heenquote:
sonicquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begon!
Dat kwam toch van jou joof?
Misschien was het wel heel simpel maar keek je eroverheen kan tochquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heen
Die was via mij jaquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begon!
Dat kwam toch van jou joof?
Ugh, die was irritant ja.. Zo vaak vast gezeten ook.. Ik weet eigenlijk nieteens meer hoe je nou verder kwam en wat er verder wasquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heen
Pokemon X&Y.quote:
Vergeet 1 en 3 nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee man!
[ afbeelding ]
GOLDEN AXE II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |