quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
zo had ik assassins creed 3 een paar dagen eerderquote:Op maandag 16 september 2013 15:15 schreef rival het volgende:
Het mag niet maar ik speelde forza ook al een week eerder door een domme winkel
Dus alles is mogelijk. sowieso bij mensen die ergens in het proces zitten.
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebbenquote:
ik kan niet wachten tot ik em hebquote:
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En het leuke aan een eigen mening is dat ik die mag hebben
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?quote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Wie zegt hier dan dat jij dat niet mag vinden?
lolquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ik em heb
ben gisteren net klaar met zelda ocarina dus ben nu wel toe aan wat anders
Dat laat ik even in het midden.. Niemand krijgt een vast contract momenteel bij ons..quote:
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat iemand dat zegt dan?
nee daar heb ik niet zoveel meequote:
Eensch, hoewel ik vind Skyrim ook behoorlijk hipquote:Op maandag 16 september 2013 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus. Het is de Game der Games.
Dat kanquote:
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom spring je meteen in de verdediging dan door te beginnen over je vrijheid van meningsuiting?
Oke whateverquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry als jij het als verdedigend hebt ervaren. Ik vond gewoon dat ik het er even bij moest zeggen om een nutteloze discussie als deze te vermijden.
Mission failed.
Ik ben weer weg hier.
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komenquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan! Elder scrolls
. Wat voor "gamer" ben jij?
Me tooquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
die gaan ze toch opnieuw uitbrengen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht op de nieuwe of eigenlijk oude fable
me 2quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Me too! Fable 3 is compleet gefaalt in mijn ogen
Fable 2 vind ik awesome.
Kan niet wachten op de remake.
Oeh! Dan is last of us misschien iets voor jequote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Ik hou van RPG gamesquote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
voornamelijk iemand die het leuk vind om een verhaal te volgen en daar steeds verder in te komen
maar af en toe lekker flink erop los knallen kan ik ook wel waarderen
en jij dan?
Jup , fable 1 was voor de gewone xboxquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
die gaan ze toch opnieuw uitbrengen?
die wil ik nog wel een keer halen ja maar eerst gta 5 en daarna ga ik nog wat zelda delen spelenquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Oeh! Dan is last of us misschien iets voor je?!
dat is wel cool jaquote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup , fable 1 was voor de gewone xbox
en die gaan ze nu uitbrengen voor de 360
Wat ben jij leuk zegquote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik vind Skyrim ook behoorlijk hip.
Ik wil sparen voor een goed werkende NES en de spellen die ik vroegah zo graag speeldequote:Op maandag 16 september 2013 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die wil ik nog wel een keer halen ja maar eerst gta 5 en daarna ga ik nog wat zelda delen spelen
ben nu aan het sparen voor de ps 4 als ik die heb dan heb ik ze allemaal
Geen nood hoor, ik ga hier weg omdat er weer een sociaal leven staat te wachten op mij. Heeft niets met jou of wat dan ook te makenquote:
ik heb een snes staan en een nintentdo 64quote:Op maandag 16 september 2013 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil sparen voor een goed werkende NES en de spellen die ik vroegah zo graag speelde
Ohquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een snes staan en een nintentdo 64
ben ook nog op zoek naar een 8 bit nintendo
mario world 3 FTW
turtles was frustrerend moeilijk manquote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Teenage Mutant Ninja Turtles, Probotector 2, Megaman![]()
Ik heb nu de gewone op xbox 360 alsin xbox classics.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup , fable 1 was voor de gewone xbox
en die gaan ze nu uitbrengen voor de 360
Wat doe je, dat dacht ik nieteensquote:Op maandag 16 september 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood hoor, ik ga hier weg omdat er weer een sociaal leven staat te wachten op mij. Heeft niets met jou of wat dan ook te maken
Welnee manquote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
turtles was frustrerend moeilijk man
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begonquote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Teenage Mutant Ninja Turtles, Probotector 2, Megaman, Low G Man, A Boy and His Blob![]()
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heenquote:
sonicquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begon!
Dat kwam toch van jou joof?
Misschien was het wel heel simpel maar keek je eroverheen kan tochquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heen
Die was via mij jaquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds helemaal in de wolken met die sega classics waar je toen over begon!
Dat kwam toch van jou joof?
Ugh, die was irritant ja.. Zo vaak vast gezeten ook.. Ik weet eigenlijk nieteens meer hoe je nou verder kwam en wat er verder wasquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel bij die dam ik kwam er toendertijd amper door heen
Pokemon X&Y.quote:
Vergeet 1 en 3 nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee man!
[ afbeelding ]
GOLDEN AXE II
Ik ga 'm nog kopen. Maar ik heb 't vermoeden dat ik 'm voor m'n verjaardag krijg.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Ik heb geen 3ds gekocht.
maybe als ik het nu zou spelen zou het me denk ik wel lukkenquote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien was het wel heel simpel maar keek je eroverheen kan toch?
ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die was via mij ja![]()
[..]
Ugh, die was irritant ja.. Zo vaak vast gezeten ook.. Ik weet eigenlijk nieteens meer hoe je nou verder kwam en wat er verder was
yeah dat was geniaal deze man weetquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sonic, Ecco, Golden Axe, Streets of Rage![]()
Die heb ik nooit gespeeldquote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee man!
[ afbeelding ]
GOLDEN AXE II
Nice.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog kopen. Maar ik heb 't vermoeden dat ik 'm voor m'n verjaardag krijg.
Streets of rage 2 zo'n lol meegehad afgelopen zaterdagquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sonic, Ecco, Golden Axe, Streets of Rage![]()
Ik vind 2 wel de vetstequote:
wat is het verschil?quote:
X. Die Legendary ziet er mooier uit. En de Mega Evo van Mewtwo eigenlijk ook.quote:
Je pakt haar onder d'r armen toch.. Armen achter haar hoofd houden enzo..quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Streets of rage 2 zo'n lol meegehad afgelopen zaterdag...
We kwamen er dus nu we 25/28 zijn achter dat als je tegen die chick aanloopt dan pak je haar (of hem) dus vast en dan kan je moves doen... Maar haar pak je dus vol bij d'r boobsWe moesten een beetje giegelen omdat dat vroeger niet opviel
...
Lost viking speel je toch eigenlijk in je eentje het is dat ze allemaal een andere ability hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lost Viking was ook leuk om te doen
Zo leerden m'n broertje en ik samen gamen![]()
![]()
Zoals bij elke generatie: verschillende legendary, pokémon die je in X wel kan vangen en Y niet (en andersom) en meer extra's die aan één van de twee verbonden zijn.quote:
Je kon het ook met een 2e speler doen volgensmij toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Lost viking speel je toch eigenlijk in je eentje het is dat ze allemaal een andere ability hebben!?
Of moesten jullie per poppetje omwisselen ofzeu?
Ik wacht wel weer op Z danquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals bij elke generatie: verschillende legendary, pokémon die je in X wel kan vangen en Y niet (en andersom) en meer extra's die aan één van de twee verbonden zijn.
Nee man we hebben er naar gekeken en je greep echt naar dr boobiesquote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je pakt haar onder d'r armen toch.. Armen achter haar hoofd houden enzo..
Ik weet het echt niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kon het ook met een 2e speler doen volgensmij toch?
Misschien komt er wel geen Z.quote:
Verschillende pokemon. 20 verschillende ofzo, meestal.quote:
Ik vind tot nu toe alleen de water pokemon leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
X. Die Legendary ziet er mooier uit. En de Mega Evo van Mewtwo eigenlijk ook.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals bij elke generatie: verschillende legendary, pokémon die je in X wel kan vangen en Y niet (en andersom) en meer extra's die aan één van de twee verbonden zijn.
aah oke heb nog nooit pokemon gespeeld eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschillende pokemon. 20 verschillende ofzo, meestal.
En tegenwoordig ook verschillende vormen.
[..]
Ik vind tot nu toe alleen de water pokemon leuk.
Clauncher, Skrelp, en dat inktvisje.
Fennekin is schattig, maar ik vind Braixen een beetje tegenvallen. Hopelijk is de tweede evo wel leuk. Er zitten verder wel een paar mooie pokémon bij. De mega evo's van Absol en Ampharos zijn ook cool. Zelfs Mega Blaziken ziet er tof uit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verschillende pokemon. 20 verschillende ofzo, meestal.
En tegenwoordig ook verschillende vormen.
[..]
Ik vind tot nu toe alleen de water pokemon leuk.
Clauncher, Skrelp, en dat inktvisje.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee man we hebben er naar gekeken en je greep echt naar dr boobies... Dus ik zat met de beste vriend van J op de bank en J zat er bij
en ik de hele tijd ERIK BLIJF VAN MN BOOBIES
!
Ok we waren een beetje dronken misschien.
Ik kan het nergens terugvinden ook zo gauw..quote:
Hey mega Absol en Ampharos heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Fennekin is schattig, maar ik vind Braixen een beetje tegenvallen. Hopelijk is de tweede evo wel leuk. Er zitten verder wel een paar mooie pokémon bij. De mega evo's van Absol en Ampharos zijn ook cool. Zelfs Mega Blaziken ziet er tof uit.
Sylveon is schattig, maar ik ben sowieso gek op Eeveelutions.
Vast welquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Fennekin is schattig, maar ik vind Braixen een beetje tegenvallen. Hopelijk is de tweede evo wel leuk. Er zitten verder wel een paar mooie pokémon bij. De mega evo's van Absol en Ampharos zijn ook cool. Zelfs Mega Blaziken ziet er tof uit.
Sylveon is schattig, maar ik ben sowieso gek op Eeveelutions.
Nee hoor. Er komt niet altijd een derde in een generatie. Crystal vond ik toentertijd echt wat toevoegen, met Suicune. Suicune is zo bazig.quote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey mega Absol en Ampharos heb ik nog niet gezien
[..]
Vast wel
Hij past wel bij je.quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan?
Ik zou een solorun met alleen deze baas doen
Pokemon worden steeds freakierquote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan?
Ik zou een solorun met alleen deze baas doen
Ah, zie je wel!quote:Op maandag 16 september 2013 15:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik kan het nergens terugvinden ook zo gauw..
quote:In some versions, a second and a third player can join and control the other two characters
same herequote:
Hoi neuken?quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht dat dit de SEX sc was![]()
Pokémon en dragon ball z
Black.quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef Raene het volgende:
Laatste pokemon die ik heb gekocht was Pearl.
Mijn allereerste was blauwquote:
Rood.quote:
geil toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht dat dit de SEX sc was![]()
Pokémon en dragon ball z
Die had ik nog niet gezien. Maar hij lijkt wat te menselijk. Dat vind ik nooit zo leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie jullie al samen.
Deze vind ik echt supertof:
[ afbeelding ]
Zullen we onze gameboys linken en een truuk uithalennnn dan heb jij alle begin pokemon en ik ooowkkquote:
Ik vind die emotieloze uitdrukking zo tof bij Meowstic. En leuk dat ze weer onderscheidende man/vrouw versies hebben. De vrouwelijke versie is duidelijk toffer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien. Maar hij lijkt wat te menselijk. Dat vind ik nooit zo leuk.
Maar dus Inkay
http://th08.deviantart.ne(...)y_krocf4-d6cyp6e.png
Skrelp
[ afbeelding ]
en clauncher:
[ afbeelding ]
Rijdend op Gogoat
Mijn gameboy heeft het leven gelaten.quote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Zullen we onze gameboys linken en een truuk uithalennnn dan heb jij alle begin pokemon en ik ooowkk.
Pyschic toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind die emotieloze uitdrukking zo tof bij Meowstic. En leuk dat ze weer onderscheidende man/vrouw versies hebben. De vrouwelijke versie is duidelijk toffer.
Dat heb ik nooit.quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we het weer over seks hebben?
mja ik heb mijn winterjas al voor de dag gehaaldquote:Op maandag 16 september 2013 15:50 schreef Raene het volgende:
Even iets ander he, het wordt alweer bok koudik vind het heerlijk om elke dag een paar uur mn huis door te luchten, maar ik kan wel een tweede paar sokken aantrekken
Ik wil seksquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we het weer over seks hebben?
Gogoat is tofjes.quote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien. Maar hij lijkt wat te menselijk. Dat vind ik nooit zo leuk.
Maar dus Inkay
http://th08.deviantart.ne(...)y_krocf4-d6cyp6e.png
Skrelp
[ afbeelding ]
en clauncher:
[ afbeelding ]
Rijdend op Gogoat
Oh zo erg is het nou weer nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb mijn winterjas al voor de dag gehaald
ik ben sowieso een koukleumpjequote:
Die is wel tofquote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gogoat is tofjes.![]()
Ik wil een Talonflame in m'n team.Volgens mij zijn die net zo makkelijk te krijgen als Fearow of Pidgeot.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pyschic toch?
Meh, ik zie nog niks wat ik leuk vind aan dat beest behalve de kleurencombi.
Weet je al je starter?
Mja, die naam.quote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gogoat is tofjes.![]()
Ik wil een Talonflame in m'n team.Volgens mij zijn die net zo makkelijk te krijgen als Fearow of Pidgeot.
[ afbeelding ]
Zoals watquote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil seksgerelateerde dingen doen.
True true, en ik heb van het weekend genoeg gehad dat is het ergequote:
het kan altijd meer?quote:Op maandag 16 september 2013 15:55 schreef Raene het volgende:
[..]
True true, en ik heb van het weekend genoeg gehad dat is het erge
Ja mijn leven zou toch wel een stukje minder tof zijn zonder seksquote:
Dat inderdaadquote:
Ik heb het te weinig. Tijd voor een eigen plek.quote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja mijn leven zou toch wel een stukje minder tof zijn zonder seks.
Een eigen plek zegt ook niet allesquote:Op maandag 16 september 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het te weinig. Tijd voor een eigen plek.
In ons geval wel. We wonen samen bij m'n moeder.quote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Een eigen plek zegt ook niet alles.
Wat lol, heeft gitaar geen huis meer?quote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
In ons geval wel. We wonen samen bij m'n moeder.
wel veel kan doen en laten wat ik wil zonder gestoord te wordenquote:Op maandag 16 september 2013 15:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Een eigen plek zegt ook niet alles.
Nee, hij moest eruit vanwege sloop. Voor die tijd kon hij niks nieuws vinden, had ook geen recht op een aanbod. Toen had hij een kamer geregeld, maar dat was één grote ramp. Dus toen is hij maar bij ons ingetrokken en heeft nu hier in de buurt werk. Hopelijk snel een huisje samen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat lol, heeft gitaar geen huis meer?
Waaat hij heeft wel even 4000 euro gecasht omdat hij er uit moest mag ik hopenquote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij moest eruit vanwege sloop. Voor die tijd kon hij niks nieuws vinden, had ook geen recht op een aanbod. Toen had hij een kamer geregeld, maar dat was één grote ramp. Dus toen is hij maar bij ons ingetrokken en heeft nu hier in de buurt werk. Hopelijk snel een huisje samen.
Die krijg je door seksquote:
Nee, hij had geen recht op een vergoeding.quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Waaat hij heeft wel even 4000 euro gecasht omdat hij er uit moest mag ik hopen![]()
En je woont tenminste samen!
lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ging koffie zetten geloof ik....
quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij had geen recht op een vergoeding.
Lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ging koffie zetten geloof ik....
Nope, omdat het al langer bekend was. Dus we zijn poor as shit. Maar dat komt wel goed.quote:
Froakie zag er het tofst uitquote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Fennekin waarschijnlijk. Maar hangt een beetje af van de laatste evo. Anders misschien Froakie, die tweede evo is wel erg tof.
Een heel speciaal leuk en lief meisje zoenen terwijl mijn handen langzaam onder haar shirt verdwijnen en ik mijn lippen langzaam omlaag laat glijden naar warmere zones.quote:
Jezus dat gaat lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, omdat het al langer bekend was. Dus we zijn poor as shit. Maar dat komt wel goed.
Hoewel ik als enige deze maand m'n loon niet heb gekregen. Ze hebben me overgeslagen.
hoe kom je nu rond dan?quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, omdat het al langer bekend was. Dus we zijn poor as shit. Maar dat komt wel goed.
Hoewel ik als enige deze maand m'n loon niet heb gekregen. Ze hebben me overgeslagen.
maybe heeft zog een appeltje voor de dorst?quote:
ze schilt wel een appeltje met gitaarquote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
maybe heeft zog een appeltje voor de dorst?
Mail gestuurd en als het goed is wordt het morgen geregeld. Maar dan kan het nog een paar dagen duren voordat het er is.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze schilt wel een appeltje met gitaar
Gelukkig had ik nog een beetje over en heb ik verder nog geen grote betalingen hoeven doen. Maar ja, ik woon bij mijn moeder, dus ik verhonger niet of zo.quote:
De miquote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze schilt wel een appeltje met gitaar
dat scheelt enormquote:Op maandag 16 september 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog een beetje over en heb ik verder nog geen grote betalingen hoeven doen. Maar ja, ik woon bij mijn moeder, dus ik verhonger niet of zo.
Naar als je mensen achter hun reet aan moet zitten voordat je krijgt waar je recht op hebt... Bah!quote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mail gestuurd en als het goed is wordt het morgen geregeld. Maar dan kan het nog een paar dagen duren voordat het er is.
Datquote:
Ja, nogal. Zeker omdat ik m'n moeder kostgeld betaal, plus dat ze een rekening van ruim driehonderd euro heeft voorgeschoten (yay voor eigen risicoquote:Op maandag 16 september 2013 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Naar als je mensen achter hun reet aan moet zitten voordat je krijgt waar je recht op hebt... Bah!
logisch wel tof van je moeder dat ze dat voorschietquote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal. Zeker omdat ik m'n moeder kostgeld betaal, plus dat ze een rekening van ruim driehonderd euro heeft voorgeschoten (yay voor eigen risico). Ik wil dat gewoon terugbetalen enz.
Ja, anders had ik echt een probleem gehad. Twee gesprekken en een klein testje bij een psych, heeft bij elkaar nog geen twee uur geduurd.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
logisch wel tof van je moeder dat ze dat voorschiet
is dat zo duur tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, anders had ik echt een probleem gehad. Twee gesprekken en een klein testje bij een psych, heeft bij elkaar nog geen twee uur geduurd.En het heeft me niks opgeleverd.
Houdoequote:
brabander?quote:
Ja, het wordt niet meer vergoed. En dan heb ik ook een aanvullende verzekering.quote:
Neequote:
pfoeh wat schandalig zeg dat zo gaat tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, het wordt niet meer vergoed. En dan heb ik ook een aanvullende verzekering.
Ik ben nog teruggegaan voor een tweede advies van de huisarts en de volgende denkbare stap zou me het dubbele gaan kosten. Dat zou in principe kunnen, nu m'n eigen risico op is, maar dan zul je net zien dat ik die rekening pas in januari ofzo krijg en alsnog flink mag bijleggen ...
Altijd, ja.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog teruggegaan voor een tweede advies van de huisarts en de volgende denkbare stap zou me het dubbele gaan kosten. Dat zou in principe kunnen, nu m'n eigen risico op is, maar dan zul je net zien dat ik die rekening pas in januari ofzo krijg en alsnog flink mag bijleggen ...
Ja ik vind het belachelijk dat psychologische zorg niet meer (helemaal) wordt vergoedquote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat het vergoeden goedkoper is als de rommel opruimen van een springer.. Om even heel bot te zijn..quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik vind het belachelijk dat psychologische zorg niet meer (helemaal) wordt vergoed.. Volgens mij hebben ze liever dat mensen van ellende voor een trein springen
...
Misschien kijken of ik daar op de een of andere manier nog achter kan komen. Want nog meer betalen gaat me echt niet lukken. En m'n moeder ook niet.quote:
Daar ben ik gelukkig nog wel voor geholpen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik vind het belachelijk dat psychologische zorg niet meer (helemaal) wordt vergoed.. Volgens mij hebben ze liever dat mensen van ellende voor een trein springen
...
Welnee, die mensen lopen ook weer een trauma op, meer geld in de kas.quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk dat het vergoeden goedkoper is als de rommel opruimen van een springer.. Om even heel bot te zijn..
Ja dat doen ze ook wel, maar die drempel maken ze zo hoogquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik gelukkig nog wel voor geholpen.
Ik was geen noodgeval hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dat doen ze ook wel, maar die drempel maken ze zo hoog.
I know that for a factquote:Op maandag 16 september 2013 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar een paar jaar geleden was het gewoon nog anders.
Vind ik ook ja, maar dat is wel slecht voor je he. :$ Drink best veel cola. Fles per 2/3 dagen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoax
Cola is het beste van alles.
Coca Cola uiteraard.
Nee echt amica. Misschien in het Latijn ofzo?quote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet amice? Amice betekend vriend.. beetje juppentaal
.
Even gegoogledquote:Op maandag 16 september 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee echt amica. Misschien in het Latijn ofzo?
Amice is Latijn. Betekend vriend.quote:Op maandag 16 september 2013 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee echt amica. Misschien in het Latijn ofzo?
Ik vind het belachelijk dat elk persoonlijk probleem door onze belastingcenten moet worden opgelost.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
...
Amice wordt in de geneeskunde veel gebruikt als aanhef bij brieven ookquote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amice is Latijn. Betekend vriend.
Amica is de vrouwelijke vorm.
Hmm apart, aangezien ze dat toch niet is.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Even gegoogled!
amica
(mv.) (advocatuur) Latijn: aanspreektitel van een vrouwelijke advocaat in correspondentie tussen advocaten die elkaar (redelijk) goed kennen. Gerelateerde termen: collega / (mv.) collegae fiducia cum amico advocaat / advocaten / (oneigen.) advokaat
Betekent idd vriend of kameraadquote:Op maandag 16 september 2013 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Amice wordt in de geneeskunde veel gebruikt als aanhef bij brieven ook.
Je kan het haar altijd vragen uiteraardquote:Op maandag 16 september 2013 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm apart, aangezien ze dat toch niet is.Maar okey! Thanks.
wat is slecht?quote:Op maandag 16 september 2013 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, maar dat is wel slecht voor je he. :$ Drink best veel cola. Fles per 2/3 dagen.
Dat geloof ik wel. Een van de weinige plekken waar Latijn nog wordt gebruikt.quote:Op maandag 16 september 2013 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Amice wordt in de geneeskunde veel gebruikt als aanhef bij brieven ook.
Hihiquote:
Dat iddquote:Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Een van de weinige plekken waar Latijn nog wordt gebruikt.
Maar bij studentenverenigingen, van die exclusieve, spreekt men ook elkaar aan met amice.
Heyquote:
Heyquote:
Danquote:
Oh jammer ik dacht je wist wel iets te zeggenquote:Op maandag 16 september 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks verder ofzo maar dat was al erg snel zeg
Zit jij nou met mijn buuf te flirtenquote:Op maandag 16 september 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niks verder ofzo maar dat was al erg snel zeg
Volgens mij geef ik daar juist aan dat niet te doenquote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit jij nou met mijn buuf te flirten
Beetje jammerquote:Op maandag 16 september 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik daar juist aan dat niet te doen
Dat weet ik ook heus welquote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh jammer ik dacht je wist wel iets te zeggen
Monsterautoquote:Op maandag 16 september 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik met je flirten, ik lach wel even lief naar je als je in je monsterauto voorbij rijdt
Wat heb je dan? Een Twingo?quote:Op maandag 16 september 2013 17:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Monsterauto!?
Ik heb gevoel hoor.
ik dacht hartslag en een kut.... met je auto niks te makenquote:Op maandag 16 september 2013 17:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Monsterauto!?
Ik heb gevoel hoor.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht hartslag en een kut.... met je auto niks te maken
Ik zie je al als een dartelend schaap over straat huppelen, wat schattigquote:Op maandag 16 september 2013 17:03 schreef Viro het volgende:
LoLa, weet je waar wij het laatst over hadden? Nou ik heb ze vandaag allebei gehaald
Zwarte roshe runs en free runners
Ja en dusquote:
Ja hij is superquote:Op maandag 16 september 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent toch al met de liefde van je leven... Niks om je druk over te maken toch
hij heeft sinds kort een ibiza, ssssstquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie je al als een dartelend schaap over straat huppelen, wat schattig
Een ibizaquote:Op maandag 16 september 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij heeft sinds kort een ibiza, ssssst
Jaquote:
Fifaquote:
Gewoon mee doenquote:Op maandag 16 september 2013 17:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Fifa... Maar GTA v ben ik wel bang voor ja
.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou ik, met jou is dat zo vermoeiend.![]()
Ik probeer het maar lukt nietquote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haal die grijns van je gezicht... ik hoor je hier grinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel willenquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 17:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik probeer het maar lukt nietIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga eten maken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2013 17:20:05 ]
Watvoor pizzaquote:
Strak planquote:
Nommenommequote:Op maandag 16 september 2013 17:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Strak plan! Ik ga maar eens voedsel scoren
...
Fajita's nommenquote:Op maandag 16 september 2013 17:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Strak plan! Ik ga maar eens voedsel scoren
...
Bummerquote:Op maandag 16 september 2013 17:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou wel willenWe wonen helaas niet samen
. Ik zal moeten wachten tot het weekend is
Salamiquote:
Kom matten danquote:Op maandag 16 september 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 elleboogje en je legt neer he?
Heuj koenquote:
Heerlijke vrouw ben jequote:Op maandag 16 september 2013 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 elleboogje en je legt neer he?
Ik heb het hele seizoen nog te gaanquote:Op maandag 16 september 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, de nieuwste Breaking Bad
GTA Vquote:
Dan ga je je zeker vermaken!quote:Op maandag 16 september 2013 18:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het hele seizoen nog te gaan!
GTA is wel lachen!quote:
Ach je moet toch wat.quote:Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, ik hang al de hele dag op fok rond!
Ja eigenlijk wou ik verder aan mijn mod werken, maar om de 1 of andere reden komt er niet veel uit bij mij vandaagquote:
Aightquote:
Hoe komt dat zo?quote:
Zeer drukke dag gehad op het werk. En het word de komende dagen niet beter haha.quote:
Houdoe en bedankt.quote:
Bij mij ook al. En dan die veranderingen op mijn werkquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeer drukke dag gehad op het werk. En het word de komende dagen niet beter haha.
Ik doe de missies wel.. maar soms ben ik een uur tussendoor aan het rondschieten en slaanquote:Op maandag 16 september 2013 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
GTA is wel lachen!
Alleen doe ik die missies nooit, ik wil alleen maar schieten en verwoesten!
En watvoor werk doe je, IT?quote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zeer drukke dag gehad op het werk. En het word de komende dagen niet beter haha.
Nee ik ben marketeer. Wel bij een software bedrijf...quote:
Klinkt interessant :pquote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee ik ben marketeer. Wel bij een software bedrijf...
Wat doe je als.marketeerquote:
Johquote:
Ben je weer terug?quote:
Hoe was het?quote:
Welkom terug in het koude Nederlandquote:
Helemaal goed!quote:
quote:
Ja ik was degene die het vroegquote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Dus
-advertising
-evenementen
-(e)mailings
-presentaties
Etc. Etc.
Velletjes pulkenquote:
Fuk joe faxiequote:
Was je niet vergeten hoorquote:
Gelukkig maarquote: