Nou, eindelijk eens tijd om hier te reageren!
XM, wat sneu voor je meisje. Gelukkig dat het al weer ietsje beter gaat met Noor maar het houdt nog niet over zo te lezen.. Beterschap

Hoe gaat het met jou nu, heb je inmiddels al een afspraak staan ergens?
TikTak, goed idee, straks maar eens een youtubefilmpje opzoeken

.
En nog een

voor lopende M van Kyara, knap hoor, en fijn ook!
Speedboat Sillie, omg te cute, dat blije snoetje

Becky, wat ziet dat er gezellig uit bij jullie

En je meisje shebben goede moves

.
Enf, superleuke uitnodigingen! Zou ik nooit bedacht hebben eigenlijk, maar nu wil ik ze straks ook maken voor haar eerste verjaardag

Beetje jammeren actie van je schoonmoeder, ik vind zo'n eerste verjaardag toch ook wel heel speciaal hoor..
Suiker wat fijn dat het zo goed beviel bij de gastouder. Echt leuk dat ze hem ook gewoon in de draagzak draagt. Gek he, ineens weer tijd voor jezelf? Onvoorstelbaar dat je dat 'vroeger' gewoon altijd had!
En begonnen met hapjes, superieur en megamijlpaal

! Wij proberen nog een paar weekjes te wachten maar de verleiding wordt wel steeds groter om er gewoon mee te starten, zeker na die heerlijke foto's van een smullende F.
Shandaly, heel schattig die interactie tussen Lars en Femke, hij is een Echte Grote Broer zo

. En

voor de 4 maanden, wat gaat het toch belachelijk hard he?!
Al op het consultatiebureau geweest? Hopelijk is de ogentest helemaal goed gegaan

.
Inca, lekker ding heb je! Wel sneu van het oogje, gaat het al iets beter nu?
Twink, fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad, ben benieuwd naar de foto's

En wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan voor Djenna!

LB, gefeliciteerd met de doop! Gelukkig dat het ondanks alle familieperikelen toch een mooie dag is geworden, en ze zag er prachtig uit, je lieve elfje!
Nin, leuk he die voeten

J. is er ook helemaal weg van! En jullie ook al met de bijvoeding begonnen

Enf, ik hoop dat M het naar haar zin heeft vandaag bij de gastouder, komt vast helemaal goed!
Loj, Ow 8 maanden

En je klaagt helemaal niet veel, weken achter elkaar zo weinig slaap is gewoon slopend. Dat zegt helemaal niets over hoe geweldig lief en perfect Ow verder is en dit is toch ook juist een plek waar je even lekker van je af kunt schrijven

Knappe Bram

En nog sterkte voor jullie Tico en Joene, fijn dat zo'n kleintje zo'n klotesituatie toch wat kan opvrolijken he.
Gulara

Wat een megapost(s)!

voor je nacht, hopelijk nu een wat betere. Wat tof zeg, van die babygebaren, ben je daar direct mee begonnen? En high-fiven

Dat zie ik J echt nog niet doen.
En goeie droom

Beetje FOK!-verslaafd?

Mineola, je kleine/grote mama-zegger, wow! Smeltmomentje lijkt me dat

J. zegt ook wel eens per ongeluk mama in haar gebrabbel, dat vind ik al heel gaaf

Kyara ook een slechte nacht dus

Hopelijk helpt de rijstebloem vanavond, ben benieuwd.
Spirit beterschap voor je meisje en succes met je werkdag, je bent al halverwege! Spray helpt hier ook geweldig, kan na het sprayen vaak met een puntje van een tissue een megasnotje eruit halen
Spark, je kleine brabbelaarster

Gezellig he

Hoe gaat het nu met drinken?
Cwen, lekker pronken met je baby! Hoe voel je je, al een beetje hersteld van de bevalling?
Hier gaat het goed, wel heel druk met studie en werk maar dat is nog maar voor een paar maandjes gelukkig. J doet het super, groeit als een malle (maat 74, wtf

). Je hoeft haar maar aan te kijken of je krijgt een smile van oor tot oor

Ze rolt nu ook heel soepeltjes van rug naar buik en rolde vanochtend voor het eerst helemaal zelf van buik naar rug

Hopelijk onthoudt ze deze move nu, zal haar een hoop frustratie schelen en wij hoeven haar niet meer elke 30 seconden om te rollen

quote:
Op maandag 16 september 2013 07:46 schreef Suikertante het volgende:Gulara ik snap wat je bedoelt met wijsneuzerigheid.. ik merk ook dat sommige mensen zich wat beledigd voelen over dat we het nu allemaal anders doen dan vroeger ofzo. Terwijl ik dat natuurlijk niet zo bedoel. Maar ik hoor regelmatig: Denk je echt dat ze dat nu al onthouden? Wie heeft dat onderzocht? En hoe weten ze nou wat baby's denken? Ze verzinnen ook dingen om te kunnen verkopen hoor.
Heel herkenbaar en meteen een moment om even mijn eigen frustraties te spuien

.
Wij hadden gisteren verjaardag van mijn moeder en daar was ook een buurvrouw van in de 70. Uiteraard werd de vraag gesteld of ze doorslaapt (schijnt echt Zeer Belangrijk te zijn voor andere mensen). Nee ze slaapt niet door en nee dat is geen probleem. Dacht ik. Nooouuuuu dat is dus wél een probleem he. J moet al lannnnggg doorslapen en ik moet haar op haar eigen kamer leggen en ik moet haar laten huilen en dit moest ik maar eens gaan bespreken op het consultatiebureau want dit kon zo niet langer. Toen ik J daarna ging voeden in de kamer ernaast ging ze er gewoon over door tegen mijn moeder en haar vriendinnen dat mijn moeder zich er maar eens mee moest bemoeien en dat het belachelijk is dat de jeugd van tegenwoordig (

) tegenwoordig niets meer aanneemt van oudere generaties terwijl zij heus wel weten hoe je een baby opvoedt etc. etc. Terwijl ik gewoon in de kamer ernaast zat en alles kon horen, hoe onbeschoft is dat

.
/frustratiepost
Plaatje bij het praatje

:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens tijdens het typen van deze post even een TikTak-filmpje met J gekeken en ze werd er helemaal enthousiast van, lachen en trappelen met haar beentjes

. Ik meende zelfs het kindje uit het filmpje te herkennen van vroeger!