abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131234103
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131234131
BAM! Ik gooide m gewoon dicht, jonge!

Dus hier wer verder :+
  maandag 16 september 2013 @ 12:57:25 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131234272
Gulara, komt u door *O*
pi_131234433
Ben benieuwd!
Home is where the O+ is...
pi_131234739
Ik doe ook nog even mee! Maar haal hem er wel weer af (we lieten ons zelf ook een beetje meeslepen :+ )

-hier stond een filmpje-

En nou jij Gulara!

[ Bericht 25% gewijzigd door Suikertante op 16-09-2013 14:03:41 ]
pi_131234925
Suiker, wat cool!

GularaGularaGularaGulara!!!!!!
  maandag 16 september 2013 @ 13:22:15 #7
381212 Gulara
From the future
pi_131235038
Ik presenteer u:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Gulara op 16-09-2013 14:42:26 ]
pi_131235061
Hahaha :D
Wat is t toch een schatje :D
pi_131235093
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wat betreft het grote "WAT wordt het eerste hapje?", hier werd me nog door iemand getipt dat je ook iets minder zoets kan kiezen, maar ik blijf nog steeds bij mijn zen mentaliteit: doe niet moeilijk als het ook makkelijk kan, bananen hebben we in huis en zoete aardappel niet.
Wortel is ook een goede :)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131235332
Nou, eindelijk eens tijd om hier te reageren!

XM, wat sneu voor je meisje. Gelukkig dat het al weer ietsje beter gaat met Noor maar het houdt nog niet over zo te lezen.. Beterschap :* Hoe gaat het met jou nu, heb je inmiddels al een afspraak staan ergens?

TikTak, goed idee, straks maar eens een youtubefilmpje opzoeken :).

En nog een *O* voor lopende M van Kyara, knap hoor, en fijn ook!

Speedboat Sillie, omg te cute, dat blije snoetje :D

Becky, wat ziet dat er gezellig uit bij jullie O+ En je meisje shebben goede moves ;).

Enf, superleuke uitnodigingen! Zou ik nooit bedacht hebben eigenlijk, maar nu wil ik ze straks ook maken voor haar eerste verjaardag :P Beetje jammeren actie van je schoonmoeder, ik vind zo'n eerste verjaardag toch ook wel heel speciaal hoor..

Suiker wat fijn dat het zo goed beviel bij de gastouder. Echt leuk dat ze hem ook gewoon in de draagzak draagt. Gek he, ineens weer tijd voor jezelf? Onvoorstelbaar dat je dat 'vroeger' gewoon altijd had! :D
En begonnen met hapjes, superieur en megamijlpaal :o! Wij proberen nog een paar weekjes te wachten maar de verleiding wordt wel steeds groter om er gewoon mee te starten, zeker na die heerlijke foto's van een smullende F. O+

Shandaly, heel schattig die interactie tussen Lars en Femke, hij is een Echte Grote Broer zo O+. En *O* voor de 4 maanden, wat gaat het toch belachelijk hard he?!
Al op het consultatiebureau geweest? Hopelijk is de ogentest helemaal goed gegaan :).

Inca, lekker ding heb je! Wel sneu van het oogje, gaat het al iets beter nu?

Twink, fijn dat jullie zo'n lekkere vakantie hebben gehad, ben benieuwd naar de foto's :) En wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan voor Djenna! *O*

LB, gefeliciteerd met de doop! Gelukkig dat het ondanks alle familieperikelen toch een mooie dag is geworden, en ze zag er prachtig uit, je lieve elfje!

Nin, leuk he die voeten :D J. is er ook helemaal weg van! En jullie ook al met de bijvoeding begonnen :+

Enf, ik hoop dat M het naar haar zin heeft vandaag bij de gastouder, komt vast helemaal goed!

Loj, Ow 8 maanden *O* En je klaagt helemaal niet veel, weken achter elkaar zo weinig slaap is gewoon slopend. Dat zegt helemaal niets over hoe geweldig lief en perfect Ow verder is en dit is toch ook juist een plek waar je even lekker van je af kunt schrijven :*

Knappe Bram O+ En nog sterkte voor jullie Tico en Joene, fijn dat zo'n kleintje zo'n klotesituatie toch wat kan opvrolijken he.

Gulara _O_ _O_ Wat een megapost(s)! :* voor je nacht, hopelijk nu een wat betere. Wat tof zeg, van die babygebaren, ben je daar direct mee begonnen? En high-fiven :o :D Dat zie ik J echt nog niet doen.
En goeie droom _O- Beetje FOK!-verslaafd? ;)

Mineola, je kleine/grote mama-zegger, wow! Smeltmomentje lijkt me dat *; J. zegt ook wel eens per ongeluk mama in haar gebrabbel, dat vind ik al heel gaaf :+

Kyara ook een slechte nacht dus :* Hopelijk helpt de rijstebloem vanavond, ben benieuwd.

Spirit beterschap voor je meisje en succes met je werkdag, je bent al halverwege! Spray helpt hier ook geweldig, kan na het sprayen vaak met een puntje van een tissue een megasnotje eruit halen :9

Spark, je kleine brabbelaarster *O* Gezellig he O+ Hoe gaat het nu met drinken?

Cwen, lekker pronken met je baby! Hoe voel je je, al een beetje hersteld van de bevalling?

Hier gaat het goed, wel heel druk met studie en werk maar dat is nog maar voor een paar maandjes gelukkig. J doet het super, groeit als een malle (maat 74, wtf 8)7 ). Je hoeft haar maar aan te kijken of je krijgt een smile van oor tot oor O+ Ze rolt nu ook heel soepeltjes van rug naar buik en rolde vanochtend voor het eerst helemaal zelf van buik naar rug *O* Hopelijk onthoudt ze deze move nu, zal haar een hoop frustratie schelen en wij hoeven haar niet meer elke 30 seconden om te rollen :P

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 07:46 schreef Suikertante het volgende:
Gulara ik snap wat je bedoelt met wijsneuzerigheid.. ik merk ook dat sommige mensen zich wat beledigd voelen over dat we het nu allemaal anders doen dan vroeger ofzo. Terwijl ik dat natuurlijk niet zo bedoel. Maar ik hoor regelmatig: Denk je echt dat ze dat nu al onthouden? Wie heeft dat onderzocht? En hoe weten ze nou wat baby's denken? Ze verzinnen ook dingen om te kunnen verkopen hoor.
Heel herkenbaar en meteen een moment om even mijn eigen frustraties te spuien :').
Wij hadden gisteren verjaardag van mijn moeder en daar was ook een buurvrouw van in de 70. Uiteraard werd de vraag gesteld of ze doorslaapt (schijnt echt Zeer Belangrijk te zijn voor andere mensen). Nee ze slaapt niet door en nee dat is geen probleem. Dacht ik. Nooouuuuu dat is dus wél een probleem he. J moet al lannnnggg doorslapen en ik moet haar op haar eigen kamer leggen en ik moet haar laten huilen en dit moest ik maar eens gaan bespreken op het consultatiebureau want dit kon zo niet langer. Toen ik J daarna ging voeden in de kamer ernaast ging ze er gewoon over door tegen mijn moeder en haar vriendinnen dat mijn moeder zich er maar eens mee moest bemoeien en dat het belachelijk is dat de jeugd van tegenwoordig ( :')) tegenwoordig niets meer aanneemt van oudere generaties terwijl zij heus wel weten hoe je een baby opvoedt etc. etc. Terwijl ik gewoon in de kamer ernaast zat en alles kon horen, hoe onbeschoft is dat :').

/frustratiepost

Plaatje bij het praatje O+:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens tijdens het typen van deze post even een TikTak-filmpje met J gekeken en ze werd er helemaal enthousiast van, lachen en trappelen met haar beentjes :D O+. Ik meende zelfs het kindje uit het filmpje te herkennen van vroeger!
pi_131235415
Ohhh en het filmpje van F O+ J moest er helemaal van lachen :D Zo grappig jullie geluidjes ' omnomnom' :P.

Gulara _O- lekker ding!
pi_131235426
L0t :D Toffe foto's!! Lief die stippen. En stom zulke mensen.

Ik heb net ook Tik Tak gekeken met F en die was vooral heel erg geconcentreerd aan 't kijken, en als iets naar boven ging op het scherm, dan keek hij nog verder omhoog O+

En Gulara _O_ dat is wel de winnaar hoor, wat een hilarische foto _O- O+
pi_131235433
Ik ga meekletsen! Hier en in de ande topics.
Heb een babymeisje N. van bijna 10 maanden en peuterjongen M. Van bijna 3.
Ben druk, maar ga proberen om af en toe lekker mee te kletsen. Lees al tijdje mee en vind het een tof forum :)
pi_131235509
Zo, nu ga ik maar eens douchen en aankleden, om half 2 :').

Welkom AM, leuk dat je mee komt posten!
pi_131235566
L0t wat een bemoeizucht! Om kwaad van te worden.
Wat een schatje heb je! Vrolijk meisje lijkt me.
pi_131235586
Gulara, geweldige foto :D

Nou ja Lot, wat onbeschoft inderdaad! Dat jullie zomaar zelf verzinnen hoe jullie jullie dochter opvoeden. Tsssk! }:| Wat heeft J. een leuk truitje aan trouwens! Vrolijke foto's O+

Schattig suiker, hoe jullie ook mee doen inderdaad *O* _O-

Welkom AM, gezellig

SPOILER
E.
pi_131235662
Is er trouwens geen peutertopic? Of mis ik iets?
pi_131235941
Pi, wat een lekker ding, maar die asperge ziet er wel apart uit... En heeft ie nou grote oren of hebben alle jongens dat? :@

Uberblije baby van L0t ook O+

En een giechelende E O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131236049
Ik vond de asperge ook meer op een sperzieboon lijken :D
E.
pi_131236081
Tiktak was bij Jelle ook altijd favoriet! Die filmpjes op YouTube hebben we allemaal we 100x gezien toen ;)

Animalmix welkom!

Hier vannacht een goede nacht. Eline heeft in dr wiegje geslapen ipv op mij ( slaap ik zelf toch ook een stuk beter). En een keer een voeding om 4.45. Dus ben lekker uitgerust.

Zometeen naar de tandarts.. :( hele weekend al kiespijn ( en ook nog in m'n zwangerschap nog wat stukjes kies afgebroken :'( )
Zal blij zijn als de verdoving er dadelijk in zit :P
Hoop dat Eline het vol houdt zonder eten in de buurt ( nou ja wel wat in de vriezer hoor, maar een flesje is toch nog moeilijk, al lukte het de eerste week wel)
pi_131236180
Owww Hil, sterkte straks bij de tandarts!! Ik haaaaat tandartsen ;( Gelukkig heb ik echt nooit wat (lekker offtopic) maar nu kwam ik er net achter dat er een klein scherfje van mn voortand is afgebroken :'( Dus ook maar een afspraak gemaakt...
Sarcasme. Herken het.
pi_131236210
Sterkte Hil, echt niet fijn! :*
E.
pi_131236295
Auh Hil! Kiespijn is echt zo rot en allesoverheersend. Ik kreeg tranen in mij ogen toen de verdoving er een keer in zat. Zo blij was ik.
Sterkte zo!!
pi_131237023
N., tien maanden, slaapt 's ochtends drie kwartier, 's middags een uurtje en eind van de middag nog half uur.
Ik vind het weinig. Maar goed ze is er vrolijk onder. Wat vinden jullie?
Ik ben denk ik ook te luxe gewend. Haar broer van bijna drie slaapt met gemak nog tweeënhalf uur in de middag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')