abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131232697
om de kabinetsplannen te betalen :Y)

Maar goed....vrijdagmiddag vrij en opruimen en dan zaterdag eters :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 12:20:41 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131233073
Hoe laat verwacht je ons P.?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_131234411
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?

Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.

Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
pi_131235286
quote:
6s.gif Op maandag 16 september 2013 12:20 schreef borisz het volgende:
Hoe laat verwacht je ons P.?
Niet :P

CF en MrCF komen langs :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_131235329
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?

Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.

Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
Ik probeer mijn werktijden te beperken tot 17:00-17:30. Half uur later ben ik thuis. En afhankelijk van mijn energiepeil haal ik (te vaak :@ ) af of ga ik koken.

Als ik dan echt trek / honger heb, ga ik me echt heel beroerd voelen en dan wil ik gelijk eten eigenlijk :@
pi_131235404
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
pi_131235477
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
Ik probeer nu wat vaker te eten. Hopelijk werkt dat ook voor mij :) Meestal vergeet ik dat door het werk :@
  maandag 16 september 2013 @ 13:59:16 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131236419
Beste CUL hyvemind,

Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.

Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:

- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft

- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken

- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.

Welke te nemen, als je er een wil nemen :?
Confidence through competence
pi_131236748
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,

Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.

- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft

- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken

- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.

Dat hangt ervan af. Die waterdichte zou ik je niet aanraden, die is voor ouderen en jonge kinderen (niet zindelijke mensen), is vrij ruw en dat voel je. Die eruit ziet als een hoeslaken gaat volgens mij sneller kreukelen en plooien. Ik zou er een met 4 elastieken in de hoeken nemen.
pi_131236761
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.

Wij eten ook tussen half 8 en 8. De man van een ex-collega van mij kwam pas 's avonds thuis tussen half 9 en 9... En dan ging zij snaaien rond 7 uur omdat ze honger had. Vind ik niet zo raar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 september 2013 @ 14:10:08 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131236862
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 16 september 2013 @ 14:10:28 #12
55709 Stereotomy
pi_131236881
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.

Thanks Lein!

Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/

Die voor de bedplassers is idd zoiets waar Lein het over had:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90152777/

Met de elastieken om de hoeken zou zoiets zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90252404/
  maandag 16 september 2013 @ 14:11:05 #13
55709 Stereotomy
pi_131236904
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heetten :? Ik dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
pi_131236947
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Stereotomy het volgende:

Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/

Er zijn andere winkels dan de IKEA 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131236984
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunch :9 Zomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
  maandag 16 september 2013 @ 14:13:23 #16
55709 Stereotomy
pi_131236990
Ik bedoel natuurlijk het type :) Ikea is makkelijk om te vergelijken.
  maandag 16 september 2013 @ 14:14:34 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131237028
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,

Ik heb een soort sloop om het matras, die met een rits dichtzit, een molton hoeslaken zonder rubber en een hoeslaken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 september 2013 @ 14:16:24 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131237089
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:

Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heetten :? Ik dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
Die had je vroeger nog niet. Hoesmoltons en hoesonderlakens en die molton van ons dateert nog uit de jaren 60. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131237561
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunch :9 Zomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
Niks mis mee :9

Ik besloot weer eens een beetje op mijn voeding (en mijn centen :+ ) te gaan letten en zat aan het brood net. Dat wordt echter ook een saaie boel. Maar eens kijken of ik niet gemakkelijk en goedkoop wat lekkere salades in elkaar kan draaien :9
pi_131237662
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt :+

Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen :9
  maandag 16 september 2013 @ 14:32:30 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131237689
Steer: als bovenste laag iets met elastieken voor de hoeken, die zitten imo het meest solide. Die zonder hoeken raken toch sneller los en gaan kreuken en vouwen, vind ik irritant.

Heerlijk concrete vraag dit ook trouwens, kon ik wel gebruiken met al het complexe gepuzzel hier vandaag w/
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_131237897
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt :+

Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen :9
Klinkt idd als een vage combi :o Ik had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek :9
pi_131238494
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef PdeHoog het volgende:

Klinkt idd als een vage combi :o Ik had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek :9
Dat is helemaal niet saai!
pi_131239039
Waarom is dit non-nieuws elk jaar weer 'nieuws' 8)7
http://www.nu.nl/binnenla(...)-rookbommentest.html
Zo stupide.
pi_131239144
quote:
11s.gif Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet saai!
Wel. Ik eet dat nl. de rest van de week ook :P (iets met pakje vleeswaren moet op en zo :+ )
pi_131239158
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Zo stupide.
Dat heb ik met 50% van de meuk op NU.nl.
pi_131239215
Late lunch: simpel en smakelijk: dubbele volk. boterham met snee roggebrood, dun besmeerd met
roomboter en belegd met 1 plak gerookte Serranoham.

Al het andere vind ik té veel werk :Y)

Hoe veel nachtjes slapen nog, golfer?
En weten jullie de plaats van overnachting nu al?

Op ons bed ligt twee maal een molton hoeslaken, die regelmatig in de was gaat.
Trouwens wat Piet aangeeft, ook een ritsbare hoes, die ik lekker laat zitten.
Wat zijn de moltons dingen tering duur, trouwens. w/
# Hema aanbiedingen.
  maandag 16 september 2013 @ 15:09:12 #28
45206 Pietverdriet
pi_131239231
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Zo stupide.
Jep, ieder jaar weer.
en het is ieder jaar hetzelfde bericht, net als de nieuwe haring, die weer uitstekend is.
  maandag 16 september 2013 @ 15:57:07 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131241076
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:

Hoe veel nachtjes slapen nog, golfer?
En weten jullie de plaats van overnachting nu al?

Nog 9 nachtjes slapen en nee, we weten alleen de plaatsnamen van de overnachtingen, maar ontvangen volgende week woensdag op het vliegveld ter plekke pas de vouchers voor de diverse hotels.
Rest van de reispapieren, autohuur en vliegtickets zijn wel al binnen.
Vliegtuigstoelen (met extra comfort/beenruimte) wel al vastgelegd evenals de valetparking op Schiphol.

Nog even kattenoppas regelen en reserveren voor die week bij de overbuurvrouw.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131241534
Oh ja,,,ook even kijken naar de vlucht. Thx . :P
  maandag 16 september 2013 @ 16:15:13 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131241769
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef AnneX het volgende:
Oh ja,,,ook even kijken naar de vlucht. Thx . :P
Hoop dat jullie wat betere vluchttijden hebben dan wij.
We moeten volgende week om 3:45 al op Schiphol zijn. :{
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131241889
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genieten :Y)
  maandag 16 september 2013 @ 16:24:40 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131242185
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef PdeHoog het volgende:

Zie het positief in .....meer tijd op de plaats van bestemming om van je vakantie te genieten :Y)
Dat wel. Alleen jammer dat we op de heenreis ook nog een tussenlanding maken en dus i.p.v. er 3 uur over doen er nu 4 uur en 10 minuten over doen voordat we er zijn. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131242221
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Oei.
Wij dezelfde tijd -----'s middags :P
Overigens vliegen wij met Transavia en kan pas 24 - 3 uur van tevoren inchecken !?

Het scheelt dat jullie in de buurt wonen.
Wij logeerden bij goede bekenden, die ongeveer ķp Schiphol wonen en kwamen alsnog maar
nét op tijd ! _O_
# Iets met drank en verslapen...
  maandag 16 september 2013 @ 16:41:24 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131242824
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef AnneX het volgende:

Overigens vliegen wij met Transavia en kan pas 24 - 3 uur van tevoren inchecken !?

Wij vliegen ook met Transavia.
Inchecken kan inderdaad pas online vanaf 24 tot 4 uur van te voren, maar je stoel alvast vastleggen en reserveren kan je al vanaf 20 dagen van te voren:
http://www.transavia.com/hv/main/service?id=stoelreservering
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 16 september 2013 @ 16:43:05 #36
45206 Pietverdriet
pi_131242892
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
  maandag 16 september 2013 @ 16:48:08 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131243096
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Wens jullie heel veel plezier met Nazomeren op Sicilie, en ga lekker van de toeristische wegen af, je weet niet wat je ziet. Prachtige bergdorpen.
Dat zijn we zeker van plan om te doen. Nog wel 9 nachten aftellen. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131245364
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:

Ik ook :9
pi_131245458
Nog 2 dagen werken *O*

En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren *O* *O*
pi_131245478
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Tnx zooo'n zin in en ja van de wegen af is altijd leuker!!! O+
pi_131245655
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken *O*

En teringjantje, ik geef mezelf 2 schouderklopjes, wat kan en weet ik al veel en wat dacht ik in het begin dat ik het nooit zou leren *O* *O*
*geeft ook een schouderklopje*
Hejje mooij doan :Y ;)

Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteel O+ en ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
pi_131245778
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 2 dagen werken *O*

Goed zo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131245798
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kan op dit moment juist minder dan ik dacht, maar goed, komt wel weer (hoop ik). Maandagen zijn gewoon echt pet..
Kruip zo lekker op de bank met mijn haakwerk. Er wordt voor me gekookt momenteel O+ en ik ben al een stuk beter in het grote Loslaten...
Ook goed zo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131246381
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef AnneX het volgende:
Late lunch: simpel en smakelijk: dubbele volk. boterham met snee roggebrood, dun besmeerd met
roomboter en belegd met 1 plak gerookte Serranoham.

Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?
Of je dubbele boterham 'belegd' met roggebrood met daarop 1 plakje ham :?

Ik eet liever helemaal geen brood, soms bolletjes als ik honger heb. Anders crackers. Brood word ik niet heel blij van.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_131246448
Straks naar een model- en dansinformatieavond in Rijswijk (Sir Winston Churchill). Er worden audities gehouden en mij werd gevraagd de dansauditie te geven.
Leuk want mag meejureren en sowieso hebben we goede choreodanseressen nodig. Alleen één ander meisje en ik kunnen choreo dansen van onze hele groep -O-
  maandag 16 september 2013 @ 18:23:54 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131246472
Mooi stuk lende-rosbief bij de slager gehaald en gegaard in de oven. Was goed gelukt. dankzij ook de nieuwe digitale vleesthermometer de kerntemperatuur goed in de gaten kunnen houden. :9
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131246664
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit zien? Alleen je roggebrood belegd en je dubbele boterham niet?
Of je dubbele boterham 'belegd' met roggebrood met daarop 1 plakje ham :?

Ik eet liever helemaal geen brood, soms bolletjes als ik honger heb. Anders crackers. Brood word ik niet heel blij van.
Het tweede denk ik. Net zoals een houtsnip.
Van lekker brood word ik erg blij. Hier is het brood van de Hema heerlijk en goedkoop.
Er is ook een dure ambachtelijke bakker en zijn speltbrood van zuurdesem eet ik kaal of hooguit met boter. :9~
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131246767
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:

Tnx *O*

Waarom juist de maandagen?
Lekker haken, of lezen, of vegen, of naar buiten staren, das goed als je stress e.d. uit de systeem moet krijgen.
pi_131246945
Ik heb dat op de maandag omdat ik vaak een hoop doe op zondag. Geen idee waarom.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131248238
Vanavond een lekkere bonen-tonijn-salade gemaakt. Morgen op kantoor de andere helft :9
pi_131248696
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tnx *O*

Waarom juist de maandagen?
Lekker haken, of lezen, of vegen, of naar buiten staren, das goed als je stress e.d. uit de systeem moet krijgen.
Omdat ze na het weekend totaal de structuur weer kwijt zijn.. kost allemaal veel meer moeite merk ik.
pi_131249315
Ik hoef trouwens niet meer op te passen.
En het gaat goed met het huiswerk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131249769
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een lekkere bonen-tonijn-salade gemaakt. Morgen op kantoor de andere helft :9
Lekker!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131249872
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks naar een model- en dansinformatieavond in Rijswijk (Sir Winston Churchill). Er worden audities gehouden en mij werd gevraagd de dansauditie te geven.
Leuk want mag meejureren en sowieso hebben we goede choreodanseressen nodig. Alleen één ander meisje en ik kunnen choreo dansen van onze hele groep -O-
Cool dat je mag meejureren! Hopelijk vind je een paar goede meiden.
pi_131250166
Ik moest het ijzerdraadje wat mijn bril bijeenhoudt, aandraaien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131250211
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik moest het ijzerdraadje wat mijn bril bijeenhoudt, aandraaien.
:+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131252874
Kan ik kip 2 dagen na datum nog gebruiken? Ruikt wel een klein beetje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131253808
Lekker gewandeld :9 Ook een ijsje gegeten :')
pi_131253830
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou het niet doen :)
  maandag 16 september 2013 @ 21:49:27 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131257955
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
Je kan er niet veel dommer en debieler door worden dan degene die je in je user-icon hebt staan, dus gewoon doen, zou ik zeggen. *)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 21:54:17 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131258326
Van Rey stapt over naar nieuwe partij _O-
Straks zit de onderkoning weer op zijn troon in Roermond. :s)
pi_131261787
En terug van vergaderen in de nieuwe functie van secretaris van het Bestuur. w/
Nu de notulen nog...
# poof

Hoe dom en brutaal kan een liberale vvd'er zijn. Van Rey 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 17-09-2013 01:09:44 ]
pi_131262133
Gefeliciteerd mw. de secretaris generaal Batz :D Leuk *O*
  maandag 16 september 2013 @ 23:33:06 #64
55709 Stereotomy
pi_131264256
Crosspost uit het IKEA topic :6

'Af' *O*

PAX AULI, 200x60x236 met zachtsluitend beslag :9
NORDLI bed
SULTAN Laxeby 2x lattenbodem
SULTAN Halberg 2x pocketveringsmatras met latex laag
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek
GOSA PINJE zijslaper met KUNGSMYNTA ondersloop

Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS O+ ) en een LACK plankje :@

Dekbed is een Australisch Wollen dekbed niet van de IKEA :6 :+

Vanavond voor het eerst slapen in mijn 'nieuwe' slaapkamer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stereotomy op 16-09-2013 23:48:59 ]
pi_131264300
@ Bloes ( want Steer kwam ertussen) Eerder las ik dat het je AL goed afgaat achter de balie! *O*
Tenminste....dat jijzelf tevrden bent.
Hoe verliep de meeloopdag van excollegadinnetje eigenlijk?

En stoelreservering wil niet lukken -O-
Alsmaar een ( onduidelijke) foutmelding.

En Steer...ik moest zojuist het bed nog opmaken. :O
Onderlakens van Bella Donna https://www.google.nl/sea(...)&hl=nl&client=safari
Heerlijk materiaal, als je nog kunt kiezen. w/
En voor je verjaardag http://www.bedshop.nl/w/z/lf/s-dekbedovertrekken-112/

Is je Pa nou afgelopen weekend geweest om je te helpen bij de kast? w/
Of hebbie dat helemaal alleen gedaan _O_

Slaap lekker! :Z
Sleep tight and dream right w/
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 23:34:44 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131264331
Plaatjesgate >:)
Steer het plaatje doet het niet.
  maandag 16 september 2013 @ 23:38:51 #67
55709 Stereotomy
pi_131264504
Plaatje gefixt :'(

@AnneX, pa is langsgeweest. :) Is altijd stressen, hij wil het altijd zonder handleiding doen, en dat is nou net niet de bedoeling bij die bouwpaketten :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 23:46:25 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131264872
Lookin Good Steer. ^O^
  dinsdag 17 september 2013 @ 01:45:08 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131267737
Er ontbreekt een kussen Steer. :')
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 17 september 2013 @ 06:30:02 #70
45206 Pietverdriet
pi_131268581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:45 schreef golfer het volgende:
Nee, er mist een ŧlaf
pi_131268693
quote:
Psies. Tweede kussen erbij ook al slaap je meestal alleen. Gewoon voor de looks :s)
pi_131268697
Mogguh :O
pi_131268766
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 06:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, er mist een ŧlaf
"Ons" Cul.talenwonder. _O_

Hoe is het eigenlijk met het Mandarijn, Steer?
Is het net zo leuk als salsa...

# vroeg ik mij laatst af.

Goeiemorgen P., veel plezier vandaag !
P.S. op welke zender zitten de Newsroom- kijkers? uit het topic daaro.
Ik alleen op België op vrijd.avond.
pi_131268872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 07:12 schreef AnneX het volgende:

Goeiemorgen P., veel plezier vandaag !
P.S. op welke zender zitten de Newsroom- kijkers? uit het topic daaro.
Ik alleen op België op vrijd.avond.
HBO :) Daar was de aflevering gister op On Demand beschikbaar en werd volgens mij 's avonds uitgezonden. Was wel een tof einde van seizoen 2 O+
pi_131268899
Buuh, ik ben al een uur aan het werk, en dan post Steer zo'n comfortabel opgemaakt bed. }:| :P

En Sun, de maandag is weer achter de rug! ^O^

En, deze ochtend kan ik zelfs mijn gebruikelijke herriemuziek niet aan, dus koffie en Wouter Hamel:

Is er iets ter wereld meer om op te vreten dan Wouter Hamel? Als ik toch eens een appetijtelijke homojongen was, dan zou ik 'm subiet schaken. :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 08:40:44 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131269473
Vanavond spaghetti met avocadopesto maken :+.
pi_131269609
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:

[ link | afbeelding ]

'Af' *O*

NORDLI bed
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek

Niet op de foto: TUPPLUR rolgordijn, HYBY plafondlamp (wordt vervangen door een kleine MASKROS O+ ) en een LACK plankje :@

Je hebt een kussen te weinig!

En je woont in de ikea showroom!
pi_131269618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Je hebt een kussen te weinig!
_O- ^O^
pi_131269665
Sommige mensen zijn echt heel bot he :o Zit ik even te praten met collega A, komt collega B binnen met haar telefoon om een foto te laten zien aan A en hangt vervolgens echt een heel verhaal op :') Ik ben na een paar minuten maar weggegaan :')
pi_131269920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- ^O^
de rest had ik nog niet bijgelezen. Wij hebben dit weekend ook een nieuw bed gekocht, steer! Ook ikea.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:27:25 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131270198
quote:
Hij zorgt erg slecht voor zijn one night stands :|W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_131270239
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:27 schreef TAV74 het volgende:

Hij zorgt erg slecht voor zijn one night stands :|W
Het is ook niet de bedoeling dat ze blijven slapen!

En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
pi_131270383
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Steer, maak je de kamer nog wat persoonlijker? Want zo is het wel heel erg een eh...13 in een dozijn slaapkamer.
vind ik wel fijn juist, een kale slaapkamer. wij hebben ook niets aan de muur in de slaapkamer. Er staat een bed, twee nachtkastjes en een stoel voor kleding, meer niet!
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:41:58 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131270401
Volgens mij kan alleen een man alléén kiezen voor een kledingkast met spiegeldeuren. Arty had dat ook! :D

Maar hij had wél twee kussens. *;

Goedemorgen allemaal! Ik heb er zin in vandaag. En jullie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131270502
quote:

[..]

:D
pi_131270520
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Goedemorgen en check *)
pi_131270631
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij kan alleen een man alléén kiezen voor een kledingkast met spiegeldeuren. Arty had dat ook! :D

Maar hij had wél twee kussens. *;

Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.

Als onze hypotheekverstrekker nu potverdorie ook nog eens over de brug komt met die bloody goedkeuring dan is het helemaal feest, want ik wil onderhand wel eens weten of ik in oktober kan gaan verhuizen of niet.
pi_131270705
quote:

Sjips. Dat doet me eraan denken... Ik en lief hebben zeven jaar geleden in een dwaze bui ons slaapkamerplafond helder turquoise-blauw geschilderd, en wanneer we ons huurflatje straks (hopelijk!) kunnen opzeggen vrees ik dat dat plafond nog minstens vijf lagen witte verf nodig heeft om weer terug te keren in originele staat. Aiaiai.
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:58:47 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131270783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ikke wel! Ik heb vuige funk opstaan, ben al vier kopjes koffie verder en superveel gedaan en zelfs mijn knorrige baas is vrolijk.

Als onze hypotheekverstrekker nu potverdorie ook nog eens over de brug komt met die bloody goedkeuring dan is het helemaal feest, want ik wil onderhand wel eens weten of ik in oktober kan gaan verhuizen of niet.
Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!

Is Wouter Hamel homo? Hij trad hier laatst op op de Grote Markt en toen hield hij hele verhalen over leuke meisjes die hij op tournee ontmoette. Ik stond er een beetje van te kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131270791
..en het is ook maar de vraag of de gatenplant die in de loop der jaren ongeveer de helft van de huiskamer is gaan overheersen ertoe te bewegen is om los te komen van alles waar ze zich in vastgeworteld heeft. :D

(Nee, ik woon dus niet in een catalogus. Eerder in Villa Kakelbont. >:) )
pi_131270873
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh, wat spannend! Een bod gedaan dus. Wat voor soort huis? Een huis kopen is het leukste dat er is. Het moment dat je met zijn tweetjes de sleutel in het slot steekt en voor het eerst alleen in je eigen, nog lege huis ronddwaalt... Geweldig!

Is Wouter Hamel homo? Hij trad hier laatst op op de Grote Markt en toen hield hij hele verhalen over leuke meisjes die hij opmtoernee ontmoette. Ik stond er een beetje van te kijken.
Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging. :Y Wellicht dat -ie recent zijn doelgroep heeft uitgebreid naar de meisjes. Dat zou leuk zijn, al verslond ik 'm veel liever als knul dan als mezelf. :+

Wat huis betreft, dit is na 1 huurhuis en 1 huurflat inderdaad onze eerste koop. Als het allemaal lukt. Hypotheekaanvraag loopt.
Rijtjeshuis uit de jaren vijftig, met flinke tuin waar de hele dag zon in schijnt.
Ergo: moestuin! *O*
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:10:23 #92
45206 Pietverdriet
pi_131271079
quote:
Is Wouter Hamel Homo?
Wie is Wouter Hamel?
pi_131271163
Jazzzangertje.

+ check filmpje op vorige pagina.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:58 #94
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131271194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Wouter Hamel is ontzettend, ontzettend, ontzettend homo. Is ook bekend hoor. Ik heb wat verderop in mijn kennisenkring maar liefst twee knapen die ermee gedingest hebben voordat -ie langdurig vaste verkering kreeg met een meneer, wat twee jaar geleden dramatisch uit ging. :Y Wellicht dat -ie recent zijn doelgroep heeft uitgebreid naar de meisjes. Dat zou leuk zijn, al verslond ik 'm veel liever als knul dan als mezelf. :+

Wat huis betreft, dit is na 1 huurhuis en 1 huurflat inderdaad onze eerste koop. Als het allemaal lukt. Hypotheekaanvraag loopt.
Rijtjeshuis uit de jaren vijftig, met flinke tuin waar de hele dag zon in schijnt.
Ergo: moestuin! *O*
Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen. :+

Je beoogde huis klinkt heerlijk. Een moestuin, tjonge! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131271476
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind Wouter Hamel een beetje de Benny Neyman van deze tijd. Qua uiterlijk dan hč? Neyman is alleen bekend bij mensen die ouder zijn dan honderd jaar, dus wellicht moet je die even googelen. :+
Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet. ;) Ik had de link niet echt gelegd moet ik zeggen en ik krijg er een beetje de kriebels van, want Benny Neyman vind ik tamelijk onaangenaam! :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:32:34 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131271592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan ken je mijn zeer brede algemene ontwikkeling niet. ;) Ik had de link niet echt gelegd moet ik zeggen en ik krijg er een beetje de kriebels van, want Benny Neyman vind ik tamelijk onaangenaam! :D
Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.

In zijn jonge jaren had hij net zo'n koppie als Hamel. En van die golvende lippen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131271704
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Neeeeeee joh! Benny was best oké. Heeft zelfs nog wel wat mooie liedjes gemaakt ook, tussen de crap door.

In zijn jonge jaren had hij net zo'n koppie als Hamel. En van die golvende lippen.
Als jij het zegt zal ik Benny binnenkort eens trachten te herwaarderen. :Y Mening niet meer bijgesteld sinds ik klein was en ik het een enge man vond.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:38:55 #98
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131271748
Een vrijgezel die gaat pas slapen w/
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:48:06 #99
45206 Pietverdriet
pi_131271981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:14 schreef minilot het volgende:
Jazzzangertje.

[ afbeelding ]

+ check filmpje op vorige pagina.
Zou hem doen
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:52:31 #100
45206 Pietverdriet
pi_131272092
Benny Nijman is een betere zanger dan dat men hem meestal credit geeft, komt waarschijnlijk omdat hij Nederlandstalig zingt
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:59:05 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131272240
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:38 schreef TAV74 het volgende:
Een vrijgezel die gaat pas slapen w/
Als hij alle kasten heeft geplaatst.
Als hij van zijn spiegels heeft genoten
Als 'ie zegt 'het kussen staat paraat'.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:50:15 #102
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131273585
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Als hij van zijn spiegels heeft genoten
:X
pi_131274157
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik hoef trouwens niet meer op te passen.

Zo maar plotsklaps?
Of het over de opvoeding van het kind gehad met de ouders O-)
pi_131274330
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef AnneX het volgende:
@ Bloes ( want Steer kwam ertussen) Eerder las ik dat het je AL goed afgaat achter de balie! *O*
Tenminste....dat jijzelf tevrden bent.
Hoe verliep de meeloopdag van excollegadinnetje eigenlijk?

Ja ik ben steeds meer tevreden.
Morgen nog een inwerker bij de Telefoonplek (waar ook alle mails en TTD bakjes bijhoren) en nog 1 keer bij de Afsprakenbalie en dan word ik echt losgelaten. (er is altijd wel een collega in de buurt voor mijn vragen)
Rest nog de financiële afhandeling van de spreekuren, daar heb ik alleen nog een beetje meegekeken en af en toe wat formulieren gesorteerd.
Als ik dat onder de knie heb ben ik eigenlijk helemaal rond qua werkplekken en inwerken.
Dan resten bij alle plekken nog minstens 43 uitzonderingen en formulieren en wat chemokuren of dagbehandelingen die je nog nooit bent tegengekomen maar dat kom je dan in de loop der tijd wel tegen. :D

Excollegadin heeft een kleine verlenging van contract gekregen in het RKZ, dus die heeft ervoor gekozen om daar te blijven voorlopig.
De vacature is nu extern gegaan.. benieuwd hoeveel brieven erop komen!
pi_131274408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sommige mensen zijn echt heel bot he :o Zit ik even te praten met collega A, komt collega B binnen met haar telefoon om een foto te laten zien aan A en hangt vervolgens echt een heel verhaal op :') Ik ben na een paar minuten maar weggegaan :')
Heel irritant dit soort situaties :X
pi_131274453
quote:

Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn nieuw in te trekken huurhuizen hoor, dat het gewoon mijn eigen huis is ;)
pi_131274550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
Heb ik best veel op t werk. Roep dan 'hallo!?' Dat helpt meestal al wel.
pi_131274577
Die dansauditie was trouwens geen ruk aan :') te weinig animo en alleen maar modellen. Heb wel catwalk voorgelopen voor een buitenlandse scout :D
pi_131274740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heel irritant dit soort situaties :X
Yup. Ach....shit happens. Maak me liever druk om andere dingen. Ben allang blij dat ik niet zo ben :)
pi_131276251
"De nederlandse economie kampt met structurele problemen" - Willem-Alexander, troonrede 2013

Ja. Mark Rutte en vriendjes :')
pi_131276285
Vanavond het grote naan-avontuur boven de gaspit. :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_131276340
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:25 schreef rijsttafel het volgende:
Vanavond het grote naan-avontuur boven de gaspit. :P
Ben benieuwd :D
pi_131276401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Bluezz het volgende:

Dat gevoel heb ik ook gehad bij mijn nieuw in te trekken huurhuizen hoor, dat het gewoon mijn eigen huis is ;)
:Y :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 13:29:25 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131276450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
"De nederlandse economie kampt met structurele problemen" - Willem-Alexander, troonrede 2013

Ja. Mark Rutte en vriendjes :')
Verzorgingsstaat wordt participatiesamenleving :+
pi_131276616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja _O- :') En nieuwe banen in, jawel, 2026 _O-
pi_131276675
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:29 schreef borisz het volgende:

Hup, aan de slag in de verpleeghuis! Allemaal wasknijpers maken, dat kan best als je dement bent hoor.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 13:36:19 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131276701
Tijd voor een hoedje

dinsdag 17 september 2013 @ 13:42:34 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131276962
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:36 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een hoedje

[ afbeelding ]
OMG. :X
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:43:21 #119
45206 Pietverdriet
pi_131276992
Dat hoedje doet mij denken aan de tijd dat we maar cake moesten eten
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:45:50 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131277078
Martine stopt ermee:

Poef.....gone! Šgolfer
pi_131277615
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:45 schreef golfer het volgende:
Martine stopt ermee:

_O_
pi_131277720
Zou Martine zelf de tekst hebben geschreven _O-

En de notulen van 4 A-viertjes zijn gemaild. Ben benieuwd naar het commentaar.
En ik ben ook benieuwd naar het nieuwe huis ( en tuin) van Minilot. pm met linkje misschien?

Dat heb je goed voor elkaar, Bluezz, de grand old lady van de balinezen.

Het ontwerp van de hoed voor een kamerlid door de dochter van een goede bekende - nog op
de opleiding - is uitverkoren ! # trots.
http://www.hmcollege.nl/H(...)%2fhmc2013%2fnotitle
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 14:12:40 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131277966
Vorig jaar had mijn broertje ook dienst in DH voor bij prinsjesdag trouwens. Dit jaar niet.
pi_131278101
Nog eens 2400 man weg bij defensie :o

2400 banen extra weg bij Defensie

Zoals ergens mooi wordt vermeld in het nieuwsbericht: gewoon doorbetaald door de staat, maar uit een ander potje :')
pi_131278917
Buurvrouw maakt trappenhuis weer schoon, ik hoor haar jammeren en huilen. Kijk door spionnetje.
Ze slaat de veger tegen de trap en roept huilend:
'Zo'n lawaai hier! Ik kriege last van mien oren. Zo'n lawaai. Zo'n lawaaaaaai (jammerend)'
Slaat vegertje weer heel vaak tegen trap. "Zo'n lawaai. Lawaai. Lawaai. Het is niet normaal'
'Komt er nog eens een ende aan die troep hier. Het wil maar niet ophouden'

-O-

En het is dus doodstil voor de duidelijkheid hč.
pi_131278997
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Buurvrouw maakt trappenhuis weer schoon, ik hoor haar jammeren en huilen. Kijk door spionnetje.
Ze slaat de veger tegen de trap en roept huilend:
'Zo'n lawaai hier! Ik kriege last van mien oren. Zo'n lawaai. Zo'n lawaaaaaai (jammerend)'
Slaat vegertje weer heel vaak tegen trap. "Zo'n lawaai. Lawaai. Lawaai. Het is niet normaal'
'Komt er nog eens een ende aan die troep hier. Het wil maar niet ophouden'

-O-

En het is dus doodstil voor de duidelijkheid hč.
Psychose, schifzofreen, dementerend? :{
pi_131279119
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Selestha het volgende:

Psychose, schifzofreen, dementerend? :{
Te jong voor het laatste. Ze heeft ook nog een zoon van ca 10.

"Hoe lang holt dit nog an ja. Auto's aan de kop auto's aan de kop auto's aan de kop (terwijl ze tegen haar hoofd aan slaat)" Ze doet best gefrustreerd agressief op het moment. Is aan het slaan, gillen -O-
pi_131279161
En ze veegt soms uren dezelfde tree in het trappenhuis. Nu stond ze er ook op te trappen. Ze 'ziet' denk ik ook iets lopen.
pi_131279399
Sjonge, Isa...dat klinkt wel ernstig !
Kun je niemand ( anoniem) inschakelen?

En naar haar toegaan, kijken of je haar kunt kalmeren?
Je hebt toch voldoende expertise om haar te benaderen en verder te helpen?
Huisarts? Wijkagent? Wbv? Maatsch.werk? Familielid?
Dementie op jonge leeftijd.

Er was een collega, jonger dan ik, die rare dingen zei en (niet) deed.
Ergens ontslagen vanwege dysfunctioneren.
Wij dachten alcoholmisbruik, bleek dus jonge dementie bij 40+.
Heeft jaren geduurd ! voordat er een diagnose was. -O-
pi_131279518
Ze krimpt helemaal ineen als je op haar afloopt. Ik heb wel eens gevraagd of ik kon helpen en dan zegt ze niets. Ze staat klaar om geslagen te worden - zo'n houding neemt ze dan aan.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:52:41 #131
45206 Pietverdriet
pi_131281261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
Nog eens 2400 man weg bij defensie :o

2400 banen extra weg bij Defensie

Zoals ergens mooi wordt vermeld in het nieuwsbericht: gewoon doorbetaald door de staat, maar uit een ander potje :')
Ja, die JSF moet betaald worden
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:52:59 #132
45206 Pietverdriet
pi_131281269
quote:
Martine stopt ermee:

Die gouden trekker maakt het af
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:55:31 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131281355
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Ze krimpt helemaal ineen als je op haar afloopt. Ik heb wel eens gevraagd of ik kon helpen en dan zegt ze niets. Ze staat klaar om geslagen te worden - zo'n houding neemt ze dan aan.
Ik neig hierin naar AnneX. Eigenlijk zou zich iemand hier mee moeten gaan 'bemoeien'.

Het is alleen vrij lastig om daar de ingang voor te vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_131281592
Ze is nog bezig overigens, al 2 uur lang. En ze veegt al 2 uur lang exact hetzelfde stukje traptrede.

Misschien mijn huisartsenpraktijk eens bellen; die weten vast wel waar ze hulp kunnen vinden.
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:05:00 #135
45206 Pietverdriet
pi_131281667
Damn, tomatenoogst dit jaar is kut, heb 4 keer zoveel planten als vorig jaar en nog niet de helft aan rijpe tomaten. Zomer begon veel te laat
pi_131281679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

Ja, die JSF moet betaald worden
Dat is dan wel weer héél veel banen er bij voor de stad waar ik woon.
Maar goed, daar tegenover staat een gevangenis die volgend jaar sluit = heel veel banen verlies :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:09:27 #137
45206 Pietverdriet
pi_131281820
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar goed, daar tegenover staat een gevangenis die volgend jaar sluit = heel veel banen verlies :')
Schiphol doet het ook met 5 banen
pi_131281853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze is nog bezig overigens, al 2 uur lang. En ze veegt al 2 uur lang exact hetzelfde stukje traptrede.

Misschien mijn huisartsenpraktijk eens bellen; die weten vast wel waar ze hulp kunnen vinden.
Goed idee.
Woont ze alleen?
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:14:12 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131281999
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Zou Martine zelf de tekst hebben geschreven _O-

Nee, die teksten worden al jaren geschreven door het reclamebureau Etcetera. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131282183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:10 schreef Bluezz het volgende:

Goed idee.
Woont ze alleen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Isabeau het volgende:

Te jong voor het laatste. Ze heeft ook nog een zoon van ca 10.
pi_131282217
:@
pi_131282265
Ik heb wel met haar te doen; vind haar ook een beetje eng, maar als ik hulp ga zoeken dan is dat met haar zoon in gedachten. Want die woont met haar in dat huis. Alhoewel, die heb ik al een paar weken niet gezien, dus misschien is hij wel bij zijn vader.
pi_131282303
Ross, heel erg behulpzaam: 'Maybe she killed the kid' :')
pi_131282430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel met haar te doen; vind haar ook een beetje eng, maar als ik hulp ga zoeken dan is dat met haar zoon in gedachten. Want die woont met haar in dat huis. Alhoewel, die heb ik al een paar weken niet gezien, dus misschien is hij wel bij zijn vader.
Wat een narigheid. Klinkt toch wel als tenminste een soort van waanideeën en daar komt iemand doorgaans niet vanzelf vanaf. Je huisartsenpraktijk kan ongetwijfeld aan je vertellen hoe en door wie er actie ondernomen kan worden. Een belletje kan geen kwaad, toch?
pi_131282504
(Als ik ooit angstig voor iets onzichtbaars, luid jammerend voor de twintigste keer hetzelfde stuk trappenhuis schoon sta te maken dan hoop ik echt wel dat er iemand is die ervoor zorgt dat ik onder de aandacht van de juiste hulpverlening kom)
pi_131282688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Isabeau het volgende:
:o :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:39:21 #147
45206 Pietverdriet
pi_131282850
quote:
Ik moest gelijk aan die peuter en die wilde honden in die dierentuin denken
pi_131283788
quote:
_O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:03:21 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131283860
Isa, ik zou als ik jou was, eens contact opnemen met de gemeente (sociale dienst) of de GGZ in jouw woonplaats over die buurvrouw?
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:05:16 #150
45206 Pietverdriet
pi_131283971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef golfer het volgende:
Isa, ik zou als ik jou was, eens contact opnemen met de gemeente (sociale dienst) of de GGZ in jouw woonplaats over die buurvrouw?
Zou allebei doen, en de kinderbescherming, wellicht dat je dan een kans hebt dat er iemand van zijn krent af komt
pi_131284528
Wijsheid voor Isa ^O^

Straks eens op pad met de catering.
Quiche met berg ovengedroogde tomaten, soja gehakt en berg prei.
Eens kijken of er wordt gegeten.

Ik ga liever naar bed. Griepachtig -O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:20:17 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131284557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zou allebei doen, en de kinderbescherming, wellicht dat je dan een kans hebt dat er iemand van zijn krent af komt
Dat zou dan het AMK zijn.
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:25:04 #153
45206 Pietverdriet
pi_131284748
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zou dan het AMK zijn.
Adviespunt voor kindermishandeling, met leuke tips als de buis van de stofzuiger, of een stuk zeep in een sok
quote:
Het AMK is er voor iedereen die met zorgen en vragen over kindermishandeling rondloopt.
pi_131285711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:30 schreef minilot het volgende:
(Als ik ooit angstig voor iets onzichtbaars, luid jammerend voor de twintigste keer hetzelfde stuk trappenhuis schoon sta te maken dan hoop ik echt wel dat er iemand is die ervoor zorgt dat ik onder de aandacht van de juiste hulpverlening kom)
Op dat moment waarschijnlijk niet maar later als je het beseft wel.

Ik zou ook iets doen iig, hopelijk kan de arts idd helpen.

Verder; Ross opmerking :D
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:10:09 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131286244
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik had dat nooit zo sterk, ondanks dat ik daar dan met veel plezier woonde hoor.
Maar het zelf bedenken waar je wilt wonen, een huis vinden, er verliefd op worden, onderhandelen en dat het dan lúkt en je tenslotte de sleutel krijgt, dat zijn wel memorabele momenten voor mij. En dan in dat lege huis bedenken: die muur weg, daar een nieuwe keuken, de tuin op de schop, buitenboel lekker laten verven etc. Ik hou ervan.

Moet wel zeggen dat ik steeds huurde van huisjesmelkers en dat dat geen grotemensenhuizen waren, maar etages. Scheelt misschien ook. Daar ga je in elk geval niet in investeren.

Mijn allerlievelingshuis tot vķķr dit huis, was overigens wel een huurbenedenetage. Was gewoon een fijne oeriode in mijn leven. Heerlijk gewoond daar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:15:15 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131286375
Ieks Isa, sterkte! Wel iemand bellen inderdaad hoor! Klinkt niet als iemand die voor een kind moet zorgen.

AnneX, beterschap! Er is veel griep!

BalieBluezz, goed zo! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 17 september 2013 @ 18:25:20 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131286630
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 18:27:00 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131286681
Vandaag een Parmezaan-kaasnestje gemaakt. Tweede poging leek het ook nog ergens op :P
Helaas geen foto :+
pi_131287947
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Stereotomy het volgende:

[ link | afbeelding ]

'Af' *O*

NORDLI bed
OXEL ondersloop
SÖMNIG laken
MALIN RUND overtrek

Ziet er sjiek uit.

Maar idd spiegeldeuren, ik zou gillend gek worden :@ maar ik kijk t liefst nooit naar mezelf :')

en idd tweede kussen for the looks, die kosten niks bij ikea :P
pi_131288869
Dat was Buffy -O- :'(

Next: The West Wing
pi_131288938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben benieuwd :D
Mislukt :P

Het bleef ontzettend plakken aan dat gaas. Maar dan ook ontzettend.. Maar de smaak was wel goed.

De rest van het deeg staat nu maar in m'n oven die veel te klein is en niet heet genoeg kan.
pi_131289220
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Dat was Buffy -O- :'(

Next: The West Wing
Kijk dan nog Angel, is een spin-off van Buffy.
pi_131289311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Was wel aardig maar toch lang niet zo leuk als Buffy. :)
pi_131289616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Was wel aardig maar toch lang niet zo leuk als Buffy. :)
Ja maar David Boreanaz :9~
pi_131289715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik kan niet zo goed tegen Angel :') Zo... whiney
pi_131290872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan niet zo goed tegen Angel :') Zo... whiney
:D _O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:25:26 #167
45206 Pietverdriet
pi_131291019
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De VS gaat Saab Grippens kopen
http://www.thelocal.se/50238/20130913/
pi_131292115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar David Boreanaz :9~
Ik was meer van het Spike-kamp :D ;)
pi_131292590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik was meer van het Spike-kamp :D ;)
pi_131292875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vond hem in de loop van de serie zo schattig toen hij met zijn crush worstelde O+ :D
pi_131293046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Vond hem in de loop van de serie zo schattig toen hij met zijn crush worstelde O+ :D
Heb net wel wat traantjes gelaten voor Spike -O-
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:06:11 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131293135
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:09:15 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_131293361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:06 schreef golfer het volgende:
Morgen heeft B. een vrije dag opgenomen, want morgenochtend gaan we op verzoek van de kinderen van haar zus mee naar een familiegesprek met behandelende arts(en) van haar zus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_131293463
quote:

SPOILER
Succes met het bespreken van de toekomst... Moeilijk.
pi_131293913
Heel veel sterkte Bluezz en golfer :*
pi_131293982
Pff heftig.. sterkte vast.
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:33:49 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131294993
Bluezz, golfer, ik denk aan jullie. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_131295303
quote:

SPOILER
-O- Sterkte!
pi_131295759
quote:

SPOILER
Heftig hoor! Veel sterkte !
pi_131299342
Zo raar, nichtje werd gebeld of ze de kamer van haar moeder kon komen leeghalen :?
Ja want als je 24 uur niet op je (ziekenhuis) kamer bent moet ie leeg :?
Nog nooit van gehoord dat je na de OK en je ligt op de IC je familie je kamer moet leeghalen :?
(heeft ze ook niet gedaan hoor, ze woont op anderhalf uur rijden van het zkh vandaan)
pi_131299397
Wel heel veel van deze smilies :? :P
pi_131299521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo raar, nichtje werd gebeld of ze de kamer van haar moeder kon komen leeghalen :?
Nog nooit van gehoord dat je na de OK en je ligt op de IC je familie je kamer moet leeghalen :?
(heeft ze ook niet gedaan hoor, ze woont op anderhalf uur rijden van het zkh vandaan)
Bedden tekort denk...

Sterkte Bluezz, jakkiebah :{
pi_131299801
Zo. Beetje administratie gedaan vandaag. Verzekeringen opgeschoond. Levert een besparing op van 20%. ANWB-abb. beetje uitgedund. Andere abb's opgezegd. Mooie besparing van zo'n 30-40 EUR per maand :)
pi_131300191
Tja, de tegels moeten ergens van worden betaald.

Sjonge, Bloes...heb ik nooit bij stilgestaan! Kamer (en bed) ruimen na 24 uur niet gebruiken.
Overigens is de verhuizing naar Leidsche Rijn een hel geweest de afgelopen weken met alles wat niet
functioneerde :'(

En nichieX gaat haar contract niet verlengen en kreeg een huilende manager op haar schouder. :Y
pi_131301381
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:

Sjonge, Bloes...heb ik nooit bij stilgestaan! Kamer (en bed) ruimen na 24 uur niet gebruiken.
Overigens is de verhuizing naar Leidsche Rijn een hel geweest de afgelopen weken met alles wat niet
functioneerde :'(

Ik las het bij een excollega uit Utreg die daar nu net voor het eerst heeft gezeten.
Er zijn wel wat kinderziektes maar ze zitten er mooi bij.
Morgen gaan wij naar het 'oude' antonius ;)
pi_131307380
Goedemorgen allemaal c_/
pi_131307395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen allemaal c_/
:W
pi_131309312
Wat is die apple store toch een ongelofelijk niet-intuītief programma :r En ben toch echt geen digibeet!!
pi_131309551
Heb ik eindelijk gevonden hoe ik de podcasts op de ipod krijg, gaat ie héél lang bezig zijn met...facebook er op zetten _O- of :'(
pi_131311374
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat is die apple store toch een ongelofelijk niet-intuītief programma :r En ben toch echt geen digibeet!!
Ik heb daar serieus geen problemen mee hoor :o
pi_131311392
Briljant trouwens....we hebben hier op de achtergrond het prinsjesdagdebat aangezet _O- Wat een ongeloofwaardige figuren zijn die politici toch ook :')
  woensdag 18 september 2013 @ 13:09:56 #192
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_131311439
Podcasts vind ik vreselijk via iTunes etc. Ik gebruik daar dan ook een aparte App voor :P
  woensdag 18 september 2013 @ 13:13:22 #193
45206 Pietverdriet
pi_131311520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Nergens last van
  woensdag 18 september 2013 @ 13:15:44 #194
45206 Pietverdriet
pi_131311578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik eindelijk gevonden hoe ik de podcasts op de ipod krijg, gaat ie héél lang bezig zijn met...facebook er op zetten _O- of :'(
Volgens mij maak je het jezelf moeilijk,
Op je iPhone
je klikt muziek open, daar ga je naar winkel en dan klik je het vergrootglas om bv een podcast te zoeken.
in iTunes
Rechtsboven in het zoekopdracht boxje typ je een zoekopdracht
pi_131315052
Ik heb geen iPhone.
pi_131315112
Maar Ross heeft het me dus geleerd via de pc, via iTunes en dan kan je je iPod beheren vanaf de pc. Nog nooit via de iPod zelf gedaan.
  woensdag 18 september 2013 @ 15:32:38 #197
45206 Pietverdriet
pi_131315386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen iPhone.
ipad kan ook
  woensdag 18 september 2013 @ 15:32:58 #198
45206 Pietverdriet
pi_131315400
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar Ross heeft het me dus geleerd via de pc, via iTunes en dan kan je je iPod beheren vanaf de pc. Nog nooit via de iPod zelf gedaan.
Dus eigenlijk is Ross het probleem
pi_131315609
iTunes :r
Ik heb precies het zelfde hoor Isa.. Is niet gemaakt voor mensen die graag zelf beslissen blijkbaar ;(
pi_131315655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb precies het zelfde hoor Isa.. Is niet gemaakt voor mensen die graag zelf beslissen blijkbaar ;(
Jawel hoor :P Alleen niet voor mensen die niet de Apple-manier van denken volgen :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 september 2013 @ 15:41:23 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131315685
Itunes :r
Vreselijk programma idd :Y
pi_131315709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jawel hoor :P Alleen niet voor mensen die niet de Apple-manier van denken volgen :+
Dat zeg ik :P Apple is een machine/computer/programma, dat moet niet te veel denken en alleen doen :P
pi_131316382
Ik zie de problemen niet helemaal hoor :o Ik gebruik dat programma al jaren om mijn CD's te rippen en zo. Doet precies wat ik wil :D
  woensdag 18 september 2013 @ 16:46:56 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131317852
Terug uit het ziekenhuis.

SPOILER
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 18 september 2013 @ 16:48:28 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131317910
Ach, wat erg.

Veel sterkte.
pi_131317911
:{ pfff bah.. verdrietige dag voor jullie dus ;(
  woensdag 18 september 2013 @ 16:51:06 #207
45206 Pietverdriet
pi_131318002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap de problemen nooit die mensen hebben.
Het doet me denken aan mijn moeder die nooit, ondanks het 100 laten zien, snapte hoe je een chipszak opent.
pi_131318018
Sterkte B & G
  woensdag 18 september 2013 @ 16:52:25 #209
45206 Pietverdriet
pi_131318042
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:46 schreef golfer het volgende:
Terug uit het ziekenhuis.

SPOILER
Sterkte voor jou en Bluez, laat je je vakantie niet verpesten?
pi_131318056
Nee, als zij het nog enkele weken volhoudt niet, al breekt er nu wel een rare tijd aan.

[ Bericht 28% gewijzigd door Blues op 18-09-2013 17:00:38 ]
pi_131318416
Oh wat een naar nieuws.
Hoe nam zij het op? Was voor haarzelf de boodschap duidelijk...

Getverderrie. En ook jullie vakantie -O-
pi_131318513
Ze is te zwak om echt te reageren maar we hebben haar meerdere malen gevraagd of ze heeft begrepen wat de longarts heeft verteld.
En dat is wel doorgedrongen.. verder was ze kapot van alles en zijn we om 3 uur allemaal weggegaan.
Gelukkig nadat de beademing eraf ging konden we "goed" communiceren.
Ze is nog erg zwak en benauwd (zal alleen maar erger worden) maar fluistert wel en is goed bij (voor zover mogelijk met al die morfine)

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 18-09-2013 17:14:35 ]
pi_131318630
Geen woorden voor behalve sterkte voor jou en de familie.
pi_131318642
Tnx.
pi_131318889
Ja, sterkte, Bluezz. Allemaal niet niks zeg -O-
  woensdag 18 september 2013 @ 17:32:44 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131319246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal niet niks zeg -O-
Nee. We hebben met haar toestemming het overdrachtsdossier van de ICU naar de verpleegafdeling mogen kopiëren en als je dat dan leest (en met behulp van 'dokter Google' alle termen vertaalt naar begrijpelijk Nederlands) weet je gewoon dat het heel ernstig is.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131319677
Bij redelijk jonge mensen moet het al bijzonder ernstig zijn willen ze over gaan op palliatieve zorg. Vooral in ziekenhuizen is het erg moeilijk voor artsen om te stoppen met behandelen, dat is ze amper geleerd. Dus dat het allemaal heel erg is geloof ik direct als er sprake is van een palliatieve fase :{
pi_131319784
Jeemig :{
Arme zus van Bluezz ;(
Heel veel sterkte nu!
  woensdag 18 september 2013 @ 18:03:49 #219
55709 Stereotomy
pi_131320152
-O- voor Bloezzezus
  woensdag 18 september 2013 @ 19:02:10 #220
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131321852
Bluezz en golfer :*

Sterkte!!
pi_131321961
Bloes -O- Sterkte!
pi_131322322
Sterkte B&G!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131322434
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 12:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zo maar plotsklaps?
Of het over de opvoeding van het kind gehad met de ouders O-)
Dat ben ik nog wel van plan. Maar de ouders zijn allebei werkeloos.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131322630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat ben ik nog wel van plan. Maar de ouders zijn allebei werkeloos.
Daarom hoef ik niet meer op te passen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131325334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Jij vindt haar eng, dat is een reden om dat te melden bij de wijkagent.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131326118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:30 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jij vindt haar eng, dat is een reden om dat te melden bij de wijkagent.....
Voor haar zoon dus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131326449
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Google maar even, dat Is echt te weinig tijd!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 18 september 2013 @ 20:58:27 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_131326738
sterkte B & G
ene kant hoop je dat ze er nog lang mag zijn, aan de andere kant hoe langer het duurt hoe zwaarder het lijden.
pi_131332820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:53 schreef krakkemieke het volgende:

Google maar even, dat Is echt te weinig tijd!
Het is alweer achterhaald, want de spulletjes die ingepakt stonden zijn door ons vanmiddag weer teruggezet/gehangen omdat ze op diezelfde kamer weer teruggebracht is.
pi_131332870
Met tussenpozen (bellen onder het zingen... ) wel lekker mn eerste koorrep gehad met een gezellig borreltje achteraf.
De spinners en de beatles gezongen :)
En veeeeel nieuwe mensen!
  woensdag 18 september 2013 @ 22:45:07 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131333230
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 18 september 2013 @ 22:50:29 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131333469
quote:
Moet er nog steeds hardop om lachen :)
pi_131333533
Ik ook!
Vooral die claxon op het einde :D
pi_131334294
Ben afgebeuld vanavond.
Eerst strekken en balletoefeningen aan de (ballet)bar gedaan (kramp! Duidelijk ijzertekort enzo) en daarna een choreo geleerd in burlesquestijl. Op hiphopmuziek haha. Kijken hoe mn benen er morgen aan toe zijn.
  woensdag 18 september 2013 @ 23:15:01 #235
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131334559
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
Max die Alex uitlacht als ze de koets weer instappen werkt ook erg goed bij mij.
pi_131335763
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2013 @ 09:53:52 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131340447
quote:
Martine stopt ermee:

De opvolger is bekend

SPOILER
  donderdag 19 september 2013 @ 10:07:14 #238
45206 Pietverdriet
pi_131340703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook!
Vroem, Vroem
  donderdag 19 september 2013 @ 10:08:03 #239
45206 Pietverdriet
pi_131340726
quote:
Een van de hoogtepunten van Lucky TV, net als "bestaat mijn baan straks nog"
  donderdag 19 september 2013 @ 10:30:47 #240
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131341286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een van de hoogtepunten van Lucky TV, net als "bestaat mijn baan straks nog"
Die was ook hilarisch inderdaad :D
  donderdag 19 september 2013 @ 10:37:59 #241
45206 Pietverdriet
pi_131341450
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Die was ook hilarisch inderdaad :D
Vooral omdat hij zo na aan de realiteit was. De montage daarvan was onovertroffen.
pi_131341639
Transavia belt terug...bij stoelreservering hoef je niet de volledige vier voornamen in te vullen, daar is het systeem niet opgebouwd *O*
In de herkansing, nu wil de betaling niet lukken ~O>
pi_131343118
Sterkte B&G :*
pi_131343494
Ze gaan weer met bosjes. Na Johannes van Dam nu ook Gerrie Muhren overleden. :{
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 19 september 2013 @ 12:02:49 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131343513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
Wilde het net posten. Wist ook helemaal niet dat Muhren ziek was.
pi_131343600
pi_131344422
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:46 schreef AnneX het volgende:
Transavia belt terug...bij stoelreservering hoef je niet de volledige vier voornamen in te vullen, daar is het systeem niet opgebouwd *O*
In de herkansing, nu wil de betaling niet lukken ~O>
Teveel nullen voor de komma? :+

Dagje verloopt goed hier.
Vanmiddag voortgangsgesprek *)
  donderdag 19 september 2013 @ 12:37:40 #248
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131344598
Sjeez. Als je geen drogisterijartikelen of kleding nodig hebt heb je ook helemaal niks meer te zoeken in de binnenstand van een provinciestadje als Hengelo zeg, Was al niet veel, maar het is inmiddels echt helemaal niks meer.
Ik vond het altijd leuk om even in de binnenstad even wat audiozaken in te lopen, beetje tussen DVD's te snuffelen, eventueel even een sportzaak in te lopen. Maar ja, alle platenzaken zijn dicht (op een goede eenmanszaak na die wat verder weg ligt), electronicazaken zijn er inmiddels helemaal niet meer, er is een matig klein sportzaakje en zelfs de laatste nog overgebleven interessante DVD verkoper (V&D)'die veel series en muziekDVDs had staan is nu gereduceerd tot één miniscuul rekje DVDs. Dus V&D heeft zo ongeveer ook alleen nog kleding en drogisterijartikelen -O-

Nou ja, ben toch nog zelden op mijn plek hier, dan maar geen rondje binnenstad in de pauze. Scheelt wel impulsaankopen :P
pi_131344911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez. Als je geen drogisterijartikelen of kleding nodig hebt heb je ook helemaal niks meer te zoeken in de binnenstand van een provinciestadje als Hengelo zeg, Was al niet veel, maar het is inmiddels echt helemaal niks meer.
Ik vond het altijd leuk om even in de binnenstad even wat audiozaken in te lopen, beetje tussen DVD's te snuffelen, eventueel even een sportzaak in te lopen. Maar ja, alle platenzaken zijn dicht (op een goede eenmanszaak na die wat verder weg ligt), electronicazaken zijn er inmiddels helemaal niet meer, er is een matig klein sportzaakje en zelfs de laatste nog overgebleven interessante DVD verkoper (V&D)'die veel series en muziekDVDs had staan is nu gereduceerd tot één miniscuul rekje DVDs. Dus V&D heeft zo ongeveer ook alleen nog kleding en drogisterijartikelen -O-

Nou ja, ben toch nog zelden op mijn plek hier, dan maar geen rondje binnenstad in de pauze. Scheelt wel impulsaankopen :P
Dat is helaas overal zo :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2013 @ 12:56:40 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131345113
IJmuiden wordt ook steeds minder. De leuke kledingzaken gaan failliet. De Takko, Scapino en C&A hou je over :'). Muziekwinkels zijn pleiten.
De onafhankelijke geurtjeszaak gaat dicht ivm pensioen eigenaren.
We hebben nog wel een boekhandel, KPN-boer, juwelierzaak etc. Maar een middagje IJmuiden om te shoppen is gewoon niet leuk. Nu is dat nooit echt leuk geweest :P, maar nu tov vijf jaar geleden nog minder. :{
pi_131345793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef PdeHoog het volgende:

Dat is helaas overal zo :{
En ik denk dat het alleen maar erger wordt. Steeds meer mensen kopen online en daar zijn de winkeliers die niet met hun tijd zijn mee gegaan de dupe van. Straks nooit meer lekker snuffelen -O-

En ja, wat borisz zegt: de eenheidsworst hou je over. Elke plaats exact dezelfde ketens.
pi_131345925
Gelukkig heb je bij ons in het dorp naaast de AH,G&G, Blokker en Kruidvat ook nog echte dorpswinkels van zelfstandige ondernemers: groentenzaak, poelier, slagerij, vishandel etc.
Daarnaast, geloof ik 23 dure (kinder)kledingwinkels en 16 schoenenwinkels en 4 bloemenzaken. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2013 @ 13:27:25 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131346013
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik denk dat het alleen maar erger wordt. Steeds meer mensen kopen online en daar zijn de winkeliers die niet met hun tijd zijn mee gegaan de dupe van. Straks nooit meer lekker snuffelen -O-

En ja, wat borisz zegt: de eenheidsworst hou je over. Elke plaats exact dezelfde ketens.
Een positieve uitzondering is Haarlem. Daar nog relatief veel originele zaken. Maar echt 9 vd 10 steden zijn/worden eenheidsworst helaas. :{
Breda was ook altijd een positieve uitzondering, maar daar ben ik al in geen jaren geweest :s).
Het zijn twee steden die in lijstje staan van leukste steden van het land :Y.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:34:49 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131346211
quote:

[..]

En ook nog eens veel leegstand. Ga eigenlijk ook vrijwel nooit meer op zaterdag ergens de stad in, alleen gericht naar winkels die meestal allang niet meer in de binnenstad zitten.
pi_131346474
quote:

[..]

Ik denk het ook ja :{ Van leuke kleine zaken kwamen er in Delft steeds meer ketens. Vervolgens meer online verkopen zodat de kleine zaken het nog zwaarder kregen dus nnog meer grote ketens die hun plek innemen etc. De binnenstad begint best saai te worden eigenlijk -O-
  donderdag 19 september 2013 @ 14:39:42 #256
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131348080
Hier in Nijmegen hetzelfde, ik woon boven een overdekt winkelcentrum en vond dat ideaal, maar er staan nu al zeker 7 winkelpanden lang leeg waaronder een supermarkt. Lingeriezaak weg, FRS, Bijoux Brigitte, Game Mania. Straks woon ik boven een leeg winkelcentrum.
pi_131348439
Ja... Wat een arremoei...van eenheidsworst in de binnenstad naar ...leegstand -O-

Er zijn niet genoeg mensen die offline (willen) kopen?
Hoe lang gaat dit duren?

En P. de bramenmuffins link heb ik opgeslagen w/
pi_131349272
Haha...dus kan ik muziek ván de aaipet afspelen via airport express _O_

Lang leve ios7 w/
pi_131349310
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:15 schreef AnneX het volgende:
Haha...dus kan ik muziek ván de aaipet afspelen via airport express _O_

Lang leve ios7 w/
:D Dat kon je al hoor :P Airplay zit er al een tijdje in :D
pi_131349342
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef AnneX het volgende:
Er zijn niet genoeg mensen die offline (willen) kopen?
Hoe lang gaat dit duren?
Dat gaat niet meer voorbij. Online is de nieuwe offline :Y Tenzij Internet ontploft of zo :+
quote:
En P. de bramenmuffins link heb ik opgeslagen w/
:D :9
pi_131349371
Ja, vreesde ik al ;)

Laten we zeggen...nu pas ontdekt omdat het duidelijk-er staat aangegeven.
Mn.AnneX doet het wel al langer vanaf zijn werkplek. w/
  donderdag 19 september 2013 @ 15:20:42 #262
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131349390
Probleem is: ik wil een aantal producten juist best in een real life zaak kopen, maar doordat die nu alleen maar verder teruggaan in assortiment wordt dat alleen maar minder aantrekkelijk.... Leuke spiraal.
pi_131349446
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat gaat niet meer voorbij. Online is de nieuwe offline :Y Tenzij Internet ontploft of zo :+

[..]

:D :9
jaja, wij praten door elkaar!

Nou, dan eindelijk eens woonruimte !? maken in de leegstand.
Sinds WO 2 een probleem !? :7
Alleen...wie gaat dat dan weer betalen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2013 @ 15:23:53 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131349494
Voor m'n broertje een nieuw Xdoosspelletje gekocht. Maar ja wel via Bol, voor een gamewinkel moet ik weer naar Beverwijk/Haarlem/Amsterdam :')
Nog even los van de prijs :P. Dat scheelt via internet ook al gauw 20%.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 19-09-2013 15:31:12 ]
pi_131349647
Gauw ook. :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131349781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
Probleem is: ik wil een aantal producten juist best in een real life zaak kopen, maar doordat die nu alleen maar verder teruggaan in assortiment wordt dat alleen maar minder aantrekkelijk.... Leuke spiraal.
Klopt :)

En ik zou heel graag bijv. een fatsoenlijke slager en groentenboer willen ipv de appie. De enige optie is nu de markt en daar kom ik niet al te vaak.

Ik heb wel ontdekt dat je vlees ook online kan bestellen _O-

http://www.limovlees.nl
pi_131349817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef borisz het volgende:
Voor m'n broertje een nieuw Xdoosspelletje gekocht. Maar ja wel via Bol, voor een gamewinkel moet ik weer naar Beverwijk/Haarlem/Amsterdam :')
Nog even los van de prijs :P. Dat scheelt via internet ook al gauw 20%.
BOL? Die is duur man :D Waarom niet gewoon bij Amazon of zo? Als je boven de 25 pond bestelt wordt het zonder verzendkosten verstuurd.
pi_131349979
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef PdeHoog het volgende:

Ik heb wel ontdekt dat je vlees ook online kan bestellen _O-

http://www.limovlees.nl
Dat kon al een tijdje hoor, onder andere bij de beste slager/traiteur van Amsterdam:
http://www.slagerijdeleeuw.nl/catalog/
of die bij ons in de buurt van Slagerij Chateaubriand:
http://www.dryagedmeat.nl/Dry-Aged-c-251.html
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131350145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat kon al een tijdje hoor, onder andere bij de beste slager/traiteur van Amsterdam:
http://www.slagerijdeleeuw.nl/catalog/
of die bij ons in de buurt van Slagerij Chateaubriand:
http://www.dryagedmeat.nl/Dry-Aged-c-251.html
Wist ik veel :P Ik denk er niet echt bij na om dat soort dingen online te gaan zoeken :D
pi_131350391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef TAV74 het volgende:
En ze zijn vaak duurder, de echte winkels. Die hebben natuurlijk veel meer overhead: pand, personeel etc itt online winkels die het met minder medewerkers en een magazijn af kunnen.
pi_131350414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wist ik veel :P Ik denk er niet echt bij na om dat soort dingen online te gaan zoeken :D
Dankzij de aaipet én fok ( én golfer :D ) heb ik de afgelopen jaren geleerd
om van alles te zoeken online.
Oķk fysieke winkels (8>

Zijn er zg. landwinkels in jouw regio?
Daarvan zijn er heul veul in de fruitregio, met het Blokhoven varkensvlees.
https://www.facebook.com/(...)osts/403537876420780 w/
En deze hebben wij ook nog http://www.rijnrund.nl

# Erik Satie klinkt rustgevend voor mensen/moi die zich beroerd voelt en weer
te bedde gaat.
pi_131350662
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef AnneX het volgende:

# Erik Satie klinkt rustgevend voor mensen/moi die zich beroerd voelt en weer
te bedde gaat.
Beterschap! :*
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131351160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:37 schreef TAV74 het volgende:

enschede is een stuk beter wat dat betreft. Ook een stuk groter, natuurlijk.
pi_131351202
Goedemiddag :)

Naar om te lezen wat er is gebeurd Golfer & Bluezz; sterkte! :*

En ook jammer om te lezen dat Johannes van Dam vandaag is heengegaan, die man was een culinair historisch monument op zichzelf.. :{ Hopelijk zal het Paradijselijke buffet hem goed smaken ;)

Mijn vriend is een heel Noord Engels type, dus groene ogen en zwart haar + bleke huid. Ik hoorde vandaag dat hij voor een cosplay evenement zijn haar wit heeft geverfd.. _O- Dat gaat er dus echt vrésélijk uitzien hč; van mij had hij wel een pruik mogen nemen :')
pi_131351215
Oh, en ik wil graag Golfer en Bluezz een grote, virtuele knuffel geven. Het is zo dubbel, hopen dat ze niet te veel pijn heeft en dat het wellicht dan maar zo snel mogelijk over is, en hopen dat het nog even kan duren....
  donderdag 19 september 2013 @ 16:20:17 #276
45206 Pietverdriet
pi_131351372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze zijn vaak duurder, de echte winkels. Die hebben natuurlijk veel meer overhead: pand, personeel etc itt online winkels die het met minder medewerkers en een magazijn af kunnen.
Diefstal,
Chique inrichting
Giga huur voor een A1 locatie.

De kleine zelfstandige middenstander is allang verdrongen door ketens uit de binnensteden en een witte raaf. Die winkels gun ik het nog steeds, maar 90-95% van de winkels zijn kutketens
  donderdag 19 september 2013 @ 16:48:25 #278
45206 Pietverdriet
pi_131352237
quote:
Sociologische aanduidingen
Generatie Y
Generatie X
pi_131352639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, en ik wil graag Golfer en Bluezz een grote, virtuele knuffel geven. Het is zo dubbel, hopen dat ze niet te veel pijn heeft en dat het wellicht dan maar zo snel mogelijk over is, en hopen dat het nog even kan duren....
We gaan ervan uit dat ze het in ieder geval tot na onze vakantie van volgende week (we zijn 2-10 weer terug) vol gaat houden.

SPOILER
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 19 september 2013 @ 17:01:08 #280
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_131352647
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

enschede is een stuk beter wat dat betreft. Ook een stuk groter, natuurlijk.
Enschede is heel veel beter inderdaad. Hell, zelfs Almelo is beter dan Hengelo tegenwoordig.
pi_131352854
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef golfer het volgende:
Gelukkig heb je bij ons in het dorp naaast de AH,G&G, Blokker en Kruidvat ook nog echte dorpswinkels van zelfstandige ondernemers: groentenzaak, poelier, slagerij, vishandel etc.
Daarnaast, geloof ik 23 dure (kinder)kledingwinkels en 16 schoenenwinkels en 4 bloemenzaken. ;)
Wij ook :Y en dan vooral veel kappers :') Maar ook een leuke kaasboer, viswinkel, poelier met goed wild, bakkers, groenteman. Qua kleding is het niet heel denderend maar ik heb mijn hoop gevestigd op de nieuwe winkelpanden die gebouwd zijn. :Y
pi_131352893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sociologische aanduidingen
Generatie Y
Generatie X
Ik weet.
Toentertijd schreef ik een afstudeerscriptie over de generaties van de afgelopen eeuw. ( en een acht daarvoor van mijn niet-favo begeleidende docent).

De :? slaat op de omschrijving hoe het zo is gekomen met de gen.Y
Relativeren en reflecteren hoe het zo is gekomen.
En hoe jouw/ mijn/ vorige generatie hieraan heeft bijgedragen. 8-)
pi_131353075
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Enschede is heel veel beter inderdaad. Hell, zelfs Almelo is beter dan Hengelo tegenwoordig.
volgens mij ben ik nog nooit in de binnenstad van almelo, behalve het station, geweest. Wij gingen vroeger altijd naar Hengelo als we naar 'de stad' gingen. Later is dat veranderd in Enschede.
pi_131353119
Almelo is best ok :Y Lijkt ook wel of daar juist de meer bijzondere winkeltjes in opkomst zijn. :)
pi_131356929
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef golfer het volgende:
En de jeugdvriend van mn.AnneX waarmee hij sinds kort weer zo'n
vertrouwd contact had.
Asbest :X
  donderdag 19 september 2013 @ 20:44:19 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_131360855
afgelopen week in Nijmegen wezen shoppen. tenminste dat was de bedoeling.
ik had nog een stapel cadeau bonnen en een v&d bon.
op jacht naar sportkleding. voorheen had de v&d goed spul, nu dus niets meer. in een hoekje zit perry sport met enkel maat olifant en groter.
voor elektronica moet je al helemaal niet in het centrum zijn. er zit niets meer.
bij perry sport (de eigen winkel) uiteindelijk gevonden wat ik zocht. maar daar hingen de stellingen zo vol dat je nauwelijks iets kon pakken. alsof alle voorraad in de winkel moest.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 september 2013 @ 23:02:34 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131367822
Zo. Thuis. Lang avondje bij de fractie. Maar goed de structuurvisie staat ook op het programma. Het onderliggende document voor alle toekomstige bestemmingsplannen. w/
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:19:04 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131370572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis. Lang avondje bij de fractie. Maar goed de structuurvisie staat ook op het programma. Het onderliggende document voor alle toekomstige bestemmingsplannen. w/
En intussen heb je de geweldige resultaten van onze Nederlandse clubs in de EL gemist?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131370879
Tussen alle ellende door heb ik nu wel gewoon vakantie *O*
En vanavond een "Handdoek Spandoek" gemaakt voor zoon F. die zaterdag meeloopt met de Vredesloop in Den Haag O+
http://www.vredesloopdenhaag.nl/home

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 20-09-2013 00:47:21 ]
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:47:45 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131371082
Handdoek Spandoek= ŠBluezz
Poef.....gone! Šgolfer
pi_131372218
Mogguh :O Vroeg naar kantoor vandaag. Er moet intern verhuist worden.
pi_131372276
Jullie afdeling hoeft toch niet weer te verhuizen hč, P? O-)
pi_131372540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Jullie afdeling hoeft toch niet weer te verhuizen hč, P? O-)
:D Nee hoor....ik zit hier heerlijk rustig :D Andere collega's moeten verhuist worden ;)
pi_131373983
Geen dagje Keuken. vandaag -O-
Dan maar een dagje huishouden, omdat het moet gebeuren.

Ga / kun jij nog steeds naar de sportschool Isa? je begon het leuk te vinden, toch?
En hoe is het met je vader nu ? ( jullie zouden samen gaan)

Misschien ? na de vakantie maar eens overwegen. w/
  vrijdag 20 september 2013 @ 09:51:31 #295
45206 Pietverdriet
pi_131374251
Gisteren tomatensoep gemaakt van eigen tomaten, die dieprood en zeer goed rijp waren, aan de plant gerijpt. Heerlijk
Tot ik vanmorgen de afwasmachine uitruimde en vast moest stellen dat de kunststof snijplanken en de witte plastic trommeltjes oranjerood waren uitgeslagen.
pi_131374958
Vandeweek ook met eigen tomaten gekookt. Scheelt toch enorm met tomaten van de super. Wat een hoop meer smaak zit eraan, heerlijk!
pi_131375473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteren tomatensoep gemaakt van eigen tomaten, die dieprood en zeer goed rijp waren, aan de plant gerijpt. Heerlijk
Tot ik vanmorgen de afwasmachine uitruimde en vast moest stellen dat de kunststof snijplanken en de witte plastic trommeltjes oranjerood waren uitgeslagen.
Met citroensap misschien te verwijderen?

Heerlijk is dat hé, tomaten uit eigen tuin.
pi_131376639
Verhuizing klaar. Muffins op. Zo lekker vrij :D
pi_131378911
Handdoek Spandoek voor morgen mét poes die er niet vanaf kan blijven :D
(1515 is zijn startnr)
SPOILER
pi_131380315
Hoi. Bijna vol. :P
pi_131380345
Poes :D

Gaat zoonlief wandelen of hardlopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')