Nietquote:
Ik probeer mijn werktijden te beperken tot 17:00-17:30. Half uur later ben ik thuis. En afhankelijk van mijn energiepeil haal ik (te vaakquote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
maar hoe laat kom jij dan van het werk, Pee?
Ik werk vaak tot een uur of zes, en dan kan ik echt niet eerder eten dan om half 8 of 8 uur. Vind gelijk koken of gelijk eten als ik thuis kom ook echt heel erg vervelend. Wil eerst graag eventjes zitten.
Men, van college geven raak ik echt uitgeput, t slurpt allle energie!
Ik probeer nu wat vaker te eten. Hopelijk werkt dat ook voor mijquote:Op maandag 16 september 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet op het werk vaak rond een uur of 3, half 4 een bak yogurt met wat muesli. dan hou ik het wel weer vol.
Dat hangt ervan af. Die waterdichte zou ik je niet aanraden, die is voor ouderen en jonge kinderen (niet zindelijke mensen), is vrij ruw en dat voel je. Die eruit ziet als een hoeslaken gaat volgens mij sneller kreukelen en plooien. Ik zou er een met 4 elastieken in de hoeken nemen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,
Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.
Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:
- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft
- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken
- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.
Welke te nemen, als je er een wil nemen
Thanks Lein!quote:Op maandag 16 september 2013 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een soort molton-badstof ding die je ook om de hoeken doet zoals een normaal hoeslaken. Geen rubberachtige laag.
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heettenquote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef golfer het volgende:
Wij hebben een losse molton (dus zonder hoeken) onder ons hoeslaken liggen.
Er zijn andere winkels dan de IKEAquote:Op maandag 16 september 2013 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, jij hebt dus iets wat op een hoeslaken lijkt, onder je hoeslaken? Dat zou deze dan zijn:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50071274/
Ik heb een soort sloop om het matras, die met een rits dichtzit, een molton hoeslaken zonder rubber en een hoeslaken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
Beste CUL hyvemind,
Wat voor matrasbeschermers gebruiken jullie? Met matrasbeschermer bedoel ik een extra laag voor de bovenkant. Aan de onderkant heb ik al een juten ding tussen mijn matras en lattenbodem.
Zoals ik het zie zijn er 3 mogelijkheden:
- Een molton van ruw badstof, waterdicht omdat de onderkant een rubberachtige laag heeft
- Een matrasbeschermer met 4 elastieken aan de hoeken die je om de matras moet trekken
- Een matrasbeschermer die eruit ziet als een hoeslaken, die je onder je normale hoeslaken doet.
Welke te nemen, als je er een wil nemen
Die had je vroeger nog niet. Hoesmoltons en hoesonderlakens en die molton van ons dateert nog uit de jaren 60.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh... ik wist niet dat die dingen ook moltons heettenIk dacht dat moltons, net als hoeslakens, in z'n geheel om de hoeken gingen. Niet alleen met die elastiekjes in de hoeken.
Niks mis meequote:Op maandag 16 september 2013 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een bijzonder lekkere lunchZomaar van alles wat op moest in een pannetje gedaan.
Klinkt idd als een vage combiquote:Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet nu zo weinig brood dat een boterham met kaas me een waar feestmaal lijkt
Maar had nu tomaten (moesten echt op) + rode ui gesmoord, daarbij marmite, linzen, rozijnen, kaneel en een perzik (super zacht/sappig: moest dus op) in partjes. En op het laatst een halve avocado (moest ook op, beetje bruinig aan het worden) toegevoegd. Vage combi, maar heb zitten smullen
Dat is helemaal niet saai!quote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt idd als een vage combiIk had overigens brood met geitenkaas en brood met katenspek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |