Mafia is een organisatie/familie, de leden daar van zijn Gangsters.quote:Op maandag 16 september 2013 13:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alleen negers zijn gangstersanders zijn ze van de maffia of white trash
Ik heb mijn sms gister al gehad dat ik hem vandaag kan halen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:04 schreef HostiHawaii het volgende:
Godverdomme R*, alle retailers hebben hun voorraad binnen, weg met die 17e September.
Ik wil vandaag een sms ontvangen dat ik hem kan halen!
wie ben jijquote:
Uh-huh.quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb mijn sms gister al gehad dat ik hem vandaag kan halen.
Daarom ben ik ook nog nooit op een meeting geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zijn allemaal gangsters totdat er foto's van een Fokmeeting verschijnen
beter nog een filmquote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zijn allemaal gangsters totdat er foto's van een Fokmeeting verschijnen
Wat een bazenspel was datquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Muto het volgende:
Veel VBL'ers. Deze spanning is te vergelijken met de spanning die we voelden met de release van Hooligans: storm over Europe.
Yupquote:
Maar goed ga geen 60 euro betalen voor iets wat bij de MM 47 kost,quote:je reservering van PS3 Grand theft Auto 5 is vanaf MAANDAGAVOND 24:00 uur
beschikbaar bij Bart smit centrum.
Ik heb je een mail gestuurd naar je G-mail.quote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Badger. het volgende:
is er nog een stream ergens?
Verveel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |