er zullen wel wat niggas gecancelled hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
bij bol.com is de SE weer beschikbaar!!
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Broke ass niggazquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
er zullen wel wat niggas gecancelled hebben
Boeiend, beetje wachten op de post die pas om 16:00 komt hierquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is SC geworden om de 100 topics te halen?
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar dat wordt pas in oktober geleverd neem ik aan.
Xbonerquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu de PS4 en XBone uit bijna reguliere PC-hardware bestaan, zou je denken dat een PS4 versie redelijk makkelijk en goed te porten is naar de PC.
Oh..zullen dan inderdaad paar cancels zijn geweestquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis staat erbij.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)on/9200000014079608/
True, maar dan ben je me dunkt al op 75% een PC-port aan het maken.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
Xboner
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4
quote:Vooral Tweetie doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Schijnt dat die trailers en ingame beelden de PS4 versie is aangezien op dezelfde locaties bijvoorbeeld veel meer bomen staan en dergelijke.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Xboner
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4
quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schijnt dat die trailers en ingame beelden de PS4 versie is aangezien op dezelfde locaties bijvoorbeeld veel meer bomen staan en dergelijke.
Dat snap ik...maar van ps3 naar ps4 is dus hetzelfde (bijna) van ps3 naar pc. En dat konden ze vorig jaar niet. Een poort naar ps4 zal net zo lastig zijn.... (Porten van console naar pc wordt trouwens meestal met Xbox versie gedaan)quote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, maar dan ben je me dunkt al op 75% een PC-port aan het maken.
Als je meer dan een miljard aan sales hebt zie ik het probleem niet hoorquote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef Balabaster het volgende:
ik vond de framerate van gta 4 op de xbox en ps3 al vrij dramatisch, ik houd mn hart vast voor deeltje 5. Ergens is het daarom logisch dat R* een ps4 versie gaat uitbrengen; je gaat niet met een budget van 250 gazillion een game maken voor 2 stervende platformen die met moeite de nieuwste games fatsoenlijk op je scherm pompen.
maar goed, het is 5 en een half jaar geleden dat gta 4 uitkwam, wellicht hebben ze in deel 5 toch het onderste uit de kan weten te halen. Iek nie wachte kan
quote:
Zit in de normale de oude vertrouwde postermap ?quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die blueprint map () zit gewoon opgevouwd in die case. Nike opgerold. Wat een faal, gelukkig heb ik de gewone versie. De CE is ook fucking gaar imho na het zien van de unboxing.
Geen volgens mij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de normale de oude vertouwde postermap ?
Als ik de gameplay zo zie loopt het echt stukken vloeiender dan IV.quote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef Balabaster het volgende:
ik vond de framerate van gta 4 op de xbox en ps3 al vrij dramatisch, ik houd mn hart vast voor deeltje 5. Ergens is het daarom logisch dat R* een ps4 versie gaat uitbrengen; je gaat niet met een budget van 250 gazillion een game maken voor 2 stervende platformen die met moeite de nieuwste games fatsoenlijk op je scherm pompen.
maar goed, het is 5 en een half jaar geleden dat gta 4 uitkwam, wellicht hebben ze in deel 5 toch het onderste uit de kan weten te halen. Iek nie wachte kan
Jazeker, op de achterkant van een posterquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de normale de oude vertrouwde postermap ?
Mooi dat is al jaren zo bij elke Rockstar game moeten ze niet veranderen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jazeker, op de achterkant van een poster
Moet iedere keer lachen als die brilkop Engels gaat praten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze gasten gaan ervoor hoor, dikke setup alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |