quote:Vooral Tweetie doet het hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Schijnt dat die trailers en ingame beelden de PS4 versie is aangezien op dezelfde locaties bijvoorbeeld veel meer bomen staan en dergelijke.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Xboner
Maar ja blijft hetzelfde...moet ie wel eerst goed geport worden naar de PS4
quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schijnt dat die trailers en ingame beelden de PS4 versie is aangezien op dezelfde locaties bijvoorbeeld veel meer bomen staan en dergelijke.
Dat snap ik...maar van ps3 naar ps4 is dus hetzelfde (bijna) van ps3 naar pc. En dat konden ze vorig jaar niet. Een poort naar ps4 zal net zo lastig zijn.... (Porten van console naar pc wordt trouwens meestal met Xbox versie gedaan)quote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, maar dan ben je me dunkt al op 75% een PC-port aan het maken.
Als je meer dan een miljard aan sales hebt zie ik het probleem niet hoorquote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef Balabaster het volgende:
ik vond de framerate van gta 4 op de xbox en ps3 al vrij dramatisch, ik houd mn hart vast voor deeltje 5. Ergens is het daarom logisch dat R* een ps4 versie gaat uitbrengen; je gaat niet met een budget van 250 gazillion een game maken voor 2 stervende platformen die met moeite de nieuwste games fatsoenlijk op je scherm pompen.
maar goed, het is 5 en een half jaar geleden dat gta 4 uitkwam, wellicht hebben ze in deel 5 toch het onderste uit de kan weten te halen. Iek nie wachte kan
quote:
Zit in de normale de oude vertrouwde postermap ?quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Die blueprint map () zit gewoon opgevouwd in die case. Nike opgerold. Wat een faal, gelukkig heb ik de gewone versie. De CE is ook fucking gaar imho na het zien van de unboxing.
Geen volgens mij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de normale de oude vertouwde postermap ?
Als ik de gameplay zo zie loopt het echt stukken vloeiender dan IV.quote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef Balabaster het volgende:
ik vond de framerate van gta 4 op de xbox en ps3 al vrij dramatisch, ik houd mn hart vast voor deeltje 5. Ergens is het daarom logisch dat R* een ps4 versie gaat uitbrengen; je gaat niet met een budget van 250 gazillion een game maken voor 2 stervende platformen die met moeite de nieuwste games fatsoenlijk op je scherm pompen.
maar goed, het is 5 en een half jaar geleden dat gta 4 uitkwam, wellicht hebben ze in deel 5 toch het onderste uit de kan weten te halen. Iek nie wachte kan
Jazeker, op de achterkant van een posterquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit in de normale de oude vertrouwde postermap ?
Mooi dat is al jaren zo bij elke Rockstar game moeten ze niet veranderen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jazeker, op de achterkant van een poster
Moet iedere keer lachen als die brilkop Engels gaat praten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze gasten gaan ervoor hoor, dikke setup alles
80,- afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef papiertje het volgende:
Voor degenen die hem al hebben gekocht: hoeveel heb je ervoor betaald?
Hangt er vanaf, flippo's of euro'squote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef papiertje het volgende:
Voor degenen die hem al hebben gekocht: hoeveel heb je ervoor betaald?
Zo ist, ouwe reusquote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je voetbal verkiest boven GTA5, dán ben je pas een zemmelhommo.
Dat misschien niet maar wel een eentje zonde van het werk als iedereen meteen overgaat op next gen zodra die uit is. Heeft echt wel nut om m dus ook daarvoor uit te brengenquote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je meer dan een miljard aan sales hebt zie ik het probleem niet hoor
Dixons filialen hebben er vaak een handje van, maar die blijken um dus ook pas morgen binnen te krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef nils7 het volgende:
Ben benieuwd welke winkel m per ongeluk vandaag al verkoopt
Hahaquote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dixons filialen hebben er vaak een handje van, maar die blijken um dus ook pas morgen binnen te krijgen
Vanavond om 22:30 op MTV: Gamekings Showcase GTA V Editionquote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoelaat begint die gamekingz shit?
Is het nu van 21.00 - 00.00 of 22.30 - 00.00, wordt er niet veel wijzer van
free record shop, bart smit en game mania heb ik alle 3 wel es een game voor de release weten weg te pulken. Of het met gta 5 gaat lukken, who knows.quote:Op maandag 16 september 2013 12:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dixons filialen hebben er vaak een handje van, maar die blijken um dus ook pas morgen binnen te krijgen
Omdat ze vorige week vertelden dat het om 21.00 begonquote:Op maandag 16 september 2013 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanavond om 22:30 op MTV: Gamekings Showcase GTA V Edition
Dat hebben ze als titel, wat snap je daar niet aan eigenlijk?
Free record shop zou dan wss diegene zijn waar je de meeste kans hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:46 schreef Balabaster het volgende:
[..]
free record shop, bart smit en game mania heb ik alle 3 wel es een game voor de release weten weg te pulken. Of het met gta 5 gaat lukken, who knows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan de zin in deze game verpesten, bij mij beetje wel, had deze shit niet verwacht
quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga niet praten G
kom anders vanavond naar het parkeerterrein van de Intertoys in Tiel
FRSquote:Op maandag 16 september 2013 12:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Free record shop zou dan wss diegene zijn waar je de meeste kans hebt.
Wss 21:00 begint het, maar pas vanaf 22:30 uitgezonden...zoiets neem ik aanquote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Omdat ze vorige week vertelden dat het om 21.00 begon
De ene kant is de complete map, de andere kant zijn details dus bijvoorbeeld een vergroting van LS.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Jazeker, op de achterkant van een poster
Nee hoor, je hebt hem nog niet gehaald.quote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef papiertje het volgende:
Ik heb 'm namelijk voor 47 pleuro's gehaald bij de MM. Vrij goedkoop voor zo'n game...
quote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt hem nog niet gehaald.
Kappen met dat 'G'. En ik waarschuw niet nog een keer.quote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ga niet praten G
kom anders vanavond naar het parkeerterrein van de Intertoys in Tiel
Uurtje of 6 ongeveer.quote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
hoelang duurt zo een nachtrelease eigenlijk?
Ik heb namelijk last van spit en kan niet al te lang staan.
edit : heb ik wat gemist? moeten we geen straattaal meer praten hier?quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kappen met dat 'G'. En ik waarschuw niet nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |