jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :pquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100 mag openen
Ik voel je bradda.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.
Wat grap G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Go suck a tailpipe. Is gewoon een uit de hand gelopen grap. Zeikstraal.
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
Wie is Gister?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
is wel gepost vriendquote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Pompoenen G, uit respect voor de melones!
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerstequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :p
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.quote:
Ok prima leuk, toll, affengeil. Maar Lapo = open nieuw deel. Niet anders.quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerste
Topics in reeksen is kutquote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerste
ergens tussen 80 of 90 zit die wel anders tussen 70 en 80quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
OK, zei alleen dat ik hem niet gezien had hoor.
Nah G, dan is het "Weledele heer G. van den Dagenvanvoormorgen de 3e"quote:
fixedquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100ste mag jatten
Aaaaand you failed againquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.
quote:Gelekte GTA V-code verwijst naar pc- en PS4-versie
Uit de code van een uitgelekte Xbox 360-versie van Grand Theft Auto V kan worden opgemaakt dat uitgever Rockstar plannen heeft om het spel naar de pc en de PS4 te brengen. Beide platformen worden namelijk genoemd in de code van het spel.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |