Ditquote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Die puisterige pubertjes die als echte gangsters praten
Ja, ik haal mijn groente immers ook bij de Gamemania.quote:
Is de beste foto die ik van jou kon vinden homez.quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef XethaX het volgende:
[..]
Giester haal mijn jeugd foto weg nu!!
Gelukkig niet neequote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Giester het volgende:
Mensen die zich ergeren aan de G'z die zijn geen G!
Serieus of niet serieus het is erg irritant..quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
De werkloze uitkeringsmensjes die niet snappen wat wel en niet serieus is?
the sky is the limit niggaquote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
En we gaan gewoon die 100 halen geweldig dit
Op onze patta's.quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Thanks to the G'z!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
De werkloze uitkeringsmensjes die niet snappen wat wel en niet serieus is?
good luck with thatquote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Pakspul het volgende:
Woensdag wip ik nog wel even langs een Bart Smit of Intertoys om te kijken of ik nog een kopietje op de kop kan tikken.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Giester het volgende:
[..]
[..]
Thanks to the G'z!
Pompoms, nitwit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :pquote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat ik de 100 mag openen
Ik voel je bradda.quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of je nou echt een mongool bent of doet alsof het blijft vervelend.
Wat grap G.quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Go suck a tailpipe. Is gewoon een uit de hand gelopen grap. Zeikstraal.
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
Wie is Gister?quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef XethaX het volgende:
Hierbij Gister himself!
[ afbeelding ]
is wel gepost vriendquote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag geen foto gezien van je GTA.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Pompoenen G, uit respect voor de melones!
Ben overigens best slecht, ik hang hier al sinds juni rond en donderdag of zo was m'n eerstequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
jij hebt er al genoeg geopend? Met je hattrick :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |