quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Niek. het volgende:
[..]![]()
Zou mooi zijn dat je er gaat staan en dat net bij die MM een filmploeg van de NOS is.
Haha zelfde gedachten hier, heb er twee besteld en betaald al voor mij en een vriend. Ff samen heen rijden en met het excuses moeilijk parkeren dit dat haal jij ff snel.quote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik in de auto blijf zitten en mijn broertje er maar heen stuurt.
deze manquote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha zelfde gedachten hier, heb er twee besteld en betaald al voor mij en een vriend. Ff samen heen rijden en met het excuses moeilijk parkeren dit dat haal jij ff snel.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha zelfde gedachten hier, heb er twee besteld en betaald al voor mij en een vriend. Ff samen heen rijden en met het excuses moeilijk parkeren dit dat haal jij ff snel.![]()
Altijd mooi om een nerd weg te zien smelten voor een game, en dan vooral op nationale televisie. Ergens heeft dat wel watquote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Niek. het volgende:
[..]![]()
Zou mooi zijn dat je er gaat staan en dat net bij die MM een filmploeg van de NOS is.
Bedankt voor de steun.quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En dan zegt je buddy, maar John alle plekken zijn leeg. Kom mee!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 september 2013 13:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het heeft soms inderdaad iets aandoenlijks, volwassen kerel met GTA V in zn knuistjes en zo'n dromerige blik in zijn ogen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Altijd mooi om een nerd weg te zien smelten voor een game, en dan vooral op nationale televisie. Ergens heeft dat wel wat
Wanneer jij terug bent, heb ik hem al uitgespeeldquote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Vanavond met Ryanair naar Nieuw-Zeeland
Maar is wel een noodzakelijk feit.quote:Op maandag 16 september 2013 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe je het ook draait of keert, naar de nachtrelease van een videogame gaan valt niet op een positieve manier te spinnen
Sowieso als je game ben je al niet echt een echte G.quote:Op maandag 16 september 2013 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe je het ook draait of keert, naar de nachtrelease van een videogame gaan valt niet op een positieve manier te spinnen
Volgens mij is er ergens ook een filmpje van zo'n gozer die moet huilen bij de nacht release van Call of Dutyquote:Op maandag 16 september 2013 13:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Altijd mooi om een nerd weg te zien smelten voor een game, en dan vooral op nationale televisie. Ergens heeft dat wel wat
Bij GTA valt het nog wel mee. Die mensen zijn denk ik iets realistischer t.o.v. het WoW volk. Als je die televisie ziet dan heb ik het niet meer. Zo'n 30jarige slissende nerd die bij zijn ouders in de kelder woont en even verteld hoe de wereld van Azeroth in elkaar zit.quote:Op maandag 16 september 2013 13:21 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het heeft soms inderdaad iets aandoenlijks, volwassen kerel met GTA V in zn knuistjes en zo'n dromerige blik in zijn ogen.
GTA valt wat dat betreft wel mee ja, is ook iets geaccepteerder bij niet gamende mensen. WoW is toch weer een geval apartquote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bij GTA valt het nog wel mee. Die mensen zijn denk ik iets realistischer t.o.v. het WoW volk. Als je die televisie ziet dan heb ik het niet meer. Zo'n 30jarige slissende nerd die bij zijn ouders in de kelder woont en even verteld hoe de wereld van Azeroth in elkaar zit.
zo ver zou ik niet willen gaan Gquote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sowieso als je game ben je al niet echt een echte G.
Serieus!? Kill it with fire!quote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Volgens mij is er ergens ook een filmpje van zo'n gozer die moet huilen bij de nacht release van Call of DutyKan hem niet vinden helaas.
Nog mooier is als een nerd een vrouwelijke nerd tegenkomt die ook WoW speelt. Dan gaat het he-le-maal los. De manier waarop hij zichzelf dan staande moet houden in zijn verwoording reflecteert op zijn lichaam en gaat totaal verkeerd.quote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bij GTA valt het nog wel mee. Die mensen zijn denk ik iets realistischer t.o.v. het WoW volk. Als je die televisie ziet dan heb ik het niet meer. Zo'n 30jarige slissende nerd die bij zijn ouders in de kelder woont en even verteld hoe de wereld van Azeroth in elkaar zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |