quote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je een mail gestuurd naar je G-mail.
Dan moet je hem eerst unlocken, niet iedereen is meteen beschikbaarquote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu dus echt geen streams meer kijken. morgen in de bus en meteen als een malle door LS raggen met mn favoriet michael
Michael is nu al je favoriet ? Aan de hand van wat trailers en gameplay beelden ?quote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nu dus echt geen streams meer kijken. morgen in de bus en meteen als een malle door LS raggen met mn favoriet michael
Missies van Franklin zijn wel kut en saai om te spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Michael is nu al je favoriet ? Aan de hand van wat trailers en gameplay beelden ?
Franklin en Trevor staan bij jou dus nu al op achterstand en krijgen geen eerlijke kans ?
Niet erg eerlijk van je tegenover die andere twee...
maakt het wat uit Gquote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef Mothzor het volgende:
In Nieuw-Zeeland mogen ze al bijna aan de slag!
Of wordt de game daar uberhaubt wel verkocht, met die strenge eisen daar
Dat is de beruchte BNW meet voor als je het niet wist. En nee het zijn geen special effects.quote:
Nerdquote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Het is definitief ik ga vannacht ook naar de MM.
Goed jongen, pimp abbo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Succes JanCeesquote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Vanavond met Ryanair naar Nieuw-Zeeland
Voelt toch niet helemaal goed he van binnen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:14 schreef Tjacka het volgende:
Nee, ik denk dat ik in de auto blijf zitten en mijn broertje er maar heen stuurt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Voelt toch niet helemaal goed he van binnen.
Sowieso eerst ff loeren of je bekenden ziet staan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik in de auto blijf zitten en mijn broertje er maar heen stuurt.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik in de auto blijf zitten en mijn broertje er maar heen stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |