abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 september 2013 @ 09:22:24 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 16 september 2013 @ 09:23:39 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131228619
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:02 schreef Elan het volgende:

[..]

1-4 was het inderdaad nooit geworden met 11 man.
Al waren eerlijk gezegd na de 1-0 wel al de beste kansen voor Twente en hebben we geen kans meer gehad.

Bakkal sluit mogelijk vandaag al aan _O_ .
Twente had inderdaad een betere periode, maar ik zie geen reden waarom we het niet hadden kunnen overnemen, zoals dit zo vaak gebeurt in onze Kuip.

Prettig inderdaad dat Bakkal komt, zorgt voor meer mogelijkheden. Het zal echter nog wel even duren voor hij weer fit is, hij heeft namelijk maanden niet gespeeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_131228795
quote:
Met een Zidane-pirouette probeerde De Vrij zich zondag in het begin van de wedstrijd te ontdoen van een aantal NEC-ers, echter de uitvoering was dramatisch en het leverde een flinke kans op voor Hidgon die echter Erwin Mulder niet kon passeren. Daags na het treffen met NEC (3-3) gaat De Vrij diep door het stof.
De uitvoering liet te wensen over, maar het is momenteel wel het probleem van de Feyenoordverdedigers. De keuzes die gemaakt worden zijn constant verkeerd, de lange bal wordt constant gehanteerd en wanneer de bal weggewerkt moet worden proberen ze het voetballend op te lossen. Stefan de Vrij, de aanvoerder, moet toch de ploeg bij de hand nemen, maar kan dat niet. ‘Ik had de bal gewoon weg moeten schieten, dit had ik niet mogen doen’, aldus de centrale verdediger van de Rotterdammers over zijn mislukte Zidane-imitatie.

Ronald Koeman moet er onderhand ook moedeloos van worden, met vier (ex)internationals in de basis kan de Feyenoordverdediging nog steeds niet solide presteren. ‘Als je naar die momenten kijkt waarop NEC de eerste twee grote kansen krijgt…’, zei Koeman zonder zijn zin af te maken. ‘Dergelijke fouten zijn op dit niveau onacceptabel. Als je drie doelpunten in een uitwedstrijd maakt, moet dat normaal gesproken voldoende zijn. Dat betekent dat we vooral verdedigend veel fouten hebben gemaakt.’
"Ik had dit, ik had dat niet moeten doen"

Elke week hoor ik het weer. Doe het dan godverdomme ook niet.
Ik irriteer me mateloos aan deze uitspraken maar nog meer aan het spel van hem.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131228923
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ja, de laatste tijd speelt hij niet goed. Maar ik vind dat we hem nog wel de kans moeten geven, hij heeft namelijk ook heel lang heel goed gespeeld. Ik ben er van overtuigd dat hij zijn vorm wel weer terug kan vinden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_131229002
quote:

[..]

Vind hem ook niet super spelen, maar alle kritiek in de media en dan met name bij VI is zwaar overtrokken.

Men wil hem veel te graag in de rol van routinier en aanvoerder terwijl het gezien zijn leeftijd en ervaring juist iemand is die gebaat zou zijn bij coaching en routine zodat hij zichzelf kan doorontwikkelen.

Op dit moment ook nog totaal geen leider je kunt imo beter een Pelle of Indi aanvoerder maken.
blablablabla
pi_131229135
quote:

[..]

Hij moet eens beseffen dat hij niet eeuwig fouten kan blijven maken. Man the fuck up. Elke week hetzelfde liedje en daarna is het makkelijk praten. Dit hadden we niet moeten doen e.d.

Mij part zet je Kongolo daar neer + Mathijsen of BMI. Laat hem een keer voelen dat het zo niet kan.
Feyenoord Rotterdam
pi_131229252
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Twente had inderdaad een betere periode, maar ik zie geen reden waarom we het niet hadden kunnen overnemen, zoals dit zo vaak gebeurt in onze Kuip.

Prettig inderdaad dat Bakkal komt, zorgt voor meer mogelijkheden. Het zal echter nog wel even duren voor hij weer fit is, hij heeft namelijk maanden niet gespeeld.
Bijna een jaar zelfs. Geen enkele wedstrijd. Dat duurt wel even ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131229401
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Bijna een jaar zelfs. Geen enkele wedstrijd. Dat duurt wel even ja.
Ach, hij heeft toch gewoon getraind neem ik aan. Hij zou toch al snel fit genoeg zijn voor een minuut of 70 en dan Immers er nog in als stormram ( :') )
pi_131229423
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ach, hij heeft toch gewoon getraind neem ik aan. Hij zou toch al snel fit genoeg zijn voor een minuut of 70 en dan Immers er nog in als stormram ( :') )
Bakkal zal wel vooral genoten hebben van het leven in Moskou.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_131229476
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:12 schreef Muto het volgende:

[..]

Bakkal zal wel vooral genoten hebben van het leven in Moskou.
Daar valt weinig te genieten. Kutstad :N
pi_131229627
De Vrij lijkt me juist een jongen die presteert vanuit vertrouwen. Daarnaast is het nog geen aanvoerder, opzich kan je hem dat niet kwalijk nemen. Hoe oud is hij nou? 21?

Ik vind het veel kwalijker dat een jongen als Mathijsen ook niet die rust achterin kan brengen, met al zijn ervaring.
#12 is not for sale!
pi_131229853
Goede column van Willem.
"De tevredenheid die toeslaat" inderdaad.
Heeft geen kut met technische kwaliteiten te maken zoals sommigen hier constant roepen.
blablablabla
pi_131229871
Dat de Vrij in een goede doen altijd de voetballende oplossing zocht was juist ook 1 van z'n sterke punten. Op dit moment lukt niks, probeert hij het wel en levert dat een paar grote kansen op voor de tegenstander iedere wedstrijd.
pi_131229913
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef Elan het volgende:
Goede column van Willem.
"De tevredenheid die toeslaat" inderdaad.
Heeft geen kut met technische kwaliteiten te maken zoals sommigen hier constant roepen.
Juist wel, omdat Willem in z'n column denkt dat ze bij Feyenoord wellicht tevreden zijn geworden met middelmaat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 16 september 2013 @ 10:34:57 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131229952
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Haringkop het volgende:
De Vrij lijkt me juist een jongen die presteert vanuit vertrouwen. Daarnaast is het nog geen aanvoerder, opzich kan je hem dat niet kwalijk nemen. Hoe oud is hij nou? 21?

Ik vind het veel kwalijker dat een jongen als Mathijsen ook niet die rust achterin kan brengen, met al zijn ervaring.
Eens. Fout van Koeman om hem aanvoerder te maken. Sindsdien is het alleen maar minder geworden. De Vrij moet gewoon zonder druk z'n wedstrijden spelen en dan is hij erg koelbloedig, nu is het allemaal geforceerd.

Blijf erbij dat De Vrij in potentie een betere CV is dan BMI.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_131230268
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Juist wel, omdat Willem in z'n column denkt dat ze bij Feyenoord wellicht tevreden zijn geworden met middelmaat.
Hij ergert zich terecht dood aan de laffe manier van spelen en refereert in een aantal alinea's nadrukkelijk aan voorgaande seizoenen en hoe het dus ook kan.
blablablabla
pi_131235256
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 16 september 2013 @ 13:34:36 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_131235456
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat geen oude foto?
2000 light years from home
pi_131235850
Nee toen hadden we een andere kleur trainingspak.
pi_131237030
quote:
[ afbeelding ]
Mooi, nu nog even wachten op de definitieve bevestiging.

Hij zal zeker wedstrijdritme missen, al is zeker het duel tegen Dordrecht wel lekker om die jongen ritme op te laten doen, ADO/Utrecht thuis eventueel invallen?
pi_131238118
quote:
[ afbeelding ]
*O*
Ben benieuwd.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_131241033
En de bevestiging is er op feyenoord.nl, welcome back Bakkal :)
  maandag 16 september 2013 @ 15:58:24 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131241128
Waarom maar één jaar eigenlijk?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_131241259
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: