Ondertitelaars van NL zijn je dankbaarquote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
Daarnaast heb ik die 8 euro er nu al uit en dank ik CL voor haar ondertitels.
Voorlopig blijven we het houden. Geeft dat baangarantie voor CL eigenlijk?
Voetbal, eindelijk snap ik waarom Ajax kut is.quote:Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef Q. het volgende:
Ik doe sowieso niet aan dingen kijken. Behalve YouTube. En voetbal.
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijktquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertitelaars van NL zijn je dankbaar
Dat was ik nietquote:Op maandag 16 september 2013 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijkt.
Voor de DVD box wel?quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ik nietniet voor Netflix in ieder geval.
Dr. Who kijken we dan ook gewoon op BBC als het wordt uitgezondenquote:Op maandag 16 september 2013 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen de Dr. Who ondertitels zijn soms wat mager. Hoewel het mij ook erg lastig vertalen lijkt.
Ik snap echt niet waarom ik jaren met Linux heb zitten kloten.quote:
Ik ken de meeste episodes al. Mijn vrouw nog niet. Dus we zijn weer opnieuw begonnen, met de DVDs die ik in de kast heb staan. En nu dus via Netflix omdat het een trap naar boven scheeltquote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dr. Who kijken we dan ook gewoon op BBC als het wordt uitgezonden
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ik jaren met Linux heb zitten kloten.Heb er wel een boel van geleerd, dat wel. Oa dat ik niet van kloten hou. Zonde van mn tijd.
SciFi Channel? Dat kanaal dat cinematografische juweeltjes zoals Sharknado brengt?quote:
Het wordt bij ons anders behoorlijk intensief gebruikt als server-OS, vooral onder databases. En daarbij leer je van Linux een boel over UNIX-principes, heb je in het bedrijfsleven ook aardig wat mee te maken. Ik iig wel.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.
Linux is prima op server niveau. Raar statement.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat leer je er van dat je na je Linux periode nog gebruikt? Vrij weinig. Linux is leuk als hobby, maar heeft niks te zoeken in de besturingssystemenlijst.
We hadden het volgens mij over thuisgebruik.quote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Linux is prima op server niveau. Raar statement.
Het is overduidelijk dat jij gewoon weigert te betalen voor videocontent. Als je zo je best blijft doen om k-smoesjes te bedenken, terwijl er nu dus een alternatief is dat op al je devices werkt, voor 8 euro per maand, wil je ook gewoon 'minder legaal' bezig zijn. Kan, maar geef dat dan ook gewoon toe.quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zeg niet dat het moeilijk is, an, ik zeg dat het kut werkt. Ik ga geen geld betalen voor een kutoplossing.
Daar is het nutteloos voor. Een OS X of Windows (mits geen 8) werkt daar veel beter voor.quote:Op maandag 16 september 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hadden het volgens mij over thuisgebruik.
quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij gewoon weigert te betalen voor videocontent. Als je zo je best blijft doen om k-smoesjes te bedenken, terwijl er nu dus een alternatief is dat op al je devices werkt, voor 8 euro per maand, wil je ook gewoon 'minder legaal' bezig zijn. Kan, maar geef dat dan ook gewoon toe.
Windows 7.quote:Op maandag 16 september 2013 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Windows 8dure laptop staan die ik amper gebruik. Ding loopt ook steeds vast, kan er echt niet mee werken.
'al mijn devices' is een telefoon en een computer waar het niets op werkt. Dan moet ik dus maar op mijn telefoon films kijken en niet zeuren?quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij gewoon weigert te betalen voor videocontent. Als je zo je best blijft doen om k-smoesjes te bedenken, terwijl er nu dus een alternatief is dat op al je devices werkt, voor 8 euro per maand, wil je ook gewoon 'minder legaal' bezig zijn. Kan, maar geef dat dan ook gewoon toe.
gebruik het al 5 jaar naar volle tevredenheid, veel beter dan dat gekut met windows altijd.quote:Op maandag 16 september 2013 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is het nutteloos voor. Een OS X of Windows (mits geen 8) werkt daar veel beter voor.
Niet werkt is best wel een smoes, omdat je het werkend kan krijgen met minimale moeitequote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
'al mijn devices' is een telefoon en een computer waar het niets op werkt. Dan moet ik dus maar op mijn telefoon films kijken en niet zeuren?
Linux is anders 100x zoveel gekut als Windows of OS X hoor. Nooit problemen met Windows.quote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
gebruik het al 5 jaar naar volle tevredenheid, veel beter dan dat gekut met windows altijd.
...heb je dat nou zelf al geprobeerd dan? Of loop je maar wat te lullen?quote:Op maandag 16 september 2013 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet werkt is best wel een smoes, omdat je het werkend kan krijgen met minimale moeite.
2005 belde...quote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Linux is anders 100x zoveel gekut als Windows of OS X hoor. Nooit problemen met Windows.
Het werkt wel, je moet alleen 2 minuten werk er in stoppenquote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
'al mijn devices' is een telefoon en een computer waar het niets op werkt. Dan moet ik dus maar op mijn telefoon films kijken en niet zeuren?
Ik zit er over te denken om Netflix te nemen voor de oudere content. Nieuwe afleveringen/films blijf ik gewoon downloaden. Omdat ik niet wil wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef Litpho het volgende:
Wat ik me nu afvraag, als je een serie aan het kijken bent met Netflix en je weet dat het laatste seizoen al uit is, maar Big Media vindt het niet goed dat dat bij Netflix te kijken is, ga je dan toch weer aan het downloaden? Of ben ik verkeerd geïnformeerd met de "we zetten een nieuw seizoen er pas op als het volgende seizoen weer is begonnen"?
Dat zou me nieteens heel veel uitmaken, ik kijk series over het algemeen toch pas als een seizoen compleet is. Ik vond het aanbod zo op het eerste gezicht ook helemaal niet slecht moet ik zeggen, Itt wat je overal leest.quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef Litpho het volgende:
Wat ik me nu afvraag, als je een serie aan het kijken bent met Netflix en je weet dat het laatste seizoen al uit is, maar Big Media vindt het niet goed dat dat bij Netflix te kijken is, ga je dan toch weer aan het downloaden? Of ben ik verkeerd geïnformeerd met de "we zetten een nieuw seizoen er pas op als het volgende seizoen weer is begonnen"?
Primaquote:Op maandag 16 september 2013 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...heb je dat nou zelf al geprobeerd dan? Of loop je maar wat te lullen?
Met die oplossing waar jij mee kwam, die ik uiteraard al geprobeerd had, is het nauwelijks te doen om door het aanbod heen te bladeren, en als je een film kijkt gaat het beeld met horten en stoten, kan niet fullscreen en processorgebruik schiet naar 70%. Het is maar wat je 'werkend' noemt.
Wij kijken dingen pas als het seizoen voorbij is, omdat ik een hekel heb aan cliffhangers en gewoon door wil kijken. Daar is het dus prima voor.quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef Litpho het volgende:
Met wat hulp van Microsoft die DirectX er doorheen heeft geramd ten koste van OpenGL natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima.
Maar is dat niet gewoon een probleem van Linux in het algemeen? Dat was vroeger ook al zo. Halve drivers, ruk geprogrammeerd en half werkend. Wat je maar 'leuk noemt'.
Ja, maar om nou te beweren dat het slecht is? Volgens mij heeft zelfs John Carmack ooit toegegeven dat DirectX op dit moment vooruitstrevender en bruikbaarder is dan OpenGL.quote:Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met wat hulp van Microsoft die DirectX er doorheen heeft geramd ten koste van OpenGL natuurlijk.
Daarnaast blijft het grote probleem dat veel fabrikanten niet zitten te wachten om hun drivers open source te maken. Nvidia heeft dat prima opgelost door hun binary blobs aan te bieden toendertijd, wat ook weer een shit storm teweeg bracht op internet. Wat al een nobel initiatief is.quote:Op maandag 16 september 2013 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met wat hulp van Microsoft die DirectX er doorheen heeft geramd ten koste van OpenGL natuurlijk.
Eh, nee. Dat ligt aan netflix dat niet op Linux werkt. Problemen met drivers zijn meer een windows dingetje.quote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima.
Maar is dat niet gewoon een probleem van Linux in het algemeen? Dat was vroeger ook al zo. Halve drivers, ruk geprogrammeerd en half werkend. Wat je maar 'leuk noemt'.
Maar dat ligt vast aan mij.
Slecht niet. Vendor lockin? Hoe werkt DirectX 11 op jouw Mac?quote:Op maandag 16 september 2013 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar om nou te beweren dat het slecht is? Volgens mij heeft zelfs John Carmack ooit toegegeven dat DirectX op dit moment vooruitstrevender en bruikbaarder is dan OpenGL.
Om een zeker iemand te citeren: "Eh, nee".quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Problemen met drivers zijn meer een windows dingetje.
Het werkt totaal niet. En dat boeit mij eerlijk gezegd ook niet, want ik heb het niet nodig. Als ik het nodig had, kocht ik wel een Windows laptopquote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slecht niet. Vendor lockin? Hoe werkt DirectX 11 op jouw Mac?
En OpenGL is natuurlijk al jaren op een zijspoor geparkeerd wat dat betreft (en was ook niet beter dan DirectX, maar wél implementeerbaar buiten Windows).
Drivers open source vs. drivers gebruik laten maken van een open source protocol zijn natuurlijk twee verschillende dingen. Kan me niet herinneren dat de OpenGL een licentie had die alles wat het gebruikte ook open source maakte.quote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarnaast blijft het grote probleem dat veel fabrikanten niet zitten te wachten om hun drivers open source te maken. Nvidia heeft dat prima opgelost door hun binary blobs aan te bieden toendertijd, wat ook weer een shit storm teweeg bracht op internet. Wat al een nobel initiatief is.
In 1999 had ik al een video kaart die prachtig ondersteunt werd door Linux, op de volgende voorwaarde:quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat ligt aan netflix dat niet op Linux werkt. Problemen met drivers zijn meer een windows dingetje.
Niks mis met de CLI verder. Alleen niet voor normale mensenquote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Anthraxx het volgende:
En ja, Ubuntu werkt prachtig in de meeste gevallen. Helaas is de werkelijkheid nog steeds dat het niet in álle gevallen werkt en dat je niets meer hebt dan een shiny paperweight met een CLI.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met CL verder. Alleen niet voor normale mensen.
Tijdens mijn werk doe ik zo veel mogelijk via een CLI. Maar wel graag in een grafische omgeving, anders is het gewoon niet om aan te zien. De tijd van programmeren in VIM omdat het cool is ben ik wel voorbijquote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met de CLI verder. Alleen niet voor normale mensen.
Ik heb zo'n beetje de hele dag minimaal twee terminal schermen openstaan (regelmatig 4 of meer). En op een andere desktop een IDE, want VI wordt op termijn écht niet leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk doe ik zo veel mogelijk via een CLI. Maar wel graag in een grafische omgeving, anders is het gewoon niet om aan te zien. De tijd van programmeren in VIM omdat het cool is ben ik wel voorbij.
Dat klinkt bekendquote:Op maandag 16 september 2013 11:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele dag minimaal twee terminal schermen openstaan (regelmatig 4 of meer). En op een andere desktop een IDE, want VI wordt op termijn écht niet leuk.
Gelukkig is OpenGL inmiddels aardig op zijn retour dankzij steam.quote:Op maandag 16 september 2013 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slecht niet. Vendor lockin? Hoe werkt DirectX 11 op jouw Mac?
En OpenGL is natuurlijk al jaren op een zijspoor geparkeerd wat dat betreft (en was ook niet beter dan DirectX, maar wél implementeerbaar buiten Windows).
Ik denk trouwens dat het eerder te maken heeft met de shitload aan tablets. Op Windows tablets uitgezonderd is OpenGL je enige optie om games te maken. Steam zal vast zijn aandeel hebben, maar die is een stuk kleiner dan iedereen die de nieuwste Cut the Rope willen spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gelukkig is OpenGL inmiddels aardig op zijn retour dankzij steam.
Jij deed toch dingen met Java? Als je de build niet af kán trappen buiten je IDE (niks mis met de build normaliter draaien binnen de IDE, maar het moet er buiten kunnen) vraag je om "maar het werkte op mijn machine" issues.quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo blij dat ik voor mijn werk nog maar 1 ding, zeeeeeeeeeeeeer af en toe, via putty moet doen. De rest gewoon in 'normale' programma's en webapps.
Dat zijn wel de leukste issuesquote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij deed toch dingen met Java? Als je de build niet af kán trappen buiten je IDE (niks mis met de build normaliter draaien binnen de IDE, maar het moet er buiten kunnen) vraag je om "maar het werkte op mijn machine" issues.
Goed punt, daar zit nog veel meer markt achter inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het eerder te maken heeft met de shitload aan tablets. Op Windows tablets uitgezonderd is OpenGL je enige optie om games te maken. Steam zal vast zijn aandeel hebben, maar die is een stuk kleiner dan iedereen die de nieuwste Cut the Rope willen spelen.
PHPquote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste issues.
Meestal komt het hier neer op 'Ja, maar wij draaien minimaal PHP 5.4 en je gebruikt 5.3 dus daar is je bug."
* Anthraxx wacht vrolijk op de 'PHP is één grote bug' posts hieronder
Nah, dat zijn maar compilatie/test issues. De leukste zijn (want andere collega om ze op te pikken) runtime op productie.quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste issues.
Ah, eindelijk tot bezinning gekomen?quote:
't is behoorlijk wennen na jaren van procedureel programmeren, maar zeker de moeite waard.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, eindelijk tot bezinning gekomen?.
Hoewel ik Symfony 2 alweer geditched hebt voor een custom framework gebaseerd op Symfony componenten en wat andere meuk
Ga ik eens proberen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, en een tip, zeker icm Symfony 2: PHPStorm als IDE.
Ik wil nooit meer terug naar VIM.
Het is naar mijn mening de enige manier om zinnig in PHP te programmeren. Het framework boeit overigens niet. Zend 2, Symfony 2 of Laravel. Maar het is wel de toekomst en de manier om met PHP om te gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is behoorlijk wennen na jaren van procedureel programmeren, maar zeker de moeite waard.
Natuurlijk kan ik maven ook buiten mijn IDE starten, maar waarom zou ik.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij deed toch dingen met Java? Als je de build niet af kán trappen buiten je IDE (niks mis met de build normaliter draaien binnen de IDE, maar het moet er buiten kunnen) vraag je om "maar het werkte op mijn machine" issues.
Het moet werkend te krijgen zijn op een buildserver, dus als hier een ontwikkelaar aankomt met "ik heb het afgetrapt in mijn IDE en daar deed ie het" dan wordt hij toch fijn teruggestuurd om het nog een keer van de commandline te proberen. Maven support is beter dan het geweest is, maar zowel in Intellij als Eclipse laat het nog wel eens te wensen over.quote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Natuurlijk kan ik maven ook buiten mijn IDE starten, maar waarom zou ik.
Oh wacht, je bedoelt op een buildserver oid. Helaas kan dat bij deze klant niet (en ja, hier zijn ook veel te veel issue's)
Wordt lastig, zonder buildserverquote:Op maandag 16 september 2013 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het moet werkend te krijgen zijn op een buildserver, dus als hier een ontwikkelaar aankomt met "ik heb het afgetrapt in mijn IDE en daar deed ie het" dan wordt hij toch fijn teruggestuurd om het nog een keer van de commandline te proberen. Maven support is beter dan het geweest is, maar zowel in Intellij als Eclipse laat het nog wel eens te wensen over.
Maar ja, vooral de "dit moet IDE-loos te runnen zijn op een buildserver" idd.
Brab? Liet je een bierboertje?quote:
Die jeugd van tegenwoordig ook....quote:
Die doen toch niets anders dan mensen die wel werken beroven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig ook....
En die werken dan weer voor de mensen die hun eigen geld nog willen opmaken voor ze dood gaan, ipv te delen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Die doen toch niets anders dan mensen die wel werken beroven.
Na deze planeet leeg geroofd te hebben. Babyboomers. Gotta love 'em.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die werken dan weer voor de mensen die hun eigen geld nog willen opmaken voor ze dood gaan, ipv te delen.
13 dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben veel ouder dan ik me gedraag hoor..
Fuck 'm!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Na deze planeet leeg geroofd te hebben. Babyboomers. Gotta love 'em.
Ik geloof dat mijn ouders alles uitgeven tot de laatste centquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck 'm!
Gelukkig zijn mijn ouders heel slecht in geld uitgeven. Erfenis
Die van mij ook, hebben niet echt een pensioen ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn ouders alles uitgeven tot de laatste centEn het is ze gegund
Die van mij hebben het wat dat betreft goed geregeld geloof ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook, hebben niet echt een pensioen ofzo
Dat zeggen die van mij wel, maar ze hebben teveel en zijn heel erg gewend aan zuinig zijn. Ze proberen het wel hoor. 8x per jaar op vakantie en zo. Maar dan nog is het 6x via een aanbieding.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn ouders alles uitgeven tot de laatste centEn het is ze gegund
Mijn ouders hadden een eigen zaak en hun pensioenfonds is een beetje ingestort vier jaar geledenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die van mij hebben het wat dat betreft goed geregeld geloof ik.Plus dat ze hebben gespaard. Om nog maar te zwijgen over de overwaarde op hun huis die geloof ik iets van 350% is
![]()
Dus ze gaan iets van 6 maal per jaar op vakantie. Jaloers, ik ben het
Waarom, WAAROM?!?quote:
Ja dat had niet veel gescheeld of ik was er echt eentje geweest hoorquote:
Arme meidquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik het ijskoud heb. M'n nagels zijn helemaal blauw
Je ouders hebben getwijfeld over België?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat had niet veel gescheeld of ik was er echt eentje geweest hoorBen sowieso al tegen de Vlaamse grens aan geboren, maar ouders wilden er zelfs naar toe verhuizen... totdat zoonlief een dramatische huilbui opzette in de auto
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil niet naar Belgieeeeeeee!!!!!"
[ afbeelding ]
Die heb ik er vanmorgen afgehaaldquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Misschien is ze heel dom en is t gewoon nagellak!
Ja, maar ik koos Plutoquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je ouders hebben getwijfeld over België?
Had je niet moeten doen dus, dan waren ze nu niet blauw geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik er vanmorgen afgehaald
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, mijn ontwikkelomgeving ligt nog steeds plat
Ik weet wat er mis is, en dat gaat niet helpenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have you tried turning it off and on again?
In tegenstelling tot uurtjes factureren voor uit je neus vreten, daar worden ze happy vanquote:Op woensdag 18 september 2013 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet wat er mis is, en dat gaat niet helpen
Gelukkig heb ik lokaal nog twee dingen te doen. Dat gaan echter mijn functionele product owners (ja, don't ask) niet tof vinden
Ik vreet nooit uit mijn neusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot uurtjes factureren voor uit je neus vreten, daar worden ze happy van.
Ik denk dat het voor je opdrachtgever weinig uitmaakt of je je neusholte aan het schoonhouden bent of op FOK! zit te SC'en.quote:
Heel af en toe een post is niet SC'enquote:Op woensdag 18 september 2013 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor je opdrachtgever weinig uitmaakt of je je neusholte aan het schoonhouden bent of op FOK! zit te SC'en.
Vergelijkbaar met "mijn excel is aan het rekenen!"quote:Op woensdag 18 september 2013 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel af en toe een post is niet SC'en
Daarbij: compiling
Als iemand dat zegt, hoor ik alleen maar: "ik had dit in matlab moeten doen"quote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met "mijn excel is aan het rekenen!"
Ehrm ja, behalve dat excel seconde werk (mag ik toch hopenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met "mijn excel is aan het rekenen!"
zo niet:quote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm ja, behalve dat excel seconde werk (mag ik toch hopen) is en compilen minuten kan duren.
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat zegt, hoor ik alleen maar: "ik had dit in matlab moeten doen"
I like your way of thinking.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:39 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou zeggen: kunnen we geen blonde vrouw met dikke tieten dat laten uitzoeken!1#yolo #tiet
Die zijn zeer zeldzaam in de IT.
We zitten hier met 40 personen, waarvan 6 vrouw, waarvan 5 lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 13:39 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou zeggen: kunnen we geen blonde vrouw met dikke tieten dat laten uitzoeken!1#yolo #tiet
Die zijn zeer zeldzaam in de IT.
Out of the box to get lucky.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I like your way of thinking..
Fixed.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We zitten hier met 40 personen, waarvan 6 vrouw, waarvan 5 lekker kunnen koken
En ze kunnen programmeren? Damn, je hebt het paradijs gevonden.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee echt, mooie koppies, goed lichaam, korte rokjes, the works.
Een tester, 3 analisten en een assistent.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En ze kunnen programmeren? Damn, je hebt het paradijs gevonden.
Geen seconden, soms wel minuten met die files van mij (vol vlookups en macro's). Uren niet nee, dan is er iets misquote:Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehrm ja, behalve dat excel seconde werk (mag ik toch hopen) is en compilen minuten kan duren.
Waarom gebruik je daar in hemelsnaam excel voorquote:Op woensdag 18 september 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen seconden, soms wel minuten met die files van mij (vol vlookups en macro's). Uren niet nee, dan is er iets mis
Omdat niet alleen ik dara mee moet werken, maar ook collega's en andere landen en auditors en en en... en dan is MS Excel het meest gangbarequote:Op woensdag 18 september 2013 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom gebruik je daar in hemelsnaam excel voor
Mja, dat, of zoals KomtTijd zegt een webapp die je vanaf elk land kunt benaderen, zonder excels rond te sturen, waar je ook nog eens haast niet te controleren versiebeheer op moet uitvoeren. Is ook nog eens tigduizend keer beter performend. Maar goed, zo zie ik hetquote:Op woensdag 18 september 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat niet alleen ik dara mee moet werken, maar ook collega's en andere landen en auditors en en en... en dan is MS Excel het meest gangbare
O handig, geen goed versiebeheer! Allemaal tegelijk in die file en dan niet meer weten wat wanneer en hoe is aangepast!quote:Op woensdag 18 september 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat, of zoals KomtTijd zegt een webapp die je vanaf elk land kunt benaderen, zonder excels rond te sturen, waar je ook nog eens haast niet te controleren versiebeheer op moet uitvoeren. Is ook nog eens tigduizend keer beter performend. Maar goed, zo zie ik het
Ja die ellende krijg je dus als je een programma in een (spreadsheet-) file probeert te stoppen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O handig, geen goed versiebeheer! Allemaal tegelijk in die file en dan niet meer weten wat wanneer en hoe is aangepast!![]()
Het is nu al af en toe zo dat als er iemand in een file zit (en de ander dus Read only krijgt) dat die read only beveiliging dus weggaat wanneer de eerste (die de file open had) zijn laptop undocked voor bv een meetingHEUL fijn. Not.
Ook zonder "programma" krijg je die ellende hoor. Ook als je een spreadsheet gebruikt waar ie voor bedoelt is: spreadsheet.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja die ellende krijg je dus als je een programma in een (spreadsheet-) file probeert te stoppen.
Ik vind een blonde rondborstige bimbo nog steeds een betere optie.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Oplossing: Gewoon geen spreadsheets gebruiken.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten!quote:Op woensdag 18 september 2013 18:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik vind een blonde rondborstige bimbo nog steeds een betere optie.
quote:Suggestions based on Q.
Huuuuuuuuuuu!quote:Op donderdag 19 september 2013 08:22 schreef Litpho het volgende:
Denk je je dag rustig te beginnen, krijg je dit in je mailbox:
[..]
Met een (web)app kun je dus een goed werkend versiebeheer op je data inbouwen, en heb je die excel gerelateerde problemen niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O handig, geen goed versiebeheer! Allemaal tegelijk in die file en dan niet meer weten wat wanneer en hoe is aangepast!![]()
Het is nu al af en toe zo dat als er iemand in een file zit (en de ander dus Read only krijgt) dat die read only beveiliging dus weggaat wanneer de eerste (die de file open had) zijn laptop undocked voor bv een meetingHEUL fijn. Not.
Mooi toch, zo'n lijst om te mijden.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:22 schreef Litpho het volgende:
Denk je je dag rustig te beginnen, krijg je dit in je mailbox:
[..]
Ja, en dan stuur je je heerlijk non-compatible spreadsheet naar de auditor op... die hem dan niet of niet fatsoenlijk kan openenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een (web)app kun je dus een goed werkend versiebeheer op je data inbouwen, en heb je die excel gerelateerde problemen niet.
Nee, je geeft je auditor audit-toegang tot je webapp waar je data (niet een spreadsheet) te benaderen is.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en dan stuur je je heerlijk non-compatible spreadsheet naar de auditor op... die hem dan niet of niet fatsoenlijk kan openentop-oplossing!
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je geeft je auditor audit-toegang tot je webapp waar je data (niet een spreadsheet) te benaderen is.
O, zodat het er toch weer uit komt te zien als excel?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
daar maak je dan een exportfunctie voor, zodat je webapp het in het door hem gewenste formaat uitspuugt.
GTA 1 en 2 is cool, it all went downhill after thatquote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef Seikcid het volgende:
Mijn leven draait op dit moment om GTA. Alles wat ik verder doe, incl. werken, voelt slechts als een tijdelijke onderbreking.
No way, esse.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GTA 1 en 2 is cool, it all went downhill after that
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef Seikcid het volgende:
Mijn leven draait op dit moment om GTA. Alles wat ik verder doe, incl. werken, voelt slechts als een tijdelijke onderbreking.
Al zou IT het hier willen, dan nog zit je met een global concern met heel veel andere factorenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik geef alleen aan dat het een stuk makkelijker, onderhoudbaarder en veiliger kan. Maar ik zie ook wel in dat jij niet bepaald wat IT daar doet.
Ik heb er nog nooit eentje gespeeld, dus ik snap de hype ook niet. Ik dacht altijd dat het gewoon race-spelletjes waren en dus niks voor mijquote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GTA 1 en 2 is cool, it all went downhill after that
Ik zit tegen het einde bij TLOU.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje gespeeld, dus ik snap de hype ook niet. Ik dacht altijd dat het gewoon race-spelletjes waren en dus niks voor mij
Mag hopelijk vanavond wel aan TLOU:
[ afbeelding ]
Nee, juist niet racen.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat is GTA dan in eeen notendop?
Ik dacht altijd: racen. Maar neem aan dat het meer is dan dat?
Koop toch een PCquote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, ik wil een nieuw PS3 spel... welke?!
GTA 5?
Tomb Raider?
Ang3l?
Ik ben nooit zo van de open werelden, omdat ik dan alles tegelijk wil doen en niks afmaakquote:Op donderdag 19 september 2013 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, juist niet racen.
Je bent een lowbee gangster en kunt heeeeeeeeeeeeeel veel. Het begon ooit met auto's jatten en mensjes in elkaar trappen. Vanaf 3 is daar bij gekomen dat het in 3D was en je veel meer dan auto's kon besturen. En nu kun je zelfs gaan golfen.
Het is eigenlijk gewoon Second Life for Gangsters gewordne.
Ben ik ook al een PS3 spel?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
GTA 5?
Tomb Raider?
Ang3l?
Deugniet! Moet je maar niet onder de douche staan als ik naakt in je keuken sta.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ook al een PS3 spel?
Kom maar met de jopystick spelen dan!
Ik vergeef het mezelf nog steeds nietquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deugniet! Moet je maar niet onder de douche staan als ik naakt in je keuken sta.
Ik wel... was al helemaal uitgerekt door "Adje"quote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergeef het mezelf nog steeds niet
Enige twee voordelen voor console waren dat je dat op de bank kunt spelen met een controller. Guess what, dat kan ook met een pc tegenwoordig. Er zitten geen voordelen meer aan de consoles ten opzichte van de PCquote:Op donderdag 19 september 2013 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kort maar krachtig kan ik daar "Nee" op antwoorden. Dat gaat niet gebeuren.
GTA2 was vooral leuk in multiplayer. Beetje met je flamethrower door de stad lopen en random burgers het water in jagen tot je je tegenspeler tegenkwam en dan snel de rocketlauncher pakken om 'm de andere wereld in te blazen.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de open werelden, omdat ik dan alles tegelijk wil doen en niks afmaak
Geef mij maar gewoon een verhaallijn en niet te veel side-tracks.
Wij wilden juist met z'n tweeën, allebei in een tank (kon!) mayhem machen en dan cops killen. Maar dat kon helaas niet. Zelfs na het afmaken van honderden mensen kregen we niet meer dan 3 copcars achter ons aanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
GTA2 was vooral leuk in multiplayer. Beetje met je flamethrower door de stad lopen en random burgers het water in jagen tot je je tegenspeler tegenkwam en dan snel de rocketlauncher pakken om 'm de andere wereld in te blazen.
Kon je met zijn tweeën in een tank?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij wilden juist met z'n tweeën, allebei in een tank (kon!) mayhem machen en dan cops killen. Maar dat kon helaas niet. Zelfs na het afmaken van honderden mensen kregen we niet meer dan 3 copcars achter ons aan
meh, er zitten voor mij nog wel meer voordelen aan. Ding moet het gewoon doen. Disk erin en gaan. Die voordelen die jij noemt konden in 1998 ook al.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige twee voordelen voor console waren dat je dat op de bank kunt spelen met een controller. Guess what, dat kan ook met een pc tegenwoordig. Er zitten geen voordelen meer aan de consoles ten opzichte van de PC
Nee, je kon allebei 1 tank pakken, tegelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je met zijn tweeën in een tank?OMG NU MOET IK DAT SPEL WEER INSTALLEREN!
Daar is geen GTA V voor. En als die wel komt is het vast een hele brakke port.quote:
Ja, je hebt gelijk. Alleen is het nu vele malen makkelijker om je TV er aan te haken.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meh, er zitten voor mij nog wel meer voordelen aan. Ding moet het gewoon doen. Disk erin en gaan. Die voordelen die jij noemt konden in 1998 ook al.
Die je gewoon met controller kunt spelen, dus het is hetzelfde als op de PS3, maar dan veel betere videokwaliteit. Tsja, je moet het maar willen he...quote:Op donderdag 19 september 2013 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is geen GTA V voor. En als die wel komt is het vast een hele brakke port.
Je wilt wel altijd gelijk hebben he..quote:Op donderdag 19 september 2013 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die je gewoon met controller kunt spelen, dus het is hetzelfde als op de PS3, maar dan veel betere videokwaliteit. Tsja, je moet het maar willen he...
Die dus helemaal niet zo blijkt te hetenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wel... was al helemaal uitgerekt door "Adje"
Behalve dan de soort en de hoeveelheid gamesquote:Op donderdag 19 september 2013 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige twee voordelen voor console waren dat je dat op de bank kunt spelen met een controller. Guess what, dat kan ook met een pc tegenwoordig. Er zitten geen voordelen meer aan de consoles ten opzichte van de PC
Ik weet dat smaken verschillen, ik weet dat er heel lange tijd een serie games waren die beter waren te spelen op de PC of beter op de console. Maar ik zie gewoon dat dit verschil verdwijnt, door dat de PC de pluspunten van de console overneemt. Tsja, noem het altijd gelijk willen hebben. Ik hoor ook niet wat de console nu nog als plus heeft ten opzichte van de PC.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je wilt wel altijd gelijk hebben he..Smaken verschillen. En voorgaande releases van GTA op de pc hebben het punt van Q allang bewezen.
Wanneer neem je me weer eens mee naar een feestje?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dus helemaal niet zo blijkt te heten
Ja, inderdaad, PC heeft veel meer games. Ok, er zijn een paar exclusives op de consoles, maar dat is geen enorme stapel.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve dan de soort en de hoeveelheid games
Het verschil verdwijnt, maar is nog niet wegquote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat smaken verschillen, ik weet dat er heel lange tijd een serie games waren die beter waren te spelen op de PC of beter op de console. Maar ik zie gewoon dat dit verschil verdwijnt, door dat de PC de pluspunten van de console overneemt. Tsja, noem het altijd gelijk willen hebben. Ik hoor ook niet wat de console nu nog als plus heeft ten opzichte van de PC.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wanneer neem je me weer eens mee naar een feestje?
GTA IV op de PC was echt ellendig slecht.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je wilt wel altijd gelijk hebben he..Smaken verschillen. En voorgaande releases van GTA op de pc hebben het punt van Q allang bewezen.
Ik vind juist die exclusives de leukste. Er zijn zat spellen die niet op de pc verschijnen. Meer dan andersom volgens mij juist. Tenzij je van die setllers-dingen houdt (en ik dus niet).quote:Op donderdag 19 september 2013 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, PC heeft veel meer games. Ok, er zijn een paar exclusives op de consoles, maar dat is geen enorme stapel.
Met vrouwen?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een leuke waar ik mag dansen en sjansen!
Zowel TR als GTAV!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
GTA 5?
Tomb Raider?
Ang3l?
Een console is een apparaat wat in principe alleen geschikt is om te gamen. Dat is tegelijk een voordeel en nadeel. De hardware zal gericht zijn op grafische prestaties en voor relatief weinig geld heb je dan al waar voor je geld. Een console kost een fractie van wat een goede game pc kost.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat smaken verschillen, ik weet dat er heel lange tijd een serie games waren die beter waren te spelen op de PC of beter op de console. Maar ik zie gewoon dat dit verschil verdwijnt, door dat de PC de pluspunten van de console overneemt. Tsja, noem het altijd gelijk willen hebben. Ik hoor ook niet wat de console nu nog als plus heeft ten opzichte van de PC.
yay! mag ik mee?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een leuke waar ik mag dansen en sjansen!
Ik gebruik mijn console ook om series en films te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een console is een apparaat wat in principe alleen geschikt is om te gamen. Dat is tegelijk een voordeel en nadeel. De hardware zal gericht zijn op grafische prestaties en voor relatief weinig geld heb je dan al waar voor je geld. Een console kost een fractie van wat een goede game pc kost.
Er komt zo'n enorme lading indie games uit op de PC de laatste jaren en daar zitten echt juweeltjes tussen. En die kunnen die kleine developers niet uitbrengen voor PS3/XBOX, want licentie. En dan hebben we het echt niet alleen over (RT)Strategy.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind juist die exclusives de leukste. Er zijn zat spellen die niet op de pc verschijnen. Meer dan andersom volgens mij juist. Tenzij je van die setllers-dingen houdt (en ik dus niet).
Plus: ik heb geen zin in al die aansluit dingen aan m'n pc. Gewoon lekker simpel: PS3 aanzetten, klaar. Dat het allemaal kan wil nog niet zeggen dat iedereen dat wil of weet hoe dat moet. Console is gewoonweg veel simpeler.
Voor een PC die grafisch gelijk staat aan een PS3 of XBOX360 betaal je ongeveer evenveel. En kun je dus ook nog andere dingen op. Goed, zodra de PS4 en XBOX1 uitkomen, zal dat een paar maanden scheef liggen, maar dat duurt nooit lang.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een console is een apparaat wat in principe alleen geschikt is om te gamen. Dat is tegelijk een voordeel en nadeel. De hardware zal gericht zijn op grafische prestaties en voor relatief weinig geld heb je dan al waar voor je geld. Een console kost een fractie van wat een goede game pc kost.
Onzin, want juist de laatste jaren worden dat soort kleine gamecompany juweeltjes enorm vaak aangeboden en gestimuleerd als download op het PSN. Ik noem een flow, flower, journey wat IMMENS populair werd, Limbo, Brothers, het aankomende Rain.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er komt zo'n enorme lading indie games uit op de PC de laatste jaren en daar zitten echt juweeltjes tussen. En die kunnen die kleine developers niet uitbrengen voor PS3/XBOX, want licentie. En dan hebben we het echt niet alleen over (RT)Strategy.
Inhaalslag is nog niet "voorbij geracet". Wat interesseert mij die inhaalslag nou als het 't "gemak" nog niet kan evenaren? Ik speel voor mijn gemak en ontspanning.quote:Over je plus, ja, een pc-spel opstarten is meer werk dan op een console-spel, maar dat is echt niet meer zoals vroegâh. Zeker niet met de projecten die bijvoorbeeld Steam heeft lopen. Waarbij je op je bank, meteen in je lijst met games terecht komt (scheelt weer een spel uit het doosje halen).
Ik snap jullie echt wel, ik ben alleen bang dat jullie niet helemaal op de hoogte zijn van de enorme inhaalslag die de pc heeft gehad de laatste ~2 jaar.
Zolang je voor pak 'm beet 500 euro geen goede game pc kunt kopen die ook nog eens jaren mee kan gaat er weinig echt veranderen. Om over piraterij nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap jullie echt wel, ik ben alleen bang dat jullie niet helemaal op de hoogte zijn van de enorme inhaalslag die de pc heeft gehad de laatste ~2 jaar.
Je mag er nog 100,- eur vanaf halen, toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zolang je voor pak 'm beet 500 euro geen goede game pc kunt kopen die ook nog eens jaren mee kan gaat er weinig echt veranderen. Om over piraterij nog maar te zwijgen.
En nee, je hebt voor 500 euro geen pc die gelijkwaardig is aan een PS4.
Oh ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag er nog 100,- eur vanaf halen, toch?
Nog niet, dat gaf ik ook toe, maar dat duurt niet lang voor een pc van 500e de PS4 voorbij schiet.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zolang je voor pak 'm beet 500 euro geen goede game pc kunt kopen die ook nog eens jaren mee kan gaat er weinig echt veranderen. Om over piraterij nog maar te zwijgen.
En nee, je hebt voor 500 euro geen pc die gelijkwaardig is aan een PS4.
Sowieso Limbo en Brothers zijn ook gewoon Steam titles de rest ken ik zo niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin, want juist de laatste jaren worden dat soort kleine gamecompany juweeltjes enorm vaak aangeboden en gestimuleerd als download op het PSN. Ik noem een flow, flower, journey wat IMMENS populair werd, Limbo, Brothers, het aankomende Rain.
[..]
Inhaalslag is nog niet "voorbij geracet". Wat interesseert mij die inhaalslag nou als het 't "gemak" nog niet kan evenaren? Ik speel voor mijn gemak en ontspanning.
Omdat het op de pc een veeeeel groter issue is. Ontwikkelaars willen graag wat verdienen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Piraterij komt zowel op de PC als op consoles voor, dus waarom je dat als argument brengt?
Dat zal zijn dat het steam titles zijn, dat ontken ik niet. maar jij zegt dat dat soort indie games er niet zijn op de PS3. Die zijn er wel, zat. Maar dan op het PSN. En het feit dat een juweel als Journey niet bekend in je oren klinkt is een schande (quote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso Limbo en Brothers zijn ook gewoon Steam titles de rest ken ik zo niet.
Ik prik er 2 kabels in en klik. Meer moet ik als leek niet hebbenquote:Dat gemak van een console vind ik marginaal. Toegeven, je kan niet zo lui zijn als met een console. Maar als je eenmaal de boel goed hebt aangesloten, werkt een PC net zo makkelijk.
Ik heb 'm nog niet, die nieuwe. Mijn iPhone is een 3Gs dus die gatat dat vast niet trekkenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef AirwiN het volgende:
Doen we zo ook nog ff de Apple-Android discussie? Zeker nu dat nieuwe iOS eruit ziet als een kauwgomballentent...
Ik heb gelukkig/helaas maar één Apple apparaat, dus daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 'm nog niet, die nieuwe. Mijn iPhone is een 3Gs dus die gatat dat vast niet trekken
M'n iPad is wel de nieuwste die er is (pas 2 weken oud), alleen ik weet niet zo goed of dat dan met synchen goed gaat als de Phone een andere iOS heeft dan de Pad
Ach, kreeg het ding praktisch toegeworpen, dus ik klaag nietquote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig/helaas maar één Apple apparaat, dus daar heb ik dan weer geen last van.
O poesje, dan kunnen we nu samen facetimen!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net eergister een iPad gekregendus nog niet veel te verliezen gehad...
Maar bij de apple/android discussie wint wat mij betreft WP8
Facetime is een synoniem voor facial? Zo van: 'het is weer faaaacetime!!'quote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O poesje, dan kunnen we nu samen facetimen!
oh joy!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh die, dat je in de woestijn loopt, ja ik herken het weer. Ja, dat zag er tof uit. En idd PS3 exclusief.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zal zijn dat het steam titles zijn, dat ontken ik niet. maar jij zegt dat dat soort indie games er niet zijn op de PS3. Die zijn er wel, zat. Maar dan op het PSN. En het feit dat een juweel als Journey niet bekend in je oren klinkt is een schande () want die heeft echt zulkee enorm hoge ogen gescoord in de game-wereld. Is voor mij ook echt wel een hoge in de top 10, ook al is t maar 1,5 uur aan "spel". That game company (zo heten ze) staat inmiddels bekend om het maken van spellen die "anders zijn dan andere". Heel erg mooi (al vond ik de eerste, Flow, niet zo heel leuk).
Word Perfect 8??quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Net eergister een iPad gekregendus nog niet veel te verliezen gehad...
Maar bij de apple/android discussie wint wat mij betreft WP8
Gebruik je dat vaak eigenlijk? Ik heb wel eens ge-videobelt, maar dan moet je zo bezig zijn met naar diegene kijken en kun je niet ondertussen andere dingen doen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is wat je ervan verwacht en wenst. Als je voor een budget/midrange toestel gaat, vind ik WP8 onovertroffen. Het werkt op ieder toestel soepel, kan genoeg (minder apps dan de andere, dat geef ik toe, maar mail, bankzaken, agenda, interwebz etc. zitten erop).quote:Op donderdag 19 september 2013 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Het grappige van Windows Phone is dat iedereen het geweldig schijnt te vinden, maar niemand het gebruikt.
Mensen die ik ken die het hebben/hadden vinden het ook allemaal geweldig, maar gebruiken het alleen als 2e/3e telefoon, of hebben 'm inmiddels toch weer ingeruild voor een android toestel.
Heb er zelf wat mee gespeeld maar ik werd helemaal duizelig van alle brugklas-powerpoint-presentatie achtige vensteranimaties. Niet relaxed.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Facetime is een synoniem voor facial? Zo van: 'het is weer faaaacetime!!'
Ik doe het alleen bij m'n zus of moeder. Omdat m'n zus er een hekel aan heeft en meestal niet opneemt als ze haar make-up nog niet opneemt en m'n moeder omdat die altijd in d'r broek piest van het lachen als ik The Blair Witch nadoe. En dan doe ik het niet eens expresquote:Op donderdag 19 september 2013 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gebruik je dat vaak eigenlijk? Ik heb wel eens ge-videobelt, maar dan moet je zo bezig zijn met naar diegene kijken en kun je niet ondertussen andere dingen doen.
Mocht mijn iPhone doodgaan binnen een paar jaar, dan neem ik misschien een Nokia Lumia-achtig iets. Niet meer zo'n dure. Het synchroniseren met de iPad gaat alleen zo makkelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is wat je ervan verwacht en wenst. Als je voor een budget/midrange toestel gaat, vind ik WP8 onovertroffen. Het werkt op ieder toestel soepel, kan genoeg (minder apps dan de andere, dat geef ik toe, maar mail, bankzaken, agenda, interwebz etc. zitten erop).
High end mist het wel een aantal zaken. (vooral de apps)
Mag je me een x uitleggen danquote:Op donderdag 19 september 2013 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht mijn iPhone doodgaan binnen een paar jaar, dan neem ik misschien een Nokia Lumia-achtig iets. Niet meer zo'n dure. Het synchroniseren met de iPad gaat alleen zo makkelijk
Hai, Facetimen?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe het alleen bij m'n zus of moeder. Omdat m'n zus er een hekel aan heeft en meestal niet opneemt als ze haar make-up nog niet opneemt en m'n moeder omdat die altijd in d'r broek piest van het lachen als ik The Blair Witch nadoe. En dan doe ik het niet eens expres
Dan ben ik verkouden en dan verlies ik weleens wat als ik moet lachenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Snotterende huilende te dicht bij de camera pratende CL?
Ik heb in de instellingen van de iCloud aangevinkt wat ik wel en niet wil opslaan of delen, volgens mij is dat goed genoegquote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je me een x uitleggen danWant ik wil dus eigenlijk NIET alle apps hetzelfde hebben op de iPhone en de Ipad. Maar agenda en adressen e.d. wel. Volgens mij heb ik dat nu ook zo voor mekaar, maar ik twijfel
Allemaal Facetimen...quote:
quote:
Met d'r toffe nieuwe cribquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst Twist nog gesproken trouwens. Je krijgt niet de groeten, ze wist nog wel wie je was.
Absoluut!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst Twist nog gesproken trouwens. Je krijgt niet de groeten, ze wist nog wel wie je was.
Alles prima. Vakantie vanaf vandaag, zaterdag naar Spanje toe. Ik ben tevreden. En hoe is het met jou?quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:40 schreef Seikcid het volgende:
Groetjes hoef ik niet, nieuwe foto's wel.
Jaaaa, ik ook welquote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, Facetimen?Ik wil je ook wel es zien BlairWitchen.
Naar de zonquote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima. Vakantie vanaf vandaag, zaterdag naar Spanje toe. Ik ben tevreden. En hoe is het met jou?
Arm beestjequote:Op donderdag 19 september 2013 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar de zonHe bah.
Hier gaat het z'n gangetjeCavia is al drie weken heul ziek
Jammer, ik wilde net vragen of je zin hebt om mee te gaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Naar de zonHe bah.
Hier gaat het z'n gangetjeCavia is al drie weken heul ziek
Het ging van de week even beter maar vandaag is het weer drie keer niksquote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net vragen of je zin hebt om mee te gaan.
Vervelend van de cavia. Gaat 'ie weer beter worden of is het wachten op het einde?
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Het ging van de week even beter maar vandaag is het weer drie keer niks
Als de medicijnen niet aanslaan is het wel afgelopen ja, ik weet niet hoe lang ik door kan gaan. Hij is echt vel over been, ondanks het dwangvoeren.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging van de week even beter maar vandaag is het weer drie keer niks
Als de medicijnen niet aanslaan is het wel afgelopen ja, ik weet niet hoe lang ik door kan gaan. Hij is echt vel over been, ondanks het dwangvoeren.
Keessiiiieee!quote:
En bier natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik wil GTA V voor de pc. En een XBOX 360 controller.
Als je toch al een telefoon koopt die 300 euro duurder is dan'ie waard is, kan die gok van 350 euro om 'm een paar dagen eerder te hebben er ook wel af toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
DIG / Betrouwbaar? Marktplaats?
Heerlijk, hoe naief sommige mensen zijn.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:36 schreef Q. het volgende:
DIG / Betrouwbaar? Marktplaats?
Heerlijk, hoe naief sommige mensen zijn.
Ik wil "I declare war" zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:21 schreef Barbusse het volgende:
Wil. Zien.
Ondanks dat het eruitziet als een formulewerkje.
Tietenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:29 schreef Seikcid het volgende:
Ik wil tieten zien. Eventueel in GTA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |