Ik word er een beetje triest vanquote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heee kerel.
Feyenoord weer beetje jammer vandaag he.
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word er een beetje triest van
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.quote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks Bakkal er bij dat scheelt zo'n 8-10 goals met sexy lexie. Boetius realistisch gezien toch ook snel zo'n aantal over een heel seizoen.
Komt best goed, Ajax was ook niet om aan te gluren.
Het is bijna nog erger als er zelf gescoord wordt. Zeker in uitwedstrijden.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Jup, maar De Vrij is ook compleet uit vorm al maanden beter hem even in een poosje in de luwte en Mathijsen er in.quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik zie het nog wel goed komen. Enige probleem is dat structurele in angstmodus schieten als een tegenstander een doelpunt maakt.
Beetje wonderwater op z'n hoofd en 't ging weer goed geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef Elan het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die jongen van Groningen, ging er nokkie af na die rode kaart maar zag er naar uit.
Beter kappen ze even voor Januari.quote:Strijders Filipijnen negeren bestand
zaterdag 14 sep 2013, 11:02 (Update: 14-09-13, 11:05)
»
Inwoners van de havenstad Zamboanga op Mindanao worden door het leger naar een veilige plek gebracht AFP .In weerwil van afspraken over een wapenstilstand is de strijd in het zuiden van de Filipijnen verhevigd. Bij gevechten tussen het leger en moslimrebellen op het eiland Mindanao zijn deze week ruim 50 doden gevallen.
Gisteravond spraken vice-president Binay en rebellenleider Nur Misuari af dat de wapens rond middernacht zouden worden neergelegd. Maar bij de havenstad Zamboanga op Mindanao gingen de beschietingen onverminderd door.
Zeker 60.000 burgers zijn hun woningen ontvlucht. Honderden huizen zijn in de as gelegd en ook een ziekenhuis is in brand gestoken. De vice-president wil vandaag opnieuw onderhandelen over een bestand.
Mindanao is sowieso no goquote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter kappen ze even voor Januari.
Dat had ik ook begrepen ja.quote:
Niet echt gevolgd, wanneer was dat? Goede 1.5 week terug kwam er 1 aan land op Okinawa, hoorde ik van mensen waar ik toen verbleef, maar die viel wel mee.quote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het met die typhoon afgelopen?
Geen lichtgevende vissen/mensen gespot nog
Taipei ben ik weleens geweest maar lang geleden, kan me eerlijk gezegd niet herinneren hoe ver het vliegveld was van de stad maar zeker niet meer dan een uur rijden.quote:Op maandag 16 september 2013 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen ja.
Vooral een beetje chillen op Palawan en eilanden daaromheen denk ik.
Op de terugweg ook nog een paar uur in Taipei. Eens uitzoeken of dat vliegveld beetje dicht bij de stad ligt.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef Dven het volgende:
Vandaag komt er toch zo'n puistje aan land?
Blijkbaar. Ga niet naar Kyoto deze keerquote:Japan typhoon forces hundreds of thousands to evacuate
Typhoon Man-yi packs winds of 162 km/h
The Associated Press Posted: Sep 15, 2013 11:52 PM ET| Last Updated: Sep 15, 2013 11:52 PM ET
About 80,000 homes in western and central Japan are without electricity as a powerful typhoon moves across the country. (NHK World)
47
5
Share
52
Related Stories
The power and fury of tropical storms
A powerful typhoon was bearing down on Japan Monday, dumping torrential rains and flooding parts of the country's popular tourist destination of Kyoto, where 260,000 people were ordered to evacuate to shelters.
Typhoon Man-yi, one of the most powerful storms to lash Japan this season, was packing wind speeds of 162 kilometres per hour Monday morning and headed toward Tokyo.
The storm dumped an "unprecedented amount of rainfall" in Kyoto and its neighbouring towns it passed overnight, the Meteorological Agency said.
Beyond those who sought shelter in Kyoto, hundreds of thousands of others were also ordered to evacuate in western Japan. About 80,000 houses were without electricity in western and central Japan.
NHK public television showed tourists in Kyoto being evacuated on boats towed by rescue workers.
Iemand is je aan t trollenquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
Krijg ik vanmorgen een mailtje van een onbekende autodealer nog ver weg ook dat afspraak is bevestigd voor een onderhoudsbeurt, ik denk zal netjes antwoorden dat die e-mail niet voor mij bestemd was.
krijg ik als antwoord dat die afspraak toch echt gemaakt is
Ja dan zit er niets anders op hèquote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
Krijg ik vanmorgen een mailtje van een onbekende autodealer nog ver weg ook dat afspraak is bevestigd voor een onderhoudsbeurt, ik denk zal netjes antwoorden dat die e-mail niet voor mij bestemd was.
Sommige mensen hebben moeite om zelf na te denken. Computer says no (of yes in dit geval)...quote:Op maandag 16 september 2013 09:28 schreef Tarado het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef Dven het volgende:
Vandaag komt er toch zo'n puistje aan land?
Zie vervolg van topic. Misschien raadzaam om eerst door te lezen ipv direct op een anderhalf uur oude post te reagerenquote:
Je had niemand gequote, dus vandaar.quote:Op maandag 16 september 2013 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie vervolg van topic. Misschien raadzaam om eerst door te lezen ipv direct op een anderhalf uur oude post te reageren
Bedroevend niveau maar het was leuk om te zien, er gebeurde van alles.quote:
Ahhhquote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedroevend niveau maar het was leuk om te zien, er gebeurde van alles.
Lig nu wel thuis op de bank met de voet omhoog.
1 open kant?quote:Op maandag 16 september 2013 10:47 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw stadion van Athletic Bilbao wordt echt tof
Volgens mij niet. Is nog niet af.quote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 open kant?![]()
Dat vind ik maar niks.
Is nog niet af toch?quote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 open kant?![]()
Dat vind ik maar niks.
Volgens mij gaan ze als die drie zijdes afzijn erin voetballen en wordt de vierde zijde nog gemaakt. Er kunnen namelijk 53.000 mensen in en dat gaat niet lukken met alleen die drie zijdes.quote:
Mooie bak hoorquote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze als die drie zijdes afzijn erin voetballen en wordt de vierde zijde nog gemaakt. Er kunnen namelijk 53.000 mensen in en dat gaat niet lukken met alleen die drie zijdes.
Je korfbalt te weinig als je daar spierpijn van hebtquote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren een duinwandeling gemaakt.
En daar heb je spierpijn van?quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren een duinwandeling gemaakt.
die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar heb je spierpijn van?
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Je korfbalt te weinig als je daar spierpijn van hebt
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.
Korfbalregels
Nu zijn het 2 kneuzenvakken?quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikkenquote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat het ook wel eens voorbij kwam bij Studio Sport. Het is ook daardoor dat ik nog verstand heb van de Super Prestige...quote:Op maandag 16 september 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikken
Verdommequote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.
Je blijft netjes.quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil Stijn niet te veel beledigen, maar inderdaad.
happy hour of de hele dag?quote:Op maandag 16 september 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 euro 40 biercafe gevonden in Tokyo
Als een baas
Dat is maar goed ook op een maandag.quote:Op maandag 16 september 2013 11:34 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.![]()
Bijna middag alweer. De tijd vliegt.
Ik zit in een mediatheekquote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
Werk vanuit huis vandaag.
Zonnetje, glaasje fris.
Aah ok, moet dat dan verplicht in de mediatheek? Kan toch ook gewoon in een klaslokaal of aula?quote:Op maandag 16 september 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huiswerk maken, verplichte huiswerkuren.
In Hong Kong ook, maar dan heb je crazy hour is ongeveer 2- 2,50 en happy hour kom je ongeveer op 3-4 euro uit, wel voor een fles (33cl)quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele dag behalve vrijdagavond.
Meestal betaal je zo'n 5 tot 6 euro per glas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |