SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij dixons zemmeltje. Heb intern gebeld met inkoop afdeling.
Maar goed die weten het natuurlijk niet.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in ieder geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.![]()
BS misschien wel dan ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
Kan best zijn dat Dixons hem wat later krijgt. Ik weet in iedere geval 100% zeker dat ze hem bij de Bartsmit al binnen hebben.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.![]()
Ik ging er blindelings van uit dat iedereen hem op vrijdag al had gekregen. Ik heb bij 2 verschillende Bartsmit filialen dit bevestigd gekregen dus vandaar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit nu alweer wat anders te vertellen dan wat je 10 minuten terug deed.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
blaaaaaaaTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Gaat nog leuk worden danquote:[message=40884438,noline]troqdog schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:35[/message]:
[...]
De Filialen van Dixons krijgen ze dinsdag pas.
Ze waren nog niet aanwezig op het hoofdmagazijn op zaterdag, die krijgen ze daar morgen binnen.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/gvd
![]()
Dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BS misschien wel dan ja.
Dixons krijgt pas morgen. Beetje jammer.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dinsdag ochtend:quote:
Geachte mnr Nick.
Helaas hebben wij een tekort aan GTA CE edities.
Aangezien u de game al gedownload hebt krijgen andere voorrang.
Gr gr Dixons.![]()
Tering wat gaaf... en dat schuim van die zee!quote:Op zondag 15 september 2013 23:50 schreef saffron-- het volgende:
bread pitt gaat nu naar alien base met submarine! http://goodgame.ru/channel/BreadPit/![]()
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man
Kindness![]()
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennenquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man?
hhhhh![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ligt eraan welke stad enzoquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Maandagnacht naar de release bij de Media Markt. Iemand ervaring ermee? Heb echt geen flauw idee hoeveel volk ik kan verwachten. 10 man of 300 man![]()
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprakquote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zit eraan te denken er ook heen te gaan, moet je dan pre-orderen of dringen en rennen?
)
In Leeuwarden dan he..Kindness![]()
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!quote:Op zondag 15 september 2013 23:56 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ik heb ge pre-orderd. Er komen 2 rijen. 1 Voor pre-orders en 1 voor de 'normale mensen' (zoals de verkoper zich wat versprak)
In Leeuwarden dan he..
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oHaha gay!![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:
Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dinsdag ochtend:
Geachte mnr Nick.
Gr gr Dixons.![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste die zo iets post over 'nog 24 uur!' krijgt gratis de collectors edition en een Tracy-opblaaspop, hoor ik net. Moet wel precies om middernacht natuurlijk.
![]()
Ja pre-order bevestiging even omruilen voor een GTA V-exemplaar en dan afrekenenquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;oKindness![]()
NOG 24 uurquote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef Strani het volgende:
De eerste die zo iets post over 'nog 24 uur!' krijgt gratis de collectors edition en een Tracy-opblaaspop, hoor ik net. Moet wel precies om middernacht natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Als je de enige bent die zijn pre order komt halen zal je niet in de rij hoeven staan staan nee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:57 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Lol voor pre order hoeft je toch niet in de rij te staan?!?!
Ik ga ervannuit dat ik hem thuis krijgt;o
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Doe mij de onderkant.quote:Op maandag 16 september 2013 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oei, jullie moeten de opblaaspop delen
🍆![]()
Genoeg films gezien waarin het mogelijk is.quote:Op maandag 16 september 2013 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oei, jullie moeten de opblaaspop delen![]()
![]()
Die man heeft skillquote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat vinden jullie van deze filmpje?![]()
Deze filmpje is COD?quote:Op maandag 16 september 2013 00:03 schreef SoldMayor het volgende:
Wat vinden jullie van deze filmpje?![]()
Nog maar 4 topics pffToo easy
Als ik morgen thuis kom wil ik hier topic nr 100 zien. Dat is rond 3 uur![]()
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
Tuurlijk, GTA koop je over het algemeen voor de SP.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?![]()
![]()
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250kquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.![]()
Geen idee, zie hem steeds weer thuis staan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250k
Nu ben ik weer terug bij het sneeuw.
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.![]()
mayas zaten nog best in de buurt met dat vergaan van de wereldquote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Kan me dat niet voorstellen dude.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.![]()
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.![]()
Hoeveel lui waren er ongeveer vorige keer dan in Leeuwarden? Ik haal 'm ook bij de nachtrelease in Leeuwarden en ben wel benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Kindness![]()
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen![]()
![]()
Overigens kun je bij zo'n nachtrelease beter om half 1 aan komen kakken hoef je niet in de regen/kou te staan en de rij is grotendeels weg.![]()
Slimme keus :/ Hoelaat raad je me aan om aanwezig te zijn bij GM?quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen![]()
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
meeste zullen tot 0:45 of 01:00 open blijven.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?![]()
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?![]()
Ze hebben nog steeds maar 1 kassa.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Topic 96
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, natuurlijk. Ik speel nooit online.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?![]()
Kun je uitleggen hoe het verzekeren van auto's werkt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakken
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Ik schrik vogels af...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hihiquote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Rampage met Trevor
haha je klikte
gr gr
haha je klikte weer.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kwam dit tegen over een random event;
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. 3 keer zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Bij je eigen crew partner!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
Kindness![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Geweldig gewoonquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Ik zeg doenquote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik schrik vogels af...![]()
Bang voor een ban ofzo. Er waren toch Xbox Live accounts gebanned ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogelijke banquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.quote:
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Ik schrik vogels af...![]()
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?
Sommigen hebben m voor 100 op MP gehosseldquote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Da's gvd goei!quote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.Ik schrik vogels af...![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Hahahaha die bandenquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: