Als die bij iedere tegenslag/teleurstelling van de Lions zijn tv molt heeft ie er al veel gehadquote:
Hij maakt nog steeds dezelfde rookie fouten. Echt triest hoe weinig hij zich ontwikkeld heeft.quote:
Die TD niet, die penalty welquote:
Volgend jaar moet je eerst om toestemming vragen voordat je een receiver hit, anders is hij defenseless. Zal me ook niet verbazen dat ze de low hits (op de knie) aan gaan pakken als het aantal knieblessures toeneemt, dus dan blijft er een vrij beperkt gebied over.quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef kidkash19 het volgende:
De NFL verandert in een Arena Football League..... De statistieken gaan nergens meer over qua passing en ik begin er steeds minder aan te vinden, waar het een aantal jaar geleden nog bijzonder was dat een QB 400 yards in een game had en een receiver 150 + zie je dit nu wekelijks gebeuren.
Allemaal door de absurde regels die een defense vreselijk beperken in wat ze mogen maar eigenlijk moeten doen. Ik kijk naar hits als die van Goldson van Tampa vorige week die clean was maar geflagged werd en zo zijn er nog wel een aantal.
Case in point....dit was een flag. Dit veranderde de hele game op dat moment, Brees fumblede na deze hit en Tampa recoverde. Nu was het een flag dus +15 en een 1st down
[ afbeelding ]
Penalties killed the whiners.quote:Op maandag 16 september 2013 06:37 schreef zjroentje het volgende:
Niners krijgen weer slaag van de Seahawks.
Niet alleen dat van de QB ook de WR word tot in het absurde toe beschermd (en ik heb jaren WR gespeeld en ben nu TE).quote:Op maandag 16 september 2013 11:06 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me ook een cleane hit ja. Bescherming van de QB is wat dat betreft echt belachelijk geworden.
Run across the middle, get hit, automatic 1st downquote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Niet alleen dat van de QB ook de WR word tot in het absurde toe beschermd (en ik heb jaren WR gespeeld en ben nu TE).
Het is te hopen dat Bush niet al te ernstig geblesseerd is.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef popolon het volgende:
101 penalty yards, ze leren het ook nooit .....
Een team met een sterke rungame en een degelijke defensequote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Was weer genieten van de Seahawks, vooral van de defense. Wie gaat dit team stoppen op weg naar de SB? In 2 wedstrijden 1 TD opgegeven en slechts 10! points allowed.
Als de Hawks homefield advantage hebben in de playoffs hebben dan zie ik geen enkel NFC team van ze winnen. Met dat thuispubliek winnen ze van iedereen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Was weer genieten van de Seahawks, vooral van de defense. Wie gaat dit team stoppen op weg naar de SB? In 2 wedstrijden 1 TD opgegeven en slechts 10! points allowed.
Joh!...quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef kidkash19 het volgende:
Een team met een sterke rungame en een degelijke defense
Nee een STERKE rungame, ik vind die van de 9ers niet sterk als je Kaepernick een beetje kunt beteugelen. Boldin werd onder controle gehouden door Sherman, Davis geblesseerd op een moment. Dan houden de 9ers weinig over.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Joh!...( volgens mij zijn 90% van de NFL teams dit)
quote:Broncos placed LT Ryan Clady (foot) on injured reserve, ending his season. Clady, a three-time Pro Bowler and two-time first-team All-Pro, needs surgery to repair a Lisfranc injury in his left foot.
Wayne is bijna met pensioen.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:52 schreef kidkash19 het volgende:
Luck
Hilton
Fleener
Wayne
Richardson
Dat is een offense zeg
volgend jaar Allen terug + een loaded draft waar ze de Oline en D gaan verbeteren denk ik. Dit team gaat jaren meedoen denk ik
Hilton + Heyward Bey dan. Is echt een aardige offense hoor op papier, Oline wat verstevigen in de draft en gaanquote:
Trade deadline is de dinsdag na week 8.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:31 schreef robdriessen het volgende:
Mag er eigenlijk het hele seizoen door nog gekocht/geruild/gepicked worden? Of is er net zoals in het voetbal een einddatum aan het transferren?
NFL teams bereiden zich nou eenmaal beter voor (geen practice limits) en de atleten zijn allemaal gelijkwaardig, dit itt tot de College Ranks waar Oregon het toch vooral van een paar atleten moet hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef PirE het volgende:
Kelly zijn gimmick offense heeft het toch wel 1 helft volgehouden in de NFL![]()
. Het is dat Smith zo'n beetje alles overthrowed anders was de score stukken hoger uitgevallen. Als het klikt dan scoren ze idd binnen de 2 minuten maar de Eagles offense kan, met Vick in het veld, gewoon geen wedstrijd spelen zonder domme fouten te maken en je kan er op rekenen dat de tegenstander wel wat punten pakt als ze 40 minuten lang balbezit hebben.
Auburn, LSU en Stanford (teams die Oregon versloegen) hadden ook allemaal een fatsoenlijke defense en het verschil in skill/speed was te verwaarlozen. Het Kelly-systeem is een systeem dat weaknesses misbruikt, probleem voor Chip is dat een behoorlijk aantal NFL-defenses goed genoeg is om het te stoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:23 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
NFL teams bereiden zich nou eenmaal beter voor (geen practice limits) en de atleten zijn allemaal gelijkwaardig, dit itt tot de College Ranks waar Oregon het toch vooral van een paar atleten moet hebben
Dat bedoelde ik ermee te zeggen, ze moesten het hebben van een paar atleten die Chip heel slim in een mismatch zetten , dit is in de NFL veel en veel moeilijker.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Auburn, LSU en Stanford (teams die Oregon versloegen) hadden ook allemaal een fatsoenlijke defense en het verschil in skill/speed was te verwaarlozen. Het Kelly-systeem is een systeem dat weaknesses misbruikt, probleem voor Chip is dat een behoorlijk aantal NFL-defenses goed genoeg is om het te stoppen.
Hij komt uit de stamboom van Spread offense (Air Raid / Run & Shoot) dus eigenlijk heb ik geen idee waar zn kennis nog meer ligt, hij zal zich toch moeten aanpassen aan het NFL niveau en spelquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef emokid het volgende:
Maar is die Kelly geen volwaardige coach verder? Het is dit of niets anders?
Kelly had nog geluk dat zijn mislukte 2 point play hem uiteindelijk niet de wedstrijd kostte. Het was lange tijd 23-16 ipv 23-17 omdat meneer zijn college trucjes uit wilde proberen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Hij komt uit de stamboom van Spread offense (Air Raid / Run & Shoot) dus eigenlijk heb ik geen idee waar zn kennis nog meer ligt, hij zal zich toch moeten aanpassen aan het NFL niveau en spel
Alles behalve TB@NE en JAX@SEA, bij deze wedstrijden staat de winnaar vast. Rest is niks van te zeggen. Ik denk dat ik de Lions weer eens mee pak, met de Redskins in deze vorm moet er zelfs voor de Lions wat te halen zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef Seam het volgende:
Welke wedstrijden zijn zondag het leukst om te kijken als neutrale kijker?
NFL has changed Justin Houstons sack total Thursday night to 4.5 sacks from 3.5. Houston now has a league-high 7.5 sacks for season.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Houston al met 7 sacks na 3 wedstrijden.
Hoe kan TB@NE al vaststaan? Een offense van NE die niet loopt en een zeer goede defense van TB. Een defense die Brees op 1 TD hield en 2 INT forceerden. Ik denk dat die wedstrijd een spannende wedstrijd gaat worden en zeker niet al beslist is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Alles behalve TB@NE en JAX@SEA, bij deze wedstrijden staat de winnaar vast. Rest is niks van te zeggen. Ik denk dat ik de Lions weer eens mee pak, met de Redskins in deze vorm moet er zelfs voor de Lions wat te halen zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit blijkbaar nog met voorgaande seizoenen in mn hoofd waarin de Pats hun thuiswedstrijden tegen middelmatige tegenstanders eenvoudig winnen. Maar het is ook een feit dat de Bucs close games meestal verliezen ondanks goed spel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:07 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Hoe kan TB@NE al vaststaan? Een offense van NE die niet loopt en een zeer goede defense van TB. Een defense die Brees op 1 TD hield en 2 INT forceerden. Ik denk dat die wedstrijd een spannende wedstrijd gaat worden en zeker niet al beslist is.
JAX@SEA kan je inderdaad overslaan. Als de Jaguars twee punten halen moeten ze al tevreden zijn..
Cowboys - Rams wordt volgens mij ook wel leuk. Kan best een hoge score worden voor beide teams.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef Seam het volgende:
Welke wedstrijden zijn zondag het leukst om te kijken als neutrale kijker?
quote:ESPN's Adam Schefter and Chris Mortensen reported suspended Broncos OLB Von Miller unsuccessfully tried to corrupt the NFL drug testing program.
This explains why rumors of a possible one-year ban swirled before Miller was eventually suspended for six games. Per Mort and Schefter, Miller received help from the urine collector in his corruption attempt. The urine collector was relieved of his duties. Miller has serious issues. One more misstep and he could lose a year's worth of pay. According to ESPN's Tom Jackson, Miller's father is now living with him in an effort to keep the 24-year-old out of trouble.
TB@NE kan alle kanten op gaan. Brady mist echt een WR, die 2 rookies bakken er nog helemaal niks van. Hij heeft echt Amendola, Gronk en Vereen nodig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit blijkbaar nog met voorgaande seizoenen in mn hoofd waarin de Pats hun thuiswedstrijden tegen middelmatige tegenstanders eenvoudig winnen. Maar het is ook een feit dat de Bucs close games meestal verliezen ondanks goed spel.
quote:Appearing on Sunday NFL Countdown, ESPN's Adam Schefter reported the Browns are fielding trade offers for Josh Gordon and Greg Little.
quote:NFL Network's Ian Rapoport reports Tom Brady has been "calling and texting" free agents Brandon Lloyd and Deion Branch "gauging their availability."
Per Rapsheet, Branch has told Brady he's "ready whenever," but that Lloyd wants to finish shooting his zombie movie before a potential return. .
Wordt lastig voor de pats, maar de offense van TB is ook niet echt geweldig natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 16:55 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
TB@NE kan alle kanten op gaan. Brady mist echt een WR, die 2 rookies bakken er nog helemaal niks van. Hij heeft echt Amendola, Gronk en Vereen nodig.
Zal een close game worden. Waarschijnlijk zal door een fout de wedstrijd beslist worden. Fumble van Martin, return voor een TD.quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt lastig voor de pats, maar de offense van TB is ook niet echt geweldig natuurlijk.
Yupquote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef bambino het volgende:
Om 7 uur begint het toch? (6 uur later dan in US)
quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef Silver_Shark het volgende:
pats moeten niet zo zeuren die hebben Tebow nog die kan TE en WR spelen
Hij stottert bij mij sinds 2 minuten en is niet meer HDquote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Fredgroes het volgende:
Bij iemand nog meer problemen met de patriots feed? Hij doet het niet bij mij in gamepass
Ziet er idd beroerd uit, enige houvast is dat Carolina altijd moeite heeft de wedstrijd af te maken. Al hebben ze wat ruimte met 17-0quote:
Judgementcalls zijn unreviewable, zo kun je PI ook niet challengenquote:Op zondag 22 september 2013 21:30 schreef robdriessen het volgende:
Whut? NO challenged een bad call van de ref (Brees was echt niet 'in the grass'), refs noemen de call non-reviewable? Hoe zit dat?
Ah thanks.quote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Judgementcalls zijn unreviewable, zo kun je PI ook niet challengen
38-0, dat is best wel veel.quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Giants inmiddels 38-0 achter, einde Coughlin?
Blijkbaar niet dus... incomplete pass.quote:
You have to complete the catch to the ground, maintaining possession. Ball hit the ground and moved, ergo no control, no catchquote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Af en toe kom ik er ook niet uit met die regels, hij heeft toch posession als hij de goalline raakt?
Mwah dat lijkt me iets te overdreven.quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Giants inmiddels 38-0 achter, einde Coughlin?
Waarom zou je, 17-0 lead is wel genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef rgras het volgende:
Waarom gaan de Hawks niet voor een QB sneak?
Check de beelden van de defense maar, zelfs ik was daar makkelijk de endzone binnengelopen. BTW, ik had het over de 3rd down.quote:Op zondag 22 september 2013 23:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom zou je, 17-0 lead is wel genoeg.
Niemand geeft een fuck om de whinersquote:
Elke QB is overpaid als je het vergelijkt met het salaris van Wilsonquote:
Ik gun het ze wel, al is het alleen maar om de Patriots van Belicheat te fucken. Al zegt zo'n streak weinig, ik kan me ook wat 4-0 starts van de Bills herinneren die uiteindelijk in een 5-11 seizoen eindigen.quote:
Zeikwijf.quote:Op maandag 23 september 2013 01:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, al is het alleen maar om de Patriots van Belicheat te fucken.
Goddamn.quote:Op maandag 23 september 2013 01:12 schreef rgras het volgende:
Och, geef 'm wat krediet.. zo zag hij er vroeger uit:
[ afbeelding ]
Dolphins spelen goed. Zijn toch back-to-back wins tegen teams die vorig jaar nog de playoffs haalden. Tannehill krijgt weinig media aandacht buiten Florida maar hij staat goed te spelen. En Brain Hartline is echt underrated. Hij is niet de grootste WR, niet de snelste WR maar gooi zijn richting op en hij vangt de bal.quote:
quote:ALDON SMITH SUSPENDED INDEFINITELY
The 49ers linebacker will not play Thursday versus the Rams, and there's no timetable for his return, team CEO Jed York says.
Ik snap ook gewoon niet waarom er tijdens deze draft niet meer geïnvesteerd is in de offensive line. Roethlisberger is een QB die graag de bal wat langer vast houdt, maar zonder een sterke offensive line is dat natuurlijk onmogelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 03:03 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat zijn de Steelers slecht zeg.....
Viel me ook op, eigenlijk was Giants@Panthers geprogrammeerd. Gebeurde bij ESPN America ook wel eens dat ze op het laatste moment van wedstrijd switchen. Blijkbaar werd Cardinals@Saints op het laatste moment toch interessanter gevonden. Was wel live overigens.quote:Op maandag 23 september 2013 15:10 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Lag het nu aan mij of was het gewoon een zender fout dat je op FOXSPORTS International een andere NFL aankondiging zag dan die getoond werd. Je zag dus The Saints vs The Cardinals maar er stond een andere wedstrijd geprogrammeerd die schijnbaar niet live was omdat je het live tekentje miste in de rechterbovenhoek onder het FOX embleem.
Die fout had ik ook. Ook gaf ie aan dat Atlanta-Miami al afgelopen was voordat er überhaupt afgetrapt was.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef NCIS het volgende:
GamePass was ook in de war gisteren...
ARI@NO toonde TB@NE en TB@NE toonde een leeg "GamePass" scherm, net als NYG@CAR. Die wedstrijd kon ik nergens vinden, maar wie wilde dat nou... tenzij je de Giants haat.
TB@NE stond er op een gegeven moment zelfs twee keer in het menu, en TB stond zelfs even 7-0 voor...
Daar had ik geen last van. TB@NE toonde bij mij gewoon TB@NEquote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef NCIS het volgende:
GamePass was ook in de war gisteren...
ARI@NO toonde TB@NE en TB@NE toonde een leeg "GamePass" scherm, net als NYG@CAR. Die wedstrijd kon ik nergens vinden, maar wie wilde dat nou... tenzij je de Giants haat.
TB@NE stond er op een gegeven moment zelfs twee keer in het menu, en TB stond zelfs even 7-0 voor...
Nog altijd een mooi affiche. Het blijft maar een spelletje achterafquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Viel me ook op, eigenlijk was Giants@Panthers geprogrammeerd. Gebeurde bij ESPN America ook wel eens dat ze op het laatste moment van wedstrijd switchen. Blijkbaar werd Cardinals@Saints op het laatste moment toch interessanter gevonden. Was wel live overigens.
Steelers![]()
Is te hopen dat ze nog wat maken van dit seizoen anders verliest Steelers vs Ravens wel wat van z'n glans.
Rookies zullen prob wel wisselvallig zijn, die twee erbij kan geen kwaad. Al heeft Lloyd al aangegeven geen zin te hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef rgras het volgende:
Dat was overigens nog voor de wedstrijd van gisteren.
quote:As you might expect, Baltimore Ravens coach John Harbaugh is not thrilled with the salacious news surrounding wide receiver Jacoby Jones.
TMZ reported Monday the wide receiver was "bleeding everywhere" after a stripper named Sweet Pea struck him in the head with a large bottle of champagne Sunday night. According to the gossip site, the incident occurred aboard a party bus in Washington, D.C. on the occasion of teammate Bryant McKinnie's 33rd birthday.
Wedstrijden ja?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:39 schreef zappertje het volgende:
Leuke wedstrijden in Londen dit weekend... 4 teams, 1 win ;-) .....
quote:Breaking () news
Detroit Lions receiver Nate Burleson broke his arm in single-car accident and will have surgery Tuesday, the team announced.
Op dit moment de beste teams. Maar of dit ook de superbowl wordt, is een heel ander verhaal. Er kan nog zoveel gebeuren. En elke wedstrijd (zeker in de playoffs) gaat tot de laatste play. Dat kan in de laatste minuten alle kanten op. En het record van Manning in de playoffs is niet geweldig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Superbowl: Denver-Seattle. Iemand een andere mening?
Miami - Kansasquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Superbowl: Denver-Seattle. Iemand een andere mening?
Ik zit per conference te bekijken wie er nu roet in het eten van deze teams kan gooien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Op dit moment de beste teams. Maar of dit ook de superbowl wordt, is een heel ander verhaal. Er kan nog zoveel gebeuren. En elke wedstrijd (zeker in de playoffs) gaat tot de laatste play. Dat kan in de laatste minuten alle kanten op. En het record van Manning in de playoffs is niet geweldig.
Easyjet, I presume?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik ga! Vlieg zondagochtend vanaf Schiphol naar Gatwick
och, ik hoop meer op een beetje een close game, de laatste jaren was het vaak niet echt spannend.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef kidkash19 het volgende:
Beetje jammer voor al die Londen gangers, 3 0-3 teams incl Jacksonville
Dan komen we elkaar allicht nog tegenquote:
Dat is inderdaad het beste scenario, ik hoop ook een beetje niveau. Veel plezier in ieder geval, ikzelf vlieg Zaterdag richting Floridaquote:Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
och, ik hoop meer op een beetje een close game, de laatste jaren was het vaak niet echt spannend.
Ook veel plezier daar!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste scenario, ik hoop ook een beetje niveau. Veel plezier in ieder geval, ikzelf vlieg Zaterdag richting Florida
2010 geweest maar nu niks in de planning ivm het rondreizen daar, zit er maar 2 weekenden en 1 weekend al niet eens in de buurt van een football team.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook veel plezier daar!
Ik neem aan dat je naar the swamp gaat?
Ah okquote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
2010 geweest maar nu niks in de planning ivm het rondreizen daar, zit er maar 2 weekenden en 1 weekend al niet eens in de buurt van een football team.
Misschien een High School wedstrijdje
quote:Multiple sources are reporting that the Bucs have benched Josh Freeman and named Mike Glennon their starter.
Schijnbaar wilde hij een pizza die van de bijrijdersstoel viel opvangen.quote:
NBA spelers zijn vaak ook niet echt...snugger.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef popolon het volgende:
Het is toch wel typisch dat NFL spelers veruit de grootste klapmongolen zijn in de Amerikaanse sport.
Een flinke stap..quote:The Tampa Bay Buccaneers have placed quarterback Josh Freeman on the trade block.
National Felon Leaguequote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef popolon het volgende:
Het is toch wel typisch dat NFL spelers veruit de grootste klapmongolen zijn in de Amerikaanse sport.
Op je 35e stoppen, op je 37e platzakquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NBA spelers zijn vaak ook niet echt...snugger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |