Waarom zou je, 17-0 lead is wel genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef rgras het volgende:
Waarom gaan de Hawks niet voor een QB sneak?
Check de beelden van de defense maar, zelfs ik was daar makkelijk de endzone binnengelopen. BTW, ik had het over de 3rd down.quote:Op zondag 22 september 2013 23:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom zou je, 17-0 lead is wel genoeg.
Niemand geeft een fuck om de whinersquote:
Elke QB is overpaid als je het vergelijkt met het salaris van Wilsonquote:
Ik gun het ze wel, al is het alleen maar om de Patriots van Belicheat te fucken. Al zegt zo'n streak weinig, ik kan me ook wat 4-0 starts van de Bills herinneren die uiteindelijk in een 5-11 seizoen eindigen.quote:
Zeikwijf.quote:Op maandag 23 september 2013 01:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, al is het alleen maar om de Patriots van Belicheat te fucken.
Goddamn.quote:Op maandag 23 september 2013 01:12 schreef rgras het volgende:
Och, geef 'm wat krediet.. zo zag hij er vroeger uit:
[ afbeelding ]
Dolphins spelen goed. Zijn toch back-to-back wins tegen teams die vorig jaar nog de playoffs haalden. Tannehill krijgt weinig media aandacht buiten Florida maar hij staat goed te spelen. En Brain Hartline is echt underrated. Hij is niet de grootste WR, niet de snelste WR maar gooi zijn richting op en hij vangt de bal.quote:
quote:ALDON SMITH SUSPENDED INDEFINITELY
The 49ers linebacker will not play Thursday versus the Rams, and there's no timetable for his return, team CEO Jed York says.
Ik snap ook gewoon niet waarom er tijdens deze draft niet meer geïnvesteerd is in de offensive line. Roethlisberger is een QB die graag de bal wat langer vast houdt, maar zonder een sterke offensive line is dat natuurlijk onmogelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 03:03 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat zijn de Steelers slecht zeg.....
Viel me ook op, eigenlijk was Giants@Panthers geprogrammeerd. Gebeurde bij ESPN America ook wel eens dat ze op het laatste moment van wedstrijd switchen. Blijkbaar werd Cardinals@Saints op het laatste moment toch interessanter gevonden. Was wel live overigens.quote:Op maandag 23 september 2013 15:10 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Lag het nu aan mij of was het gewoon een zender fout dat je op FOXSPORTS International een andere NFL aankondiging zag dan die getoond werd. Je zag dus The Saints vs The Cardinals maar er stond een andere wedstrijd geprogrammeerd die schijnbaar niet live was omdat je het live tekentje miste in de rechterbovenhoek onder het FOX embleem.
Die fout had ik ook. Ook gaf ie aan dat Atlanta-Miami al afgelopen was voordat er überhaupt afgetrapt was.quote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef NCIS het volgende:
GamePass was ook in de war gisteren...
ARI@NO toonde TB@NE en TB@NE toonde een leeg "GamePass" scherm, net als NYG@CAR. Die wedstrijd kon ik nergens vinden, maar wie wilde dat nou... tenzij je de Giants haat.
TB@NE stond er op een gegeven moment zelfs twee keer in het menu, en TB stond zelfs even 7-0 voor...
Daar had ik geen last van. TB@NE toonde bij mij gewoon TB@NEquote:Op maandag 23 september 2013 16:03 schreef NCIS het volgende:
GamePass was ook in de war gisteren...
ARI@NO toonde TB@NE en TB@NE toonde een leeg "GamePass" scherm, net als NYG@CAR. Die wedstrijd kon ik nergens vinden, maar wie wilde dat nou... tenzij je de Giants haat.
TB@NE stond er op een gegeven moment zelfs twee keer in het menu, en TB stond zelfs even 7-0 voor...
Nog altijd een mooi affiche. Het blijft maar een spelletje achterafquote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Viel me ook op, eigenlijk was Giants@Panthers geprogrammeerd. Gebeurde bij ESPN America ook wel eens dat ze op het laatste moment van wedstrijd switchen. Blijkbaar werd Cardinals@Saints op het laatste moment toch interessanter gevonden. Was wel live overigens.
Steelers![]()
Is te hopen dat ze nog wat maken van dit seizoen anders verliest Steelers vs Ravens wel wat van z'n glans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |