Als die bij iedere tegenslag/teleurstelling van de Lions zijn tv molt heeft ie er al veel gehadquote:
Hij maakt nog steeds dezelfde rookie fouten. Echt triest hoe weinig hij zich ontwikkeld heeft.quote:
Die TD niet, die penalty welquote:
Volgend jaar moet je eerst om toestemming vragen voordat je een receiver hit, anders is hij defenseless. Zal me ook niet verbazen dat ze de low hits (op de knie) aan gaan pakken als het aantal knieblessures toeneemt, dus dan blijft er een vrij beperkt gebied over.quote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef kidkash19 het volgende:
De NFL verandert in een Arena Football League..... De statistieken gaan nergens meer over qua passing en ik begin er steeds minder aan te vinden, waar het een aantal jaar geleden nog bijzonder was dat een QB 400 yards in een game had en een receiver 150 + zie je dit nu wekelijks gebeuren.
Allemaal door de absurde regels die een defense vreselijk beperken in wat ze mogen maar eigenlijk moeten doen. Ik kijk naar hits als die van Goldson van Tampa vorige week die clean was maar geflagged werd en zo zijn er nog wel een aantal.
Case in point....dit was een flag. Dit veranderde de hele game op dat moment, Brees fumblede na deze hit en Tampa recoverde. Nu was het een flag dus +15 en een 1st down
[ afbeelding ]
Penalties killed the whiners.quote:Op maandag 16 september 2013 06:37 schreef zjroentje het volgende:
Niners krijgen weer slaag van de Seahawks.
Niet alleen dat van de QB ook de WR word tot in het absurde toe beschermd (en ik heb jaren WR gespeeld en ben nu TE).quote:Op maandag 16 september 2013 11:06 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me ook een cleane hit ja. Bescherming van de QB is wat dat betreft echt belachelijk geworden.
Run across the middle, get hit, automatic 1st downquote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Niet alleen dat van de QB ook de WR word tot in het absurde toe beschermd (en ik heb jaren WR gespeeld en ben nu TE).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |