Hij stond nog open. Hint: plaatsnaam begint met een V.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
Franchiser dit keer.
Oant moarn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef ikbenschipper het volgende:
volgens het weer van piet word het eind volgende week weer beter .............
Het weer van Pietquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef ikbenschipper het volgende:
volgens het weer van piet word het eind volgende week weer beter .............
Vaals - Vaassen - Vaesrade - Valburg - Valkenburg (Limburg) - Valkenburg (Zuid-Holland) - Valkenswaard - Valkkoog - Valthe - Valthermond - Van Ewijcksluis - Varik - Varsen - Varssel - Varsselder - Varsseveld - Vasse - Veelerveen - Veen - Veendam - Veenendaal - Veenhuizen (Coevorden) - Veenhuizen (Heerhugowaard) - Veenhuizen (Noordenveld) - Veenhuizen (Stadskanaal) - Veeningen - Veenklooster - Veenoord - Veenwouden - Veere - Veessen - Vegelinsoord - Veghel - Velddriel - Velden - Veldhoven - Veldhunten - Velp (Gelderland) - Velp (Noord-Brabant) - Velsen-Noord - Velsen-Zuid - Velserbroek - Velswijk - Veltum - Venebrugge - Venhorst - Venhuizen - Venlo - Venray - Ven-Zelderheide - Verwolde - Vessem - Vethuizen - Veulen - Vianen (Noord-Brabant) - Vianen (Utrecht) - Vierakker - Vierhouten - Vierhuizen - Vierlingsbeek - Vierpolders - Vijfhuizen - Vijlen - Vilsteren - Vilt - Vinkega - Vinkel - Vinkenbuurt - Vinkeveen - Visserweert - Visvliet - Vlaardingen - Vlagtwedde - Vledder - Vledderveen (Drenthe) - Vledderveen (Groningen) - Vleuten - Vlieghuis - Vlierden - Vlijmen - Vlissingen - Vlist - Vlodrop - Voerendaal - Vogelenzang - Vogelwaarde - Volendam - Volkel - Vollenhove - Volthe - Vondelingenplaat - Voorburg - Voorhout - Voorschoten - Voorst - Voorst (Oude IJsselstreek) - Voorstonden - Voorthuizen - Vorchten - Vorden - Vorstenbosch - Vortum-Mullem - Voulwames - Vragender - Vredenheim - Vredepeel - Vreeland - Vreeswijk - Vries - Vriescheloo - Vriezenveen - Vriezenveensewijk - Vrijhoeve-Capelle - Vroomshoop - Vrouwenakker - Vrouwenparochie - Vrouwenpolder - Vught - Vuile Riete - Vurenquote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij stond nog open. Hint: plaatsnaam begint met een V.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vaals - Vaassen - Vaesrade - Valburg - Valkenburg (Limburg) - Valkenburg (Zuid-Holland) - Valkenswaard - Valkkoog - Valthe - Valthermond - Van Ewijcksluis - Varik - Varsen - Varssel - Varsselder - Varsseveld - Vasse - Veelerveen - Veen - Veendam - Veenendaal - Veenhuizen (Coevorden) - Veenhuizen (Heerhugowaard) - Veenhuizen (Noordenveld) - Veenhuizen (Stadskanaal) - Veeningen - Veenklooster - Veenoord - Veenwouden - Veere - Veessen - Vegelinsoord - Veghel - Velddriel - Velden - Veldhoven - Veldhunten - Velp (Gelderland) - Velp (Noord-Brabant) - Velsen-Noord - Velsen-Zuid - Velserbroek - Velswijk - Veltum - Venebrugge - Venhorst - Venhuizen - Venlo - Venray - Ven-Zelderheide - Verwolde - Vessem - Vethuizen - Veulen - Vianen (Noord-Brabant) - Vianen (Utrecht) - Vierakker - Vierhouten - Vierhuizen - Vierlingsbeek - Vierpolders - Vijfhuizen - Vijlen - Vilsteren - Vilt - Vinkega - Vinkel - Vinkenbuurt - Vinkeveen - Visserweert - Visvliet - Vlaardingen - Vlagtwedde - Vledder - Vledderveen (Drenthe) - Vledderveen (Groningen) - Vleuten - Vlieghuis - Vlierden - Vlijmen - Vlissingen - Vlist - Vlodrop - Voerendaal - Vogelenzang - Vogelwaarde - Volendam - Volkel - Vollenhove - Volthe - Vondelingenplaat - Voorburg - Voorhout - Voorschoten - Voorst - Voorst (Oude IJsselstreek) - Voorstonden - Voorthuizen - Vorchten - Vorden - Vorstenbosch - Vortum-Mullem - Voulwames - Vragender - Vredenheim - Vredepeel - Vreeland - Vreeswijk - Vries - Vriescheloo - Vriezenveen - Vriezenveensewijk - Vrijhoeve-Capelle - Vroomshoop - Vrouwenakker - Vrouwenparochie - Vrouwenpolder - Vught - Vuile Riete - Vuren
quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan is die makkelijk Voorthuizen, Hoofdstraat........
Via het huisnummer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe had je hem gevonden, Mujentas?
De duurdere kip/vlees vind ik inderdaad lekkerder.quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
Jij proeft verschil tussen een duurzame kip en plofkip?
Nou, ik proef geen verschil hoor. Misschien is het een mentaal iets, dat het lekkerder is omdat je weet dat het duurzaam is.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
De duurdere kip/vlees vind ik inderdaad lekkerder.
Als je bijvoorbeeld schnitzels neemt, dan is de gepaneerde scharrel uitvoering gewoon een degelijk stuk vlees, terwijl de "ah regular" gepaneerde schnitzels van plakvlees gemaakt zijn. Die scharrel beefburgers vind ik ook veel beter dan de gewone beefburgers. Bij kip is het verschil wel minder, maar ik merk het wel een beetje. Nu heb ik het wel over hele kippen(met name die Label Rouge kip), kipfilet maakt me niet zo veel uit en neem ik gewoon de goedkoopste(=plofkip) versie.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef mujentas het volgende:
Nou, ik proef geen verschil hoor. Misschien is het een mentaal iets, dat het lekkerder is omdat je weet dat het duurzaam is.
Al die reacties op de FB van ah ook..quote:Op maandag 16 september 2013 00:36 schreef einschtein het volgende:
Krijgen we hier dat gemekker over de plofkip nou ook al? In de winkel wordt er ook al over gepraat zodra ze een stukkie kip zien.
Koop je kip dan lekker bij de poelier, of een plek waar je 100% zeker weet dat het is wat je wilt.In plaats van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ja, inderdaad. En iedereen wil toch voor een paar euro een kilo kipfilet hebben. Nederlanders..quote:Op maandag 16 september 2013 00:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al die reacties op de FB van ah ook..
En om vanochtend 8 uur al weer afgewerkt.quote:Op zondag 15 september 2013 21:06 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
nondeju vroeg, ik ben blij dat ik pas om 18u hoef te beginnen
Inderdaad. Ik had iets van 95 LLB kaartjes en het aantal Bonus kaartjes viel ook reuze mee. Zal wel komen omdat ze nu 1000 prijzen verlaagd hebben en hiervoor al veel kaarten hebben hangen. Veel kaarten voor de schappen komt het winkelbeed niet ten goede.quote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef Hallyu het volgende:
[..]
En om vanochtend 8 uur al weer afgewerkt.
Dan maar levenloos rechtstreeks door naar school.
De LLB en de gewone bonus vielen trouwens super erg mee, qua hoeveelheid.
Ik stond gisteren toevallig eens naar het schap van de babyvoeding te kijken en daar zit echt een enorme hoeveelheid promotiemateriaal op het vak, in prijs verlaagd kaarten, bonuskaarten, langloop bonus, uit assortiment, max 1 pak zuigelingenvoeding. Het hangt echt bijna helemaal volquote:Op maandag 16 september 2013 10:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had iets van 95 LLB kaartjes en het aantal Bonus kaartjes viel ook reuze mee. Zal wel komen omdat ze nu 1000 prijzen verlaagd hebben en hiervoor al veel kaarten hebben hangen. Veel kaarten voor de schappen komt het winkelbeed niet ten goede.
Er zit altijd zo'n lijst bij met de producten. Waren dit keer maar 2 A4'tjes. Normaal iets van 8 tot 10.quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef einschtein het volgende:
Aantal LLB valt inderdaad mee. Ik denk wel 1/3 van normale hoeveelheid.
Bron?quote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat we allemaal natuurlijk allang al wisten is dat (een groot deel) van alle prijzen die vorige week verlaagd zijn deze week weer verhoogd worden. Nu zijn er klanten die altijd alles precies weten op cent na. Hoe leg je zoiets nu een beetje netjes uit aan de klant?
Nouja bron heb ik natuurlijk niet en een groot deel was misschien erg overdreven. Is ook niet echt mijn taak die bordjes vervangen maar ik weet dus wel (ook van vorige acties) dat dit wel gebeurd.quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bron?
Ik heb gisteren zelf de nieuwe prijswijzigingen opgehangen en van slechts een enkel artikel is de prijs weer verhoogd.
Noem eens een voorbeeld artikel?quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Nouja bron heb ik natuurlijk niet en een groot deel was misschien erg overdreven. Is ook niet echt mijn taak die bordjes vervangen maar ik weet dus wel (ook van vorige acties) dat dit wel gebeurd.
En ik mag het weer leuk aan de klant gaan uitleggen, die dan nog drie kwartier bij de balie blijft zeuren dat het een principe kwestie is blablabla
Nou zelfs dat weet ik niet. Zo klink ik niet meer geloofwaardigquote:Op maandag 16 september 2013 11:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld artikel?
Zit er ook al accijns op frisdrank?quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
En de accijns op frisdrank en alcohol gaan weer omhoogLeuk voor de winkels dicht bij de grens
http://www.nieuws.nl/econ(...)stof-en-drank-omhoogquote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zit er ook al accijns op frisdrank?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/econ(...)stof-en-drank-omhoog
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verbruiksbelastingquote:Verbruiksbelasting
Op alcoholvrije dranken (vruchtensappen, groentesappen, mineraalwater en limonade) heft de Belastingdienst een afzonderlijke verbruiksbelasting (frisdrankbelasting). Deze belasting geldt ook voor alcoholvrije dranken in vaste vorm (bijvoorbeeld poeder voor energiedrankjes) of als concentraat, zoals limonadesiroop.
Omdat de verbruiksbelasting niet is gebaseerd op de EU-richtlijnen gelden er geen Europese regels. Wel wordt de verbruiksbelasting op dezelfde manier geheven als accijns. Daarvoor is de verbruiksbelasting aangesloten bij de accijnsregelgeving.
Vruchtensappen? Die passen heel goed in een gezond dieet, mijn broertje zou zonder sappen geen vitamines binnen krijgen. Gaan ze dat nou ontmoedigen?quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)n-verbruiksbelasting
Er zijn dan ook weer een heleboel vruchtensappen met toegevoegde suikers.quote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
Vruchtensappen? Die passen heel goed in een gezond dieet, mijn broertje zou zonder sappen geen vitamines binnen krijgen. Gaan ze dat nou ontmoedigen?
Ja ze hebben weer geld nodig om het vervolgens over de grens weg te gooien.quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
En de accijns op frisdrank en alcohol gaan weer omhoogLeuk voor de winkels dicht bij de grens
Klopt, maar maak dan onderscheid...quote:Op maandag 16 september 2013 13:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weer een heleboel vruchtensappen met toegevoegde suikers.
Ja maar dan wordt het te moeilijk hoor!! Dan zullen Anita en Corrie het niet meer begrijpen!quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
Klopt, maar maak dan onderscheid...
Ligt een briefje in de kantine over de regels van lossen omdat een collega van een ander filiaal een container frisdrank op zijn been kreeg en nu met een 3 dubbele beenbreuk thuis zit. Je moet er toch niet aan denken dat dat je gebeurt....
quote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef bigbass het volgende:
Ligt een briefje in de kantine over de regels van lossen omdat een collega van een ander filiaal een container frisdrank op zijn been kreeg en nu met een 3 dubbele beenbreuk thuis zit. Je moet er toch niet aan denken dat dat je gebeurt....
Tegen dat soort chauffeurs zou ik met alle liefde een klacht indienen. Als de medewerkers niet opschieten: mag je van mij klagen dat je in tijdsnood komt. Maar als iemand onder een container komt om vervolgens in elkaar te zakken: dan mag je oppleuren met je laad/los-tijd.quote:Op maandag 16 september 2013 17:23 schreef mujentas het volgende:
Hier ook een keer zo'n gozer die een container zuivel op zich kreeg. In eerste instantie leek er weinig aan de hand, maar 30 seconden later zakte hij in elkaar. Gelijk een ambulance gebeld.
En de chauffeur maar zeuren dat hij in tijdsnood zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |