Ja natuurlijk, je hebt teveel Amerikaanse films gekeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Bij banken e.d. is dat niet zo vreemd om te vragen, zijn happy om je een rondleiding te geven.
Maar omdat bij de ah te vragen is indd gek en verdacht! Gewoin bij de servicebalie ofzo?
Doeiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef turksekaas het volgende:
HAHAHAH in de AH werken is echt lelijk
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef turksekaas het volgende:
En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je hebt teveel Amerikaanse films gekeken.
En dan natuurlijk per ongeluk de cijfercode zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waarom? heb er zelf ook gewerkt
"Vroegah"quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je hebt teveel Amerikaanse films gekeken.
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef einschtein het volgende:
Omdat iemand vraagt waar de kluis hangt, kun je ook geen burgerarrest doen hoor.Is niks strafbaars aan.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef turksekaas het volgende:
Ja en vroeger mocht je ook nog in de cockpit van een vliegtuig komenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
"Vroegah", kon dat gewoon hoor.
Als je een jaar of 15 was, vonden ze het leuk om je te helpen.
Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te levenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan zeg je er toch wat van? Af en toe vind ik niet erg
Nee heb je ja kun je krijgen dat gaat hier ook op vind ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie of denk ik.
En vroeger hadden we nog guldens, dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja en vroeger mocht je ook nog in de cockpit van een vliegtuig komen
True that. De goede oude tijd?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja en vroeger mocht je ook nog in de cockpit van een vliegtuig komen
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.
14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te levenNu ik toch bezig ben, enige tijd geleden werkte er hier 2 dames van 14, puur omdat we gewoon te weinig mensen hadden
Bij ons was het dus vullen én spiegelen, of eigenlijk, daar was nooit tijd voorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullen
Die faal maak ik ook, terwijl ik dondergoed weet dat het pin only isquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
Je kan ook de transactie parkeren en de klant bij een andere kassa contant laten betalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Wij werken nu sinds vorige week maandag met wachtrijcoaches bij de Kassa.
Hoor je ineens dat je kassa moet draaien door de speaker en dan dames en heren kassa 5 (voorbeeld) gaat voor u open. Het is best irritant dat je dan moet inspringen zonder dat je weet wanneer, maar het maakt de wachtrijen wel een stuk korter.
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
Daar kan die kerel zich toch mee verdedigen. Het is gek indd, maar het is niet strafbaar om het te vragen. En alleen op basis van dit kan je niet iemand vasthouden voor het voorbereiden van een overval.quote:
Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker dit beeld:
[ afbeelding ]
Misschien was aanhouden niet het juiste woord.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.
Dat is toevallig, die hebben wij ook, maar dan de XL uitvoering om onze torenhoge omzetten in kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit is de toegangsdeur tot de meeste kluizen van Albert Heijn
[ afbeelding ]
Wat wij wel eens doen is die persoon uitnodigen voor een gesprek op kantoor en vervolgens met gepaste druk het winkelverbod laten ondertekenen. Lukt eigenlijk altijd wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.
Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.
Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Het gaat ook niet om aangifte, maar om het winkelverbod dat de winkelbeheerder wilt uitreiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.
Huurcontract? Persoon X heeft geen flikker te vertellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Interessante materie inderdaad.
Nog een andere,
Als de ah een winkelpand huurt van persoon X (dus persoon X is de eigenaar). Persoon Y, kennis van persoon X krijgt een winkdlverbod van de ah.
Wat nu als persoon X zegt, zijnde eigenaar van het pand, nee die weer ik niet, en dan?
Of zegt de ah dan, ja de bedrijfsvoering komt in gevaar? Of hoe zou dit gaan?
Ja, persoon X is in zijn verhaal de 'woningbouw'quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Clauwvd het volgende:
Hoezo niet? In een huurhuis kun je ook tegen iemand zeggen dat hij/zij je huis niet in komt, en daar heeft de woningbouw niets over te vertellen.
Dat lijkt me toch niet helemaal normaal dan..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Emm16 het volgende:
Nee, het ging zo:
Man tegen medewerker "waar is de kluis?" Medewerker: "weet ik niet"
Man: "zorg er maar voor dat je het de volgende keer wel weet want dan kun je er ook wat mee verdienen"
En toen is die medewerker naar de manager gegaan waarop de manager de politie heeft gebeld. Maar toen was hij al weg, we hebben wel camerabeelden.
Die hekjes doen mij aan Frankrijk denkenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
Franchiser dit keer.
[ afbeelding ]
alleen zitten daar geen ah's he.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die hekjes doen mij aan Frankrijk denkenVind ik typisch frans..
Ja dat was op stendenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Op het Stenden? Misschien kom ik je tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |