abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131077221

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie- Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Clauwvd - winkeltrainee
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
promisionxexposed - Caissière A - Amstelveen
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - afdelingschef Verslijn (parttime, in opleiding) (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

woensdag 11 september 2013 @ 22:12:18 #2
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_131077269
Die tt
BAM dit is 3KB
  woensdag 11 september 2013 @ 22:15:38 #3
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_131077480
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Bij banken e.d. is dat niet zo vreemd om te vragen, zijn happy om je een rondleiding te geven :Y.
Maar omdat bij de ah te vragen is indd gek en verdacht! Gewoin bij de servicebalie ofzo?
Ja natuurlijk, je hebt teveel Amerikaanse films gekeken.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077511
HAHAHAH in de AH werken is echt lelijk :P
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_131077542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef turksekaas het volgende:
Doei :W Ga maar weer weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 22:16:34 ]
  woensdag 11 september 2013 @ 22:17:22 #6
378682 JohnBercow
pi_131077592
quote:
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.
pi_131077624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

En dan laten ze gelijk de goudstaven zien die achter tralies liggen.
En dan natuurlijk per ongeluk de cijfercode zien.
pi_131077639
Omdat iemand vraagt waar de kluis hangt, kun je ook geen burgerarrest doen hoor. ;) Is niks strafbaars aan.
pi_131077680
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doei :W Ga maar weer weg.
Waarom? heb er zelf ook gewerkt :o
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_131077704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Waarom? heb er zelf ook gewerkt :o
Wat is er dan? :P
pi_131077729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

"Vroegah" :7 , kon dat gewoon hoor.
Als je een jaar of 15 was, vonden ze het leuk om je te helpen :Y.
pi_131077757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef einschtein het volgende:
Omdat iemand vraagt waar de kluis hangt, kun je ook geen burgerarrest doen hoor. ;) Is niks strafbaars aan.
Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
pi_131077770
quote:
:N
  woensdag 11 september 2013 @ 22:20:14 #15
378682 JohnBercow
pi_131077773
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

"Vroegah" :7 , kon dat gewoon hoor.
Als je een jaar of 15 was, vonden ze het leuk om je te helpen :Y.
Ja en vroeger mocht je ook nog in de cockpit van een vliegtuig komen
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 11 september 2013 @ 22:20:49 #16
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131077826
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan zeg je er toch wat van? Af en toe vind ik niet erg :P
Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te leven :') Nu ik toch bezig ben, enige tijd geleden werkte er hier 2 dames van 14, puur omdat we gewoon te weinig mensen hadden :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:21:18 #17
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_131077874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie af denk ik.
Nee heb je ja kun je krijgen dat gaat hier ook op vind ik.
BAM dit is 3KB
pi_131077877
quote:
De jumbo is lelijker.
pi_131077879
quote:

[..]

Ik vind dat nogal discutabel. Je vraagt het niet zo maar. Ik weet overigens niet wat ik persoonlijk gedaan zou hebben, hangt van de situatie of denk ik.
Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.
pi_131077921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En vroeger hadden we nog guldens, dat waren pas tijden :7
pi_131077930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

True that. De goede oude tijd? :P
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:11 #22
378682 JohnBercow
pi_131077959
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Juridisch gezien stelt degene gewoon een vraag. Misschien was het wel gewoon lollig bedoeld, weet niet, was er niet bij.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131077965
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Woods het volgende:

[..]

Wist 't nooit, verder vond ik het ook niet erg maar als filiaal horen ze neem ik aan gewoon de regels na te leven :') Nu ik toch bezig ben, enige tijd geleden werkte er hier 2 dames van 14, puur omdat we gewoon te weinig mensen hadden :')
14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullen :')
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:26 #24
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131077981
Hoe ziet de kluis er eigenlijk dan van binnen uit, gewoon een kast met planken voor de kassa's?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_131077989
Wij werken nu sinds vorige week maandag met wachtrijcoaches bij de Kassa.
Hoor je ineens dat je kassa moet draaien door de speaker en dan dames en heren kassa 5 (voorbeeld) gaat voor u open. Het is best irritant dat je dan moet inspringen zonder dat je weet wanneer, maar het maakt de wachtrijen wel een stuk korter.
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:22:59 #26
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131078018
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

14 mag toch? Mag je wel alleen spiegelen, niet vullen :')
Bij ons was het dus vullen én spiegelen, of eigenlijk, daar was nooit tijd voor :')
pi_131078151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Vandaag moest ik dat dus op de pin only kassa doen en ondanks dat het zo ontzettend zichtbaar is dat het een pinkassa is kijken mensen er met grote ogen overheen. Bij sommige klanten zeg je het ook, vooral als ze weinig producten hebben, maar bij iemand met veel producten of zelfs een volle kar verwacht je toch wel dat ze kunnen pinnen.
Die faal maak ik ook, terwijl ik dondergoed weet dat het pin only is _O-
pi_131078162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef donald500 het volgende:
Wij werken nu sinds vorige week maandag met wachtrijcoaches bij de Kassa.
Hoor je ineens dat je kassa moet draaien door de speaker en dan dames en heren kassa 5 (voorbeeld) gaat voor u open. Het is best irritant dat je dan moet inspringen zonder dat je weet wanneer, maar het maakt de wachtrijen wel een stuk korter.
Je kan ook de transactie parkeren en de klant bij een andere kassa contant laten betalen.
pi_131078230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daar kan die kerel zich toch mee verdedigen. Het is gek indd, maar het is niet strafbaar om het te vragen. En alleen op basis van dit kan je niet iemand vasthouden voor het voorbereiden van een overval.

Daarnaast geldt in Nederland het legaliteitsbeginsel, waarmee bedoeld wordt dat je alleen voor iets gestraft kan worden wat vastgelegd is in de wet. Maar ik ben het inderdaad met je eens dat het een vreemde vraag is :Y.
pi_131078292
Ja, je kan het inderdaad laten parkeren, dat gebeurd ook wel eens, maar dan worden de mensen er achter weer geïrriteerd. En dan betalen ze niet bij een andere kassa bij ons, maar bij de servicebalie. Ach ja, dan moeten ze er maar niet overheen kijken hoor. Staat groot en duidelijk aangegeven. 😜
pi_131078298
quote:

[..]

Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.
pi_131078344
quote:
Jij hebt zeker dit beeld:

woensdag 11 september 2013 @ 22:29:15 #33
378682 JohnBercow
pi_131078435
Dit is de toegangsdeur tot de meeste kluizen van Albert Heijn

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131078437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jij hebt zeker dit beeld:

[ afbeelding ]
:D
pi_131078486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Om een burgerarrest te doen, moet iemand op heterdaad een strafbaar feit plegen. Dat heeft hij niet gedaan, hij stelt gewoon een vraag. Een aparte vraag, okay, maar niets strafbaars.
Misschien was aanhouden niet het juiste woord.

Hopelijk voor jullie heeft hij gewoon een fascinatie voor kluizen en verder niets kwaads in zin.
pi_131078603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit is de toegangsdeur tot de meeste kluizen van Albert Heijn

[ afbeelding ]
Dat is toevallig, die hebben wij ook, maar dan de XL uitvoering om onze torenhoge omzetten in kwijt te kunnen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:34:47 #37
378682 JohnBercow
pi_131078737
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.

Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131078880
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Nu we het hier toch weer over hebben. Hoe kun je iemand een winkelontzegging geven voor een feit dat niet gelijk staat aan winkeldiefstal. Een voorbeeld zou kunnen zijn dat een klant medewerkers aan het beledigen is. Je zou die man een winkelontzegging kunnen geven (immers, de eigenaar van een pand bepaalt wie hij binnen wilt hebben. Dat geldt ook voor mijn huis, ik bepaal wie er in komt en wie niet). Maar om een ontzegging uit te reiken heb je gegevens van een klant nodig zoals naam, adres, geboortedatum en geboorteplaats.

Mag je deze persoon dan aanhouden en zijn of haar ID vorderen? Hoe kom je aan zijn gegevens. Beledigen an sich is waarschijnlijk ook geen reden voor aangifte. Maar je mag die man of vrouw wel ontzeggen.
Wat wij wel eens doen is die persoon uitnodigen voor een gesprek op kantoor en vervolgens met gepaste druk het winkelverbod laten ondertekenen. Lukt eigenlijk altijd wel.
pi_131078895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:

Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.
pi_131078982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Clauwvd het volgende:

[..]

Beledigen is geen reden voor aangifte. Bedreigen wel. Bij intimidatie kun je ook politie bellen (beetje afhankelijk van de buurt van je AH, denk ik). Bij ons zouden ze wel komen, wijkwinkeltje waar de politie toch niets te doen heeft. En anders bel je toch gewoon de politie en zeg je; ik zag iets glimmen, ik vermoed dat het een mes was.. Oh, sorry! Verkeerd gezien! He, vervelend. Heb je wel je punt gemaakt tegen de ongewenste bezoeker.
Het gaat ook niet om aangifte, maar om het winkelverbod dat de winkelbeheerder wilt uitreiken.

Overigens gaat die persoon bij ons altijd mooi mee naar achteren, kan ie daar mooi zijn gegevens geven. Wilt ie dat niet, komt de politie er bij.
pi_131079061
Interessante materie inderdaad.
Nog een andere,

Als de ah een winkelpand huurt van persoon X (dus persoon X is de eigenaar). Persoon Y, kennis van persoon X krijgt een winkdlverbod van de ah.

Wat nu als persoon X zegt, zijnde eigenaar van het pand, nee die weer ik niet, en dan?
Of zegt de ah dan, ja de bedrijfsvoering komt in gevaar? Of hoe zou dit gaan?
pi_131079203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Interessante materie inderdaad.
Nog een andere,

Als de ah een winkelpand huurt van persoon X (dus persoon X is de eigenaar). Persoon Y, kennis van persoon X krijgt een winkdlverbod van de ah.

Wat nu als persoon X zegt, zijnde eigenaar van het pand, nee die weer ik niet, en dan?
Of zegt de ah dan, ja de bedrijfsvoering komt in gevaar? Of hoe zou dit gaan?
Huurcontract? Persoon X heeft geen flikker te vertellen.
pi_131079229
Hoezo niet? In een huurhuis kun je ook tegen iemand zeggen dat hij/zij je huis niet in komt, en daar heeft de woningbouw niets over te vertellen.
pi_131079272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Clauwvd het volgende:
Hoezo niet? In een huurhuis kun je ook tegen iemand zeggen dat hij/zij je huis niet in komt, en daar heeft de woningbouw niets over te vertellen.
Ja, persoon X is in zijn verhaal de 'woningbouw' ;)
pi_131079334
Indd jullie zeggen hetzelfde :P.
Toch blijven dit soort kwesties interessant.
En inderdaad het huurcontract :Y.
pi_131079524
Nee, het ging zo:
Man tegen medewerker "waar is de kluis?" Medewerker: "weet ik niet"
Man: "zorg er maar voor dat je het de volgende keer wel weet want dan kun je er ook wat mee verdienen"
En toen is die medewerker naar de manager gegaan waarop de manager de politie heeft gebeld. Maar toen was hij al weg, we hebben wel camerabeelden.
pi_131088539
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Emm16 het volgende:
Nee, het ging zo:
Man tegen medewerker "waar is de kluis?" Medewerker: "weet ik niet"
Man: "zorg er maar voor dat je het de volgende keer wel weet want dan kun je er ook wat mee verdienen"
En toen is die medewerker naar de manager gegaan waarop de manager de politie heeft gebeld. Maar toen was hij al weg, we hebben wel camerabeelden.
Dat lijkt me toch niet helemaal normaal dan..

Wat zei de politie?
  donderdag 12 september 2013 @ 12:01:35 #48
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_131090362
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Franchiser dit keer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_131090455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:01 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.

Franchiser dit keer.
[ afbeelding ]
Die hekjes doen mij aan Frankrijk denken :') Vind ik typisch frans.. :P
pi_131090633
1,5 dag geen topic's lezen maar nu weer helemaal bij :)

quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die hekjes doen mij aan Frankrijk denken :') Vind ik typisch frans.. :P
alleen zitten daar geen ah's he.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:52 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Op het Stenden? Misschien kom ik je tegen.
Ja dat was op stenden
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')