Volgens de ZDF:quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef Reya het volgende:
FDP vliegt er ook in Hessen uit, volgens de prognoses.
De FDP heeft het ook echt wel over zichzelf afgeroepen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:22 schreef Hexagon het volgende:
Als je linkse Duitsers op het graf van de FDP wilt zien dansen
https://twitter.com/search?q=fdp&src=typd
Als die Linke het niet haalt zou Rood-Groen kunnen gaan regeren in Wiesbaden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens de ZDF:
Hessen
CDU 40,5%
SPD 32,5%
Grüne 9,5%
Linke 5,0%
FDP 4,5%
AfD 4,0%
Overig 4,0%
Helemaal waar, prutsers, en de union heeft daar krachtig aan meegeholpenquote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Reya het volgende:
[..]
De FDP heeft het ook echt wel over zichzelf afgeroepen.
EU = frans duitse asquote:Op zondag 22 september 2013 18:23 schreef SeLang het volgende:
We worden dus uitgeleverd aan de EU. De Duitse verkiezingen waren de laatste hoop voor de Nederlandse democratie.
Met een minimale meerderheid. In de prognose van de ARD staan Die Linke op 6,0%, dus die redden het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Als die Linke het niet haalt zou Rood-Groen kunnen gaan regeren in Wiesbaden.
Het hangt er allemaal nog erg om inderdaad. Een procentpunt verschil met exitpolls is niet ondenkbaar.quote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, ik kan me nog herinneren dat Stoiber riep dat hij de verkiezingen had gewonnen en daarna kwam 4 jaar Schroeder aan de macht
55 jaar dictatuur en niets daarvan geleerdquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef freako het volgende:
De ARD heeft ook een exitpoll voor West- en Oost-Duitsland:
Union: 42,5% | 38,0%
SPD 27,5% | 19,0%
Linke 5,5% | 20,5%
Grüne 8,5% | 6,5%
FDP 5,0% | 3,0%
AfD 4,5% | 6,0%
Overig 6,5% | 7,0%
Ik heb niet voor niets een Mauer tussen West en Oost gezet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
55 jaar dictatuur en niets daarvan geleerd
Pff, ik zou ook niet verbaasd zijn dat als Steinbruck een meerderheid krijgt voor Rood Rood Groen hij dat nog doet ook.quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zolang de SPD zo verkrampt blijft omgaan met de Linke dan denk ik niet dat ze nog snel kans gaan hebben op een nieuwe kanselier
En de SPD in de opiniepeilingen ook denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pff, ik zou ook niet verbaasd zijn dat als Steinbruck een meerderheid krijgt voor Rood Rood Groen hij dat nog doet ook.
Minimumloon naar 15 euro, veel meer lastendruk voor iedereen vanaf modaal en hoger en de binnenlandse consumptie gillend naar het dal
Gelukkig voor deze mensen bestaan er nog landen waar de waarden van de DDR hoog in het vaandel staan. Venezuela, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
55 jaar dictatuur en niets daarvan geleerd
En ook bij Nederlanders als Linkse Boomknuffelaarquote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig voor deze mensen bestaan er nog landen waar de waarden van de DDR hoog in het vaandel staan. Venezuela, bijvoorbeeld.
Wat dacht je dan ? een coalitie van FDP en AFD ofzo ?quote:Op zondag 22 september 2013 18:23 schreef SeLang het volgende:
We worden dus uitgeleverd aan de EU. De Duitse verkiezingen waren de laatste hoop voor de Nederlandse democratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |