SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO.. niet genoeg coins
meer dan jij HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Van Persie, Xavi en 35kquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.quote:
Die worden gesponsord door Coin Sellersquote:
Ja, dat weet ik, maar dan nogquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die worden gesponsord door Coin Sellers
quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.
En de coin sellers hebben autobuyersquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal voor 150c of 200c ingekocht.![]()
Hij gaat namelijk uit de pakjes en iemand wilt hem blijkbaar pricefixen.
Wsl had ik er nog wel meer voor kunnen krijgen, maar goed.
Moet nog komen.quote:
Tsjah FC Kabouter.quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen:
[ afbeelding ]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen(althans, nog 10k ofzo):
[ afbeelding ]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.quote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Zo veel spelers die normaal redelijk wat waard zijn en nu echt niks
Ligt er aan, in de demo wordt ik ook niet overlopen als ik tegen vrienden met Barca speel.. zijn ook allemaal kaboutersquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?
Doe normaal manquote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.
Nice.quote:
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.quote:
godver flikkerbipsenquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
oh sorry zie dat ik je undercut op die speler van dutch, zal er straks oplettenquote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu de statistiekenmeester er is, weet jij toevallig de reeksstats van FIFA 13:FUT SC?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh sorry zie dat ik je undercut op die speler van dutch, zal er straks opletten
Niet direct, zijn ook wel erg veel delen om even snel te bepalen. Nummering lijkt zo op het eerste gezicht trouwens wel een zooitje te zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nu de statistiekenmeester er is, weet jij toevallig de reeksstats van FIFA 13:FUT SC?
ja dat kan wel kloppenquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet direct, zijn ook wel erg veel delen om even snel te bepalen. Nummering lijkt zo op het eerste gezicht trouwens wel een zooitje te zijn.
1. Ik werd al zwaar gefrustreerd, omdat ik via een enorme omweg eindelijk op de WebApp zat.quote:
#1589 en dan #6. Logisch.quote:
ja teveel hyena's.. markt is vrij kut omdat mensen nog geen teams makenquote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
1. Ik werd al zwaar gefrustreerd, omdat ik via een enorme omweg eindelijk op de WebApp zat.
2. Ik ging spelers zoeken waarvan ik verwacht dat ze wel wat waard zouden zijn. En dat viel tegen.
3. Ik probeerde toch maar wat deals binnen te halen. Bijvoorbeeld: Willems, 1k BIN ofzo, mensen gaan tot 850 bieden ofzo. Ja dat vind ik de moeite niet waard hoor
nee maar ds2 heeft er ook aan en die heeft het wel door en gaat hier posten en dan ga jij me weer hatenquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
als je niks had gezegd had ik het niet eens geweten
Ik welquote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ja teveel hyena's.. markt is vrij kut omdat mensen nog geen teams maken
het boeit me niet als je me undercut hoorquote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee maar ds2 heeft er ook aan en die heeft het wel door en gaat hier posten en dan ga jij me weer haten
koscielny?quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wel
Alleen nog een CB
[ afbeelding ]
Liever Payet RW maar die is RM en die kaartjes zijn duur.
doe niet gierig en deel even geld uit ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze en Van Persie gewoon bewaren en rijke tata zijn met release![]()
Wat is je filter?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Goh.. En wat heb jij dit weekend gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de reden dat ik rijk benquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet gierig en deel even geld uit ofzo
Dit ik word er straks nog depressief van net zoals elke speler in carriere nadat hij 3 wedstrijden niet heeft gespeeldquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet gierig en deel even geld uit ofzo
quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goh.. En wat heb jij dit weekend gedaan?
Dit dus. En nu met het geld dat je hebt wat spelers inkopen die gaan stijgen, zodat je een beetje een normaal team hebt(je kunt nu ook alvast een team kopen en daar later dikke winst op machen).quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
10k minimum bin 66k maximum bin maar nu weer wachten tot die verkoopt.. echter maar 4k winst ofzoquote:
Dus je hebt Rooney verkocht voor Xavi. Daarna Xavi verkocht voor Dani Alves?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jij hebt het zo zwaar man.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ik word er straks nog depressief van net zoals elke speler in carriere nadat hij 3 wedstrijden niet heeft gespeeld
ik ga wat El Hamdaoui's kopemquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit dus. En nu met het geld dat je hebt wat spelers inkopen die gaan stijgen, zodat je een beetje een normaal team hebt(je kunt nu ook alvast een team kopen en daar later dikke winst op machen).
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?
Zo ongeveer.. zeg ik dat ik het elke keer bewaar? Nu alleen.. ben beetje verslaafd aan traden als het zo makkelijk gaat. Maarja, mensen zijn desperate voor coins dus daarom gaat alles er nog lekker goedkoop opquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus je hebt Rooney verkocht voor Xavi. Daarna Xavi verkocht voor Dani Alves?
En elke keer zeg je dat je het bewaard.
I call bullshit en denk dat je nog doorgaat tot je uiteindelijk een misklik maakt en alles kwijt bent. Of gebanned wordt uiteraard vanwege je cheatengine
ja duidelijkquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef pascal08 het volgende:
Dit staat in de webappcode:
[ afbeelding ]
ASAP my ass.Hackje staat er gewoon nog in.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Maarja, mensen zijn desperate voor coins
gaan we weer dit soort hilarische posts maken?quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Overal water hier. Volgens mij heb ik ergens een [ afbeelding ]
Shadowquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat gaat de meest gewilde/duurste Chemistry Style worden denken jullie?
Dan ga ik die een zooi inslaan en wacht wel tot full game release
Sorry man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaan we weer dit soort hilarische posts maken?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat gaat de meest gewilde/duurste Chemistry Style worden denken jullie?
Dan ga ik die een zooi inslaan en wacht wel tot full game release
Nee, doe maar pep.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man.![]()
Iemand [ afbeelding ] ?
Ze bannen mensen al om iets, dus we lopen sowieso achterquote:
Ik maak mezelf natuurlijk wel steeds ongeloofwaardiger door af en toe te trollen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden dat je dit gewoon zelf hebt geschreven en nu weer aandacht wil
Ja, lekker. Of niet. Wacht,quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man.![]()
Iemand [ afbeelding ] ?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, lekker. Of niet. Wacht,
[ afbeelding ].
Sorry ik bedoel
[ afbeelding ].
Haha die grap heb je pas 847x gemaakt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, lekker. Of niet. Wacht,
[ afbeelding ].
Sorry ik bedoel
[ afbeelding ].
Ik had hem nog nooit gezienquote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef Baje het volgende:
[..]
Haha die grap heb je pas 847x gemaakt.
nee dan kan ik niet slapen teringquote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man.![]()
Iemand [ afbeelding ] ?
Okequote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
Dortmund heeft echt veel scorend vermogen in hun team nu
Zie dit jaar wel weer hoog eindigen in de CL
en morgen vanaf 22:30 een show over GTA Vquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Straks een item over Watch Dogs op Gamekings, MTV.Voor de geïnteresseerden.
Ik had wat stukjes gezien, maar het ziet er echt vet uit van wat ik heb gezienquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
Straks een item over Watch Dogs op Gamekings, MTV.Voor de geïnteresseerden.
Ik wou dat het maandagavond 23:59 was.quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en morgen vanaf 22:30 een show over GTA V
Helemaal niet, ik heb hem er voor dezelfde prijs op gezet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 kutvent wat ga je mij undercutten dan
Heel kut ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Thorb het volgende:
Spelers quicksellen voor een koopje en dan te laat zijn
Hatseflatsquote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wou dat het maandagavond 23:59 was.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
MOTD voor de mensen die een saaie kutwedstrijd willen zien
Arsene natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar
Eventueel nog een Franse / BPL manager fixen.
Mijn kut squadquote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar
Eventueel nog een Franse / BPL manager fixen.
dat is wel sneu hoorquote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Godver daar dacht ik niet aan![]()
Arsene
Voor silvers is het bepaald geen kutcompetitie..quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom is Fidel Martinez zo duur? Op zijn 5* skills na. Hij speelt in een kutcompetitie en heeft een kutnationaliteit.
Hij zal wel goed zijn, maar toch.
Dat klopt, ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor silvers is het bepaald geen kutcompetitie..
lekker niet doen dan yoloquote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef detennismaster het volgende:
Ik moet nog een assignment afmaken maar heb er totaal geen zin in. Inlever datum is morgen 9.00
Revon, baasquote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Revontulet het volgende:
Walt's "i am the one who knocks" speech
Ik zocht hem heel toevallig op, was met nog 23u59m te gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook 1 gekocht voor 400c. Mensen die niet weten wie 5* hebben
TR gemacht en Rik gealarmeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
Als ik FIFA 14 heb ga ik elke dag een nieuw account aanmaken zodat ik met FIFA 15 meer dan 200 accounts heb waarop ik elke dag daily gifts krijg
heb je er nog een gekregen?quote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Revontulet het volgende:
Die kreupele boy krijgt zomaar een mustang
Dit was gewoon echt lucky.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom vind ik zulke deals niet![]()
[ afbeelding ]
Beter neem je een wiethok op zolder.quote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verdient best goed meer dan 100k per dag dan
Ik woon tegen over een ijsbaan waar allemaal kuubskisten staan misschien een goed ideequote:Op zondag 15 september 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter neem je een wiethok op zolder.
Leuk leven heb je danquote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verdient best goed meer dan 100k per dag dan
Ach joh ben toch rood harig en iedereen kotst me uit op dit forumquote:
DAT BOEIT NIET WANT DAN BEN JE RIJKE TATA TOCH!!1!!!11!!!??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Zo die zijn verslavend inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
heel doosje op in een avond. Ik voel me een beetje misselijk.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ach joh ben toch rood harig en iedereen kotst me uit op dit forum
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
we hebben een kenner. Oldtimer dropquote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zo die zijn verslavend inderdaad.
En een bloeddruk boven dan 200?quote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
heel doosje op in een avond. Ik voel me een beetje misselijk.
Als jij je zo blijft voordoen/gedragen snap ik dat wel ja. kom op man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee lees een paar pagina's terug mijn postquote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als jij je zo blijft voordoen/gedragen snap ik dat wel ja. kom op man.
Heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee lees een paar pagina's terug mijn post
Lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word gek. De hele avond kon ik bijna niks vinden en ineens:
Fidel Martinez voor 600cHij stond er 20 seconden op toen ik hem kocht.
Nu kun je gelukkig wel normaal naar bed.quote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hem had gemist had ik helemaal niet kunnen slapen. Die Frei was trouwens ook gewoon meer dan 10k waard.quote:Op zondag 15 september 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu kun je gelukkig wel normaal naar bed.
Opara in mijn aller-allereerste pakjequote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
Hoe bevalt de webapp bij jullie? Al mooie pulls gehad?
Thygesen gekocht voor 150 coins. Lekker Almebäck en Okore met elkaar verbinden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
Hoe bevalt de webapp bij jullie? Al mooie pulls gehad?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nani in mijn aller-allereerste pakje
Nice.quote:Op zondag 15 september 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Opara in mijn aller-allereerste pakje
Op dit moment 8k, maar die stijgt nog wel als het spel er is.quote:Op zondag 15 september 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice.Is 'ie net zoveel waard als vorig jaar?
Kutleague.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Waarom is Almebäck zo goedkoop?
Dat is echt een held.
Hij is nog best redelijk te linken met nationalities toch?quote:
Ik heb al 2 weken niet meer gekekenquote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben flink wat plekken gestegen opeens![]()
Logisch met het interlandvoetbalquote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken niet meer gekeken
Oh maar de week daarvoor ook nietquote:
Same here.quote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat het traden nu al wat saai wordt en bronze packs openen heeft nu ook weinig zin. Ik kan niet wachten tot de release.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
Deze zijn ook erg lekker
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben slapen, welterusten allemaal.
26e zelfs toch?quote:Op maandag 16 september 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zie nu dat de release pas de 24e is![]()
Duurt dus nog veel te lang tot er een normale markt is, gelukkig hebben we tot die tijd GTA
27quote:
Niet echt nee..Zijn wel een paar goede silver Zweden, maar zo boeiend is het niet. Almeback is ook flink gedowngrade nog natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is nog best redelijk te linken met nationalities toch?
Nee 20ste begint het feest (early access in USA)quote:Op maandag 16 september 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
Duurt dus nog veel te lang tot er een normale markt is, gelukkig hebben we tot die tijd GTA
Laat je invriezen tot de release dan..Cartman style.quote:Op maandag 16 september 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat het traden nu al wat saai wordt en bronze packs openen heeft nu ook weinig zin. Ik kan niet wachten tot de release.
Heb als het goed is mijn ticket van vorig jaar nog.quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Gaan er hier nog mensen voor de early access? Scheelt maar 4 dagen ofzo toch?
Denk het wel, heb extra moneyzz gemaaktquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Gaan er hier nog mensen voor de early access? Scheelt maar 4 dagen ofzo toch?
Mijne loopt over 5 dagen af..schiet ook niet opquote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb als het goed is mijn ticket van vorig jaar nog.
April 2014 hier, geen idee waarom. Waar zie jij dat van 5 dagen staan dan?quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijne loopt over 5 dagen af..schiet ook niet op
Dit hier ook ja..quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
April 2014 hier, geen idee waarom. Waar zie jij dat van 5 dagen staan dan?
Inloggen bij ea en dan naar je account gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
April 2014 hier, geen idee waarom. Waar zie jij dat van 5 dagen staan dan?
Apr 2014 jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inloggen bij ea en dan naar je account gaan.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ok.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee 20ste begint het feest (early access in USA)
Ja, wel slim. Nu hebben ze kunnen voorkomen dat de site gaat crashen omdat iedereen tegelijk komt en ze hadden een safety net voor als het fout zou gaan waardoor ze voor de verandering eens niks hoefden uit te stellen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wel verrassend dat EA de webapp eerder online had dan beloofd en hij ook niet eens faalt.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2577068.page[quote]quote:
En toen weer gedaaldquote:Op zondag 15 september 2013 23:59 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben flink wat plekken gestegen opeens![]()
He kutquote:Op maandag 16 september 2013 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En toen weer gedaald
[ afbeelding ]
FOK!sport was nog bezig met invoeren
Tot de Europese release neem ik aan...quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar met die early access kan je toch maar spelen tot de amerikaanse release.. dat betekent dat je vervolgens 3 dagen niet kan spelen
quote:
Niet als je de Amerikaanse early access download.. zou wel zo logisch zijnquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot de Europese release neem ik aan...
Huh? Vorig jaar kon je gewoon spelen tot de Europese release hoorquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar met die early access kan je toch maar spelen tot de amerikaanse release.. dat betekent dat je vervolgens 3 dagen niet kan spelen
Ok, denk vraag het nog even na aangezien ik het vorig jaar niet gebruikt hebquote:Op maandag 16 september 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Vorig jaar kon je gewoon spelen tot de Europese release hoor
Jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Maver24 het volgende:
hoelaat komen de daily gifts? pas om 2 uur zeker ?
jupquote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Maver24 het volgende:
hoelaat komen de daily gifts? pas om 2 uur zeker ?
Snap er ook niks van. Iedereen heeft toch echt hetzelfde moeten betalen...bij mij is het gewoon exact 1 jaar..quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb trouwens tot December 2013 season ticket membership
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat dat zo verschilt
Oh ja, dan wel idd.quote:Op maandag 16 september 2013 00:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet als je de Amerikaanse early access download.. zou wel zo logisch zijn
Die van mij is September 2012 - Mei 2014quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb trouwens tot December 2013 season ticket membership
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat dat zo verschilt
Ja en iedereen heeft het toen ongeveer tegelijkertijd aangeschaft lijkt me. Vreemd. Maar ben wel benieuwd of ik dan FIFA volgende week al zou kunnen spelen. Dat zou wel vrij tof zijnquote:Op maandag 16 september 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap er ook niks van. Iedereen heeft toch echt hetzelfde moeten betalen...bij mij is het gewoon exact 1 jaar..
lekker annual danquote:Op maandag 16 september 2013 00:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja, dan wel idd.
[..]
Die van mij is September 2012 - Mei 2014
Neto tegen de 10k? Wtf..heb hem echt nooit boven de 4 gezien ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is nou eigenlijk de beste Braziliaanse keeper (silver) ?
Ik zie continu Neto en die keepert van Porto. Beide kosten geen drol terwijl Neto vorig jaar een tijdje tegen de 10k zat
Ik dacht toch echt dat hij de eerste maanden +- 8k was?quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neto tegen de 10k? Wtf..heb hem echt nooit boven de 4 gezien ofzo
Ik dacht dat ie daar 26 euro was door je postquote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef Revontulet het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)1757.html?langId=-11
26e
Top match earnings zijn gebannedquote:Op maandag 16 september 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
Hebben jullie iets gehoord over die bans?
Dat niet alleenquote:Op maandag 16 september 2013 00:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Top match earnings zijn gebanned
hoe hebben die uberhaubt dan match earnings kunnen krijgen ?quote:Op maandag 16 september 2013 00:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Top match earnings zijn gebanned
quote:
Trading ook? Die staan er nog gewoon tussen bij de leaderboards namelijk?quote:
Dat weet ik niet. Iig ook gasten die hun accounts hebben verkocht.quote:Op maandag 16 september 2013 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Trading ook? Die staan er nog gewoon tussen bij de leaderboards namelijk?
Fut 13quote:Op maandag 16 september 2013 00:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/15006695/![]()
Ook al hou je niet van Brons, probeer dit eens. Kan je lachen.
Dat is best wel triest.quote:Op maandag 16 september 2013 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb gewoon nog nooit Div 1 in FUT13 gewonnen trouwens
320 potjes gespeeld ofzo? 1 keer div 1 gehandhaafd en daarna niet meer gedaanquote:Op maandag 16 september 2013 00:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is best wel triest.
Tenzij je niet veel FUT deed..
In FuT 14 zijn er 10 leagues, doe je best :pquote:Op maandag 16 september 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
320 potjes gespeeld ofzo? 1 keer div 1 gehandhaafd en daarna niet meer gedaan
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Geef deze man een IFPaar dagen terug al 2x gescoort en nu weer. Volgens mij topscorer nu in Brazilie en dat als aanvallende middenvelder.
mwah weet nog niet of ik hem ga kopen, even afwachten hoe ie bevaltquote:Op maandag 16 september 2013 01:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
In FuT 14 zijn er 10 leagues, doe je best :p
Trouwens Willems heeft 4*![]()
Ik heb juist alles verkocht. Ik heb nog 1 bronzen speler en een Araujo in m'n club.quote:Op maandag 16 september 2013 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik krijg vooral niks verkocht terwijl ik niet hoog zit. Er is gewoon nog weinig interesse in mijn handel
Ik hou nog wat spelers tot de release waarvan ik denk dat ze dik gaan stijgen. Ook heb ik al een goeie basis voor een mooi team.quote:Op maandag 16 september 2013 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb juist alles verkocht. Ik heb nog 1 bronzen speler en een Araujo in m'n club.
Aantal AB's is ook al flink toegenomen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef gazhims3lv het volgende:
EA geeft me geen goede dealtjes meer
Hou joe noo? Het is eerder dat ik niet meer bij de 59e minuut kom op een of andere manier, al doe ik alle goede spelers max 70k bin dan begint de eerste pagina bij 15 minuten ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 01:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aantal AB's is ook al flink toegenomen.
Ja, dit dus. Ik heb ook moeite met de 59' minute.. Kan er niet normaal blijven. De ene keer is pagina 100 de 59' minute en nog geen 10 seconde daarna is het ineens pagina 350.quote:Op maandag 16 september 2013 01:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hou joe noo? Het is eerder dat ik niet meer bij de 59e minuut kom op een of andere manier, al doe ik alle goede spelers max 70k bin dan begint de eerste pagina bij 15 minuten ofzo![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 01:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hou joe noo? Het is eerder dat ik niet meer bij de 59e minuut kom op een of andere manier, al doe ik alle goede spelers max 70k bin dan begint de eerste pagina bij 15 minuten ofzo![]()
Zit m waarschijnlijk in de maintenance.quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik heb ook moeite met de 59' minute.. Kan er niet normaal blijven. De ene keer is pagina 100 de 59' minute en nog geen 10 seconde daarna is het ineens pagina 350.
Android ook of?quote:Op maandag 16 september 2013 01:30 schreef gazhims3lv het volgende:
De App voor de iPhone is ook uit geloof ik.. wel in de vorm van een update dus dan kan je niet meer op FUT 13
Kijk maarquote:
Meh, te luiquote:Op maandag 16 september 2013 01:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kijk maarik heb iPhone dus kan het niet zien
Je moet eerst updaten ;-)quote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik de app open, kom ik in die van Fifa 13.
Had ik ook ja, maar dan zul je eerst moeten updaten.quote:Op maandag 16 september 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik de app open, kom ik in die van Fifa 13.
Ik zal nog even kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ik ook ja, maar dan zul je eerst moeten updaten.
Wilde net kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
Jup, er is dus een update en dan kom je in 14.
Dat..+ 500c. Jeuj. De 2.5k van gisteren was ook te mooi..nu krijg ik alleen nog maar rommel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |