SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO.. niet genoeg coins
meer dan jij HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Van Persie, Xavi en 35kquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.quote:
Die worden gesponsord door Coin Sellersquote:
Ja, dat weet ik, maar dan nogquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die worden gesponsord door Coin Sellers
quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.
En de coin sellers hebben autobuyersquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal voor 150c of 200c ingekocht.![]()
Hij gaat namelijk uit de pakjes en iemand wilt hem blijkbaar pricefixen.
Wsl had ik er nog wel meer voor kunnen krijgen, maar goed.
Moet nog komen.quote:
Tsjah FC Kabouter.quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen:
[ afbeelding ]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen(althans, nog 10k ofzo):
[ afbeelding ]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.quote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Zo veel spelers die normaal redelijk wat waard zijn en nu echt niks
Ligt er aan, in de demo wordt ik ook niet overlopen als ik tegen vrienden met Barca speel.. zijn ook allemaal kaboutersquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?
Doe normaal manquote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.
Nice.quote:
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.quote:
godver flikkerbipsenquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
oh sorry zie dat ik je undercut op die speler van dutch, zal er straks oplettenquote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu de statistiekenmeester er is, weet jij toevallig de reeksstats van FIFA 13:FUT SC?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |