SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO.. niet genoeg coins
meer dan jij HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Van Persie, Xavi en 35kquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel jij al hebt.
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.quote:
Die worden gesponsord door Coin Sellersquote:
Ja, dat weet ik, maar dan nogquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die worden gesponsord door Coin Sellers
quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, ik post allemaal deals waarvan ik denk dat ze goed zijn maar eigenlijk maak ik er maar 200c winst op.
En de coin sellers hebben autobuyersquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal voor 150c of 200c ingekocht.![]()
Hij gaat namelijk uit de pakjes en iemand wilt hem blijkbaar pricefixen.
Wsl had ik er nog wel meer voor kunnen krijgen, maar goed.
Moet nog komen.quote:
Tsjah FC Kabouter.quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen:
[ afbeelding ]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik genoeg heb om dit te bouwen(althans, nog 10k ofzo):
[ afbeelding ]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.quote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Zo veel spelers die normaal redelijk wat waard zijn en nu echt niks
Ligt er aan, in de demo wordt ik ook niet overlopen als ik tegen vrienden met Barca speel.. zijn ook allemaal kaboutersquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat lekker overlopen worden dat middenveld. En die Spaanse verdedigers zullen ook wel weer high AWR hebben?
Doe normaal manquote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hou op met janken joh, dit is al je 800e post erover.
Nice.quote:
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.quote:
godver flikkerbipsenquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
oh sorry zie dat ik je undercut op die speler van dutch, zal er straks oplettenquote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu de statistiekenmeester er is, weet jij toevallig de reeksstats van FIFA 13:FUT SC?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon lekker wachten tot de release joh. Dan lekker spelen en als je dan paar boys batta hebt gegeven, ben je paar keer gepromoveerd, heb je meer coins, de markt is normaler, niet allemaal van die flikkerbipsen die 12x per dag fappen en daarom kk snel kunnen klikken, geen bitches die gaan bieden tot ze nog maar 35 coins profit pakken, etc etc.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh sorry zie dat ik je undercut op die speler van dutch, zal er straks opletten
Niet direct, zijn ook wel erg veel delen om even snel te bepalen. Nummering lijkt zo op het eerste gezicht trouwens wel een zooitje te zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nu de statistiekenmeester er is, weet jij toevallig de reeksstats van FIFA 13:FUT SC?
ja dat kan wel kloppenquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet direct, zijn ook wel erg veel delen om even snel te bepalen. Nummering lijkt zo op het eerste gezicht trouwens wel een zooitje te zijn.
1. Ik werd al zwaar gefrustreerd, omdat ik via een enorme omweg eindelijk op de WebApp zat.quote:
#1589 en dan #6. Logisch.quote:
ja teveel hyena's.. markt is vrij kut omdat mensen nog geen teams makenquote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
1. Ik werd al zwaar gefrustreerd, omdat ik via een enorme omweg eindelijk op de WebApp zat.
2. Ik ging spelers zoeken waarvan ik verwacht dat ze wel wat waard zouden zijn. En dat viel tegen.
3. Ik probeerde toch maar wat deals binnen te halen. Bijvoorbeeld: Willems, 1k BIN ofzo, mensen gaan tot 850 bieden ofzo. Ja dat vind ik de moeite niet waard hoor
nee maar ds2 heeft er ook aan en die heeft het wel door en gaat hier posten en dan ga jij me weer hatenquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
als je niks had gezegd had ik het niet eens geweten
Ik welquote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ja teveel hyena's.. markt is vrij kut omdat mensen nog geen teams maken
het boeit me niet als je me undercut hoorquote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee maar ds2 heeft er ook aan en die heeft het wel door en gaat hier posten en dan ga jij me weer haten
koscielny?quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wel
Alleen nog een CB
[ afbeelding ]
Liever Payet RW maar die is RM en die kaartjes zijn duur.
doe niet gierig en deel even geld uit ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze en Van Persie gewoon bewaren en rijke tata zijn met release![]()
Wat is je filter?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Goh.. En wat heb jij dit weekend gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de reden dat ik rijk benquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet gierig en deel even geld uit ofzo
Dit ik word er straks nog depressief van net zoals elke speler in carriere nadat hij 3 wedstrijden niet heeft gespeeldquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe niet gierig en deel even geld uit ofzo
quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goh.. En wat heb jij dit weekend gedaan?
Dit dus. En nu met het geld dat je hebt wat spelers inkopen die gaan stijgen, zodat je een beetje een normaal team hebt(je kunt nu ook alvast een team kopen en daar later dikke winst op machen).quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
10k minimum bin 66k maximum bin maar nu weer wachten tot die verkoopt.. echter maar 4k winst ofzoquote:
Dus je hebt Rooney verkocht voor Xavi. Daarna Xavi verkocht voor Dani Alves?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Ja jij hebt het zo zwaar man.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ik word er straks nog depressief van net zoals elke speler in carriere nadat hij 3 wedstrijden niet heeft gespeeld
ik ga wat El Hamdaoui's kopemquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit dus. En nu met het geld dat je hebt wat spelers inkopen die gaan stijgen, zodat je een beetje een normaal team hebt(je kunt nu ook alvast een team kopen en daar later dikke winst op machen).
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met Djeetje gedaan?
Zo ongeveer.. zeg ik dat ik het elke keer bewaar? Nu alleen.. ben beetje verslaafd aan traden als het zo makkelijk gaat. Maarja, mensen zijn desperate voor coins dus daarom gaat alles er nog lekker goedkoop opquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus je hebt Rooney verkocht voor Xavi. Daarna Xavi verkocht voor Dani Alves?
En elke keer zeg je dat je het bewaard.
I call bullshit en denk dat je nog doorgaat tot je uiteindelijk een misklik maakt en alles kwijt bent. Of gebanned wordt uiteraard vanwege je cheatengine
ja duidelijkquote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef pascal08 het volgende:
Dit staat in de webappcode:
[ afbeelding ]
ASAP my ass.Hackje staat er gewoon nog in.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Maarja, mensen zijn desperate voor coins
gaan we weer dit soort hilarische posts maken?quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Overal water hier. Volgens mij heb ik ergens een [ afbeelding ]
Shadowquote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat gaat de meest gewilde/duurste Chemistry Style worden denken jullie?
Dan ga ik die een zooi inslaan en wacht wel tot full game release
Sorry man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaan we weer dit soort hilarische posts maken?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat gaat de meest gewilde/duurste Chemistry Style worden denken jullie?
Dan ga ik die een zooi inslaan en wacht wel tot full game release
Nee, doe maar pep.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man.![]()
Iemand [ afbeelding ] ?
Ze bannen mensen al om iets, dus we lopen sowieso achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |