Volgens mij alleen hier, maar zonder TV-series(?)quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets na even gebladerd te hebben...![]()
Maar het complete aanbod is niet in te zien..?
wootquote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb op ebay een jaar abbo gekocht voor 6 euro. Werkt perfect en ideaal voor "erbij".
Ben ook wel benieuwdquote:
Heb ik ook gedaan. Tot ik hoorde dat wanneer netflix erachter komt, je de sjaak bent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Maraca het volgende:
Kwam wel deze tegen: http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)tem4176ff0c52&_uhb=1
maar vind het een beetje dubieus
Die eerste twee QAquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:37 schreef Maraca het volgende:
Kwam wel deze tegen: http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)tem4176ff0c52&_uhb=1
maar vind het een beetje dubieus
Je zit in feite gewoon op iemand anders zijn account toch? Lijkt me niet helemaal wenselijk, dus vreemd dat hij zegt dat het allemaal legaal isquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Tot ik hoorde dat wanneer netflix erachter komt, je de sjaak bent.
"volledig legaal hoor, niks aan het handje"quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef Siempievk het volgende:
Is niets legaals aan. Je zit inderdaad op iemand anders zijn creditkaart.
Je krijgt iemand anders zijn login en password. Er wordt ook in de "voorwaarden" gezegd dat je niet degene zijn social media mag gebruiken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef Siempievk het volgende:
Is niets legaals aan. Je zit inderdaad op iemand anders zijn creditkaart.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:50 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb het abonnement opgezegd en gebruik nu gewoon mij eigen account + de 3 maanden via ebay.
Hij staat standaard op je PS3 (neem aan met de laatste firmware en wellicht een rebootje nodig).quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef static het volgende:
Moet ik dat als een soort app op de PS3 installeren?
Waarom maak je niet gewoon een account is toch gratis voor 1 maandquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets na even gebladerd te hebben...![]()
Maar het complete aanbod is niet in te zien..?
Omdat ik het dan ook weer op moet zeggen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon een account is toch gratis voor 1 maand
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij staat standaard op je PS3 (neem aan met de laatste firmware en wellicht een rebootje nodig).
Maar bij mij stond ie er opeens gewoon tussen.
opzeggen is met 2 drukken op een knop gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat ik het dan ook weer op moet zeggen...![]()
Veel te veel gedoe om gewoon even een kijkje te nemen in het aanbod...
Je gaat toch niet opzeggenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat ik het dan ook weer op moet zeggen...![]()
Veel te veel gedoe om gewoon even een kijkje te nemen in het aanbod...
Ja meneer u mag mijn winkel wel in om de boel te bekijken, maar dan moet u wel eerst lid worden, en als u vergeet op te zeggen is dat uw pech...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
opzeggen is met 2 drukken op een knop gedaan.
Klopt... ik klik gewoon even Vuze op mn pc aan...quote:
Ze hebben wel een groot assortiment bij de Makroquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja meneer u mag mijn winkel wel in om de boel te bekijken, maar dan moet u wel eerst lid worden, en als u vergeet op te zeggen is dat uw pech...
Oh ik mag het hier alleen tof vinden ofzo..?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:33 schreef Siempievk het volgende:
Netflix afkraken in een Netflix topic.
Nee, je mag best kritiek hebben, maar als je het aanbod wilt zien zul je je aan moeten melden. Het is niet anders. Dat je het daar niet mee eens bent is je goed recht, maar wij kunnen je dan ook niet verder helpen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh ik mag het hier alleen tof vinden ofzo..?![]()
Ik was nieuwsgierig, maar ik ben er wel klaar mee nu...
Jullie hoeven me daar ook niet bij te helpenquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je mag best kritiek hebben, maar als je het aanbod wilt zien zul je je aan moeten melden. Het is niet anders. Dat je het daar niet mee eens bent is je goed recht, maar wij kunnen je dan ook niet verder helpen.
Ik heb het nu op de hoogste kwaliteit ingesteld.. Hopelijk dat het via mijn mediaplayer nu wel direct naar HD gaat ipv geleidelijkquote:Op maandag 16 september 2013 17:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat heb je hier ingesteld/staan?
https://account.netflix.com/VideoQuality
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |