Ja, is een foutquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:29 schreef Farenji het volgende:
Weet iemand of binnenkort de "kinderfilms" (Pixar met name) ook in het engels beschikbaar komen? Ze zijn er nu alleen in het nederlands en dat zuigt. Dat is voor mij de deal breaker of maker.
Ja, dat begreep ik, ik vroeg me af wanneer die fout gefixt wordt. Ik kan er zelf geen info over vinden.quote:
Yep, kind kan de was doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nu nog enkel via mijn iPad, maar zit ook te denken aan de aanschaf van Apple TV. Voor een enorme digileek als ik is het ook makkelijk om de VS content te bemachtigen?
Moet lukken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk nu nog enkel via mijn iPad, maar zit ook te denken aan de aanschaf van Apple TV. Voor een enorme digileek als ik is het ook makkelijk om de VS content te bemachtigen?
Er zijn nog wel coupons van 8 a 9 $ hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben de prijs verhoogdNog steeds goedkoop, maar toch
Ja, daarna moet je nieuw account maken. Maar dit is alleen bij de Chrome-netflix aanbiedingenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zijn nog wel coupons van 8 a 9 $ hoor.
Maar als ik het goed lees kan je dat maar 1x inwisselen zo'n code en daarna nooit meer? Of heb ik dat fout?
Het is echt te simpel voor woorden. Zelfs mijn digin00b moeder zou dit kunnenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ah, dat wordt dus steeds Ebay een beetje afzoeken elke x maandenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Ja, daarna moet je nieuw account maken. Maar dit is alleen bij de Chrome-netflix aanbiedingen
In feite meld je je aan maar de eerste maand is gratis.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Snowballed het volgende:
Eeehm oke.. ik wil het wel proberen, even kijken wat er zoal opstaat...
Maar dan moet ik eerst betalen..??
Het is toch de eerste maand gratis..?
(ik bedoel , ik ga toch ook geen entree betalen om te mogen zien wat een marktkoopman bij zich heeft?)
https://signup.netflix.com/specialoffer?from=chromecastquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef heite het volgende:
Kun je die Netflix coupons van ebay ook gewoon invoeren op Nederlandse accounts, of kan dat alleen bij accounts die gemaakt zijn vanaf een Amerikaans ip?
Meen namelijk zoiets gelezen te hebben ergens, maar dat was niet echt duidelijk.
Ja maar daar weet je van te voren wat je kunt verwachten voor je geld... nu moet ik eerst allerlei stappen ondernemen terwijl ik niet eens weet of de series die ik wil zien, erop staan...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef Aether het volgende:
[..]
In feite meld je je aan maar de eerste maand is gratis.
Een betere vergelijking is een sportschool of tijdschrift dat de eerste x weken gratis is
Ok, bedankt. Meteen één besteld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Siempievk het volgende:
[..]
https://signup.netflix.com/specialoffer?from=chromecast
Kan gewoon
Dit staat allemaal in de voorwaarden bij aanmelden...quote:D66-kamerlid stelt vragen over Netflix
D66-Kamerlid Kees Verhoeven maakt zich zorgen over de privacyvoorwaarden van kersverse videoaanbieder Netflix. Hij heeft daarom volgens Tweakers kamervragen gesteld aan de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie en de minister van Economische Zaken.
Volgens Verhoeven zou het mogelijk zijn dat Netflix teveel gegevens over het kijkgedrag van abonnees verzamelt. Daarmee zou het bedrijf zich mogelijk schuldig maken aan het overtreden van de Wet bescherming persoonsgegevens.
Het bedrijf zou het kijkgedrag ondermeer bijhouden om ‘content op maat’ te leven. Het is niet duidelijk of Netflix ook gegevens deelt met andere partijen.
Netflix NL is sowieso pas net in de lucht, dus ze gaan het aanbod nog uitbereiden. Dus ik zou het niet teveel baseren op wat je nu ziet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar daar weet je van te voren wat je kunt verwachten voor je geld... nu moet ik eerst allerlei stappen ondernemen terwijl ik niet eens weet of de series die ik wil zien, erop staan...
Staan er uberhaupt NL series op?
Hier staat alles dat nu wordt aangeboden: https://signup.netflix.com/BrowseGenresquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar daar weet je van te voren wat je kunt verwachten voor je geld... nu moet ik eerst allerlei stappen ondernemen terwijl ik niet eens weet of de series die ik wil zien, erop staan...
Staan er uberhaupt NL series op?
Werkt de code gewoon in je NL account, of log je eerst in via Tunlr of Hola om het "vanuit de US" te doen?quote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Siempievk het volgende:
Ik heb op ebay een jaar abbo gekocht voor 6 euro. Werkt perfect en ideaal voor "erbij".
Dan kom ik later wss terug om een abbo te nemen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netflix NL is sowieso pas net in de lucht, dus ze gaan het aanbod nog uitbereiden. Dus ik zou het niet teveel baseren op wat je nu ziet.
Ah..quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier staat alles dat nu wordt aangeboden: https://signup.netflix.com/BrowseGenres
Netjes. Maar voor 6 euro kan ik het nergens vinden...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:17 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Werkt de code gewoon in je NL account, of log je eerst in via Tunlr of Hola om het "vanuit de US" te doen?
Dat is niet het hele aanbod maar een selectie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan kom ik later wss terug om een abbo te nemen...
[..]
Ah..![]()
(Wel vaag dat ik dat via FOK! moet vinden, ipv gewoon simpel via de site...)
Ik dacht al zoiets na even gebladerd te hebben...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is niet het hele aanbod maar een selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |