quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zie 7 seizoenen in de US versie.
Okay, het overwegen waard.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Niet op Nederlandse wel op Amerikaanse
http://www.moreflicks.com(...)er%5B%5D=crackle-all
Hoe werkt dat danquote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mooi om te horen!
Kheb er geen spijt van en via je AppleTV is t zo simpel te switchen naar US (enkel je DNS veranderen zonder gekke proxy's of je browser verbouwen)
Simpelweg de dns aanpassen bij je netwerkinstellingen en je kan op de ps3 bij het vs aanbod. Dns is te vinden op http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aha.
Ik heb Hola sinds vanmorgen draaien, en het aanbod in de VS is wel tof. Maar ik wil dat dan uiteindelijk toch ook via de PS3 regelen, dus dat ga ik later ook eens doen. Voorlopig ben ik wel even zoet met het Nederlandse aanbod. House of Cards is behoorlijk tof (Kate Mara) en er zit nog genoeg anders leuks bij.
Ik stond gisteren bij de Saturn en had zowel de WD Live als Apple TV in mijn hand. Toch maar voor de Apple TV gegaan (scheelde zo weinig). Inderdaad DNS veranderen et voila Amerikaanse contentquote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mooi om te horen!
Kheb er geen spijt van en via je AppleTV is t zo simpel te switchen naar US (enkel je DNS veranderen zonder gekke proxy's of je browser verbouwen)
Sommige kun je de audio veranderen naar Japans, maar dat irriteerde me ook mateloos ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 07:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik stond gisteren bij de Saturn en had zowel de WD Live als Apple TV in mijn hand. Toch maar voor de Apple TV gegaan (scheelde zo weinig). Inderdaad DNS veranderen et voila Amerikaanse contentWat een heerlijkheid dit.
Behalve dat de Anime in het Engels is
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in mijn WDTV live ook gewoon de DNS aangepast.
Waar halen jullie dat/die DNS IP adres(sen) vandaan?
Tunlrquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb in mijn WDTV live ook gewoon de DNS aangepast.
Waar halen jullie dat/die DNS IP adres(sen) vandaan?
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:54 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw content in NL Netflix:
Sep 16
Colombiana (2011) 3.8 stars, 1hr 47m
Sep 15
Immortals (2011) 3.7 stars, 1hr 50m
Mary Poppins (1964) 4.1 stars, 2hr 19m
Mary Poppinsquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:54 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw content in NL Netflix:
Sep 16
Colombiana (2011) 3.8 stars, 1hr 47m
Sep 15
Immortals (2011) 3.7 stars, 1hr 50m
Mary Poppins (1964) 4.1 stars, 2hr 19m
Ze hebben de prijs verhoogdquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Net 3 maanden netflix genomen voor 8 dollar via Ebay. Tip. Het werkt gewoon.
Zie: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cd5e6985e
Ik was tot dezelfde conclusie gekomenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik na deze maand trouw blijf. Ga ik begin volgend jaar mijn abonnement op BBC iPlayer opzeggen - toch veel overlap en zeg ik ook die extra TV-zenders op waar ik wel voor betaal, maar nooit naar kijk.
Dan ben ik voordeliger en uitgebreider uit.
Zijn ze niet beschikbaar via de Amerikaanse Netflix?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:29 schreef Farenji het volgende:
Weet iemand of binnenkort de "kinderfilms" (Pixar met name) ook in het engels beschikbaar komen? Ze zijn er nu alleen in het nederlands en dat zuigt. Dat is voor mij de deal breaker of maker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |