Dat koppelen van apparaten snap ik ook niet helemaal. Op de Netflix website kun je een code invoeren om een apparaat te koppelen/activeren, maar dat heb ik nog nooit nodig gehad. Mijn laptop, iPad en PS3 kunnen allemaal zo op Netflix zonder code.quote:Op zondag 15 september 2013 23:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt 6 apparaten registreren en op twee gelijktijdig kijken.
Op vier is ook mogelijk voor ¤ 11,99 per maand.
Hoe heb je het nou geregeld? Ik heb exact hetzelfde namelijk. Heb maar een screenshot gemaakt toen ik de handel invulde, maar je ziet het nergens meer terugquote:
Och, in 1 weekend 2 seizoenen breaking bad gekekenquote:Op maandag 16 september 2013 07:57 schreef Luigi het volgende:
Echt leuk dat Netflix maar je zou een paar maanden ww erbij moeten krijgen.
Ik heb een beetje last van keuze stress bij zoiets als Netflix (net als Spotify, trek ik ook heel slecht) maar uiteindelijk ben ik gesetteld op House of Cards. Icm oude Family Guy afleveringen voor de afwisselingquote:Op maandag 16 september 2013 08:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, in 1 weekend 2 seizoenen breaking bad gekeken
T-Mobile gebruikt Duitse IP-adressen in de trein. Netflix is nog niet beschikbaar in Duitsland vandaar de melding. Wel vreemd dat het anderen wel lukt? (Misschien gebruiken ze een mix van IP-adressen of iemand gebruikte de Amerikaanse Netflx).quote:Op maandag 16 september 2013 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kreeg in de trein vanochtend de melding dat het nog niet beschikbaar was in mijn land :S
Ah okay, is dat het issue.quote:Op maandag 16 september 2013 08:38 schreef Aether het volgende:
[..]
T-Mobile gebruikt Duitse IP-adressen in de trein. Netflix is nog niet beschikbaar in Duitsland vandaar de melding. Wel vreemd dat het anderen wel lukt? (Misschien gebruiken ze een mix van IP-adressen of iemand gebruikte de Amerikaanse Netflx).
Ja wel mee eens. Maar goed, ik kijk tegenwoordig toch meer series dan films, ik vind series ook veel boeiender. De echte kaskrakers haal ik toch al binnen via CouchPotato. Aan de andere kant zag ik wel 'grote' films als Lord of the Rings. En er staan wel veel kinder (Disney) films op!quote:Op maandag 16 september 2013 08:27 schreef ShevaJB het volgende:
Het filmaanbod is povertjes als ik die website uit de OP bekijk.
Da's toch niet nieuw? Of deed je niet aan downloaden?quote:Op maandag 16 september 2013 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan er maar niet over uit hoe relaxed deze service is, hele tv-avonden zelf plannen zonder reclame.
Ik had in de trein nergens last van. Was wel 3G overigens, geen hotspot ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 08:38 schreef Aether het volgende:
[..]
T-Mobile gebruikt Duitse IP-adressen in de trein. Netflix is nog niet beschikbaar in Duitsland vandaar de melding. Wel vreemd dat het anderen wel lukt? (Misschien gebruiken ze een mix van IP-adressen of iemand gebruikte de Amerikaanse Netflx).
Dit is vele malen beter imo, kiezen wat je wilt zien en direct kijken, niet eerst specifiek iets downloaden.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's toch niet nieuw? Of deed je niet aan downloaden?
OK, dat verklaart het dan. Dit ging over WiFi in de trein dat door T-Mobile wordt verzorgd.quote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik had in de trein nergens last van. Was wel 3G overigens, geen hotspot ofzo.
Ja, dat vind ik ook wel een pluspunt (totdat je internetverbinding tijdens het kijken uitvalt). Maar binge watching doe ik al jaren.quote:Op maandag 16 september 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is vele malen beter imo, kiezen wat je wilt zien en direct kijken, niet eerst specifiek iets downloaden.
kan toch ook op eztv zonder alle lastige scripts.quote:Op maandag 16 september 2013 10:06 schreef Luigi het volgende:
Ik vind Netflix echt vele malen makkelijker in gebruik dan downloaden. Kijk, Sickbeard en Couchpotato zijn echt geweldigde scripts hoor en ik gebruik ze ook, en naar volle tevredenheid, maar dat is toch echt iets voor de doorwinterde nerds. Sowieso downloaden via usenet, dan nog eens een goede indexer vinden en gebruiken, dan de scripts goed configureren... echt best pittig.
Ik merk nu al dat ik heel veel op Netflix blijf hangen en me al wat minder druk maak over wat er via usenet binnenkom (al wil ik heel graag vanavond de nieuwste Dexter en Breaking Bad kijken hoor).
Kan wel, maar ik vind dit toch een stuk makkelijker. Ik ben fan in ieder geval. Momenteel kijk ik House of Cards (daarvan kon ik nooit een fatsoenlijk werkende aflevering 8 vinden) en Sons of Anarchy. En hier en daar Lie to Me ondanks dat ik die allemaal al gezien heb, maar ze blijven leuk.quote:Op maandag 16 september 2013 10:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kan toch ook op eztv zonder alle lastige scripts.
Bij Video/TV moet je kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zal wel weer een imbeciel zijn, maar ik kan Netflix nergens vinden op PSN (PS3). Hoe zit dat?
Gedaan. Maar er staat geen Netflix tussen. Wel MUBI, Youtube, NOS, etc.quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij Video/TV moet je kijken
Vreemd, wel helemaal geupdate qua firmware je PS3?quote:Op maandag 16 september 2013 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gedaan. Maar er staat geen Netflix tussen. Wel MUBI, Youtube, NOS, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |