quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, betekent gewoon dat die persoon dus mss niet in Nederland leeft maar hier wel een adres heeft ofzo.
Ja.quote:
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.
Maar als dat alles is, prima.
[..]
Ja.
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
JA tuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet hebquote:
Alles al aan unicef gegeven zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Raene het volgende:
[..]
JA tuurlijk
[..]
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet heb.
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeacequote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles al aan unicef gegeven zeker?
Dat sowieso niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.
ik geef vaak aan collectantenquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeace. Congo kan m'n rug op jwz
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over hebquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef vaak aan collectantenmaar dan wel alleen ziektes
![]()
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over heb.
Je bent er ook niet verplicht in gelukkigquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoor
Hier ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Er komen nooit collectanten aan de deur
dieren?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
diertjes geef ik ook voorquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
nee dierenbeschermingquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dieren?WWF?
ik was vroeger namelijk een wwf ranger![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Watertornado het volgende:
De enige mensen die bij de deur om geld vragen zijn pizzabezorgers.
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Brain games is trouwens een Bazen programma
Heel zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.
Succes met wat vindenquote:
neequote:
Geen ideequote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Raene het volgende:
Waarom loop ik toch iedereen mis vandaag..
Ehhquote:
Yupquote:Op maandag 16 september 2013 01:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan niet slapenniemand wakker meer?
Balen johquote:Op maandag 16 september 2013 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Yupen om 0530 gaat de wekker
Kusje eropquote:
Doe maar ruig.quote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis![]()
Morgen vrij![]()
Nog even opblijven dus
Lekker nummerquote:
Gewoon 3600 seconden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Wat kan een uur lang duren zeg!
Te. Lang.quote:
mja soms wel vooral als je niks te doen hebtquote:Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Wat kan een uur lang duren zeg!
morguhquote:
naah niet echt zit weer op werkquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 september 2013 09:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
naah niet echt zit weer op werk
wel een uiterst tof weekend gehad in ieder geval
donderdagaaf naar een concert geweest van een sopraan zangeresquote:Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed bezigWat heb je gedaan dan?
klinkt leukquote:Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
donderdagaaf naar een concert geweest van een sopraan zangeres
en dat was echt zoo mooi om iemand zo zuiver en krachtig te horen zingen
en vrijdagaaf ben ik naar appelpop geweest wat ook erg geslaagd was
jij nog wat gedaan?
waar studeer je in?quote:Op maandag 16 september 2013 09:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klinkt leuk![]()
alleen maar gestudeerd en gesportHeb binnenkort al mijn 1e tentamen, dus tja
de batterij van mijn telefoon gaat erg hard en ik ben m'n oplader vergetenquote:Op maandag 16 september 2013 09:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja soms wel vooral als je niks te doen hebt
Ik ben nu bezig met 1 van mijn electives, super interessantquote:
First world problemsquote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de batterij van mijn telefoon gaat erg hard en ik ben m'n oplader vergeten
thnxs voor je DM ik snap het nu klinkt wel intressantquote:Op maandag 16 september 2013 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met 1 van mijn electives, super interessant
Ja is echt tofquote:Op maandag 16 september 2013 09:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
First world problems
[..]
thnxs voor je DM ik snap het nu klinkt wel intressant
als daar je intresses in ligt is dat wel mooi inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt tofIk wil ook echt mijn master in die richting wil gaan doen
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoedquote:Op maandag 16 september 2013 09:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
als daar je intresses in ligt is dat wel mooi inderdaad
beter laat dan nooit tochquote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoed
preciesquote:
whehehee nou ja ik wist ook al vrij snel wat ik wou gaan doen maar ik snap het wel dat je je breed wilt orienteren en van alles uit wilt proberenquote:Op maandag 16 september 2013 09:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
preciesMaarja, als je sommige vrienden van mij ziet
Die wisten al voor hun bachelor wat ze wilden gaan worden en hoeveel ze dan gingen verdienen enzo
![]()
Sta je daar: en waarom heb jij deze studie gekozen? Nou, hij leek me wel interessant en hij is lekker breed dus dan kan ik later nog alle kanten op
Ajoh, dat valt mee!quote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoed
Tja, het is wel lekker om een doel te hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 09:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee nou ja ik wist ook al vrij snel wat ik wou gaan doen maar ik snap het wel dat je je breed wilt orienteren en van alles uit wilt proberen
Buurmeisjequote:
je klinkt in ieder geval gemotiveerd genoeg dat scheelt al enormquote:Op maandag 16 september 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, het is wel lekker om een doel te hebbenMaarja, ik heb geen jaar verloren en met mijn master wordt het specifieker, dus ach, alles komt toch gewoon goed
![]()
beter dan dat ik halverwege besluit om medicijnen ofzo te gaan studeren
kloptquote:Op maandag 16 september 2013 09:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
je klinkt in ieder geval gemotiveerd genoeg dat scheelt al enorm
Ik heb er 22 jaar en 7 maanden over gedaan om tot de conclusie te komen wat ik wilde gaan doen met mijn levenquote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
BuurmeisjeLang niet gezien
![]()
nou, tja, dat is toch heel mijn leven hedus misschien is dat in mijn perceptie nogal lang
En wat wil je gaan doen dan?quote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er 22 jaar en 7 maanden over gedaan om tot de conclusie te komen wat ik wilde gaan doen met mijn leven![]()
Dat is ook mijn hele leven
Ik wil Rechercheur wordenquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En wat wil je gaan doen dan?
super cool!quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Rechercheur worden
OOw dat schiet mooi op danquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt
maarja ik hoef ook nog maar 1 jaar en dan ben ik klaar met mijn bachelor
Dat is wel coolquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Rechercheur worden
Haha, zoietsquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
super cool!![]()
een soort vrouwelijke baantjer
maybe schrijf jij er ook ooit wel eens boeken overquote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zoiets
Met C. O. C. K.
Jup, ik moet nog 1 2e jaarsvak inhalen, maarja dat haal ik welquote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
OOw dat schiet mooi op dan
[..]
Dat is wel cool
netjes man respect ervoorquote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, ik moet nog 1 2e jaarsvak inhalen, maarja dat haal ik welIk heb afgelopen januari besloten om echt wat van mijn studie te gaan maken
1,5 jaar na mijn start ...
Maarja, 5 vakken ingehaald en gemiddeld een 7.2 gehaald over die 3 periodes
![]()
en nu dus weer bijna nominaal
Thanksquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ThanksJa ik was er ook echt blij mee
![]()
Maar ik ga nu maar even de nieuwe Breaking Bad kijken en studeren![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
Johnny Deppquote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
maybe schrijf jij er ook ooit wel eens boeken over
en wie moet jou dan spelen op tv?
quote:
Maar wel 1000 keer leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
super cool!![]()
een soort vrouwelijke baantjer
op de uitslagen van de bloedtest en echo, niks te zien op de echo, de ontstekingswaarden zijn ook met de helft gedaald.. Toch een doorverwijzing naar een internist omdat het braken blijft aanhouden..quote:
zwanger? of zit ik er compleet naast?quote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op de uitslagen van de bloedtest en echo, niks te zien op de echo, de ontstekingswaarden zijn ook met de helft gedaald.. Toch een doorverwijzing naar een internist omdat het braken blijft aanhouden..
haha nee niet zwanger gelukkigquote:Op maandag 16 september 2013 09:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
zwanger? of zit ik er compleet naast?
ooow oke nou ja beterschap dan maarquote:Op maandag 16 september 2013 10:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha nee niet zwanger gelukkig
Gewoon ziek zonder echt ziek te zijn
Ach, komt wel goed.. Ik leef nog steedsquote:Op maandag 16 september 2013 10:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow oke nou ja beterschap dan maar
die zouden echt wel leuk zijn hoorquote:Op maandag 16 september 2013 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kleine GvE, alsjeblieft net zeg.
wehehee gelukkig welquote:Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, komt wel goed.. Ik leef nog steeds
quote:Op maandag 16 september 2013 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kleine GvE, alsjeblieft net zeg.
onkruid vergaat niet hequote:
dat blijkt wel weerquote:
Euh, was jij niet van "ieuw koters doe maar nietquote:Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zouden echt wel leuk zijn hoor![]()
euhm, nee? Ik wil dolgraag van die krengen, alleen wel met een goede basisquote:Op maandag 16 september 2013 10:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, was jij niet van "ieuw koters doe maar niet"
Waarom moet het perse betaalbaar en perse een vrouwelijke zijn? Het is niet alsof het daadwerkelijk gaat gebeuren..quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Giertje het volgende:
[..]oke logisch maar nu en betaalbaar en welke VROUWELIJKE artiest zou het worden
mja oke fair enoughquote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom moet het perse betaalbaar en perse een vrouwelijke zijn? Het is niet alsof het daadwerkelijk gaat gebeuren..
en die heb je nu nog niet?quote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm, nee? Ik wil dolgraag van die krengen, alleen wel met een goede basis
Geloof je het zelf.quote:Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zouden echt wel leuk zijn hoor![]()
neequote:
oké oke, waarschijnlijk niet tegen jouquote:
ooow ja dan is het inderdaad niet handig neequote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee![]()
Uitzendkracht en vrijgezel![]()
En een 1 slaapkamer flatje
He bah dat is wel klotequote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op de uitslagen van de bloedtest en echo, niks te zien op de echo, de ontstekingswaarden zijn ook met de helft gedaald.. Toch een doorverwijzing naar een internist omdat het braken blijft aanhouden..
nee, dus ik wacht nog wel een aantal jaar tot dat allemaal opgelost isquote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja dan is het inderdaad niet handig nee
ja.. Ik wil gewoon een wonderpilletjequote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He bah dat is wel klote. Sterkte
alles op zijn tijdquote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dus ik wacht nog wel een aantal jaar tot dat allemaal opgelost is
nee, ik ben al keioud en versleten enzoquote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
alles op zijn tijd
je bent nog jong toch?
geloof der niks van heb effe in je fobo gekeken je zal hooguit 23 zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 10:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik ben al keioud en versleten enzo
26quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
geloof der niks van heb effe in je fobo gekeken je zal hooguit 23 zijn?
valt nog meequote:
mensen noemen me tegenwoordig al uquote:
ik word ouwe zak genoemdquote:Op maandag 16 september 2013 10:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen noemen me tegenwoordig al u
maar dat Ben je dan ookquote:Op maandag 16 september 2013 10:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik word ouwe zak genoemd
word 30 dit jaar ><
quote:
ik zou een moord doen voor een scootmobielquote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Giertje het volgende:
[..]en dan te bedenken dat ik 2 jaar terug al een rollator kreeg
whahah die zijn wel vet inddquote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou een moord doen voor een scootmobiel
ik ook, die dingen gaan nog best hard! Als je hem op de haas-stand zet danquote:Op maandag 16 september 2013 10:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahah die zijn wel vet indd
heb er wel eens mee gereden met zoiets
ja kloptquote:Op maandag 16 september 2013 10:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook, die dingen gaan nog best hard! Als je hem op de haas-stand zet dan
toedelsquote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja, aangekomen op het werk dus iedereen een fijne dag. Toedels!
Werkzequote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja dat willen we allemaal welquote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Ik wil gewoon een wonderpilletje
Nu pas? Detailhandel of callcenter?quote:Op maandag 16 september 2013 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Halloquote:
Haten op Carina Roundquote:
anders ik welquote:Op maandag 16 september 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo![]()
..
Ik wil de hele week slapen :$
En dat gaat zeker nietquote:Op maandag 16 september 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo![]()
..
Luiwammesquote:Op maandag 16 september 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo![]()
..
Je bent zelf poepquote:
quote:
Neequote:
moest jij ook vroeg opstaanquote:Op maandag 16 september 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee
Moet nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel doen wat ik niet wil
Mehhhhquote:Op maandag 16 september 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee
Moet nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel doen wat ik niet wil
Ik mag datquote:
Ik wil haar zien en dan ga ik haar knuffelen en bedanken voor haar fijne muziekquote:Op maandag 16 september 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIe was nog niet gepost toen ik typte.
[..]![]()
Nee, dat nietquote:
WANNEKUTLEVUHquote:
lucky youquote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil haar zien en dan ga ik haar knuffelen en bedanken voor haar fijne muziek
[..]
Nee, dat niet
[..]
WANNEKUTLEVUH
Daguloofikniequote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat niet
[..]
WANNEKUTLEVUH
Eet smakelijkquote:
Ohhhh ja!!quote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daguloofiknie
Fijn weekend gehad?
Van de maatschappij moet je je luie kont uit bed schoppen en aan het werk zettenquote:Op maandag 16 september 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag datTOCH?! WAAROM MAG HET NIET VAN DE MAATSCHAPPIJ
!!!
En dan zeker haar kontje grijpen?quote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maatschappij interesseert me geen anus, fak de popo mangggquote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van de maatschappij moet je je luie kont uit bed schoppen en aan het werk zetten
Nee, daar heb ik nu iemand voor.. Misschien een triootje thoquote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zeker haar kontje grijpen?
Nee nee, ik ken jouw soort.
Is ze heet, ja?quote:Op maandag 16 september 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nu iemand voor.. Misschien een triootje tho
Zeker wel. Burgerlijkheid tot de maxquote:Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Ohhhh ja!!
[ afbeelding ]
Und jij?
Wie,quote:
Ik verzet me er tegen.. FFFUUUUUUUUquote:Op maandag 16 september 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker wel. Burgerlijkheid tot de max![]()
Dequote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie,, of Carina
[..]
Ik verzet me er tegen.. FFFUUUUUUUU
Duhhhquote:
Je reacties zeggen iets anders.quote:Op maandag 16 september 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maatschappij interesseert me geen anus, fak de popo manggg
Weet ik nog niet he? Moet ik eerst pics voor hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Duhhh
A little geeky too, you jelly? You mirin'?
Eh? Waarom?quote:Op maandag 16 september 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je reacties zeggen iets anders.
Insert smooth.gifquote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet he? Moet ik eerst pics voor hebben.
Maar wel een beetje mirin' ja.
Niet jelly, want ik gun het je.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insert smooth.gif
En dat vind ik lief van je, srs
Het antwoord is: "jawohl apfelstrudel"quote:Op maandag 16 september 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar helemaal gelukkig dus?
Omdat...omdat.. DAAROM!quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Waarom?
Ik wil niet werken hoor en ik hoef ook pas vanmiddag
Midgetquote:
Ja maar.. Ja maar neequote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat...omdat.. DAAROM!
Mijn brood smaakt alsof het een maand oud is terwijl ik het vanmorgen uit de vriezer heb gehaald
Doe mij er ook eens een dan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het antwoord is: "jawohl apfelstrudel"![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij er ook eens een dan.
Dat bedoelde ik heul niet. Heks.quote:Op maandag 16 september 2013 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort ga ik zelfgemaakte eten
mooi wijffiequote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik heul niet. Heks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik heul niet. Heks.
[ afbeelding ]
Whut?quote:
ik vind het wel mooi zon bleek huidjequote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets meer kleur had wel gemogen, dit is een beetje te
Zeker. Zou geven.quote:
Doe mij eens een blonde geeky qt 3.14 dan.quote:
Dit is niet bleek meer hoorquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi zon bleek huidje
Ok, ik stuur er een op.. Let op een postduif met roidragequote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Zou geven.
[..]
Doe mij eens een blonde geeky qt 3.14 dan.
oke wit dan ook goedquote:
Gewoon een ecto sturen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stuur er een op.. Let op een postduif met roidrage
Nee ik pleur het wegquote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Ja maar nee
Awwww, verdomme!! SCHOP HET!!
Ik heb alleen Arnold.. Arnold is nou eenmaal heel breed en heeft issues, maar hij bezorgt goedquote:
Ik zou het ritueel verbranden, maar wie ben ik :$quote:
Heb je hem gelezen?quote:
eet smakelijkquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het ritueel verbranden, maar wie ben ik :$
Ik ga maar eens een broodje hamburger eten denk ik.. Tot zo, beste menschen![]()
![]()
Ik wacht af.quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb alleen Arnold.. Arnold is nou eenmaal heel breed en heeft issues, maar hij bezorgt goed
hoe dan ookquote:
Neequote:
Vandaag is je laatste kans om hem te halen!!quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Heb alleen de foto op fb gezien, maar geen tijd gehad dat blad ook te halen en te lezen..
quote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag is je laatste kans om hem te halen!!
Dit is geen wekelijks blad maar een 2-wekelijksquote:Op maandag 16 september 2013 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Straks even kijken, mits ik het niet vergeet.. ff naar Spijkenisse straks en wat boodschapjes doen..
Dat was een beter idee geweest jaquote:Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het ritueel verbranden, maar wie ben ik :$
Ik ga maar eens een broodje hamburger eten denk ik.. Tot zo, beste menschen![]()
![]()
voor een keer moet kunnenquote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Wat een dag dit. Broodzaak dicht dus nu genoodzaakt broodje kipkorn etengezond.
je kan het hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Wat een dag dit. Broodzaak dicht dus nu genoodzaakt broodje kipkorn etengezond.
Gister ook al mac op he :$quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan het hebben
Even 2 x trap op en af rennen en het is er af
Ja zie mijn post hahaquote:
begin der morgen maar meequote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zie mijn post haha
Moet weer in het ritme en regime komen
Hehe veel water drinken en bewegen. Op de to do lijst!quote:
goed bezigquote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe veel water drinken en bewegen. Op de to do lijst!
Ik doe mee.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe veel water drinken en bewegen. Op de to do lijst!
Water is viesquote:Op maandag 16 september 2013 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb al een liter op, naast een kop thee en een kopje koffie, het zal nooit mijn favoriet worden.... maar mijn vocht moet nou eenmaal omhoog
Sommige doen er een schijfje citroen in, maar dat vind ik enkel lekker in de zomer.... in de winter drink ik veel thee.quote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Water is viesmaar het is zo goed. Helaas. Al is het wel makkelijker en lekkerder om er aanmaaklimonade van te maken
carvan cevitam aanmaaklimonadequote:Op maandag 16 september 2013 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Water is viesmaar het is zo goed. Helaas. Al is het wel makkelijker en lekkerder om er aanmaaklimonade van te maken
Niet amicequote:Op maandag 16 september 2013 13:47 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahaa mijn collega stagiaire is lid van een studentenorganisatie ofzo. Noemen ze elkaar allemaal u en amica. Waz deze
ik hou van dat soort woorden.. juppentaalquote:Op maandag 16 september 2013 14:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet amice? Amice betekend vriend.. beetje juppentaal
.
Vakantiegangerquote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoax
Cola is het beste van alles.
Coca Cola uiteraard.
Ik vind het leuk om zo duur mogelijke woorden te gebruiken bij minder intelligente mensen, en dat ze dan niet begrijpen wat ik bedoelquote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van dat soort woorden.. juppentaal![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om zo duur mogelijke woorden te gebruiken bij minder intelligente mensen, en dat ze dan niet begrijpen wat ik bedoel... Oh ik ben echt een kreng
Lekker zeg, heb je alleen maar op het strand gelegen of ook nog wat van de omgeving gezien?quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
2 weken genieten in de 30 graden
Ben weer helemaal bijgekomen!
Ik dronk sowieso al bijna altijd water.quote:Op maandag 16 september 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Van water val je niet af tho.... maar tis wel goed voor je afvalstoffen en stofwisseling
Bijna niet op het strand geweest, alleen toen ik een uurtje op de jetski ging.quote:Op maandag 16 september 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker zeg, heb je alleen maar op het strand gelegen of ook nog wat van de omgeving gezien?
Welkom terugquote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna niet op het strand geweest, alleen toen ik een uurtje op de jetski ging.
Verder bij het zwembad gelegen. (geniet bij mij de voorkeur boven de zee)
2 dagen op pad geweest.. de omgeving, ruïnes, en wat mooie plekken bekeken. Lekker rondcrossen in een geweldige strandbuggy
edit: zoiets dus.
[ afbeelding ]
Ohja strand/zwembad ieder zij ding.quote:Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna niet op het strand geweest, alleen toen ik een uurtje op de jetski ging.
Verder bij het zwembad gelegen. (geniet bij mij de voorkeur boven de zee)
2 dagen op pad geweest.. de omgeving, ruïnes, en wat mooie plekken bekeken. Lekker rondcrossen in een geweldige strandbuggy
edit: zoiets dus.
[ afbeelding ]
Vanwaar de sip?quote:
Zn telefoon heeft het ook overleefd!quote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja strand/zwembad ieder zij ding.
jetskigaaaafff
en die buggy ook trouwens.
Zeker wel weer even tegenvaller nu je weer in het koude NL bent of valt de omschakeling mee?
[..]
Vanwaar de sip?
Enige tegenvaller is dat mijn accu dood is en ik naar werk moest lopen, verder ben ik oud genoeg om te beseffen dat het leven gewoon doorgaatquote:Op maandag 16 september 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja strand/zwembad ieder zij ding.
jetskigaaaafff
en die buggy ook trouwens.
Zeker wel weer even tegenvaller nu je weer in het koude NL bent of valt de omschakeling mee?
Het is ook zo'n lange wandelingquote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Enige tegenvaller is dat mijn accu dood is en ik naar werk moest lopen, verder ben ik oud genoeg om te beseffen dat het leven gewoon doorgaat
No stress
Wel als je op de eerste dag na je vakantie netjes op tijd wilt komenquote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook zo'n lange wandeling
die moet ik nog een keer halen danquote:Op maandag 16 september 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook in citroen, die bevalt me goed
Arme jij, 20 euro toch?quote:Op maandag 16 september 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn telefoon heeft het ook overleefd!
Ik had toch iets anders voorspeld
ach accuutje is ook zo geregeld....quote:Op maandag 16 september 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Enige tegenvaller is dat mijn accu dood is en ik naar werk moest lopen, verder ben ik oud genoeg om te beseffen dat het leven gewoon doorgaat
No stress
Niks moet maar ik kan hem je zeker aanradenquote:Op maandag 16 september 2013 14:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
die moet ik nog een keer halen dan
whehehe thnxs voor de tipquote:Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Niks moet maar ik kan hem je zeker aanraden
Klopt.quote:
Ja voor een mooie prijs bij mijn leverancier in Amsterdam (70 euro)quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach accuutje is ook zo geregeld....
Doe je goed, en dat krijg jij toch wel voor elkaar, jij bent echt zo'n regelneefquote:Op maandag 16 september 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ja voor een mooie prijs bij mijn leverancier in Amsterdam (70 euro)
Maar die moet dan wel hierheen of ik daarheen en dat moet ik nog ff regelen
Alsof jij mij zoiets zou laten vergeten?quote:
Sowiesoquote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je goed, en dat krijg jij toch wel voor elkaar, jij bent echt zo'n regelneef
Hoe stom?quote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, kreeg net even stom nieuws van PZ op de zaak![]()
Jij denkt ook misschien gaat ie nog spannende vakantiefoto's appenquote:Op maandag 16 september 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij mij zoiets zou laten vergeten?![]()
toch ben ik wel blij dat jij je foon nog hebt hoor
Geen contractverlenging eind november.. Mag 3 maanden wat anders doen of ww en dan mag ik weer terugkomen..quote:
En dat heb je niet eens gedaan?quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Jij denkt ook misschien gaat ie nog spannende vakantiefoto's appen
En weer een tijdelijk contract krijgen? 3x achter elkaar en weer al die onzekerheid?quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen contractverlenging eind november.. Mag 3 maanden wat anders doen of ww en dan mag ik weer terugkomen..
naaistreek wel...quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen contractverlenging eind november.. Mag 3 maanden wat anders doen of ww en dan mag ik weer terugkomen..
Yup..quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
En weer een tijdelijk contract krijgen? 3x achter elkaar en weer al die onzekerheid?
Hufters.
Mjah, totaal niet verwacht ook..quote:
Als je het toch aanbiedt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Jij denkt ook misschien gaat ie nog spannende vakantiefoto's appen
Hmm je mag iig weer terugkomen. Geen idee of je daar blij mee bent.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik maar wachten!quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat heb je niet eens gedaan?jammer dit dat
Juist welquote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm je mag iig weer terugkomen. Geen idee of je daar blij mee bent.
Ze willen je geen vast contract geven, en je hebt geen zekerheid dat ze je opnieuw aannemen en je vindt het daar leukquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach. Bekijk het dan zo: vrij met de feestdagen!quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist wel
Zit er nu 4 jaar ongeveer, nogsteeds blij met m'n werk
het is dat ik gewoon moet werken morgen anders was ik daarquote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Maandagavond is altijd zo druk in de sportschool.... maar het is wel weer een goede tijdsbesteding. En om 00:00 gta v halen bij de mediamarkt
Wat een onzin eigenlijk ook, nachtopening voor een spelletje
Ja maar wel.sollicitatie plicht en al die troepquote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach. Bekijk het dan zo: vrij met de feestdagen!
Juist wel, mag gewoon na die 3 maanden terugkomenquote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze willen je geen vast contract geven, en je hebt geen zekerheid dat ze je opnieuw aannemen en je vindt het daar leuk..
Hoe heb je die zekerheid dan?quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist wel, mag gewoon na die 3 maanden terugkomen
1x in de 4 weken even 4 brieven schrijven.quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar wel.sollicitatie plicht en al die troep.
oow als je die garantie hebt dan heb je mooi mazzelquote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juist wel, mag gewoon na die 3 maanden terugkomen
Zo doe jij dat dusquote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1x in de 4 weken even 4 brieven schrijven.
Een bart smit/intertoys daar geen nachtopening? Lig jij al zo vroeg in je bedje?quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
het is dat ik gewoon moet werken morgen anders was ik daar
Als ik gta opstart wanneer ik dan weer thuis ben op zijn vroegst om half 1....... Ja tegen de tijd dat ik dan zou stoppen had ik al op mijn werk moeten zijnquote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een bart smit/intertoys daar geen nachtopening? Lig jij al zo vroeg in je bedje?
i
ik heb em ook ge pre orded maar ik ga er echt niet snachts voor naar de winkelquote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Maandagavond is altijd zo druk in de sportschool.... maar het is wel weer een goede tijdsbesteding. En om 00:00 gta v halen bij de mediamarkt
herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik gta opstart wanneer ik dan weer thuis ben op zijn vroegst om half 1....... Ja tegen de tijd dat ik dan zou stoppen had ik al op mijn werk moeten zijn
J stuurt me net een berichtje met een fotoquote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik ook maar ga het risico niet nemen dat ze dinsdag de gereserveerde aan andere klanten meegeven.quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb em ook ge pre orded maar ik ga er echt niet snachts voor naar de winkel
Nee!!quote:
Knapquote:Op maandag 16 september 2013 15:12 schreef Raene het volgende:
[..]
J stuurt me net een berichtje met een foto... Hij heeft dat kut spel dus al, ik ben hem deze week kwijt
dat zou wel een naaistreek zijnquote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook maar ga het risico niet nemen dat ze dinsdag de gereserveerde aan andere klanten meegeven.
Via zijn werk dusquote:
Het gebeurd. Zeker bij MM. Heb er ook gewerkt, faalhazenbedrjfquote:
Omdat het enige euveltje is het geen vaste contract willen geven, voor de rest zijn zij en ik beiden tevreden over het werk etc..quote:
willen of kunnen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het enige euveltje is het geen vaste contract willen geven, voor de rest zijn zij en ik beiden tevreden over het werk etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |