quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, betekent gewoon dat die persoon dus mss niet in Nederland leeft maar hier wel een adres heeft ofzo.
Ja.quote:
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.
Maar als dat alles is, prima.
[..]
Ja.
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
JA tuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet hebquote:
Alles al aan unicef gegeven zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Raene het volgende:
[..]
JA tuurlijk
[..]
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet heb.
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeacequote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles al aan unicef gegeven zeker?
Dat sowieso niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.
ik geef vaak aan collectantenquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeace. Congo kan m'n rug op jwz
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over hebquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef vaak aan collectantenmaar dan wel alleen ziektes
![]()
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over heb.
Je bent er ook niet verplicht in gelukkigquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoor
Hier ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Er komen nooit collectanten aan de deur
dieren?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
diertjes geef ik ook voorquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
nee dierenbeschermingquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dieren?WWF?
ik was vroeger namelijk een wwf ranger![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Watertornado het volgende:
De enige mensen die bij de deur om geld vragen zijn pizzabezorgers.
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Brain games is trouwens een Bazen programma
Heel zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.
Succes met wat vindenquote:
neequote:
Geen ideequote:Op maandag 16 september 2013 00:09 schreef Raene het volgende:
Waarom loop ik toch iedereen mis vandaag..
Ehhquote:
Yupquote:Op maandag 16 september 2013 01:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan niet slapenniemand wakker meer?
Balen johquote:Op maandag 16 september 2013 01:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Yupen om 0530 gaat de wekker
Kusje eropquote:
Doe maar ruig.quote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis![]()
Morgen vrij![]()
Nog even opblijven dus
Lekker nummerquote:
Gewoon 3600 seconden hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Wat kan een uur lang duren zeg!
Te. Lang.quote:
mja soms wel vooral als je niks te doen hebtquote:Op maandag 16 september 2013 08:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Wat kan een uur lang duren zeg!
morguhquote:
naah niet echt zit weer op werkquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 september 2013 09:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
naah niet echt zit weer op werk
wel een uiterst tof weekend gehad in ieder geval
donderdagaaf naar een concert geweest van een sopraan zangeresquote:Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed bezigWat heb je gedaan dan?
klinkt leukquote:Op maandag 16 september 2013 09:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
donderdagaaf naar een concert geweest van een sopraan zangeres
en dat was echt zoo mooi om iemand zo zuiver en krachtig te horen zingen
en vrijdagaaf ben ik naar appelpop geweest wat ook erg geslaagd was
jij nog wat gedaan?
waar studeer je in?quote:Op maandag 16 september 2013 09:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klinkt leuk![]()
alleen maar gestudeerd en gesportHeb binnenkort al mijn 1e tentamen, dus tja
de batterij van mijn telefoon gaat erg hard en ik ben m'n oplader vergetenquote:Op maandag 16 september 2013 09:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja soms wel vooral als je niks te doen hebt
Ik ben nu bezig met 1 van mijn electives, super interessantquote:
First world problemsquote:Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de batterij van mijn telefoon gaat erg hard en ik ben m'n oplader vergeten
thnxs voor je DM ik snap het nu klinkt wel intressantquote:Op maandag 16 september 2013 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met 1 van mijn electives, super interessant
Ja is echt tofquote:Op maandag 16 september 2013 09:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
First world problems
[..]
thnxs voor je DM ik snap het nu klinkt wel intressant
als daar je intresses in ligt is dat wel mooi inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 09:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja is echt tofIk wil ook echt mijn master in die richting wil gaan doen
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoedquote:Op maandag 16 september 2013 09:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
als daar je intresses in ligt is dat wel mooi inderdaad
beter laat dan nooit tochquote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoed
preciesquote:
whehehee nou ja ik wist ook al vrij snel wat ik wou gaan doen maar ik snap het wel dat je je breed wilt orienteren en van alles uit wilt proberenquote:Op maandag 16 september 2013 09:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
preciesMaarja, als je sommige vrienden van mij ziet
Die wisten al voor hun bachelor wat ze wilden gaan worden en hoeveel ze dan gingen verdienen enzo
![]()
Sta je daar: en waarom heb jij deze studie gekozen? Nou, hij leek me wel interessant en hij is lekker breed dus dan kan ik later nog alle kanten op
Ajoh, dat valt mee!quote:Op maandag 16 september 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het heeft 19 jaar en 360 dagen geduurd voordat ik wist wat ik met mijn leven wil gaan doen, maargoed
Tja, het is wel lekker om een doel te hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 09:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee nou ja ik wist ook al vrij snel wat ik wou gaan doen maar ik snap het wel dat je je breed wilt orienteren en van alles uit wilt proberen
Buurmeisjequote:
je klinkt in ieder geval gemotiveerd genoeg dat scheelt al enormquote:Op maandag 16 september 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, het is wel lekker om een doel te hebbenMaarja, ik heb geen jaar verloren en met mijn master wordt het specifieker, dus ach, alles komt toch gewoon goed
![]()
beter dan dat ik halverwege besluit om medicijnen ofzo te gaan studeren
kloptquote:Op maandag 16 september 2013 09:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
je klinkt in ieder geval gemotiveerd genoeg dat scheelt al enorm
Ik heb er 22 jaar en 7 maanden over gedaan om tot de conclusie te komen wat ik wilde gaan doen met mijn levenquote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
BuurmeisjeLang niet gezien
![]()
nou, tja, dat is toch heel mijn leven hedus misschien is dat in mijn perceptie nogal lang
En wat wil je gaan doen dan?quote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er 22 jaar en 7 maanden over gedaan om tot de conclusie te komen wat ik wilde gaan doen met mijn leven![]()
Dat is ook mijn hele leven
Ik wil Rechercheur wordenquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En wat wil je gaan doen dan?
super cool!quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Rechercheur worden
OOw dat schiet mooi op danquote:Op maandag 16 september 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt
maarja ik hoef ook nog maar 1 jaar en dan ben ik klaar met mijn bachelor
Dat is wel coolquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil Rechercheur worden
Haha, zoietsquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
super cool!![]()
een soort vrouwelijke baantjer
maybe schrijf jij er ook ooit wel eens boeken overquote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zoiets
Met C. O. C. K.
Jup, ik moet nog 1 2e jaarsvak inhalen, maarja dat haal ik welquote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
OOw dat schiet mooi op dan
[..]
Dat is wel cool
netjes man respect ervoorquote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, ik moet nog 1 2e jaarsvak inhalen, maarja dat haal ik welIk heb afgelopen januari besloten om echt wat van mijn studie te gaan maken
1,5 jaar na mijn start ...
Maarja, 5 vakken ingehaald en gemiddeld een 7.2 gehaald over die 3 periodes
![]()
en nu dus weer bijna nominaal
Thanksquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ThanksJa ik was er ook echt blij mee
![]()
Maar ik ga nu maar even de nieuwe Breaking Bad kijken en studeren![]()
Fijne dag nog allemaal![]()
Johnny Deppquote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
maybe schrijf jij er ook ooit wel eens boeken over
en wie moet jou dan spelen op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |