SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een autistquote:
Denken dat denken dat Ajax een kans maaktquote:
voor 12 miljoen euro is dat niet zo erg.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Weer voor schut staan voor heel de wereld HAHAHAHA
Lijkt me niet dat er veel gaan. Toch te kortdag voor velen met het vrij krijgen van werk en dergelijke.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel uitsupperters gaan er mee naar Barcelona?
Ah! Daarom worden jullie al jaren geen 1e. Slim.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat komt door de KNJB hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah! Daarom worden jullie al jaren geen 1e. Slim.
12? 20quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 12 miljoen euro is dat niet zo erg.
Tis me watquote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Plus nog 7 omdat PSV niet CL speelt, toch?quote:
Die doen het al in hun broek voor de club die altijd hun voorbeeld is geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Pedroso het volgende:
Je zag gisteren dat Barca zich al spaarden voor de kraker tegen Ajax. Het kostte ze bijna de wedstrijd.
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rie-concurrenten.htmquote:Het optreden van arbiter Kevin Blom kon ook niet op lof rekenen van Immers. 'Ik vond hem redelijk veel in het voordeel van NEC fluiten. Het leek wel zaalvoetbal. Elk fysiek contact floot hij af, behalve helaas in de extra tijd toen ik onderuit werd getrokken in kansrijke positie.'
Verkeerde topic.quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rie-concurrenten.htm
Een Feyenoorder die klaagt over de arbitrage.![]()
Hey Kanjerhagenees, jullie kregen vorig jaar en dat jaar ervoor zeker 15 punten cadeau.
Je weet dat je nu hetzelfde doet?quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rie-concurrenten.htm
Een Feyenoorder die klaagt over de arbitrage.![]()
Hey Kanjerhagenees, jullie kregen vorig jaar en dat jaar ervoor zeker 15 punten cadeau.
klopt, maar die kwalificaties zijn wel makkelijkerquote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Plus nog 7 omdat PSV niet CL speelt, toch?
Wel fijn geld pakken in CL. Als je als nr1 vd eredivisie eerst play offs zou moeten spelen, zou het allemaal wat lastiger gaan.
Mijn klagen is terecht, het zijne niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je weet dat je nu hetzelfde doet?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
Je melding:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Blijft onnodig provoceren
Uitsupporters*quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel uitsupperters gaan er mee naar Barcelona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |