SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een autistquote:
Denken dat denken dat Ajax een kans maaktquote:
voor 12 miljoen euro is dat niet zo erg.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Weer voor schut staan voor heel de wereld HAHAHAHA
Lijkt me niet dat er veel gaan. Toch te kortdag voor velen met het vrij krijgen van werk en dergelijke.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel uitsupperters gaan er mee naar Barcelona?
Ah! Daarom worden jullie al jaren geen 1e. Slim.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat komt door de KNJB hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah! Daarom worden jullie al jaren geen 1e. Slim.
12? 20quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voor 12 miljoen euro is dat niet zo erg.
Tis me watquote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Plus nog 7 omdat PSV niet CL speelt, toch?quote:
Die doen het al in hun broek voor de club die altijd hun voorbeeld is geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Pedroso het volgende:
Je zag gisteren dat Barca zich al spaarden voor de kraker tegen Ajax. Het kostte ze bijna de wedstrijd.
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rie-concurrenten.htmquote:Het optreden van arbiter Kevin Blom kon ook niet op lof rekenen van Immers. 'Ik vond hem redelijk veel in het voordeel van NEC fluiten. Het leek wel zaalvoetbal. Elk fysiek contact floot hij af, behalve helaas in de extra tijd toen ik onderuit werd getrokken in kansrijke positie.'
Verkeerde topic.quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)rie-concurrenten.htm
Een Feyenoorder die klaagt over de arbitrage.![]()
Hey Kanjerhagenees, jullie kregen vorig jaar en dat jaar ervoor zeker 15 punten cadeau.
Je weet dat je nu hetzelfde doet?quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey Kanjerhagenees, jullie kregen vorig jaar en dat jaar ervoor zeker 15 punten cadeau.
klopt, maar die kwalificaties zijn wel makkelijkerquote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Plus nog 7 omdat PSV niet CL speelt, toch?
Wel fijn geld pakken in CL. Als je als nr1 vd eredivisie eerst play offs zou moeten spelen, zou het allemaal wat lastiger gaan.
Mijn klagen is terecht, het zijne niet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je weet dat je nu hetzelfde doet?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
Je melding:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Blijft onnodig provoceren
Uitsupporters*quote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel uitsupperters gaan er mee naar Barcelona?
Die zitten hier niet hoor, misschien eens in Amsterdam proberen?quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar is vak 410 het niet mee eens.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:42 schreef Morendo het volgende:
Mag je eigenlijk met twee keepers starten?
Waarom bang zijnquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef Stiggie het volgende:
Iedereen is bang voor woensdag, dus dat slaat echt wel over op de spelers. De angst is volgens mij nog nooit zo groot geweest.
Hoe zal Vermeer slapen met die wetenschap en zn huidige vormMessi vs Vermeer
Al jaren geen kampioen en CL HAHAHAHAHAquote:Op zondag 15 september 2013 21:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
'Dat jaar ervoor' (met Guidetti) is Feyenoord juist ontzettend benadeeld door de scheidsrechter.quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zagen we ja, tegen Ajax thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 09:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Dat jaar ervoor' (met Guidetti) is Feyenoord juist ontzettend benadeeld door de scheidsrechter.
Ja idd.quote:Op maandag 16 september 2013 09:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zagen we ja, tegen Ajax thuis.
Helemaal goed Piet.quote:Op maandag 16 september 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
Zojuist besloten om woensdag de tv maar is uit te houden.
Oké Piet, bedankt voor het meldenquote:Op maandag 16 september 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
Gaat het?quote:Op maandag 16 september 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
quote:'Je mag niet als een schoolkind daar in Camp Nou staan'
Als het aan Niklas Moisander ligt, moeten de spelers van Ajax voor het uitduel met Barcelona van woensdag in de groepsfase van de Champions League hun mobiele telefoons inleveren.
'Ik heb het zelf niet meegekregen, maar vindt het zelf ook een beetje knullig dat de spelers voor de wedstrijd tegen Real Madrid foto's en filmpjes van Estadio Santiago Bernabéu maakten. Dat moet je niet doen', aldus Moisander in De Telegraaf. 'Natuurlijk mag je genieten van de sfeer, maar je mag niet als een schoolkind daar staan.'
'We moeten heel zakelijk naar Barcelona gaan, ons werk goed doen en proberen er iets uit te halen', vervolgde de Finse verdediger. 'We moeten niet te veel respect tonen en niet te afwachtend spelen. We moeten niet bang zijn, want dan verlies je zeker.'
Pietje, altijd goed voor vermaak.quote:Op maandag 16 september 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
Enoh deed dat toch ook eens, bij de lineup voor de wedstrijd in en tegen Madrid: blij zwaaien naar de camera...quote:Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar dat moet je gewoon intern houden.
Hangt nogal van de context af. Ik kan me prima voorstellen dat je een fotootje trekt. Maar stonden ze daar echt als een stel randdebielen tien minuten te poseren en giechelen of ging het er wat volwassener aan toe?quote:Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar dat moet je gewoon intern houden.
Geen idee, maar ik bedoel hij moet die instructies gewoon intern houden, tegen z'n ploegmakkers zeggen dat het geen schoolreisje is, nu het in de pers staat vind ik het ook wat klungelig overkomen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt nogal van de context af. Ik kan me prima voorstellen dat je een fotootje trekt. Maar stonden ze daar echt als een stel randdebielen tien minuten te poseren en giechelen of ging het er wat volwassener aan toe?
Daar heb ik dan weer wat minder tegen. Mag best openlijk gezegd worden dat je je niet als een klein kind hoeft te gedragen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik bedoel hij moet die instructies gewoon intern houden, tegen z'n ploegmakkers zeggen dat het geen schoolreisje is, nu het in de pers staat vind ik het ook wat klungelig overkomen.
Wat mij betreft niet, verlies is verlies maar het is geen schande om met dit Ajax van dit Barcelona te verliezenquote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef NikeyAjax het volgende:
Als het minder dan 5-0 verliest kan dat gezien worden als overwinning wat mij betreft.
Dat sowieso niet. Aan de andere kant is het gewoon een wedstrijd op zich. Onderschatting kan mee gaan spelen en je bent altijd een beetje afhankelijk van de vorm van de dag.quote:Op maandag 16 september 2013 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, verlies is verlies maar het is geen schande om met dit Ajax van dit Barcelona te verliezen
alles lager dan 5-0 zou dus een goede prestatie zijn voor dit ajax, op zich wel fijnquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona kennende gaan ze in de groepsfase nog geen gas geven, anders zie ik dit zo maar 8-0 worden.. nu hou ik het op 5-0.
Vind het geen onlogische beslissing en kan me van hem ook nog wel voorstellen dat hij een keer naar een club wil waar je kan oogsten op topniveau ipv bouwen naar hooguit een subtop niveau.quote:
Omdat de trainer van het eerste een passant blijft en het TH voor de continuïteit moet zorgen.quote:
Tja de Boer kan er niet veel aan doen dat die een matige selectie krijgt voorgeschoteldquote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het geen onlogische beslissing en kan me van hem ook nog wel voorstellen dat hij een keer naar een club wil waar je kan oogsten op topniveau ipv bouwen naar hooguit een subtop niveau.
Dus de assistent van de Boer kan beslissen over het lot zijn hoofdtrainer ?quote:Op maandag 16 september 2013 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat de trainer van het eerste een passant blijft en het TH voor de continuïteit moet zorgen.
Alsof Bergkamp aast op de positie van hoofdtrainer. Maar je hebt gelijk: dat zal niet bij veel clubs voor komen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus de assistent van de Boer kan beslissen over het lot zijn hoofdtrainer ?
Die doet dat toch niet in zijn eentjequote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof Bergkamp aast op de positie van hoofdtrainer. Maar je hebt gelijk: dat zal niet bij veel clubs voor komen.
Vreemde situatie welquote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alsof Bergkamp aast op de positie van hoofdtrainer. Maar je hebt gelijk: dat zal niet bij veel clubs voor komen.
Ach, een voorzitter met 0 voetbalverstand en kennis van wat er in de groep leeft die zulke beslissingen neemt is eigenlijk nog vreemderquote:
Hans Weijers moet zich inderdaad maar bezig houden met die boevenbende onder leiding van Willem-Alexanderquote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach, een voorzitter met 0 voetbalverstand en kennis van wat er in de groep leeft die zulke beslissingen neemt is eigenlijk nog vreemder
quote:Op maandag 16 september 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon club berkopen aan een rus, jwt.
Kijk mijn PI.quote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]je krijgt het niet uit je kop hè?
PI dekt de lading nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk mijn PI.
Mijn utopische droom krijg ik niet uit mijn kop ja, maar dat is niet verkopen aan een rus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |