Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Hahaha xDquote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat AC Milan van ze gewonnen had.
Op de bank kijk je toch de hele middag.quote:
Als ik zelf maar om k..quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij trekt in volle zalen.
Geen Arno. Pi-Air en De Boer.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus en Vermeulen.
Topshow.
Je vergat sowieso het woord "er".quote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zelf maar om k..
Nee, ik krijg het m'n bek niet uit.
Het zal nooit mijn ding worden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergat sowieso het woord "er".
Bij wedstrijden van Feyenoord is het een voordeel inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima juist. Meer tijd voor bier voor de wedstrijd.
Hoort bij het bezoeken van wedstrijden. Beetje ouwehoeren, biertje erbij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal nooit mijn ding worden.
[..]
Bij wedstrijden van Feyenoord is het een voordeel inderdaad.
Ik snapte het, ik maakte een grapje. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort bij het bezoeken van wedstrijden. Beetje ouwehoeren, biertje erbij.
Maargoed. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.
Totaal niet zelfs.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snapte het, ik maakte een grapje. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen
maar hij doet geen gekke dingenquote:
Oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Philip Kooke ''en de goal'' zeggen, neem ik een Richard Liesveld UI.
Als PEC morgen gelijkspeelt of verliest ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Als PEC morgen wint ga ik morgen bingo spelen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik google Eddy Poelmann
Precies gewoon.
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PEC morgen gelijkspeelt of verliest ook.
Die jongen schiet ze er in Duitsland of Engeland ook wel in.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of het verdedigen in Nederland daalt iedere keer tot een nog lager niveau.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dit gelijk wordt.
Roda en Heerenveen ook.quote:
Je bent zelf een paard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Een goed paard is nog geen goede ruiter natuurlijk
Of je gaat slapen en kijkt morgen de samenvatting terugquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
Geef me ADO - NEC zodat ik kan gaan slapen
Dan slaap je 2 keer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat slapen en kijkt morgen de samenvatting terug
[ afbeelding ]
De 8.000 man in Den Haag ging het vrij makkelijk af vanavondquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
Geef me ADO - NEC zodat ik kan gaan slapen
Immers mist een kansquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een foutje van Marsman.
Gebeurt hem nooit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb iig nog geen oogaids.
Was na de 0-3.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Zwijgen ze dat hele supportersgebeuren nou dood?
Buiten de Randstad zijn alle supporters toch lief?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Zwijgen ze dat hele supportersgebeuren nou dood?
oeps.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was na de 0-3.
Toch leuk dat je het zegt.
Ja, ze wouden d'r eerst 'Winter Berry' noemen, maar dat vonden ze bij nader inzien belachelijk.quote:
geen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Feyenoord - NACquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Nu rustig naar het puntje van de stoel schuiven voor het eerste zes puntenduel van het seizoen.
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Als ik naar ADO kijk lijkt Heracles zo slecht nog niet.
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.
Net of er de Monster Jam is gehouden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.
aanval is onthoofd.
Cabral wordt als beter gezien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamEn denk altijd pas vrijdag om een uur of 8 dat ik vergeten ben om het aan te passen.
Hij heeft nog geen minuut goed gespeeld maar zegt wel in ieder interview dat hij hogerop wil.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamEn denk altijd pas vrijdag om een uur of 8 dat ik vergeten ben om het aan te passen.
Oh, ik dacht als hij het niet nul keer zou zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik zou een maand Roelfs UI doen als hij het nul keer zou zeggen.
Hoeveel minuten heeft hij dan gespeeld? Volgens mij echt weinig, kun je hem toch niet volledig op afrekenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut goed gespeeld maar zegt wel in ieder interview dat hij hogerop wil.
Nouja hij was goedkoop en pikte bij Heracles wel zijn goaltjes mee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Gourije in je team.Gvd die man was bij Heracles lachwekkend slecht. Bij Ado ook volgens mij.
Bestuur verwijt het de gemeente omdat veel mensen thuis zijn gebleven omdat het onzeker was of het nu wel door zou gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan merken dat er veel mensen in een ADO-stadion zijn.
scoorde wel veel. Vleminckx kon er ook geen kut van maar was dat jaar een prima speler.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Gourije in je team.Gvd die man was bij Heracles lachwekkend slecht. Bij Ado ook volgens mij.
Alleen de eerste seizoenshelft. 2e helft geen knikker geraakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde wel veel. Vleminckx kon er ook geen kut van maar was dat jaar een prima speler.
239 minuten lijkt me toch voldoende in 6 duels.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij dan gespeeld? Volgens mij echt weinig, kun je hem toch niet volledig op afrekenen.
Ohja dat valt nog wel mee ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
239 minuten lijkt me toch voldoende in 6 duels.
Elshof.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze commentator met z'n constante 'EN'
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wil Utrecht thuis een HAK zetten.
Leuk grapje van de NOS.
Triest dat ze het uitvak niet kunnen vullen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een heel vak doet de lege stoeltjes tifo
Held.quote:
Waar meestal te vinden zijn in het weekend. Achter de computer.quote:
Net als Immers, iedere wedstrijd wel op de grond met helse pijnen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:04 schreef Muto het volgende:
Vermeer. Gaat auw lopen roepen als bal bij tegenstander is
Rosales.quote:
quote:
Wie vind je beter dan?quote:Op zondag 22 september 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Van Rhijn. Lachwekkende back. Dat die nog reserve is bij oranje is een lachertje.
Eigenlijk iedere andere rechtsback met een Nederlands paspoort.quote:
Dat dacht ik al, specifieke voorbeelden blijven uit.quote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk iedere andere rechtsback met een Nederlands paspoort.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:12 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft meer tegengoals dan ADO.
#leukefeitjes
wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 22 september 2013 19:12 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft meer tegengoals dan ADO.
#leukefeitjes
quote:
Een sjaal noem je zoiets.quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef TheSolution het volgende:
Zag ik nou een spandoek met ''De 12e man'' ?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef F.Begbie het volgende:
Haha Cocu heeft toch wel de swag van een wiskundeleraar
Had het meer over die dubbele high five waarin hij volledig genegeerd werd, maar zijn kwaliteiten als keeper hoeven in ieder geval niet meer ter discussie te staan. Die zijn er niet.quote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft de 2 beste keepers van de Eredivisie
[/ajacieden]
quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef F.Begbie het volgende:
Haha Cocu heeft toch wel de swag van een wiskundeleraar
piep piepquote:Op zondag 22 september 2013 19:16 schreef PSV1990- het volgende:
wat een kut vraag aan Schaars.... typisch NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |