Was na de 0-3.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Zwijgen ze dat hele supportersgebeuren nou dood?
Buiten de Randstad zijn alle supporters toch lief?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Zwijgen ze dat hele supportersgebeuren nou dood?
oeps.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was na de 0-3.
Toch leuk dat je het zegt.
Ja, ze wouden d'r eerst 'Winter Berry' noemen, maar dat vonden ze bij nader inzien belachelijk.quote:
geen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Feyenoord - NACquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Nu rustig naar het puntje van de stoel schuiven voor het eerste zes puntenduel van het seizoen.
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Als ik naar ADO kijk lijkt Heracles zo slecht nog niet.
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.
Net of er de Monster Jam is gehouden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.
aanval is onthoofd.
Cabral wordt als beter gezien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamEn denk altijd pas vrijdag om een uur of 8 dat ik vergeten ben om het aan te passen.
Hij heeft nog geen minuut goed gespeeld maar zegt wel in ieder interview dat hij hogerop wil.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamEn denk altijd pas vrijdag om een uur of 8 dat ik vergeten ben om het aan te passen.
Oh, ik dacht als hij het niet nul keer zou zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik zou een maand Roelfs UI doen als hij het nul keer zou zeggen.
Hoeveel minuten heeft hij dan gespeeld? Volgens mij echt weinig, kun je hem toch niet volledig op afrekenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut goed gespeeld maar zegt wel in ieder interview dat hij hogerop wil.
Nouja hij was goedkoop en pikte bij Heracles wel zijn goaltjes mee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Gourije in je team.Gvd die man was bij Heracles lachwekkend slecht. Bij Ado ook volgens mij.
Bestuur verwijt het de gemeente omdat veel mensen thuis zijn gebleven omdat het onzeker was of het nu wel door zou gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan merken dat er veel mensen in een ADO-stadion zijn.
scoorde wel veel. Vleminckx kon er ook geen kut van maar was dat jaar een prima speler.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
Gourije in je team.Gvd die man was bij Heracles lachwekkend slecht. Bij Ado ook volgens mij.
Alleen de eerste seizoenshelft. 2e helft geen knikker geraakt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde wel veel. Vleminckx kon er ook geen kut van maar was dat jaar een prima speler.
239 minuten lijkt me toch voldoende in 6 duels.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij dan gespeeld? Volgens mij echt weinig, kun je hem toch niet volledig op afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |