Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Hahaha xDquote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat AC Milan van ze gewonnen had.
Op de bank kijk je toch de hele middag.quote:
Als ik zelf maar om k..quote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, jij trekt in volle zalen.
Geen Arno. Pi-Air en De Boer.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waterreus en Vermeulen.
Topshow.
Je vergat sowieso het woord "er".quote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik zelf maar om k..
Nee, ik krijg het m'n bek niet uit.
Het zal nooit mijn ding worden.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergat sowieso het woord "er".
Bij wedstrijden van Feyenoord is het een voordeel inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima juist. Meer tijd voor bier voor de wedstrijd.
Hoort bij het bezoeken van wedstrijden. Beetje ouwehoeren, biertje erbij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal nooit mijn ding worden.
[..]
Bij wedstrijden van Feyenoord is het een voordeel inderdaad.
Ik snapte het, ik maakte een grapje. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoort bij het bezoeken van wedstrijden. Beetje ouwehoeren, biertje erbij.
Maargoed. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen.
Totaal niet zelfs.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snapte het, ik maakte een grapje. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen
maar hij doet geen gekke dingenquote:
Oke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Philip Kooke ''en de goal'' zeggen, neem ik een Richard Liesveld UI.
Als PEC morgen gelijkspeelt of verliest ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Als PEC morgen wint ga ik morgen bingo spelen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik google Eddy Poelmann
Precies gewoon.
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PEC morgen gelijkspeelt of verliest ook.
Die jongen schiet ze er in Duitsland of Engeland ook wel in.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of het verdedigen in Nederland daalt iedere keer tot een nog lager niveau.
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat dit gelijk wordt.
Roda en Heerenveen ook.quote:
Je bent zelf een paard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Een goed paard is nog geen goede ruiter natuurlijk
Of je gaat slapen en kijkt morgen de samenvatting terugquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
Geef me ADO - NEC zodat ik kan gaan slapen
Dan slaap je 2 keer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je gaat slapen en kijkt morgen de samenvatting terug
[ afbeelding ]
De 8.000 man in Den Haag ging het vrij makkelijk af vanavondquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
Geef me ADO - NEC zodat ik kan gaan slapen
Immers mist een kansquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een foutje van Marsman.
Gebeurt hem nooit.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb iig nog geen oogaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |